Bedankt voor uw lieve mail,we zijn inderdaad erg blij dat we nu 3 voudig nederlands
kampioen zijn geworden, en dat lieke met ons mee is gegaan, ze heeft er samen met ons andere model Tiara een mooie show van gemaakt.
Hierbij ook een foto van het andere model toegevoegd, misschien vind u dat leuk om te zien.
Het was wel heel erg jammer, dat er vooraf zoveel ruzie was geweest, en naderhand ook,
helaas werden sommige woorden van mij door de vele discussies wel een beetje verdraaid,
wat wel erg jammer is, omdat hoe aardig ik iemand ook vind, nooit iets slechts over deze persoon
zal zeggen, zoals lieke ook zegt, bianca zei het totaal niet haatdragend of met boze gevoelens,
ik ben gewoon niet zon persoon.
Ik ben dan ook doodnerveus voor as woensdag en hoop dat het allemaal meevalt,
en alles weer rechtgetrokken kan worden, kijk bijvoorbeeld de punten die lieke noemde,
over dat amandas haar kort geknipt moeten worden, en met pruiken anders moet als ze zo doorgaat,
heb ik zelf tegen amanda en waar iedereen bij was in het huis genoemd,en dat ze op dit moment
geen visitekaartje was, en het echt beter moest gaan doen,omdat we anders niet meer kunnen doen,
hier heb ik t gister alleen niet over gehad,
maar dat zei lieke ook niet, dat we het daar gister over hadden gehad, maar zo werd het dan wel opgevat.
Lieke had gewoon op het goeie moment toen wij het erover hadden in de kapsalon aan ons gevraagd of zij
mee mocht, en had zichzelf uitgenodigd, en lieke had gewoon zon uitje verdient, maar had huub t bijv
gevraagd had hij net zo goed meegemogen.
Ook bijv toen nadat wij een hele dag haar haar hadden geverfd, van amanda, na lang overleggen
of ze het donkerder wilde, en het toen later weer blond ging verven, tuurlijk is dat niet leuk en kost veel
geld en tijd en hebben wij haar zelf ook al gezegd, ook hier hebben we t gisteren niet over gehad.
Dat met de visagie wedstrijd waren er wel echt maar 5, dit hebben we aan iedereen nagevraagd die mee
waren met ons, en zullen we dan ook morgen zeggen, wij zullen nl eerlijk blijven en niet mee liegen met anderen.
Wij zijn dr gewoon voor iedereen in het huis, dat hebben we ook gezegd, en niet voor amanda alleen,
Wij zullen dan ook zeker zeggen dat ze ons niet voor het spel moeten gebruiken.
ze moeten dus ook geen ruzies om ons maken etc, das voor ons ook niet leuk en naar ons toe rechtstreeks
zijn het gewoon allemaal toppertjes!
Nou ik hoop dat het woensdag allemaal weer goed komt, en we er niemand pijn mee zullen doen,
en zullen gewoon alles in eerlijkheid vertellen, hoe het wel of niet gezegd is, of al eerder gezegd is.
Wij zijn al met al in ieder geval blij dat we gewonnen hebben, en lieke een onwijs leuke dag heeft gehad!
Liefs
bianca
m.vr.gr
Van VOL