Dat was een duidelijke kopstoot door Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Wat gebeurde daar?
ik jou welquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik kan Lieke nooit op een goeie one-liner betrappen
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Mag ik naar het uitzwaaitopic??
ik zag het niet goed...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was een duidelijke kopstoot door Brian.
Palma: ik weet niet wat er allemaal in jouw hoofd zit...??quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik kan Lieke nooit op een goeie one-liner betrappen
Ik hou ook van jouquote:
Ok dat is dan weer wel erg grappigquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma: ik weet niet wat er allemaal in jouw hoofd zit...??
Lieke: dat heet intellect.
Die vond ik toendertijd echt grappig en droog.
So do I, wat laat de rest zich weer gaan door een paar provocerende woorden van Huub, de bende van vijf compleet over de zeik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Huub geniet!
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef STAP01 het volgende:
Dit was een KOPSTOOOOOOOOOOOOOOOOT DAG BRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIN
Amanda bij de zender weg halen lijkt mij een beter ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef kybe het volgende:
Kan de zender bij Amanda weg gehaalt worden.![]()
hij doet niks anders dan de bende van 5 al weken doet.En doet hij het een keer terug gaat het fout.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
Zo Huub, trots op je zelf?
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Py het volgende:
Lieke beweert dat Brian nu fysiek geweld heeft uitgelokt![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda bij de zender weg halen lijkt mij een beter idee![]()
Mwaaa ik denk het toch niet, maar ik wil hem graag nog eens in de herhaling zien, volgens mij was het een kopstootduw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Zora01 het volgende:
Nee joh geen kopstoot:
brian liep met zijn hoofd naar beneden en huub botste tegen hem op..![]()
Met als gevolg dat Huub een boete krijgt het Brian niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.![]()
Nee hoor. Dit is het enige wat Huub effectief kan. Uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
hij doet niks anders dan de bende van 5 al weken doet.En doet hij het een keer terug gaat het fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |