Niet dus.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
Korte streamlock was dus om aan te geven dat ze niet mocht rijden imo.
Dat lijkt me toch iets anders . Fries bokt altijd, staat het grootste deel van de dag op stal en plotseling gaat Lieke, onervaren als ze is, in een watergevulde bak lopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:49 schreef Flabberguest het volgende:
Ik snap die drukte hier allemaal niet hoor. Ik zie elke zomer hier paarden op het strand rijden en ook door het water heen. die beesten verzuipen heus niet hoor.
heb je gelijk in...een paard vindt het heerlijk door de branding te galopperenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:49 schreef Flabberguest het volgende:
Ik snap die drukte hier allemaal niet hoor. Ik zie elke zomer hier paarden op het strand rijden en ook door het water heen. die beesten verzuipen heus niet hoor.
Klopt, en humor heeft ze ook niet..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:04 schreef Borga het volgende:
Lieke heeft natuurlijk wel gelijk, maar de manier waarop ze het verteld is zo monotoon. Daar wordt ik zo moe van. Het is net een computer.
Volgens mij is hij echt helemaal klaar met Amanda, hij kan niks meer van haar hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef droomkoningin het volgende:
waar heeft huub last van?
volgens mij moet ie ongesteld worden
Het grote verschil is dat Huub het alleen zou doen als hij dronken is en Bwian er altijd toe in staat isquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef T-lex het volgende:
Huub uit z'n stekker...waar blijft het topic "is huub in staat iemand neer te steken"![]()
ow die kopquote:
mt.36 he? Nu schreef ik gisteren al dat haar kont op die van Natasia begon te lijken maar nu doet ze ook al hetzelfde.quote:
Maak het effe.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef T-lex het volgende:
Huub uit z'n stekker...waar blijft het topic "is huub in staat iemand neer te steken"![]()
Erg duidelijk schrijft die meid niet. Wat een zinnen zeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
Bedankt voor uw lieve mail,we zijn inderdaad erg blij dat we nu 3 voudig nederlands
kampioen zijn geworden,
Liefs
bianca
m.vr.gr
Van VOL
62 kg is ook nogal wat voor een vrouwtje van 1.64.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:14 schreef noekje het volgende:
[..]
mt.36 he? Nu schreef ik gisteren al dat haar kont op die van Natasia begon te lijken maar nu doet ze ook al hetzelfde.
Ik voorzie een razend populaire poll: "Welke bewoner zie jij het liefst door Huub neergestoken worden?"quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef T-lex het volgende:
Pfff is dan nog moeilijk kiezen ook.Moet ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorzie een razend populaire poll: "Welke bewoner zie jij het liefst door Huub neergestoken worden?"![]()
Hij had met zn kutpoten van Huub af moeten blijven!!!! SANCTIE REDACTIE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
Ah gossie Brian heeft er weer voor gezorgd dat Huub en Lieke nu ruzie hebben.Schouderklopje hoor Brian je bent zo goed.
Ik denk alleen maar dit.quote:
Wat dacht je van zijn haat tegen Brian en terecht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt helemaal klaar met Amanda, hij kan niks meer van haar hebben.
Heb de ruzie net gemist en weet dus heel niet wat er gebeurd is.Heeft Brian weer aan Huub gezeten dan.En ik lees ook dat huub weer scheldwoorden heeft gebruikt,kan me het wel voorstellen is ook de enige taal die de bende van 5 verstaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij had met zn kutpoten van Huub af moeten blijven!!!! SANCTIE REDACTIE!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dit.![]()
Slechte mail, veel geneuzel en morgen een hoop tranen bij Bianca omdat Amanda uit haar plaat gaat, mark my words.
nou als het andersom was had Huub het al gehad die vieze rat grrrrrrrrquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij had met zn kutpoten van Huub af moeten blijven!!!! SANCTIE REDACTIE!!!!!!!!!!!
Goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorzie een razend populaire poll: "Welke bewoner zie jij het liefst door Huub neergestoken worden?"![]()
Kijk maar bovenaan naar de Cap op de vorige pagina (pagina 1). Huub vs Brain. Hij begon idd met scheldwoorden die niet echt netjes zijn maar ja, wat moet hij dan...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb de ruzie net gemist en weet dus heel niet wat er gebeurd is.Heeft Brian weer aan Huub gezeten dan.En ik lees ook dat huub weer scheldwoorden heeft gebruikt,kan me het wel voorstellen is ook de enige taal die de bende van 5 verstaat.
Die waarschuwing hebben Naad en Dennix al gehad van de FEBO, maar met name Dennix in onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef schatje het volgende:
Tjezus Febo, zeg tegen Dennis dat ie niet telkens met z'n verlopen hoofd in de camera moet kijken.
Maar dat mocht toch niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kijk maar bovenaan naar de Cap op deze pagina. Huub vs Brain. Hij begon idd met scheldwoorden die niet echt netjes zijn maar ja, wat moet hij dan...
Kindje van GOD he...Hij krijgt vast weer extra cp's omdat hij Huub 'tegenhield'.quote:
Als iemand razend en tierend tegen je aan loopt mag je best je handen naar voren houden om hem een beetje af te houden.quote:
Verschil is dat Lieke een gelijkwaardige discussiepartner is en Huub ook dingen aanneemt, dit itt Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Py het volgende:
Het is in een iets andere vorm, maar Huub probeert nu hetzelfde bij Lieke over hoe t spel te spelen als Brian gisteren bij Amanda
Computer opnieuw opstarten misschienquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Rising het volgende:
* zucht* net braaf betaald voor streams maar ik krijg alleen maar opnieuw een scherm dat ik moet betalen. En ja ik heb alledrie de smsjes gekregen. Iemand nog een oplossing? want nu zie ik alleen bewegende mondjes en ik wil zooooo graag horen wat er aan de hand is
Brian en Amanda zijn ook redelijk gelijkwaardige discussiepartners. Alleen gaat het bij hen al snel over hoe ze tegen elkaar praten en wat met name Amanda wel en niet mag doen tijdens een discussie onder dreiging van geweld door Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verschil is dat Lieke een gelijkwaardige discussiepartner is en Huub ook dingen aanneemt, dit itt Brian.
WALGELIJKquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Staat die viezerik nu weer te gluren
en anders ik wel,wat een walgelijke vent is dat zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Verida het volgende:
Ik zou die Jaap zo graag een keer een klap voor zijn gore rotsmoel willen geven
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Verida het volgende:
dan loop je het risico dat ze het in elke discussie gaan gebruiken, nog veel walgelijker eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef Clank het volgende:
Lieke zal voor dat gluren ws naar achter moeten bellen... anders wordt er toch niets van gezegd.
Als je dan toch bezig bent,geef amanda er ook een.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Verida het volgende:
Wat is t toch een ontzettende smeerlap. Bah. En die wil komiek worden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
GVD, Jaap staat weer te gluren bij het douchen van Lieke op aanraden van die kutsnol Amanda.
Het is naar maar waar. Amanda is soms erg grappigquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke bashen wat een lol.
Amanda en Dennix: Lieke, kom van die kast af, ik waarschuw niet meer ( Peter Koelewijn )
Lieke: Er is er maar een die op de kast zit en een die er nog uit moet komen.![]()
Natasiaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wat is t toch een ontzettende smeerlap. Bah. En die wil komiek worden?
Als ik Lieke was geweest had ik m keihard in zn zak getrapt, zo hard zn ballen via zn bek weer naar buiten zouden komen![]()
En dan hoop ik toch wel dat de Febo er iets aan doet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat bellen met de FEBO omdat Jaap blijft gluren bij de douche![]()
Ze gaan er nog in mee ook, wat een klootzakken. Brian zal weer een beloning voor zijn heldhaftige gedrag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef STAP01 het volgende:
VV
Kijk! De moraalridder is weer goed bezig volgens de redaktie!!!
Alsof dat maar iets met preutsheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Py het volgende:
Tja Lieke, als je zo preuts bent dan heb je je misschien voor het verkeerde spel opgegeven.
Een scheldserenadequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef STAP01 het volgende:
18:15 - Groepsruzie!
Dat Amanda op een harde manier Lieke waarschuwt over het feit dat zij met Fries wil gaan rijden, is reden tot ruzie in de Villa. Tijdens de discussie tussen de Hilversumse en de blondine mengt Huub zich erin. Op dat moment springt Brian tussen beide en probeert Huub te kalmeren die druk tekeer gaat. “Rustig, rustig”, zegt Brian kalmerend tegen de Oldenzaler. Huub is hier echter niet van gediend en houdt een scheldserenade tegen Brian. Brian blijft rustig en zit wat later met Lieke in de tuin, terwijl Huub zich staande probeert te houden in een discussie met de overgebleven Miljonairs. Als de rust weer is wedergekeerd, evalueren Huub en Lieke de situatie. Hou het op niveau Miljonairs!
VV
Kijk! De moraalridder is weer goed bezig volgens de redaktie!!!
idiot....wacht maar tot achter erop reageert....als lieke dat niet wil en het doorgeeft mag ie dat gewoon nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Py het volgende:
Tja Lieke, als je zo preuts bent dan heb je je misschien voor het verkeerde spel opgegeven.
Het heeft helemaal niets met preuts zijn te maken. Je mag gewoon vinden dat zo'n vieze goorlap niet moedwillig naar je gaat staan kijken als je staat te douchen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Py het volgende:
Ik vind het antwoord van Lieke grappiger maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is naar maar waar. Amanda is soms erg grappig![]()
Zei Huub toch net al.Brian speelt weer de moraalridder.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaan er nog in mee ook, wat een klootzakken. Brian zal weer een beloning voor zijn heldhaftige gedrag.![]()
Jij hebt je dan ook niet opgegeven voor een spel waarin je moet douchen achter een glazen wand met een zooi camera's eromheen en medespelers die je over de zeik willen helpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof dat maar iets met preutsheid te maken heeft.![]()
Ik ben helemaal niet preuts maar ga niet zomaar op mijn badrand zitten want ik verzuip je.
Ja precies, hetzelfde dat t je eigen schuld is als je wordt aangerand, moet je maar geen korte rokjes aandoen Dan vraag je eromquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Py het volgende:
Hou het op niveau durven ze ook nog te schrijven.Het heeft al maanden geen niveau meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Een scheldserenade![]()
(Jammer dat Cc er niet is)
Een goeie omschrijving is het toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Een scheldserenade![]()
(Jammer dat Cc er niet is)
Ja en dan krijgt Brian contactpunten als beloning, omdat ie zn vriendinnetje beschermdequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Dat begluren stopt als Huub hetzelfde bij Amanda gaat doen en Brian vervolgens flipt.
Dan grijpt de Febo in.
Ja dat is idd precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja precies, hetzelfde dat t je eigen schuld is als je wordt aangerand, moet je maar geen korte rokjes aandoen Dan vraag je erom![]()
waarom zou je je tot hetzelfde nivo verlagen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Dat begluren stopt als Huub hetzelfde bij Amanda gaat doen en Brian vervolgens flipt.
Dan grijpt de Febo in.
Nee hoor. Amanda laat zich graag bekijken en als Brian een helder moment heeft dan vraagt ie aan Huub of hij niet genoeg aan Lieke heeft en ipv naar een manwijf even naar een echte vrouw wil kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Dan grijpt de Febo in.
Dan bestaan er altijd nog grenzen en dit is één hele grote. Wij zien Lieke toch ook niet douchen op de streams? Zij heeft aangegeven dat niet te willen. De redactie respecteert dat en zou Jaap er ook op moeten wijzen. Er zijn vast tig andere manieren om iemand over de zeik heen te helpen en iemand begluren die naakt staat en even geen kant op kan vind ik een achterlijke vernederende vieze vuile manier. Maar ja, Jaap! Vuilere klootzak bestaat er niet. Camera's kunnen nooit een excuus zijn voor dit walgelijke ranzige gedrag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Jij hebt je dan ook niet opgegeven voor een spel waarin je moet douchen achter een glazen wand met een zooi camera's eromheen en medespelers die je over de zeik willen helpen![]()
Misschien was dit idd een verkeerde vergelijking. Maar geen spel rechtvaardigt iemand begluren/betasten als diegene dat niet wilt. Sexuele intimidatie zag ik al voorbij komen, en dat is t ook.quote:
Zijn moeder is dan ook echt een teringwijf. Die kan nog heel veel leren van Theo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
Huub achter de piano zag Brian langslopen en begon te schelden over hem en zijn moeder. Niveautje hoor.
Theoquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn moeder is dan ook echt een teringwijf. Die kan nog heel veel leren van Theo.
Mooi! En helpt dat niet, dan moet zij precies hetzelfde gaan doen bij Brian, eens kijken hoe onze huisslet daar op gaat reageren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft het al doorgebeld van Jaap en prive bezit
Juist ja, dan vraag je er om, ik hoor Lieke ook steeds roepen, ik ga me douchen, Jaap wil je me komen begluren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja precies, hetzelfde dat t je eigen schuld is als je wordt aangerand, moet je maar geen korte rokjes aandoen Dan vraag je erom![]()
Ik vind het ook onzin. Het is alleen wel zo dat die redactie anders niks doet, lijkt het wel. Geen goed woord voor overigens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin eigenlijk dat bellen naar achter. De redactie zit mee te kijken en weet toch wat er loos is.
Nee Huub bij Amandaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi! En helpt dat niet, dan moet zij precies hetzelfde gaan doen bij Brian, eens kijken hoe onze huisslet daar op gaat reageren.
Wedden dat het verboden wordt als Amanda het niet leuk vind?
ja in tegenstelling tot Nadia, wat een draak is dat tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:53 schreef riri het volgende:
Lieke ziet er goed uit....
Ik kan Lieke nooit op een goeie one-liner betrappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord van Lieke grappiger maar dat kan aan mij liggen.
Dat was een duidelijke kopstoot door Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde daar?
ik jou welquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik kan Lieke nooit op een goeie one-liner betrappen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Mag ik naar het uitzwaaitopic??
ik zag het niet goed...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was een duidelijke kopstoot door Brian.
Palma: ik weet niet wat er allemaal in jouw hoofd zit...??quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik kan Lieke nooit op een goeie one-liner betrappen
Ik hou ook van jouquote:
Ok dat is dan weer wel erg grappigquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma: ik weet niet wat er allemaal in jouw hoofd zit...??
Lieke: dat heet intellect.
Die vond ik toendertijd echt grappig en droog.
So do I, wat laat de rest zich weer gaan door een paar provocerende woorden van Huub, de bende van vijf compleet over de zeik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Huub geniet!
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef STAP01 het volgende:
Dit was een KOPSTOOOOOOOOOOOOOOOOT DAG BRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIN
Amanda bij de zender weg halen lijkt mij een beter ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef kybe het volgende:
Kan de zender bij Amanda weg gehaalt worden.![]()
hij doet niks anders dan de bende van 5 al weken doet.En doet hij het een keer terug gaat het fout.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
Zo Huub, trots op je zelf?
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Py het volgende:
Lieke beweert dat Brian nu fysiek geweld heeft uitgelokt![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda bij de zender weg halen lijkt mij een beter idee![]()
Mwaaa ik denk het toch niet, maar ik wil hem graag nog eens in de herhaling zien, volgens mij was het een kopstootduw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Zora01 het volgende:
Nee joh geen kopstoot:
brian liep met zijn hoofd naar beneden en huub botste tegen hem op..![]()
Met als gevolg dat Huub een boete krijgt het Brian niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.![]()
Nee hoor. Dit is het enige wat Huub effectief kan. Uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
hij doet niks anders dan de bende van 5 al weken doet.En doet hij het een keer terug gaat het fout.
Ach, volgens de bende van vijf deed hij sinds 26 augustus niks meer, dus het werd wel tijd dat Huub weer eens in actie kwam, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
mij ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Met als gevolg dat Huub een boete krijgt het Brian niet.
Het zou me niets verbazen![]()
.
Ze komt Brain halen neem ik aan!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Natasia??? Achter???? Omgekocht om haar mond te houden misschien?
Wat voor aangifte gaan ''we'' doen tegen Jaap???quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef trettie het volgende:
redactie doe wat je doen moet exit voor Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En voor Jaap doen we aangifte en daar zijn ze niet blij met jullie!!!!!!!!!!!
Dit was bijna nostalgiequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niemand trekt die kop een uurquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis over Huub: "Als hij mijn hoofd een uur ziet, dat trekt ie niet"
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik trek het ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik ook niet dus dat begrijp ik welquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik trek het na een half uur al niet dus het is wel zinnig wat hij nu zegt! Go Dennis!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hij heeft gebeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Verida het volgende:
Heeft Huub ook gebeld hierover? of heeft alleen Lieke gebeld over Jaap en de gestolen spullen
Huub heeft ook gebeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Verida het volgende:
Heeft Huub ook gebeld hierover? of heeft alleen Lieke gebeld over Jaap en de gestolen spullen
wat dacht je van sexuele intimidatie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat voor aangifte gaan ''we'' doen tegen Jaap???
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef fredfik het volgende:
kopstoot filmpje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=42156&sess=664
Waar staat dat filmpje??quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef trettie het volgende:
[..]
wat dacht je van sexuele intimidatie!!!!!!!!!!!!!!!!
Oké, hij wordt niet gehinderd door enige slimheid maar godsamme, wat is hij sluw zeg. Het neigt bijna naar slimheid.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian wist zogenaamd niet dat Huub voor hem stond. De RAT.
Als hij er nu niet uit gaat die Brain,dan moeten ze met het programma stoppen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian wist zogenaamd niet dat Huub voor hem stond. De RAT.
Goeiemorgen, als dat geen exit is dan weet iik het niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef fredfik het volgende:
kopstoot filmpje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=42156&sess=664
Mooi gesproken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef mazaru het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, bijt Huub eens een uurtje terug, en Brian flipt meteen door?
Wat hebben Lieke en Huub dan een oneindige zelfbeheersing eigenlijk
Brain staat te trillen als een rietje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:19 schreef dmiltenburg het volgende:
Natuurlijk alles is de schuld van Brian .
Klopte ook.Ik zag duidelijk die glazen in Huub zijn gezicht komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Borga het volgende:
Jaap zegt tegen Brian: '' jij duwde toch die glazen tegen Huub zijn hoofd''.
Ik doe het ze niet na, respect.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef mazaru het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, bijt Huub eens een uurtje terug, en Brian flipt meteen door?
Wat hebben Lieke en Huub dan een oneindige zelfbeheersing eigenlijk
Zo hallo!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Borga het volgende:
Jaap zegt tegen Brian: '' jij duwde toch die glazen tegen Huub zijn hoofd''.
dat is wat die club van 5 al tijden doet...uitlokken tot....het waren zelfs afspraken die ze maakten met elkaar..."we gaan huub uitlokken geweld te gebruiken"quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is het enige wat Huub effectief kan. Uitlokken tot fysiek geweld.
De rest doet kinderliedjes zingen en stemmingen met meerderheid beslissen.
Kijk het filmpje even terug, misschien in slow mo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Ik ben niet helemaal overtuigd van die kopstoot. Ik kreeg een beetje de indruk dat Huub die kopstoot zag aankomen en er op inspeelde.
Aan de afbeelding te zien, wist Brian inderdaad niet dat Huub voor hem stond!quote:
is al minimaal 10 x eerder iets anders van gemaakt in soortgelijke sketchquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net het filmpje gekeken, en dit is echt een overduidelijke kopstoot!!
En Huub houdt keurig zijn handen in zijn zakken![]()
![]()
Hier kunnen ze met geen mogelijkheid iets anders van maken![]()
![]()
Ja heel gek! Huub stond daar opeens. Uit het niets, kwam hij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Aan de afbeelding te zien, wist Brian inderdaad niet dat Huub voor hem stond!![]()
Hipsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
Wat is Amanda trouwens afschuwelijk opgemaakt.
Maar nu gaat het écht gebeuren. Echt waar!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is al minimaal 10 x eerder iets anders van gemaakt in soortgelijke sketch![]()
![]()
![]()
![]()
Idd Huldequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Starlie het volgende:
Ja jongens eerlijk is eerlijk, respect voor de FEBO, nog geen Streamlock..
deed ie het echt als de febo ze dan wil naaien kan die ook exit lolquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis doet een kopstoot voor
[afbeelding]
Die had al zelfmoord gepleegd in de fitness. Hij gaat zichzelf laten stikken met een roze yogamat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
Als Huub die kopstoot had gegeven dan had Brian nu nog jankend aan de telefoon gehangen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |