quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:15 schreef Scofield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even afwachten dus.
[ Bericht 13% gewijzigd door Nuna op 18-09-2007 13:02:06 ]
moeitequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor de mensen die naar torrents gaan vragen:
doe moeite![]()
ik moet nog even wachten tot vanavond, dan ga ik hem binnentrekkenquote:
hij is in amerika toch al uitgezonden? De 17e toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:00 schreef bravo het volgende:
ehm, het begint vanavond toch pas?
--nee--quote:
Heb 'm al gezien met seeds/leechers 23993/37619, maar dat is dan wel een public torrentquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik wist niet eens dat het al begonnen was.
Best een verrassing toen ik ineens een torrent zag met 3000 seeders en 900 leechers. Dat moest wel een grote release zijn.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Seizoen 2 kun je eigenlijk net zo goed overslaan. Samenvatting: Lincoln is nu een vrij man, maar nu zit Michael gevangen. That's it.
Ik gok ratten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef Ace1 het volgende:
Wat voor vlees was dat?
Ik dacht mensenvleesquote:
Als we met deze snelheid doorgaan nietquote:@ Jovatov: tegen de tijd dat we bij deel 2 zijn, zijn we 'that ain't chicken' allang weer vergeten.
mensenvlees, gok ik zo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef Ace1 het volgende:
Wat voor vlees was dat?
Hehe, dat dacht ik ook.quote:
Kellerman heeft alles opgebiecht daar in die rechtzaal, en Michael lijkt me voorzich sprekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Repeat het volgende:
Ik vond hem ook wel goed. Alleen soms de dialoog moeilijk te verstaan...
Waarom is nu trouwens Lincoln vrij man en Scofield niet? Heb even de laatste ep van s2 niet meer zo helder...
Owja dat was het. Maar waarom zit MIchael daar dan nog in de lik? Die heeft in panama toch niks gedaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kellerman heeft alles zitten opgebiecht daar in die rechtzaal, en Michael lijkt me voorzich spreken
Ehm, vergeten dat Sarah die Kim doodschoot aan eind seizoen 2? En dat Michael de schuld op zich nam?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Owja dat was het. Maar waarom zit MIchael daar dan nog in de lik? Die heeft in panama toch niks gedaan?
toen sara william kim neerschoot, heeft michael haar vrijuit laten gaan door zich aan te gevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Owja dat was het. Maar waarom zit MIchael daar dan nog in de lik? Die heeft in panama toch niks gedaan?
Is in de aflevering van gister gezegd; nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:05 schreef Symer het volgende:
Nu we het toch over seizoen 2 hebben, hebben ze dat geld nog gevonden of wat?
Echt waar? Zijn er nog mensen naar op zoek dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is in de aflevering van gister gezegd; nee.
quote:
Heel dirty. En tofquote:
Hij stond er wel een beetje als een sulletje bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja die was mooi, onze Scofield wordt eindelijk wat smeriger en wat minder naief
Nee, hij kwam me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij stond er wel een beetje als een sulletje bijwel mooi dat mahone het afmaakte. Past ook niet bij scofield om iemand zo af te maken.
wel een aparte wending op het eind...
was die kerel die bellick in het begin hielp een bekende? ze waren zo geschokt toen ie werd neergeknald door die bewakers...
Tsja ik weet niet hoe jij reageert als er voor je neus iemand neergeknald wordtquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:52 schreef Rianne84 het volgende:
ze waren zo geschokt toen ie werd neergeknald door die bewakers...
Die non hoer zag er in beha leuk uit en kattenschrammenvrouwtje was ook wel okee jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:10 schreef Trancelocator het volgende:
Maar qua vrouwelijk schoon is er wel het een ander gecompenseerd.
Ik vond het ook zeer moeilijk te verstaan deze aflevering, ik weet niet of het aan de aflevering ligt of aan de rip... ik heb met mijn Noise Canceling koptelefoon en volume op maximaal zitten kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Repeat het volgende:
Ik vond hem ook wel goed. Alleen soms de dialoog moeilijk te verstaan...
Oh, ik dacht al dat het eraan lag dat ik m in de trein keek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het ook zeer moeilijk te verstaan deze aflevering, ik weet niet of het aan de aflevering ligt of aan de rip... ik heb met mijn Noise Canceling koptelefoon en volume op maximaal zitten kijken
Dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het ook zeer moeilijk te verstaan deze aflevering, ik weet niet of het aan de aflevering ligt of aan de rip... ik heb met mijn Noise Canceling koptelefoon en volume op maximaal zitten kijken
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:17 schreef Symer het volgende:
Echt waar? Zijn er nog mensen naar op zoek dan?
Was toch van die boot in het water gevallen toen Sarah die Chinees neerschoot?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het geld is in seizoen 2 gevonden, tig keer van eigenaar verwisseld, maar nu is het weer kwijt.
hou lekker je mening voor je als je al na 1 aflevering gaat lopen zeiken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:28 schreef RenzoBrad het volgende:
Hmm beetje gemengde gevoelens na het kijken. Ik heb zoiets van: het is meer van hetzelfde nu, we hebben 't eigenlijk allemaal al een keer gezien. Dat van LJ en Sarah zag je mijlenver aankomen. Beetje cliché, maar na S01 hadden ze moeten stoppen, dat seizoen valt toch niet meer te overtreffen...
Desalniettemin blijf ik natuurlijk wel kijken, wil wel weten hoe het verder gaat!![]()
Waarom? Kritiek is niet slecht, zeker niet als het gefundeerde kritiek is. Of mag je alleen 'oeh' en 'aah' roepen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hou lekker je mening voor je als je al na 1 aflevering gaat lopen zeiken...
Het vlees wat Bellick at, was waarschijnlijk van een hagedis (iquana) dat smaakt naar kip.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef Ace1 het volgende:
Wat voor vlees was dat?
Wat gebeurde er toen ook alweerquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef robski18 het volgende:
Dat eind van de aflevering heeft het voor mij verpest, kunnen die schrijvers niet iets leukers bedenken?
Mensen met geheugen van een goudvis denken dat ja. Verder wel leuke aflevering, alleen Wennie tochquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat mensen die episode 1 van seizoen 3 niet snappen nog maar weer even naar de laatste aflevering van seizoen 2 moeten kijken.
Ik dacht namelijk ook: huh, Scofield, Mahone en Bellick in dezelfde gevangenis?. Hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
hou lekker je mening voor je als je al na 1 aflevering gaat lopen zeiken...
Linc zei dat Scofield die Whiskers moet bevrijden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen ook alweer
Eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Merkie het volgende:
En torrentgezeur mag wel achterwege blijven, ik snap niet hoe je een torrent niet kan vinden aangezien de aflevering meerdere malen wordt aangeboden op ELKE grote torrentsite. Als je het niet kan vinden noem ik dat een soort van natuurlijke selectie.
Doe even normaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mensen met geheugen van een goudvis denken dat ja.
ja maar in vergelijking met hoe ze reageren als ze elkaar afmaken...dan staan ze alleen maar te bleren..quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet hoe jij reageert als er voor je neus iemand neergeknald wordt.
Omdat hij een slaaf is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef dapluiz het volgende:
Vond het zelf ook wel meevallen, ben benieuwd waarom ze die gozer zo graag de gevangenis uit willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |