abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53270237
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:07 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

het is nog geen 19 september
Hier niet, ergens wel En als die typhoon daar aan land komt, dan daar ook...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:13:34 #289
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_53270265
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Hier niet, ergens wel En als die typhoon daar aan land komt, dan daar ook...
Ah zo.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53270285
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Ah zo.
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:15:19 #291
165624 Jodelaar
pi_53270307
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
Ik dacht GMT
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53270336
Nou ik moet werken tot na middernacht, dus ik ben in ieder geval nog efficient bezig met mijn laatste dag
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53270381
AMSTERDAM 19-sept.07. De Tokkies hebben vandaag aangekondigd dit jaar weer een nieuwe Kerst CD uit te brengen

Vaarwel gemene wereld
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:22:39 #294
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53270476
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef STING het volgende:
AMSTERDAM 19-sept.07. De Tokkies hebben vandaag aangekondigd dit jaar weer een nieuwe Kerst CD uit te brengen

Vaarwel gemene wereld
Okee, that's it. Ik ga NU voorbereidingen treffen!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:44:01 #295
165624 Jodelaar
pi_53271015
Constant vertonen buitenaardse schepen zich in diverse vormen boven Nederland. Een vloot van dertig kleine en grotere objecten zijn gemeld tussen Apeldoorn en Hoorn. De formatie vloog over het midden van het land na het vuurwerk boven Lelystad daarna zijn deze objecten boven Dronten gemeld. Boven Groningen en Hoogkerk werden wederom een zevental bollen gezien die constant van formatie veranderden. Verder tientallen meldingen uit het gehele land waarbij Helmond, Heerenveen, Sittard, Rotterdam, Woerden en de hele provincie Groningen eruit springen enz, enz, Slechts enkelen maken melding van een UFO, waarbij vast staat dat het aantal getuigen vele malen groter blijkt te zijn. Vele getuigen van dit nieuwe fenomeen kunnen zich de eerste keer niet realiseren wat ze hebben gezien en proberen er een rationele verklaring voor te vinden.

"World Wide Official Contact" een stap in onze evolutie

Nu voor steeds meer mensen duidelijk wordt dat wij allemaal universele wezens zijn en buitenaards leven er altijd is geweest, lijkt het erop dat wij aan de vooravond staan van de bekendmaking van het feit dat buitenaards leven bestaat. De sceptici moeten nu toch echt erkennen dat er meer is tussen hemel en aarde. Een universeel reddingsteam bekommert zich nu om het welzijn van onze unieke planeet met zijn uitgebreide variateit aan levensvormen. De jacht naar geld en macht heeft deze planeet op de rand van de afgrond gebracht.

Militaire opsporingsmiddelen zijn niet instaat om deze ( NOT FROM THIS WORLD ) objecten te traceren en straaljagerpiloten worden wereldwijd voor raadsels gezet. Het is nog steeds moeilijk te bevatten voor velen uit het gedogmatiseerde instituut dat onze aardse kennis is overstegen en dat buitenaardse beschavingen zich nu wereldwijd manifesteren.

Wereldwijd gaan de sightings door en steeds meer grote groepen mensen zien onbekende objecten in grote getale wat uiteraard ook veel journalisten hebben opgemerkt. Een nieuwe realiteit begint zich af te tekenen nu complete plaatsen met dit universele fenomeen in contact komen. Onze overheden blijven zich verschuilen met de mededeling "Wij nemen het voor kennisgeving aan, er is nog geen bewijs geleverd".

Nederland en Engeland blijven voorop lopen met de meldingen en er zijn er weer veel gemeld. Veel bollen worden gespot tussen de chemtrails. Wij hopen op begrip van iedereen dat wij niet meer in staat zijn om alle meldingen te plaatsen. Buitenaards contact is een feit. Wij blijven hopen dat U uw beelden en ervaringen ook blijft melden bij de media. Samen kunnen wij deze belachelijke wereldwijde cover-up oplossen door er over te praten en het zoveel mogelijk te melden.

They are here to Save Mankind so be Prepared

bron: niburu.nl

Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53271056
Ik heb al een week vreemde dromen over oorlogen en geestverschijningen, heb 't ook al bijna een week in mijn msn naam staan en vond gister pas alle info over 19 september etc... (nadat mensen vroegen waarom ik zo'n rare msn naam had, wisten sommigen mij te vertellen dat er ook dingen voorspeld zijn).
pi_53271078
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Daar denk ik ook al de hele tijd aan, wanneer begint 19 september?
pi_53271139
Het begon vandaag om 13:00 en stopt op 20-09-07 om 13:00 hier gaat het beiden om de nederlandse tijd.
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:51:15 #299
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53271202
Shanghai maakt zich op voor krachtige tyfoon
SHANGHAI - De autoriteiten van de Chinese metropool Shanghai en van omliggende regio's hebben meer dan 200.000 mensen geëvacueerd wegens de komst van de krachtige orkaan Wipha. Volgens Chinese media zal de tyfoon in de loop van dinsdagavond (Nederlandse tijd) het vasteland van China bereiken.

(bron: nu.nl)
http://www.nu.nl/news/124(...)rachtige_tyfoon.html

Rusland bezorgd over mogelijke actie tegen Iran
MOSKOU - Rusland is bezorgd over berichten dat militaire actie tegen Iran serieus wordt overwogen. Dat zei de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov dinsdag. Volgens hem kent de regio al voldoende ernstige problemen met de oorlogen in Irak en Afghanistan.

(bron: nu.nl)
http://www.nu.nl/news/124(...)ctie_tegen_Iran.html
pi_53271303
Ik ben dus niet de enige die constant alle nieuws volgt.
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:00:57 #301
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53271478
exit: hier verder> 19 september: Judgement Day #4
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:34:11 #302
104871 remlof
Europees federalist
pi_53274913
Even een tvp nu het nog kan
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:34:27 #303
104871 remlof