Doe jij eens op psv forum zettenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die moet je op forums en nieuwsposts verspreidenKrijg je duizenden views
idd, angsthazenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:02 schreef ganzenherder het volgende:
Sjeez man Inter had totaal niks in te brengen tegen Fenerbace zo leek het![]()
Vond je? Had er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Tering, die laatste minuten waren slopendMaar PSV wel lekker gewonnen
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vond je? Had er wel vertrouwen in.
Helemaal mee eens. Vooral Alcides was slecht. En de 2-1 was nalatigheid van Kromkamp.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Eindelijk weer eens een wedstrijd in het stadion gekeken. Alcides en Mendez waren gewoon slecht. Da Costa en Kromkamp wat lelijke fouten. Salcido was goed, net als Perez en zeker Lazovic was erg sterk. Simons en Gomez natuurlijk ook.
Addo speelde heel goed zelfs.quote:Addo viel me ook mee. Ik vond de opstelling wel vreemd. Da Costa op rechts en Alcides op links, hebben die daar ooit vaker gespeeld?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
licht meer aan de russen lijkt me![]()
Dank u! Dat had ik even nodig deze avond.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
ADOREER HIER MIJN YOUTUBE MOVIES VAN DE DOELPUNTEN !
1-0
2-0
Volgens mij Da Costa op rechtsbackquote:Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef WooZ het volgende:
met wat voor opstelling speelde ze eigenlijk? alcides - da costa - salcido - addo
was jij het die zo vals zong?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef appelsientje het volgende:en weer terug
Wat een avond... die laatste 10 min was niet echt nodig...
Maar heerlijk genoten en gezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |