Handige linkjes van jogy:quote:I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)
5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya\\\'s. na het bekeken te hebben bleken er twee data\\\'s in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...
Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data's droom, blijkt uit ervaring dat deze data\\\'s ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...
en idd, 2 januari niets gebeurd...
Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....
Vraag:
Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
Niek schreef het volgende op dinsdag 18 september:quote:Even op een rijtje: een aantal posts gelinked van deel 1.
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
Alle topics voor jullie op een rijtje:quote:Vanaf vandaag 13:00 (op dat moment is het bij gmt+12 precies 19-09 00:00) tot aan 20-09 13:00 (op dat moment is het bij gmt-12 precies 20-09) Is het 19-09 ergens op aarde, in die 48 uur moet er dus iets gebeuren.
We houden nog wel een afterparty hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Als er op 20 september om 1300 nog niks gebeurd is, gaat dit topic dan dicht?
3 helft! Wat hebben we fout gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Je kent de 3e helft niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef JDx het volgende:
3 helft?
Laat maar komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:16 schreef JDx het volgende:
Tyfoon, vulkaanuitbarsting, aardbeving, oorlog en alles bij elkaar vanavond!
de "e" achter 3 was weg gevallenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:25 schreef JDx het volgende:
3e helft... dacht 3 helft.
Natuurlijk niet, waarom zouden we iemand de lol ontnemen om even "Whehehe, ik zei het tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
waag het niet dit: 200.000 mensen geëvacueerd uit Sjanghai als wereldwijd fenomeen aan te duiden vanavond... (tenzij deze bij Scheveningen aan land komt....
Nog 45uur te gaan...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zeg het gewoon nu alvast: Whehe ik zei toch dat er niets zou gebeuren!
Partypoeper.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zeg het gewoon nu alvast: Whehe ik zei toch dat er niets zou gebeuren!
Jup, de hele wereld of Nederland diequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef jpg97 het volgende:
Nee, het moet iets zijn waar echt de hele wereldvan doet
In dat geval neem ik mijn opmerkingen over bier, popcorn, laat maar komen en gezellig terug.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
En een 'I told you so' nadat er een atoombom een stad heeft verpulverd komt wel een beetje cru over lijkt me.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef Omaha het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn opmerkingen over bier, popcorn, laat maar komen en gezellig terug.
Kun je zien hoeveel ik erin geloof dat er wat gaat gebeuren![]()
Het gaat gewoon een normale dag worden, net als alle anderen. Hier en daar valt wat regen en is het te koud voor de tijd vna het jaar. De winterdepressie slaat bij nog wat mensen toe en het is woensdag gehaktdag.
dat is ook eenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:19 schreef Elegy het volgende:
En toen lag morgen wereldwijd internet eruit...kan er ook niemand posten dat er niks is gebeurt
hehe als je het dan nog kan na vertellen ja is het vrij cruquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, de hele wereld of Nederland die!!!!!!!!! Doet maar vermoedelijk is het wereldwijd ja
.
En de hedendaagse wereld kennende kan de maan morgen verdwenen zijn en nog zit 80% van de wereld met een 'so what?' houding dus het moet wel een grote zijn.
Erg eigenlijk, alsje erover nadenkt dat als je echt gelooft dat er morgen iets kan gebeuren wat gewoon schokkend is qua verloren levens en alles dat diegene er nog zo rustig over doen. Inclusief mezelf hoor. Als dit een film was geweest dan was de hoofdrolspeler helemaal gek geworden maar in het echte leven zitten we gewoon te wachten om te zien wie er nou gelijk heeft.
En een 'I told you so' nadat er een atoombom een stad heeft verpulverd komt wel een beetje cru over lijkt me.
Ja, straling van van 400 km minstens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
23kt nuke op Brussel....hmzzz.......dan ijn wij toch ook screwed of niet?
Ja maar wie gaat die gooien dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
Als er een nuclaire oorlog begint ben je nergens veilig in nederland. Bommetje in Rotterdam is genoeg om heel nederland uit te roeien. Nee als het bekend wordt gemaakt de nuclaire oorlog zit ik lekker in Oostenrijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef JDx het volgende:
Gelukkig woon ik in een nietszeggend dorp
"Iran" ( lees: de VS)quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat die gooien dan?
Ligt er voor een groot gedeelte aan hoe de wind staat...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
Jamaar waarom zou "Iran" (lees: de VS) een bom op Rotterdam willen gooien?! Balkenende luistert toch altijd naar lief wat meneer Bush zegt wattie moet doen?!quote:
Volgens mij wordt de straling niet door de wind beinvloedt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ligt er voor een groot gedeelte aan hoe de wind staat...
Iran. Er is wel gezegd dat ze de afstand niet kunnen halen. Maar ik heb me laten weten dat ze het tegenwoordig via Vliegtuigen of zelfs Satellieten doen. Wat waar is weet ik natuurlijk niet, en of het komt natuurlijk ook niet. Maar ik denk dat Iran wel een paar bommetjes heeft al.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat die gooien dan?
Daarom juist daar krijgt Bush ook een punthoofd vanquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef NED het volgende:
[..]
Jamaar waarom zou "Iran" (lees: de VS) een bom op Rotterdam willen gooien?! Balkenende luistert toch altijd naar lief wat meneer Bush zegt wattie moet doen?!![]()
dan moet er ook wel een hele strakke wind staan, maar ja het maakt ook uit hoe de wind staat. Morgen staat hij voor ons iig gunstigquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ligt er voor een groot gedeelte aan hoe de wind staat...
Dat maakt de belgische regeringsformatie wel een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
Bij de explosie zelf niet nee, dan knalt het in het rond en recht omhoog maar de straling die in de lucht zit word met de wind meegevoerd,.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de straling niet door de wind beinvloedt?
Ojah want je kon zelfs hier nog last hebben van troep op je moestuin met Tsjernobyl toenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bij de explosie zelf niet nee, dan knalt het in het rond en recht omhoog maar de straling die in de lucht zit word met de wind meegevoerd,.
Dat heb ik nog nergens gelezen, bron? Want lijkt me niet dat je hier gevolgen kan hebben van iets wat meer dan 2000 km verder op gebeurde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Ojah want je kon zelfs hier nog last hebben van troep op je moestuin met Tsjernobyl toen
Dat was anders wel degelijk het geval destijds.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nergens gelezen, bron? Want lijkt me niet dat je hier gevolgen kan hebben van iets wat meer dan 2000 km verder op gebeurde.
Van wikipedia.quote:Verspreiding van radioactiviteit over Europa
Er kwam een grote wolk met radioactief materiaal in de atmosfeer, die door de wind naar het noorden en het noordwesten werd gedreven. De eerste melding van het ongeluk kwam niet van de sovjetautoriteiten, maar van onderzoekers die radioactieve neerslag opmerkten in Zweden. De meeste neerslag met radioactieve stofdeeltjes kwam vrij gedurende de eerste tien dagen na het ongeluk. Rond 2 mei bereikte de radioactieve wolk Nederland en België.
Deze fall-out van het ongeluk trok over een groot deel van Europa. In Nederland kreeg het RIVM de opdracht om meer metingen te doen dan normaal. Er werd een graasverbod ingesteld om besmetting van melk te voorkomen.
http://www.rivm.nl/milieu(...)ernobyl_gevolgen.jspquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nergens gelezen, bron? Want lijkt me niet dat je hier gevolgen kan hebben van iets wat meer dan 2000 km verder op gebeurde.
quote:Om besmetting te voorkomen werd de bevolking geadviseerd bladgroente zoals spinazie grondig te wassen, maar al snel bleek dat de radioactiviteit er met geen mogelijkheid uit te wassen viel. Daarom werd op dinsdag 6 mei besloten spinazie uit de handel te nemen en te vernietigen.
Dan gaan we vrolijk verder met 20 oktoberquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Nooit geweten, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef NED het volgende:
[..]
Dat was anders wel degelijk het geval destijds.
[..]
Van wikipedia.
Nou weet ik dat wikipedia niet een van de meest betrouwbare bronnen is, maar ik kan het me nog herrineren van destijds
Ik denk ook niet dat de hele wereld schrikt van aliens/ufos, omdat ik er in geloof vind ik het vrij normaal als ze vanavond aan mijn deur staan voor een kopje suikerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ah tvp
Het zou vandaag toch al gebeuren?
Maar de dag is nog niet voorbij immers,
anyways wat de hele wereld echt zou schokken is kontakt met aliens denk ik..
dat is zoiets ongekends schokkends dus..
een atoomoorlog zal tevens iedereen enorm schokken alleen dit zal niet iedereen even hard raken..
*vervanbedshow eventueel* verhaal..
tenzij het erg dichtbij is..
pff
dus ik gok maar op aliens
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens de dag van de droom van yg en van paronormale vinden plaats 19 september, die duurd dus nog wel even. De voorspelling van Nostradamus van 17 tot 23 september, dus dat duurd nog langer.Ski, Schnee & Schnaps!
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldagquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ah tvp
Het zou vandaag toch al gebeuren?
Maar de dag is nog niet voorbij immers,
anyways wat de hele wereld echt zou schokken is kontakt met aliens denk ik..
dat is zoiets ongekends schokkends dus..
een atoomoorlog zal tevens iedereen enorm schokken alleen dit zal niet iedereen even hard raken..
*vervanbedshow eventueel* verhaal..
tenzij het erg dichtbij is..
pff
dus ik gok maar op aliens
![]()
dan leef ik iig nog 11 jaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldag. Morgen geven we allemaal licht in het donker en krijgen onze kinderen de komende 100 jaar drie benen en halfgevormde armpjes en worden we niet meer ouder dan 30.
.
he gatver een atoomoorlog zou je denken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldag. Morgen geven we allemaal licht in het donker en krijgen onze kinderen de komende 100 jaar drie benen en halfgevormde armpjes en worden we niet meer ouder dan 30.
.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de hele wereld schrikt van aliens/ufos, omdat ik er in geloof vind ik het vrij normaal als ze vanavond aan mijn deur staan voor een kopje suiker
Joh heb jij aliens die een kopje suiker komen lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens de dag van de droom van yg en van paronormale vinden plaats 19 september, die duurd dus nog wel even. De voorspelling van Nostradamus van 17 tot 23 september, dus dat duurd nog langer.
Is dat je ugly buurvrouw of serieus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
he gatver een atoomoorlog zou je denken?![]()
Een nuke op iran zou wel wereldschokkend zijn ja....quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bij. Zo zijn we.
Tsja, Stalin zei al dat een dode een tragedie is, miljoenen slechts een statistiek...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bij. Zo zijn we.
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
Een nuke op iran zou wel wereldschokkend zijn ja....![]()
Nou zo moeilijk is dat niet, zoals ik al zei, dan doet amerika dit toch even en doen ze alsof iran dit deed!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijk. Dat Iran binnenkort het zaadje is kan iedereen met een halve hersencel wel raden, hoe dat gebeurd is nog onbekend.
bron: techna.nlquote:- De schokgolf verwoest alles binnen 8 km.
- De stroming (door de ontploffing bewegende lucht) zal binnen 15 km maar weinig overeind laten staan.
- Alles wat brandbaar is, zal in een omtrek van 20 km door hitte verbranden.
- Na 24 uur zal in een gebied van 160 tot 300 km straling door fallout (radioactieve neerslag -de straling 'daalt' neer-) ontstaan.
- In de toekomst zullen allerlei soorten kanker (ziektes die niet of bijna niet zijn te genezen en ook de kinderen en de kleinkinderen van de slachtoffers ziek maken) ontstaan.
Kloppen ze nooit bij jouw aan dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Joh heb jij aliens die een kopje suiker komen lenen?
Is dat je ugly buurvrouw of serieus
![]()
nu snap ik je (Lees: de VS). Zodat ze een "motief" hebben. Alleen lijkt me niet dat hun (VS) in brussel een bommetje gooien omdat daar tog een hoofdkwartier van de NWO zit?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijk. Dat Iran binnenkort het zaadje is kan iedereen met een halve hersencel wel raden, hoe dat gebeurd is nog onbekend.
Weet ik niet maar als je van te voren weet dat er iets naars gebeurt dan blijf je daar wel weg lijkt mequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:59 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
nu snap ik je (Lees: de VS). Zodat ze een "motief" hebben. Alleen lijkt me niet dat hun (VS) in brussel een bommetje gooien omdat daar tog een hoofdkwartier van de NWO zit?
Nou daar heb je het al!quote:
Waarschijnlijk. ik denk niet dat er aliens komen, misschien over een paar jaar mislukte iraanse kinderen door de straling, maar de beurzen schieten hard komende weken/dagen omlaag verwacht ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:41 schreef Caesu het volgende:
beurskoersen schieten omhoog.
is dit de laatste piek voor het diepe dal?
al erg genoeg als dat zo is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Tuinhek1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. ik denk niet dat er aliens komen, misschien over een paar jaar mislukte iraanse kinderen door de straling, maar de beurzen schieten hard komende weken/dagen omlaag verwacht ik![]()
Beter dan een speelfilm, zo'n topic.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En het blijft spannend
De gehele tzolkin notatie is dus 8 ahua (de 8ste keer ahua in de 260 dagen periode)quote:Getal 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Dag Ahau Imix Ik Akbal Kan Chicchan cimi Manik Lamat Muluc Oc Chuen Eb Ben Ix Men Cib Caban Eznab Cauac
Dan zit óf Nostradamus (in zn strakke groene broek!) ernaast, óf het is geen bekend persoon, óf hij is wel bekend maar staat niet op www.famousbirthdays.comquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens nostradamus is de 3e antichrist geboren op 4 februari 1962 dus klopt het al niet
het zou dan ook een demon op aarde zijn die ergens in op de zuid pool woonde en die zich liet zien rond deze tijd. Maarja..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef NED het volgende:
[..]
Dan zit óf Nostradamus (in zn strakke groene broek!) ernaast, óf het is geen bekend persoon, óf hij is wel bekend maar staat niet op www.famousbirthdays.com
De mensen die enigsinds in de buurt komen van 4 februari 1962 zijn:2 februari - Michael T. Weiss 5 februari - Jennifer Jason Leigh 6 februari - Axl Rose
De bovenste 2 ken ik niet en een ouwe zuiplap in een spandex broekje neemt denk ik niemand serieus als ie zich openbaart als de antichrist denk ik
- niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef The_stranger het volgende:
Heb trouwens berekend welke dag wel 5 muluc zal zijn en is geweest.... Wees gerust deze dag ligt nog in de toekomst, nog een maand of twee, dus er kan nog genoeg gespeculeerd worden.
Ik open er wel een topic overquote:
Nee joh, ik verander gewoon de topictitelquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik open er wel een topic over![]()
27 november...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee joh, ik verander gewoon de topictitel.
Grapje hoor![]()
Maar vanuit welke tijdzone gerekend ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef The_stranger het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik vraag me af hoe TS bij 5 muluc komt op 19 sept 2007. Ik kom op "8 ahau" voor die dag.
Mocht TS het nog lezen, vertel me even waar mijn fout zit:
Volgens de lange telling is 19 sept 2007: 12.19.14.11.20
12 x 144000 = 1728000
19 x 7200 = 136800
14 x 360 = 5040
11 x 20 = 220
20 x 1 = 20
Totaal: 1870080
Om op 8 ahau te komen:
De rest van:
1870080 / 13 = 4 (rest)
1870080 / 20 = 0 (rest)
Bij de 4 moet je 4 optellen = 8
De 0 staat voor de "Dag"
[..]
De gehele tzolkin notatie is dus 8 ahua (de 8ste keer ahua in de 260 dagen periode)
Ik volg de methode die hier beschreven staat.
Voor de lange telling, zie hier
-EDIT-
Als je deze pagina bekijkt, kun je de maya datum van vandaag zien. Als je nu de klok van windows alvast op 19 september zet en de pagina refreshed, dan komt ook 8 ahua te voorschijn....
Stond 27 november niet ook op het van gogh monument?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
27 november...
Als je hier kijkt en je klok/datum alvast op 27 november zet, zie je de magische uitkomst
Dus we hebben nog twee maanden voor het goed fout gaat...
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
27 november...
Als je hier kijkt en je klok/datum alvast op 27 november zet, zie je de magische uitkomst
Dus we hebben nog twee maanden voor het goed fout gaat...
The Stranger is nooit meegegaan in de paniek hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja zeg!Het is nog niet eens de 19e en nu al terugkrabbelen! [afbeelding]
Zijn er mensen geweest met echte paniek dan? ik vind het meer een discussietopicquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
The Stranger is nooit meegegaan in de paniek hoor.
TRUe, paniek is een groot woord, anders was ik gister al op mijn fiets gestapt om ergens heen te fietsen met 5 kilo aan waterzuiveringstabletten, het SAS handboek en weet ik het allemaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest met echte paniek dan? ik vind het meer een discussietopicEn ben zeker niet bang voor morgen.
vanaf 13.00 was het al ergens 19 septemberquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef amaranta het volgende:
wanneer zal het begin....
is het al ergens 19 september?
op de fiji eilanden is het nu half 6 's ochtendsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef amaranta het volgende:
wanneer zal het begin....
is het al ergens 19 september?
opgelostquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:33 schreef amaranta het volgende:
mijn poep stonk vandaag harder dan gisteren
Dan gaan zij er als eerste aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:30 schreef Tuinhek1 het volgende:
[..]
op de fiji eilanden is het nu half 6 's ochtends![]()
Ik had ook inderdaad het idee dat het bijna winter was, lage zon, koud, droge lucht...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:30 schreef Omaha het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar koud is het buiten wel.
2 uur.. Wordt er gezegt dat als het koud is de oorlog begint? of iets?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik had ook inderdaad het idee dat het bijna winter was, lage zon, koud, droge lucht...
www.zeitgeistmovie.com
Straaljager door geluidsbarrierequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef Tamiro het volgende:
hmmz, ik woon in belgie(limburg) en ik hoorde daarnet een knal die toch wat trilling veroorzaakte dat gepaard ging met overvliegend(e) straaljager(s).. de knal werd zelfs op 10km afstand van hier waargenomen
nja waarschijnlijk heeft dit niets met dit topic te maken maar ik dacht er wel even aan :p kzal het straks of morgen wel zien in het nieuws wat het was
In Nederland is het altijd om een [onbekend] vliegtuig wat geen contact meer maakt te identificerenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht dat dat niet meer mocht boven bewoond gebied? Waarom zouden ze dat doen dan?
Een RAMP!quote:
IK WELquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zijn er mensen geweest met echte paniek dan? ik vind het meer een discussietopicEn ben zeker niet bang voor morgen.
Ikke.. 9 februariquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:45 schreef NED het volgende:
[..]
Dan zit óf Nostradamus (in zn strakke groene broek!) ernaast, óf het is geen bekend persoon, óf hij is wel bekend maar staat niet op www.famousbirthdays.com
De mensen die enigsinds in de buurt komen van 4 februari 1962 zijn:2 februari - Michael T. Weiss 5 februari - Jennifer Jason Leigh 6 februari - Axl Rose
De bovenste 2 ken ik niet en een ouwe zuiplap in een spandex broekje neemt denk ik niemand serieus als ie zich openbaart als de antichrist denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |