Ik denk ook niet dat de hele wereld schrikt van aliens/ufos, omdat ik er in geloof vind ik het vrij normaal als ze vanavond aan mijn deur staan voor een kopje suikerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ah tvp
Het zou vandaag toch al gebeuren?
Maar de dag is nog niet voorbij immers,
anyways wat de hele wereld echt zou schokken is kontakt met aliens denk ik..
dat is zoiets ongekends schokkends dus..
een atoomoorlog zal tevens iedereen enorm schokken alleen dit zal niet iedereen even hard raken..
*vervanbedshow eventueel* verhaal..
tenzij het erg dichtbij is..
pff
dus ik gok maar op aliens
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens de dag van de droom van yg en van paronormale vinden plaats 19 september, die duurd dus nog wel even. De voorspelling van Nostradamus van 17 tot 23 september, dus dat duurd nog langer.Ski, Schnee & Schnaps!
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldagquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ah tvp
Het zou vandaag toch al gebeuren?
Maar de dag is nog niet voorbij immers,
anyways wat de hele wereld echt zou schokken is kontakt met aliens denk ik..
dat is zoiets ongekends schokkends dus..
een atoomoorlog zal tevens iedereen enorm schokken alleen dit zal niet iedereen even hard raken..
*vervanbedshow eventueel* verhaal..
tenzij het erg dichtbij is..
pff
dus ik gok maar op aliens
![]()
dan leef ik iig nog 11 jaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldag. Morgen geven we allemaal licht in het donker en krijgen onze kinderen de komende 100 jaar drie benen en halfgevormde armpjes en worden we niet meer ouder dan 30.
.
he gatver een atoomoorlog zou je denken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldag. Morgen geven we allemaal licht in het donker en krijgen onze kinderen de komende 100 jaar drie benen en halfgevormde armpjes en worden we niet meer ouder dan 30.
.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de hele wereld schrikt van aliens/ufos, omdat ik er in geloof vind ik het vrij normaal als ze vanavond aan mijn deur staan voor een kopje suiker
Joh heb jij aliens die een kopje suiker komen lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens de dag van de droom van yg en van paronormale vinden plaats 19 september, die duurd dus nog wel even. De voorspelling van Nostradamus van 17 tot 23 september, dus dat duurd nog langer.
Is dat je ugly buurvrouw of serieus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
he gatver een atoomoorlog zou je denken?![]()
Een nuke op iran zou wel wereldschokkend zijn ja....quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bij. Zo zijn we.
Tsja, Stalin zei al dat een dode een tragedie is, miljoenen slechts een statistiek...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bij. Zo zijn we.
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
Een nuke op iran zou wel wereldschokkend zijn ja....![]()
Nou zo moeilijk is dat niet, zoals ik al zei, dan doet amerika dit toch even en doen ze alsof iran dit deed!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijk. Dat Iran binnenkort het zaadje is kan iedereen met een halve hersencel wel raden, hoe dat gebeurd is nog onbekend.
bron: techna.nlquote:- De schokgolf verwoest alles binnen 8 km.
- De stroming (door de ontploffing bewegende lucht) zal binnen 15 km maar weinig overeind laten staan.
- Alles wat brandbaar is, zal in een omtrek van 20 km door hitte verbranden.
- Na 24 uur zal in een gebied van 160 tot 300 km straling door fallout (radioactieve neerslag -de straling 'daalt' neer-) ontstaan.
- In de toekomst zullen allerlei soorten kanker (ziektes die niet of bijna niet zijn te genezen en ook de kinderen en de kleinkinderen van de slachtoffers ziek maken) ontstaan.
Kloppen ze nooit bij jouw aan dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Joh heb jij aliens die een kopje suiker komen lenen?
Is dat je ugly buurvrouw of serieus
![]()
nu snap ik je (Lees: de VS). Zodat ze een "motief" hebben. Alleen lijkt me niet dat hun (VS) in brussel een bommetje gooien omdat daar tog een hoofdkwartier van de NWO zit?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijk. Dat Iran binnenkort het zaadje is kan iedereen met een halve hersencel wel raden, hoe dat gebeurd is nog onbekend.
Weet ik niet maar als je van te voren weet dat er iets naars gebeurt dan blijf je daar wel weg lijkt mequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:59 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
nu snap ik je (Lees: de VS). Zodat ze een "motief" hebben. Alleen lijkt me niet dat hun (VS) in brussel een bommetje gooien omdat daar tog een hoofdkwartier van de NWO zit?
Nou daar heb je het al!quote:
Waarschijnlijk. ik denk niet dat er aliens komen, misschien over een paar jaar mislukte iraanse kinderen door de straling, maar de beurzen schieten hard komende weken/dagen omlaag verwacht ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:41 schreef Caesu het volgende:
beurskoersen schieten omhoog.
is dit de laatste piek voor het diepe dal?
al erg genoeg als dat zo is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Tuinhek1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. ik denk niet dat er aliens komen, misschien over een paar jaar mislukte iraanse kinderen door de straling, maar de beurzen schieten hard komende weken/dagen omlaag verwacht ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |