I ain't shooting! Vroeg het me af, omdat ik Huub daar wel vaker over hoorde, het ook wel bij Amanda vind passen (...), maar nooit iemand anders daar iets over heb horen (lezen) zeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef petraa het volgende:
Don't shoot the messenger!!!! Ik zou het niet weten.![]()
Ik heb er ook nooit iemand over gehoord, ik hoorde het verhaal trouwens nu voor het eerstquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
I ain't shooting! Vroeg het me af, omdat ik Huub daar wel vaker over hoorde, het ook wel bij Amanda vind passen (...), maar nooit iemand anders daar iets over heb horen (lezen) zeggen.
Daar geeft Amanda idd geen reet om.. geld zat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Een boete doet Amanda echt helemaal niets
Huub doet/zegt rare dingen maar op een echte leugen heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
I ain't shooting! Vroeg het me af, omdat ik Huub daar wel vaker over hoorde, het ook wel bij Amanda vind passen (...), maar nooit iemand anders daar iets over heb horen (lezen) zeggen.
Niet echt slim en volgens mij nog gevaarlijk ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
Gaat Lieke die waterbak in met Fries ?
Ik heb 'ze' er wel vaker over gehoord, ook al ten tijden dat die schreeuwlelijk uit Almere daar nog was, Huub heeft haar toen nog voor penosesletje of -hoertje uitgemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit iemand over gehoord, ik hoorde het verhaal trouwens nu voor het eerst![]()
Lijkt mij ook wel link.. maar Ellen is vanmorgen geweest en daar zullen ze het wel over gehad hebben toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt slim en volgens mij nog gevaarlijk ook.
Dat is inderdaad een goeie straf.....Febo lezen jullie mee, dit is een goed ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar geeft Amanda idd geen reet om.. geld zat.
Een sanctie lijkt me hier beter op z'n plaats.. een week geen make-up ofzo![]()
een week niet tangen....ook leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie straf.....Febo lezen jullie mee, dit is een goed idee![]()
Klopt, de bak moest watervrij zijn, maar eigenwijze Lieke ziet dit dus anders.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel link.. maar Ellen is vanmorgen geweest en daar zullen ze het wel over gehad hebben toch?
"Blijf "zeg je tegen een hond, niet tegen een paard.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:24 schreef Borga het volgende:
Lieke heeft totaal geen overwicht op Fries
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
Raar dat achter haar niet terugroept dan!
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
Raar dat achter haar niet terugroept dan!
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Af en toe een jointje, wellicht, maar cocaïne verstrekken lijkt me zelfs voor die dubieuze lui achter iets te.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:26 schreef Donnie29 het volgende:
Lieke zei toch laatst iets in een ruzie.. over dat Amanda af en toe een lijntje mag snuiven bij de buren?? Althans ik dacht dat ik dat toch echt hoorde.
Lieke riep het uit woede, en t klonk toch als waarheid, omdat het uit woede kwam, en als je superkwaad bent, dan kan je niet echt goed rationeel nadenken en iets verzinnen enz.. En sindsdien hoor ik Huub ook vaker erover. En trouwens snuiven is meer "common" dan blowen..quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Af en toe een jointje, wellicht, maar cocaïne verstrekken lijkt me zelfs voor die dubieuze lui achter iets te.
Ik snap wel dat ze dat niet doorheeft hoor, als je beginner bent. Ze doet tenminste wat met dat paard. En dat ze 'blijf' tegen hem zegt? Tja, je moet eens horen wat ik allemaal tegen mn paard roep. Maar dat is dan ook een grote ezelquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Ik krijg echt de kriebels van Lieke op dit soort momenten, dat geneuzel tegen dat paard, alsof het Mr.Ed is.
Kan aan mij liggen hoor.![]()
Snuiven is wel aardig common, maar blowen is stukken meer gewoon, hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef Donnie29 het volgende:
En trouwens snuiven is meer "common" dan blowen..
Heerlijk die tweedeling in de bende van vijf alleen jammer dat Zijne Schijnheiligheid degene is om de boel te sussen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
Dennis zegt tegen Amanda ja doorgaan schelden, schelden. Brian zegt nee niet schelden. Ellen heeft gezegd dat ze moest rijden.
Ja als die vuile trut haar dan gaat helpen. Inderdaad lekker gaan schreeuwen, gaat ie van schrikken! Goedzo Del, jij had 4 paarden gehad?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef riri het volgende:
Werkelijk een achterlijk mens die amanda die van veraf gaat schreeuwen naar Lieke terwijl dat paard daar extra van kan schrikken....onverantwoordelijk wat amanda doet.....ze roept...kan je lekker je nek breken
achterlijk figuur die amanda zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |