Ik doe het ze niet na, respect.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:18 schreef mazaru het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, bijt Huub eens een uurtje terug, en Brian flipt meteen door?
Wat hebben Lieke en Huub dan een oneindige zelfbeheersing eigenlijk
Zo hallo!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Borga het volgende:
Jaap zegt tegen Brian: '' jij duwde toch die glazen tegen Huub zijn hoofd''.
dat is wat die club van 5 al tijden doet...uitlokken tot....het waren zelfs afspraken die ze maakten met elkaar..."we gaan huub uitlokken geweld te gebruiken"quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Py het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is het enige wat Huub effectief kan. Uitlokken tot fysiek geweld.
De rest doet kinderliedjes zingen en stemmingen met meerderheid beslissen.
Kijk het filmpje even terug, misschien in slow mo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:23 schreef schatje het volgende:
Ik ben niet helemaal overtuigd van die kopstoot. Ik kreeg een beetje de indruk dat Huub die kopstoot zag aankomen en er op inspeelde.
Aan de afbeelding te zien, wist Brian inderdaad niet dat Huub voor hem stond!quote:
is al minimaal 10 x eerder iets anders van gemaakt in soortgelijke sketchquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:22 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net het filmpje gekeken, en dit is echt een overduidelijke kopstoot!!
En Huub houdt keurig zijn handen in zijn zakken![]()
![]()
Hier kunnen ze met geen mogelijkheid iets anders van maken![]()
![]()
Ja heel gek! Huub stond daar opeens. Uit het niets, kwam hij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Aan de afbeelding te zien, wist Brian inderdaad niet dat Huub voor hem stond!![]()
Hipsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
Wat is Amanda trouwens afschuwelijk opgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |