nou als het andersom was had Huub het al gehad die vieze rat grrrrrrrrquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij had met zn kutpoten van Huub af moeten blijven!!!! SANCTIE REDACTIE!!!!!!!!!!!
Goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorzie een razend populaire poll: "Welke bewoner zie jij het liefst door Huub neergestoken worden?"![]()
Kijk maar bovenaan naar de Cap op de vorige pagina (pagina 1). Huub vs Brain. Hij begon idd met scheldwoorden die niet echt netjes zijn maar ja, wat moet hij dan...quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb de ruzie net gemist en weet dus heel niet wat er gebeurd is.Heeft Brian weer aan Huub gezeten dan.En ik lees ook dat huub weer scheldwoorden heeft gebruikt,kan me het wel voorstellen is ook de enige taal die de bende van 5 verstaat.
Die waarschuwing hebben Naad en Dennix al gehad van de FEBO, maar met name Dennix in onverbiddelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef schatje het volgende:
Tjezus Febo, zeg tegen Dennis dat ie niet telkens met z'n verlopen hoofd in de camera moet kijken.
Maar dat mocht toch niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kijk maar bovenaan naar de Cap op deze pagina. Huub vs Brain. Hij begon idd met scheldwoorden die niet echt netjes zijn maar ja, wat moet hij dan...
Kindje van GOD he...Hij krijgt vast weer extra cp's omdat hij Huub 'tegenhield'.quote:
Als iemand razend en tierend tegen je aan loopt mag je best je handen naar voren houden om hem een beetje af te houden.quote:
Verschil is dat Lieke een gelijkwaardige discussiepartner is en Huub ook dingen aanneemt, dit itt Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Py het volgende:
Het is in een iets andere vorm, maar Huub probeert nu hetzelfde bij Lieke over hoe t spel te spelen als Brian gisteren bij Amanda
Computer opnieuw opstarten misschienquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Rising het volgende:
* zucht* net braaf betaald voor streams maar ik krijg alleen maar opnieuw een scherm dat ik moet betalen. En ja ik heb alledrie de smsjes gekregen. Iemand nog een oplossing? want nu zie ik alleen bewegende mondjes en ik wil zooooo graag horen wat er aan de hand is
Brian en Amanda zijn ook redelijk gelijkwaardige discussiepartners. Alleen gaat het bij hen al snel over hoe ze tegen elkaar praten en wat met name Amanda wel en niet mag doen tijdens een discussie onder dreiging van geweld door Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verschil is dat Lieke een gelijkwaardige discussiepartner is en Huub ook dingen aanneemt, dit itt Brian.
WALGELIJKquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Staat die viezerik nu weer te gluren
en anders ik wel,wat een walgelijke vent is dat zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Verida het volgende:
Ik zou die Jaap zo graag een keer een klap voor zijn gore rotsmoel willen geven
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Verida het volgende:
dan loop je het risico dat ze het in elke discussie gaan gebruiken, nog veel walgelijker eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef Clank het volgende:
Lieke zal voor dat gluren ws naar achter moeten bellen... anders wordt er toch niets van gezegd.
Als je dan toch bezig bent,geef amanda er ook een.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Verida het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |