Vond je? Had er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Tering, die laatste minuten waren slopendMaar PSV wel lekker gewonnen
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vond je? Had er wel vertrouwen in.
Helemaal mee eens. Vooral Alcides was slecht. En de 2-1 was nalatigheid van Kromkamp.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Eindelijk weer eens een wedstrijd in het stadion gekeken. Alcides en Mendez waren gewoon slecht. Da Costa en Kromkamp wat lelijke fouten. Salcido was goed, net als Perez en zeker Lazovic was erg sterk. Simons en Gomez natuurlijk ook.
Addo speelde heel goed zelfs.quote:Addo viel me ook mee. Ik vond de opstelling wel vreemd. Da Costa op rechts en Alcides op links, hebben die daar ooit vaker gespeeld?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
licht meer aan de russen lijkt me![]()
Dank u! Dat had ik even nodig deze avond.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
ADOREER HIER MIJN YOUTUBE MOVIES VAN DE DOELPUNTEN !
1-0
2-0
Volgens mij Da Costa op rechtsbackquote:Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef WooZ het volgende:
met wat voor opstelling speelde ze eigenlijk? alcides - da costa - salcido - addo
was jij het die zo vals zong?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef appelsientje het volgende:en weer terug
Wat een avond... die laatste 10 min was niet echt nodig...
Maar heerlijk genoten en gezongen
PSV stond gigantisch onder druk en Mendez kwam steeds rechtsback tegen de linkeraanvaller van CSKA te staan en had het daar behoorlijk lastig mee. Dan is het logisch om daar een echte rechterverdediger neer te zetten die wel kan verdedigen. Deed het op zich ook prima, tot zijn blunder waaruit de 2-1 voortkwam (al is dat ook een coachingsfout van zijn medespelers, want hij heeft natuurlijk geen ogen in zijn rug).quote:Op donderdag 20 september 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De wissels Mendez <-> Kromkamp en Koevermans <-> Farfan snapte ik niet helemaal.. Maargoed het heeft nog redelijk uitgepakt voor PSV.
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef Suijk het volgende:
Afellay waarschijnlijk een teen gebroken?
Hadden wij ook last van, trein van 14.44 genomen vanuit Hilversum, overstappen in Utrecht voor de intercity naar Eindhoven. Rijd die opeens niet verder als 's Hertogenbosch vanwege een 'ongeval' (lees: zelfmoord) op het spoor vlak bij Vught wat 'net' was gebeurd (dit was omstreeks 15.38).quote:Op donderdag 20 september 2007 00:50 schreef WooZ het volgende:
Om 16:49 de trein willen pakken. Knakensnel m'n avondeten gekookt en maar half opgegeten. Halsoverkop naar het station om die trein nog te halen. Rijdt ie niet
Pak je de stoptrein van paar minuten later, stopt ie in Oss moet iedereen er uit
Uur wachten
Trein rijdt sloom omdat ie overvol zit
Uiteindelijk pas om 19u in Eindhoven
Dan zal Aissati de kans krijgen die hij verdient.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef appelsientje het volgende:
Ja las het in de krant... dat zou niet goed zijn..
Kotsen op Hiddink mag nooit.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op Hiddink? In de rust verkondigen dat Afellay zich niet zo moet aanstellen en dat hij niet echt geblesseerd had, want hij kende Afellay.
Commentator begint de tweede helft met het melden van een gebroken teen voor Ibi
Kotsen op Hiddinkquote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op Hiddink? In de rust verkondigen dat Afellay zich niet zo moet aanstellen en dat hij niet echt geblesseerd had, want hij kende Afellay.
Commentator begint de tweede helft met het melden van een gebroken teen voor Ibi
Zo erg zag het er ook niet uit. Gewoon een inschattingsfout. Ik dacht ook dat het wel meeviel.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Waarom heeft hij zo weinig wedstrijden gespeeld in zijn carrière? Zo blessuregevoelig?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef cultheld het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)odverbandVoorMSV.htm
Waarom heeft PSV hem nooit geprobeerd te contracteren?
Blessuregevoelig idd. Als hij speelde, was hij één van de betere verdedigers van de wereld. PSV had er echt niet verkeerd aan gedaan om hem een prestatiecontract aan te bieden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo weinig wedstrijden gespeeld in zijn carrière? Zo blessuregevoelig?![]()
Ik dacht dat je wilde kotsen op Hiddink omdat 'ie eigenlijk voor CSKA was.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
linkjequote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb even gekeken en we staan nu boven ploegen als Manchester United en Valencia op de coefficientielijst
vrij vertaald:quote:Est-ce l’équipe la plus impressionnante que vous ayez affrontée ?
Juninho : On a déja joué contre de grandes équipes : le PSV Eindhoven, Milan, le Real Madrid.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:57 schreef PrinceSL het volgende:
Juninho in de Figaro vandaag naar aanleiding van het 0-3 verlies uit bij Barcelona gisteren:
[..]
vrij vertaald:
Is het de indrukwekkendste tegenstander (Barcelona red.)waartegen je tot nu toe gespeeld hebt?
We hebben al tegen grote ploegen gespeeld: PSV Eindhoven, Milan, Real Madrid
Mooi rijtje waar hij PSV in plaatst!![]()
Niet onterecht ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:57 schreef PrinceSL het volgende:
Juninho in de Figaro vandaag naar aanleiding van het 0-3 verlies uit bij Barcelona gisteren:
[..]
vrij vertaald:
Is het de indrukwekkendste tegenstander (Barcelona red.)waartegen je tot nu toe gespeeld hebt?
We hebben al tegen grote ploegen gespeeld: PSV Eindhoven, Milan, Real Madrid
Mooi rijtje waar hij PSV in plaatst!![]()
dat kan gebeuren hequote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef ganzenherder het volgende:
Erg leuk idd, en dat ondanks de laatste 2 ontmoetingen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Hij is in ieder geval wel van glas, want die overtreding viel echt ontzettend mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond juist dat Ibi het nog goed probeerde, hij gaf niet zomaar op. Trok nog eental keren wat sprintjes, liep in positie en da's niet echt fijn met een gebroken teen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |