So do I, wat laat de rest zich weer gaan door een paar provocerende woorden van Huub, de bende van vijf compleet over de zeik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Huub geniet!
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef STAP01 het volgende:
Dit was een KOPSTOOOOOOOOOOOOOOOOT DAG BRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIN
Amanda bij de zender weg halen lijkt mij een beter ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef kybe het volgende:
Kan de zender bij Amanda weg gehaalt worden.![]()
hij doet niks anders dan de bende van 5 al weken doet.En doet hij het een keer terug gaat het fout.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
Zo Huub, trots op je zelf?
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Py het volgende:
Lieke beweert dat Brian nu fysiek geweld heeft uitgelokt![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda bij de zender weg halen lijkt mij een beter idee![]()
Mwaaa ik denk het toch niet, maar ik wil hem graag nog eens in de herhaling zien, volgens mij was het een kopstootduw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:06 schreef Zora01 het volgende:
Nee joh geen kopstoot:
brian liep met zijn hoofd naar beneden en huub botste tegen hem op..![]()
Met als gevolg dat Huub een boete krijgt het Brian niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft het uitgelokt en Brian trapte erin.![]()
Nee hoor. Dit is het enige wat Huub effectief kan. Uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
hij doet niks anders dan de bende van 5 al weken doet.En doet hij het een keer terug gaat het fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |