Een goeie omschrijving is het toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Een scheldserenade![]()
(Jammer dat Cc er niet is)
Ja en dan krijgt Brian contactpunten als beloning, omdat ie zn vriendinnetje beschermdequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Dat begluren stopt als Huub hetzelfde bij Amanda gaat doen en Brian vervolgens flipt.
Dan grijpt de Febo in.
Ja dat is idd precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja precies, hetzelfde dat t je eigen schuld is als je wordt aangerand, moet je maar geen korte rokjes aandoen Dan vraag je erom![]()
waarom zou je je tot hetzelfde nivo verlagen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Dat begluren stopt als Huub hetzelfde bij Amanda gaat doen en Brian vervolgens flipt.
Dan grijpt de Febo in.
Nee hoor. Amanda laat zich graag bekijken en als Brian een helder moment heeft dan vraagt ie aan Huub of hij niet genoeg aan Lieke heeft en ipv naar een manwijf even naar een echte vrouw wil kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Dan grijpt de Febo in.
Dan bestaan er altijd nog grenzen en dit is één hele grote. Wij zien Lieke toch ook niet douchen op de streams? Zij heeft aangegeven dat niet te willen. De redactie respecteert dat en zou Jaap er ook op moeten wijzen. Er zijn vast tig andere manieren om iemand over de zeik heen te helpen en iemand begluren die naakt staat en even geen kant op kan vind ik een achterlijke vernederende vieze vuile manier. Maar ja, Jaap! Vuilere klootzak bestaat er niet. Camera's kunnen nooit een excuus zijn voor dit walgelijke ranzige gedrag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Py het volgende:
[..]
Jij hebt je dan ook niet opgegeven voor een spel waarin je moet douchen achter een glazen wand met een zooi camera's eromheen en medespelers die je over de zeik willen helpen![]()
Misschien was dit idd een verkeerde vergelijking. Maar geen spel rechtvaardigt iemand begluren/betasten als diegene dat niet wilt. Sexuele intimidatie zag ik al voorbij komen, en dat is t ook.quote:
Zijn moeder is dan ook echt een teringwijf. Die kan nog heel veel leren van Theo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
Huub achter de piano zag Brian langslopen en begon te schelden over hem en zijn moeder. Niveautje hoor.
Theoquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn moeder is dan ook echt een teringwijf. Die kan nog heel veel leren van Theo.
Mooi! En helpt dat niet, dan moet zij precies hetzelfde gaan doen bij Brian, eens kijken hoe onze huisslet daar op gaat reageren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft het al doorgebeld van Jaap en prive bezit
Juist ja, dan vraag je er om, ik hoor Lieke ook steeds roepen, ik ga me douchen, Jaap wil je me komen begluren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja precies, hetzelfde dat t je eigen schuld is als je wordt aangerand, moet je maar geen korte rokjes aandoen Dan vraag je erom![]()
Ik vind het ook onzin. Het is alleen wel zo dat die redactie anders niks doet, lijkt het wel. Geen goed woord voor overigens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een onzin eigenlijk dat bellen naar achter. De redactie zit mee te kijken en weet toch wat er loos is.
Nee Huub bij Amandaquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi! En helpt dat niet, dan moet zij precies hetzelfde gaan doen bij Brian, eens kijken hoe onze huisslet daar op gaat reageren.
Wedden dat het verboden wordt als Amanda het niet leuk vind?
ja in tegenstelling tot Nadia, wat een draak is dat tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:53 schreef riri het volgende:
Lieke ziet er goed uit....
Ik kan Lieke nooit op een goeie one-liner betrappenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het antwoord van Lieke grappiger maar dat kan aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |