quote:Op woensdag 19 september 2007 07:47 schreef Lemming22 het volgende:
De spanning voor vanavond begint te stijgen!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef ruud.nl het volgende:
'Koefermans'![]()
Tja, ik heb weer wat te zeiken over de OP.![]()
Daniel Carvalho is al uitgeschakeldquote:Op woensdag 19 september 2007 10:48 schreef cultheld het volgende:
Simons gaat Daniel Carvalho uitschakelen.
Is het zeker dat hij niet speelt?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daniel Carvalho is al uitgeschakeld
Hij is volgens mij niet mee gekomen naar Eindhovenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij niet speelt?
Goed nieuwsquote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet mee gekomen naar Eindhoven
Hij kampt met een zware knieblessure.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet mee gekomen naar Eindhoven
Toen werd het middenveld gecomplementeerd door Cocu en Simons.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo speelden we toch ooit Milan van de mat?
cultheld cultheld toch, dacht dat jij wel beter geinformeerd zou zijn als kenner zijndequote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij niet speelt?
Die gaat tranen van geluk krijgenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat fagner scoort, dan gaat ie weer zo leuk juichen![]()
die gaat nog een keer geblesseerd raken als ie zo raar doetquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat fagner scoort, dan gaat ie weer zo leuk juichen![]()
net als gomes, toen alex de 1-1 tegen arsenal maaktequote:Op woensdag 19 september 2007 14:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
die gaat nog een keer geblesseerd raken als ie zo raar doet![]()
Vanavond krijgen we een vlaggetjeszee....quote:
Ik vind dat nooit zo'n geslaagde acties, met die vlaggetjes.....quote:Vanavond weer een vlaggenzee in het Philips Stadion
19 september 2007 11:15
Het is traditie dat PSV rondom thuiswedstrijden in de Champions League een sfeerartikel uitdeelt aan alle supporters. Vanavond is dat uiteraard ook het geval: een mooie vlag met daarop het affiche PSV - CSKA. De vlag is rood van kleur en zorgt, vooral bij opkomst van de spelers, voor een sfeervol aangezicht.
Iedereen krijgt vanavond bij binnenkomst deze vlag.
PSV Flits
Op de vlag staan de clublogo’s van PSV en van CSKA Moskou, plus de datum van de wedstrijd. Mooi om te bewaren, maar in eerste instantie bedoeld om vanavond volop te gebruiken als de spelers het veld opkomen en natuurlijk als er PSV-doelpunten vallen. Bij binnenkomst in het Philips Stadion krijgt iedereen het vlaggetje - en natuurlijk de PSV Flits, met vandaag daarin onder meer een interview met Kenneth Perez die zijn debuut kan maken in de Champions League - gratis overhandigd.
wat een lelijk goedkoop kutvlaggetjequote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vanavond krijgen we een vlaggetjeszee....
[..]
Ik vind dat nooit zo'n geslaagde acties, met die vlaggetjes.....
Dat werd vroeger in de CL wel eens gedaan ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:15 schreef rubbereend het volgende:
weer van die kutvlaggetjesdat doen ze maar in de Arena
HAHAHAquote:Op woensdag 19 september 2007 15:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat werd VROEGER in de CL wel eens gedaan ja.
![]()
ik vond die mijters niks, helemaal als je jezelf dan terugziet op de kampioensdvd met zo'n ding opquote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vanavond krijgen we een vlaggetjeszee....
[..]
Ik vind dat nooit zo'n geslaagde acties, met die vlaggetjes.....
quote:
Die opstelling van vorig jaarquote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV Flits nu in PDF bestand
http://www.psv.nl/upload/(...)%2303_UCL_LR_def.pdf
Je bedoelt Vagner Love.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor Fagner love (wat een mooie naam) en Jo
waarom hoop je datquote:Op woensdag 19 september 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt Vagner Love.
Jo Alves is zeker een goede speler.
En PSV heeft geluk dat D. Carvalho en Akinfeev niet meespelen.
CSKA zit zeker in een mindere fase dus vanavond zijn ze te pakken.
Al hoop ik dat CSKA vanavond wint
Omdat ik CSKA een mooie club vind en de russische competitie goed volg.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hoop je dat ?
Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Right...
Wat een slechte smoes, dat je het hun meer gunt omdat je die competitie volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |