abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:40:49 #76
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_53275126
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ah tvp

Het zou vandaag toch al gebeuren?
Maar de dag is nog niet voorbij immers,
anyways wat de hele wereld echt zou schokken is kontakt met aliens denk ik..
dat is zoiets ongekends schokkends dus..
een atoomoorlog zal tevens iedereen enorm schokken alleen dit zal niet iedereen even hard raken..
*vervanbedshow eventueel* verhaal..
tenzij het erg dichtbij is..
pff
dus ik gok maar op aliens
Ik denk ook niet dat de hele wereld schrikt van aliens/ufos, omdat ik er in geloof vind ik het vrij normaal als ze vanavond aan mijn deur staan voor een kopje suiker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens de dag van de droom van yg en van paronormale vinden plaats 19 september, die duurd dus nog wel even. De voorspelling van Nostradamus van 17 tot 23 september, dus dat duurd nog langer.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53275154
beurskoersen schieten omhoog.
is dit de laatste piek voor het diepe dal?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:43:16 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53275194
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef zhe-devilll het volgende:
ah tvp

Het zou vandaag toch al gebeuren?
Maar de dag is nog niet voorbij immers,
anyways wat de hele wereld echt zou schokken is kontakt met aliens denk ik..
dat is zoiets ongekends schokkends dus..
een atoomoorlog zal tevens iedereen enorm schokken alleen dit zal niet iedereen even hard raken..
*vervanbedshow eventueel* verhaal..
tenzij het erg dichtbij is..
pff
dus ik gok maar op aliens
Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldag . Morgen geven we allemaal licht in het donker en krijgen onze kinderen de komende 100 jaar drie benen en halfgevormde armpjes en worden we niet meer ouder dan 30. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:44:14 #79
165624 Jodelaar
pi_53275211
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee vandaag is die kwantumhopsprongduikeldag . Morgen geven we allemaal licht in het donker en krijgen onze kinderen de komende 100 jaar drie benen en halfgevormde armpjes en worden we niet meer ouder dan 30. .
dan leef ik iig nog 11 jaar yes kan ik de inslag van Nibiru meemaken!
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53275244
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:43 schreef jogy het volgende:

[..]

he gatver een atoomoorlog zou je denken?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53275279
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat de hele wereld schrikt van aliens/ufos, omdat ik er in geloof vind ik het vrij normaal als ze vanavond aan mijn deur staan voor een kopje suiker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens de dag van de droom van yg en van paronormale vinden plaats 19 september, die duurd dus nog wel even. De voorspelling van Nostradamus van 17 tot 23 september, dus dat duurd nog langer.
Joh heb jij aliens die een kopje suiker komen lenen?
Is dat je ugly buurvrouw of serieus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53275282
tvp
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:46:59 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53275292
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

he gatver een atoomoorlog zou je denken?
Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bij . Zo zijn we.
Vrijheid
pi_53275338
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet weten maar het zou een optie zijn. Hoe wilt men anders Iran binnenvallen en kapotschieten? Mensenlevens zijn niet belangrijk in de ogen van de 'grote der aarde' dus lekker belangrijk, we neuken toch wel door en baren er binnen een paar jaar weer een heel land bij . Zo zijn we.
Een nuke op iran zou wel wereldschokkend zijn ja....
pi_53275423
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Tsja, Stalin zei al dat een dode een tragedie is, miljoenen slechts een statistiek...

[ Bericht 1% gewijzigd door The_stranger op 18-09-2007 17:59:40 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:52:31 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53275438
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef Niek. het volgende:

[..]

Een nuke op iran zou wel wereldschokkend zijn ja....
Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijk . Dat Iran binnenkort het zaadje is kan iedereen met een halve hersencel wel raden, hoe dat gebeurd is nog onbekend.
Vrijheid
pi_53275488
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Best wel ja, als ze dat van plan zijn dan moet 'Iran' ( Lees: de VS ) natuurlijk wel eerst iets nuclears flikken in het buitenland. Anders moeten die VS mensjes weer met conventionele zooi aan de gang en dat schiet ook niet op natuurlijk . Dat Iran binnenkort het zaadje is kan iedereen met een halve hersencel wel raden, hoe dat gebeurd is nog onbekend.
Nou zo moeilijk is dat niet, zoals ik al zei, dan doet amerika dit toch even en doen ze alsof iran dit deed!
En dan kunnen ze eindelijk vrij hun gang gaan..
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:57:27 #88
165624 Jodelaar
pi_53275571
nog even uitleg voor mensen die het niet weten
quote:
- De schokgolf verwoest alles binnen 8 km.

- De stroming (door de ontploffing bewegende lucht) zal binnen 15 km maar weinig overeind laten staan.

- Alles wat brandbaar is, zal in een omtrek van 20 km door hitte verbranden.

- Na 24 uur zal in een gebied van 160 tot 300 km straling door fallout (radioactieve neerslag -de straling 'daalt' neer-) ontstaan.

- In de toekomst zullen allerlei soorten kanker (ziektes die niet of bijna niet zijn te genezen en ook de kinderen en de kleinkinderen van de slachtoffers ziek maken) ontstaan.
bron: techna.nl

Maar met meer dan 100kt wordt dit natuurlijk veel meer.
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:58:05 #89
165624 Jodelaar
pi_53275590
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Joh heb jij aliens die een kopje suiker komen lenen?
Is dat je ugly buurvrouw of serieus
Kloppen ze nooit bij jouw aan dan?
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:59:49 #90
165624 Jodelaar
pi_53275644
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:52 schreef jogy het volgende:

[..]

nu snap ik je (Lees: de VS). Zodat ze een "motief" hebben. Alleen lijkt me niet dat hun (VS) in brussel een bommetje gooien omdat daar tog een hoofdkwartier van de NWO zit?
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:12:27 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53275928
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:59 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

nu snap ik je (Lees: de VS). Zodat ze een "motief" hebben. Alleen lijkt me niet dat hun (VS) in brussel een bommetje gooien omdat daar tog een hoofdkwartier van de NWO zit?
Weet ik niet maar als je van te voren weet dat er iets naars gebeurt dan blijf je daar wel weg lijkt me . Een basis is alleen maar een gebouw, daar zullen ze er wel genoeg van hebben. Als er morgen daadwerkelijk een kernoorlog uitbarst weet ik in ieder geval zonder enige twijfel dat er ook echt een NWO in de maak is. Nu heb ik nog enige twijfel, op zich .
Vrijheid
pi_53275983
Recep Erdogan zal zich openbaren als de antichrist en een legioen van kleine engelen zullen als Jihad strijders het Vaticaan bestormen. Europa zal vanaf nu of aan bestuurd worden door de Arabisch Europese Liga en Dyab Abu Jah Jah.
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:18:00 #93
165624 Jodelaar
pi_53276079
Volgens nostradamus is de 3e antichrist geboren op 4 februari 1962 dus klopt het al niet
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:18:53 #94
174031 Salsagrill
Ik hou van Helmonders
pi_53276100
Morgen moet ik ongesteld worden
Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
pi_53276276
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef Salsagrill het volgende:
Nou daar heb je het al!
Ok slotje
nostradamus heeft dit voorspelt hehe!
We zijn deruit!
pi_53276329
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:41 schreef Caesu het volgende:
beurskoersen schieten omhoog.
is dit de laatste piek voor het diepe dal?
Waarschijnlijk. ik denk niet dat er aliens komen, misschien over een paar jaar mislukte iraanse kinderen door de straling, maar de beurzen schieten hard komende weken/dagen omlaag verwacht ik
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:26:29 #97
165624 Jodelaar
pi_53276343
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef Salsagrill het volgende:
"het" zal verschijnen..

hmmmm
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53276404
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Tuinhek1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk. ik denk niet dat er aliens komen, misschien over een paar jaar mislukte iraanse kinderen door de straling, maar de beurzen schieten hard komende weken/dagen omlaag verwacht ik
al erg genoeg als dat zo is..
djezus
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:32:49 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53276546
Maar toch, aan de ene kant zou ik me ondanks alles helemaal kapot schrikken en aan de andere kant is het wel een geruststelling want YG heeft dit toch allemaal opgepikt door voorspellende dromen en contact met gidsen e.d. Dus dan is het toch weer een belangrijke aanwijzing dat hetgeen wat we zien niet alles is wat er is. Bang zijn voor de dood hoeft dan ook niet meer .
Vrijheid
pi_53276651
En het blijft spannend
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')