Geweldig, top commentaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:01 schreef BuffyJan het volgende:
Haha ff off topic. Ben op mn werk de Metro van gisteren aan t lezen. Staat een verslag in de van de premiere van 'MillionaireThe Film'
ik quote:
De vrolijk pratende jetsetters en BN'ers zien er inderdaad glamoureus uit: goed in de schmink, behangen met glitter, op torenhoge hakken of strak in het pak gehesen. Alleen de twee dames Amanda en Nadia, voor deze gelegenheid even vrijgelaten uit de Gouden Kooi, zijn wat minder chic door hun uitpuilende decolletés.
![]()

Hou dat voor ogenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar het is nu ook weer niet zo dat haar zus haar enorme inzichten verschaft. Zelfde laken één pak, heb ik het idee.
Maar toch vind ik het een beetje sneu dat haar bezoekjes negen van de tien keer worden afgeblazen.
Aan de andere kant denk ik maar heel even aan alle nare kanten van Amanda en mijn dag is weer goed.

Zou kunnen, heeft Daniëlle epilepsie, dan klopt het namelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:00 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij ging het nu om Danielle

Dennix zijn zus Kelly, kadootje van Jaap.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef Lobasca het volgende:
nada en nix hebben beide daar toch nog geen bezoek gehad?

Dan maar een kussen er overheen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:23 schreef Varen het volgende:
friemel friemel dennis zit aan zijn piemel

quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix zijn zus Kelly, kadootje van Jaap.

Ik onthoud ook niet alles hoor, gelukkig hebben we tuinfluiter en BSOLquote:

Hij sjokt alsof hij een broek vol stront heeft, die gast is zo slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
en til je poten eens op nix... met je irritante geslof!!!

Volgens mij voelt nog steeds die dikke duim van Nadia van afgelopen nacht en het daardoor een kracht meer in zn benen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
en til je poten eens op nix... met je irritante geslof!!!

Die denkt aan vingers ....???quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan maar een kussen er overheen.
[afbeelding]

tot en met zaterdag...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef Borga het volgende:
Dus er kunnen door de Febo tot zaterdag nog gewoon 2 spelers zonder een reden uit het spel worden gehaald..

Is ie dood!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
Mooiboy Dennix, wat een engerd. (griezelsmiley)
[afbeelding]

Please maak ons blij en haal Dennis en Jaap of Amanda eruit!quote:

vergeet nada nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Please maak ons blij en haal Dennis en Jaap of Amanda eruit!

~quote:

kon ik ze maar vergetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
~
Als we dan toch bezig zijn Brian ook niet vergeten.

Te lang onder het zonnebankje, nu ie weet hoe ie werkt (na 1 week of zo). Aangebrande cojonitos (balletjes)quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
Achhh Dennix loopt mank

quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kon ik ze maar vergeten
hoezo verslaafd ?

Lachen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:48 schreef petraa het volgende:
Ja Dennix traint op zijn slippers!!! Raar dat Carlos daar niets van zegt!!!.
Offtopic
Me vriendin gaat mee doen aan de afvallers en rara wie is haar personal trainer!!!! Carlos!

Je weet niet wat er allemaal kan gebeuren in dat hok, niets is wat het lijkt, dus wie weet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
Jullie maken me helemaal blij! Ik ben vanaf donderdag een lang weekend weg en zie het al helemaal voor me, dat -als ik weer terug in Nederland ben- Dennis en Amanda het veld hebben moeten ruimen.![]()
En dan kom ik zondagochtend terug en zitten zij er nog wel...

Hij zei er ook nog bij, ze gunt je niks dus dan maar dat!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Lieke eindelijk de telefoon gepakt heeft om door te geven dat Amanda aan haar spullen heeft gezeten.
Huub: Die concealer is veel te licht voor haar, dat zie je zo, maar liever te licht dan helemaal niks, met haar rotbek.

Als hij zijn TV momentje maar kan pakkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Ik vind Jaap een walgelijk ziek ventje.

Zou mooi zijn, vanavond allemaal op de bank en een boete. Of nog beter, een exit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Lieke eindelijk de telefoon gepakt heeft om door te geven dat Amanda aan haar spullen heeft gezeten.

Ik kijk geen tv uitzendingen meer, maar mooooooooi dat hij er niet in voorkomt. Hij zegt net nog even omdat Huub zegt dat die borsten van Amanda nep zijn, zeg ik dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij zijn TV momentje maar kan pakken![]()
Ik kijk af en toe een TV uitzending, maar daar komt Jaap bijna nooit in voor, dus vergeefse moeite Jaap.

quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, vanavond allemaal op de bank en een boete. Of nog beter, een exit.

Is dat coke-verhaal nu een aanname van Huub, of heeft Amanda hier zelf ook wel eens iets over losgelaten? Het klopt wel wat ie zegt, trouwens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
Huub zit Amanda effe af te kraken. Hij vindt grote borsten mooi, maar niet zo als Amanda ze draagt met die rode bh waar haar tepels uitpuilen. Hij zegt ook nog even ze is 8 a 9 kg is aangekomen. Nadia zegt maar er is ook al weer 2 kg af. Huub: Ja maar het is normaal als je aankomt als je altijd hebt gesnoven. Daar heb ik ooit ook last van gehad.

Don't shoot the messenger!!!! Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat coke-verhaal nu een aanname van Huub, of heeft Amanda hier zelf ook wel eens iets over losgelaten? Het klopt wel wat ie zegt, trouwens.

Een boete doet Amanda echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, vanavond allemaal op de bank en een boete. Of nog beter, een exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |