Ach, volgens de bende van vijf deed hij sinds 26 augustus niks meer, dus het werd wel tijd dat Huub weer eens in actie kwam, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.![]()
mij ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Met als gevolg dat Huub een boete krijgt het Brian niet.
Het zou me niets verbazen![]()
.
Ze komt Brain halen neem ik aan!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Natasia??? Achter???? Omgekocht om haar mond te houden misschien?
Wat voor aangifte gaan ''we'' doen tegen Jaap???quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef trettie het volgende:
redactie doe wat je doen moet exit voor Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En voor Jaap doen we aangifte en daar zijn ze niet blij met jullie!!!!!!!!!!!
Dit was bijna nostalgiequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.![]()
Niemand trekt die kop een uurquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis over Huub: "Als hij mijn hoofd een uur ziet, dat trekt ie niet"
Daar zou hij best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik trek het ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik ook niet dus dat begrijp ik welquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik trek het na een half uur al niet dus het is wel zinnig wat hij nu zegt! Go Dennis!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hij heeft gebeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Verida het volgende:
Heeft Huub ook gebeld hierover? of heeft alleen Lieke gebeld over Jaap en de gestolen spullen
Huub heeft ook gebeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef Verida het volgende:
Heeft Huub ook gebeld hierover? of heeft alleen Lieke gebeld over Jaap en de gestolen spullen
wat dacht je van sexuele intimidatie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat voor aangifte gaan ''we'' doen tegen Jaap???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |