Ik zal het even toevoegenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef mcyodogg het volgende:
Dat, maar ik ben meer geinteresseerd in de selecties, schorsingen en dat soort shit. Maar het was slechts een tip, ik kan die zooi ook wel ergens anders vinden.
Beetje moeite erin steken mag wel. Logo's, tijd, waar wordt het uitgezonden etc.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik wil wel wat plaatjes toevoegen en zo hoor.
Nee, maar het is ook nog onduidelijk hoe de selecties er uit gaan zien, het is immers pas over 2 weken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje moeite erin steken mag wel. Logo's, tijd, waar wordt het uitgezonden etc.
Niet topic openen om het willen openen. Geldt trouwens ook voor je andere UEFA-Cup topics.
Dat snap ik, maar verder kun je wel wat leuks in de OP doen, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook nog onduidelijk hoe de selecties er uit gaan zien, het is immers pas over 2 weken.
Die selecties zijn op 1 september bekend gemaakt, vanwege de lijst die je moet indienenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook nog onduidelijk hoe de selecties er uit gaan zien, het is immers pas over 2 weken.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar verder kun je wel wat leuks in de OP doen, toch?
Wat je nu hebt ziet er toch stukken beter uit?.
Het is trouwens op Nederland 3 om 20:45.
Ik ben ruud.nl.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
En Ruud_fr, bedankt voor je lijstje.
quote:
Als dat eens zo zou zijn hequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Tallie1982 het volgende:
1-3 psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |