Handige linkjes van jogy:quote:I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)
5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya\\\'s. na het bekeken te hebben bleken er twee data\\\'s in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...
Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data's droom, blijkt uit ervaring dat deze data\\\'s ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...
en idd, 2 januari niets gebeurd...
Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....
Vraag:
Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
Niek schreef het volgende op dinsdag 18 september:quote:Even op een rijtje: een aantal posts gelinked van deel 1.
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
19 september 2007
Alle topics voor jullie op een rijtje:quote:Vanaf vandaag 13:00 (op dat moment is het bij gmt+12 precies 19-09 00:00) tot aan 20-09 13:00 (op dat moment is het bij gmt-12 precies 20-09) Is het 19-09 ergens op aarde, in die 48 uur moet er dus iets gebeuren.
We houden nog wel een afterparty hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Als er op 20 september om 1300 nog niks gebeurd is, gaat dit topic dan dicht?
3 helft! Wat hebben we fout gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Je kent de 3e helft niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef JDx het volgende:
3 helft?
Laat maar komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:16 schreef JDx het volgende:
Tyfoon, vulkaanuitbarsting, aardbeving, oorlog en alles bij elkaar vanavond!
de "e" achter 3 was weg gevallenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:25 schreef JDx het volgende:
3e helft... dacht 3 helft.
Natuurlijk niet, waarom zouden we iemand de lol ontnemen om even "Whehehe, ik zei het tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
waag het niet dit: 200.000 mensen geëvacueerd uit Sjanghai als wereldwijd fenomeen aan te duiden vanavond... (tenzij deze bij Scheveningen aan land komt....
Nog 45uur te gaan...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zeg het gewoon nu alvast: Whehe ik zei toch dat er niets zou gebeuren!
Partypoeper.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zeg het gewoon nu alvast: Whehe ik zei toch dat er niets zou gebeuren!
Jup, de hele wereld of Nederland diequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef jpg97 het volgende:
Nee, het moet iets zijn waar echt de hele wereldvan doet
In dat geval neem ik mijn opmerkingen over bier, popcorn, laat maar komen en gezellig terug.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
En een 'I told you so' nadat er een atoombom een stad heeft verpulverd komt wel een beetje cru over lijkt me.
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef Omaha het volgende:
[..]
In dat geval neem ik mijn opmerkingen over bier, popcorn, laat maar komen en gezellig terug.
Kun je zien hoeveel ik erin geloof dat er wat gaat gebeuren![]()
Het gaat gewoon een normale dag worden, net als alle anderen. Hier en daar valt wat regen en is het te koud voor de tijd vna het jaar. De winterdepressie slaat bij nog wat mensen toe en het is woensdag gehaktdag.
dat is ook eenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:19 schreef Elegy het volgende:
En toen lag morgen wereldwijd internet eruit...kan er ook niemand posten dat er niks is gebeurt
hehe als je het dan nog kan na vertellen ja is het vrij cruquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, de hele wereld of Nederland die!!!!!!!!! Doet maar vermoedelijk is het wereldwijd ja
.
En de hedendaagse wereld kennende kan de maan morgen verdwenen zijn en nog zit 80% van de wereld met een 'so what?' houding dus het moet wel een grote zijn.
Erg eigenlijk, alsje erover nadenkt dat als je echt gelooft dat er morgen iets kan gebeuren wat gewoon schokkend is qua verloren levens en alles dat diegene er nog zo rustig over doen. Inclusief mezelf hoor. Als dit een film was geweest dan was de hoofdrolspeler helemaal gek geworden maar in het echte leven zitten we gewoon te wachten om te zien wie er nou gelijk heeft.
En een 'I told you so' nadat er een atoombom een stad heeft verpulverd komt wel een beetje cru over lijkt me.
Ja, straling van van 400 km minstens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
23kt nuke op Brussel....hmzzz.......dan ijn wij toch ook screwed of niet?
Ja maar wie gaat die gooien dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
Als er een nuclaire oorlog begint ben je nergens veilig in nederland. Bommetje in Rotterdam is genoeg om heel nederland uit te roeien. Nee als het bekend wordt gemaakt de nuclaire oorlog zit ik lekker in Oostenrijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef JDx het volgende:
Gelukkig woon ik in een nietszeggend dorp
"Iran" ( lees: de VS)quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat die gooien dan?
Ligt er voor een groot gedeelte aan hoe de wind staat...quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
Jamaar waarom zou "Iran" (lees: de VS) een bom op Rotterdam willen gooien?! Balkenende luistert toch altijd naar lief wat meneer Bush zegt wattie moet doen?!quote:
Volgens mij wordt de straling niet door de wind beinvloedt?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ligt er voor een groot gedeelte aan hoe de wind staat...
Iran. Er is wel gezegd dat ze de afstand niet kunnen halen. Maar ik heb me laten weten dat ze het tegenwoordig via Vliegtuigen of zelfs Satellieten doen. Wat waar is weet ik natuurlijk niet, en of het komt natuurlijk ook niet. Maar ik denk dat Iran wel een paar bommetjes heeft al.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:38 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat die gooien dan?
Daarom juist daar krijgt Bush ook een punthoofd vanquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef NED het volgende:
[..]
Jamaar waarom zou "Iran" (lees: de VS) een bom op Rotterdam willen gooien?! Balkenende luistert toch altijd naar lief wat meneer Bush zegt wattie moet doen?!![]()
dan moet er ook wel een hele strakke wind staan, maar ja het maakt ook uit hoe de wind staat. Morgen staat hij voor ons iig gunstigquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ligt er voor een groot gedeelte aan hoe de wind staat...
Dat maakt de belgische regeringsformatie wel een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef NED het volgende:
Bij de explosie zelf niet nee, dan knalt het in het rond en recht omhoog maar de straling die in de lucht zit word met de wind meegevoerd,.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de straling niet door de wind beinvloedt?
Ojah want je kon zelfs hier nog last hebben van troep op je moestuin met Tsjernobyl toenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bij de explosie zelf niet nee, dan knalt het in het rond en recht omhoog maar de straling die in de lucht zit word met de wind meegevoerd,.
Dat heb ik nog nergens gelezen, bron? Want lijkt me niet dat je hier gevolgen kan hebben van iets wat meer dan 2000 km verder op gebeurde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Ojah want je kon zelfs hier nog last hebben van troep op je moestuin met Tsjernobyl toen
Dat was anders wel degelijk het geval destijds.quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nergens gelezen, bron? Want lijkt me niet dat je hier gevolgen kan hebben van iets wat meer dan 2000 km verder op gebeurde.
Van wikipedia.quote:Verspreiding van radioactiviteit over Europa
Er kwam een grote wolk met radioactief materiaal in de atmosfeer, die door de wind naar het noorden en het noordwesten werd gedreven. De eerste melding van het ongeluk kwam niet van de sovjetautoriteiten, maar van onderzoekers die radioactieve neerslag opmerkten in Zweden. De meeste neerslag met radioactieve stofdeeltjes kwam vrij gedurende de eerste tien dagen na het ongeluk. Rond 2 mei bereikte de radioactieve wolk Nederland en België.
Deze fall-out van het ongeluk trok over een groot deel van Europa. In Nederland kreeg het RIVM de opdracht om meer metingen te doen dan normaal. Er werd een graasverbod ingesteld om besmetting van melk te voorkomen.
http://www.rivm.nl/milieu(...)ernobyl_gevolgen.jspquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nergens gelezen, bron? Want lijkt me niet dat je hier gevolgen kan hebben van iets wat meer dan 2000 km verder op gebeurde.
quote:Om besmetting te voorkomen werd de bevolking geadviseerd bladgroente zoals spinazie grondig te wassen, maar al snel bleek dat de radioactiviteit er met geen mogelijkheid uit te wassen viel. Daarom werd op dinsdag 6 mei besloten spinazie uit de handel te nemen en te vernietigen.
Dan gaan we vrolijk verder met 20 oktoberquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef Vector_SLD het volgende:
Nooit geweten, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:05 schreef NED het volgende:
[..]
Dat was anders wel degelijk het geval destijds.
[..]
Van wikipedia.
Nou weet ik dat wikipedia niet een van de meest betrouwbare bronnen is, maar ik kan het me nog herrineren van destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |