The_stranger | dinsdag 18 september 2007 @ 11:10 |
![]() ![]() Vorig deel: Vliegeniers topic deel 14: Waar negers aan het gestel hangen Jetslets: nsfw, Mojave, Alternate Turbopulp: The_stranger Basisscholieren: Snowbite, YellowBedWetter, Domai Lollercopter: ChopperMick, Lightning_NL Joyriders: Zweefnurts: cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetter ![]() Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards. | |
The_stranger | dinsdag 18 september 2007 @ 11:11 |
Maar ff een nieuw topic opgestart... Titel mag over gediscusieerd worden... | |
AlphaOmega | dinsdag 18 september 2007 @ 11:22 |
En jij bent een homofiele steward, neem ik aan? | |
The_stranger | dinsdag 18 september 2007 @ 11:26 |
quote:Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen... L...E...Z...E...N...! Prettige dag verder... | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 18 september 2007 @ 11:33 |
quote:goed begin weer ![]() | |
The_stranger | dinsdag 18 september 2007 @ 11:34 |
quote:Ik doe mijn best het niveau constant te houden met de vorige edities, is ook niet makkelijk ![]() | |
Fillipe | dinsdag 18 september 2007 @ 11:36 |
Om even terug te komen op dat TAP airshow filmpje. Worden er in Nederland eigenlijk veel van die shows gegeven? Hoor er eigenlijk weinig over. | |
Autoreply | dinsdag 18 september 2007 @ 11:37 |
Iemand die naar de Axalp gaat? Ik wil graag, maar tis wat ver... | |
The_stranger | dinsdag 18 september 2007 @ 11:39 |
quote:http://www.scramble.nl/mil/show/showdates/showdates_eur.htm Niet veel dus... [ Bericht 9% gewijzigd door The_stranger op 18-09-2007 12:51:46 ] | |
YellowLedbetter | dinsdag 18 september 2007 @ 12:23 |
teeeeej veeej peeej | |
mcDavid | dinsdag 18 september 2007 @ 15:13 |
schopje MyAt. | |
Mojave | dinsdag 18 september 2007 @ 16:14 |
hola | |
Fillipe | dinsdag 18 september 2007 @ 17:11 |
Olá http://www.youtube.com/watch?v=tj33kStdpEs ![]() | |
The_stranger | dinsdag 18 september 2007 @ 17:50 |
quote:http://uk.youtube.com/watch?v=xE1rE2vxUyM | |
Koploperkopper | dinsdag 18 september 2007 @ 20:33 |
Ik zag vandaag een lolzercopter! | |
YellowLedbetter | dinsdag 18 september 2007 @ 20:48 |
en ik een fakking ufo | |
Koploperkopper | dinsdag 18 september 2007 @ 20:51 |
UFO-spottert!!1 | |
YellowLedbetter | dinsdag 18 september 2007 @ 21:41 |
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren. | |
Koploperkopper | dinsdag 18 september 2007 @ 21:59 |
quote:Autokinese alert!1 | |
Mojave | woensdag 19 september 2007 @ 04:15 |
quote: ![]() | |
Lightning_NL | woensdag 19 september 2007 @ 06:41 |
tvp | |
Public_NME | woensdag 19 september 2007 @ 09:29 |
Zo knaakjes, iemand nog leuke dingen gedaan de laatste zeit? Edit: dit vond ik net op geenstijl: http://www.dumpert.nl/med(...)/thailand_crash.html ![]() [ Bericht 70% gewijzigd door Public_NME op 19-09-2007 12:16:13 ] | |
Koploperkopper | woensdag 19 september 2007 @ 13:38 |
http://www.nu.nl/news/124(...)_na_op_Schiphol.html ![]() ![]() | |
The_stranger | woensdag 19 september 2007 @ 13:57 |
quote:Blijft ook naar volk om rond te vliegen.. Zodra ze een stap buiten Noorwegen zetten, zijn ze al dronken... | |
Public_NME | woensdag 19 september 2007 @ 14:57 |
quote:Ik snap dit bericht eigenlijk niet, want sinds de afhandeling helemaal anders is geworden op Schiphol hebben ze toch een band die alleen maar de koffers op de band beneden zet? M.a.w. de koffers gaan alleen eruit en niet terug erdoor aangezien de band eronder ovaal is? | |
Koploperkopper | donderdag 20 september 2007 @ 13:28 |
http://www.nu.nl/news/124(...)uit_bagagekluis.html![]() Komkommertijd is nogsteeds niet over? | |
The_stranger | donderdag 20 september 2007 @ 13:44 |
Transavia laat koffers achter wegens regen Alsof je voor vertrek gaat vertellen dat je alle koffers achterlaat.. ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 20 september 2007 @ 15:19 |
![]() Waarom zijn beide cockpitramen van alle DHL 757's rood? Is dat een onderdeel van het kleurenschema of geldt het als een officiele nooduitgang? ![]() | |
Lucifer_Doosje | donderdag 20 september 2007 @ 16:13 |
Zijn idd alleen de 757's die dat hebben. Zowel in het oude als in het nieuwe kleurenschema. | |
The_stranger | donderdag 20 september 2007 @ 16:18 |
UPS heeft geen rode ramen, dus het ligt niet aan het feit dat het een cargobak is... Plus er zijn meer vliegtuigen waarbij de cockpitramen nooduitgangen zijn en die ramen zijn niet rood. | |
Koploperkopper | donderdag 20 september 2007 @ 16:19 |
Hmmm, dan zal het wel een onderdeel van het kleurenschema zijn. ![]() | |
Autoreply | donderdag 20 september 2007 @ 17:15 |
quote:Het is wel volkomen uit de toon. Maak er dan sharkeyes van oid ![]() | |
Lightning_NL | donderdag 20 september 2007 @ 17:28 |
quote:Yep, eindelijk het kut IFR blok afgesloten en nu bezig met Basic Warfighting Skills, lekker op 50ft contourvliegen. | |
The_stranger | donderdag 20 september 2007 @ 17:40 |
Misschien dat het ligt aan de maker van die ramen? (misschien heeft DHL andere ramen dan de rest van de 757 operators ![]() | |
mcDavid | donderdag 20 september 2007 @ 21:54 |
Misschien was de lak op en zit er rode primer op? | |
The_stranger | vrijdag 21 september 2007 @ 07:52 |
quote:Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoud ![]() | |
mcDavid | vrijdag 21 september 2007 @ 11:12 |
quote:Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart! ![]() | |
Mojave | zaterdag 22 september 2007 @ 03:50 |
quote:whehehe idd ![]() De reacties op frontpage vielen me nog behoorlijk mee trouwens ![]() | |
The_stranger | zaterdag 22 september 2007 @ 09:35 |
quote:Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor: quote: ![]() | |
Autoreply | zaterdag 22 september 2007 @ 10:37 |
quote:Zou je denken? "De dag dat Airbus viel" | |
Public_NME | zaterdag 22 september 2007 @ 11:06 |
quote:Ja, Boeing heeft de productieslots maar tot 2012 vol ofzo en Airbus doet het al niet veel minder met de A330 ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 22 september 2007 @ 11:15 |
quote: ![]() | |
The_stranger | zaterdag 22 september 2007 @ 11:28 |
quote:of: quote: ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 22 september 2007 @ 11:35 |
quote:Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet. ![]() | |
The_stranger | zaterdag 22 september 2007 @ 11:41 |
quote:Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak. Dat schijnt dat de reden te zijn dat air france KLM wilde hebben, omdat dat goed hun concept van aanhangwagen aanvult... | |
Koploperkopper | zaterdag 22 september 2007 @ 11:51 |
quote: ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 22 september 2007 @ 11:54 |
![]() Nog een rood raam. ![]() | |
The_stranger | zaterdag 22 september 2007 @ 11:55 |
quote:Mmm en weer een cargobak... | |
Autoreply | zaterdag 22 september 2007 @ 12:28 |
quote:Da's dan toch de nooduitgang gok ik, er is een heel stel regels voor hoeveel nooduitgangen e.d. je moet hebben. | |
Mojave | zaterdag 22 september 2007 @ 13:09 |
quote:no shit ![]() | |
SnowBite | zaterdag 22 september 2007 @ 13:10 |
tvp | |
Public_NME | zaterdag 22 september 2007 @ 13:57 |
quote:Kan ik hier de conclusie aan verbinden dat alle cargopiloten hoeren zijn? Aangezien ze achter een rood raam werken... ![]() | |
Koploperkopper | zaterdag 22 september 2007 @ 14:22 |
quote: ![]() ![]() | |
Alternate | zaterdag 22 september 2007 @ 23:58 |
quote:Ja maar in een cargobak zitten ook maar 2 hooguit 4 man, dan heb je iets minder nooduitgangen nodig dan voor 400 man. | |
Autoreply | zondag 23 september 2007 @ 00:21 |
quote:Klopt, maar schijnbaar kan je dan de normale ingang niet gebruiken oid ![]() | |
Mojave | zondag 23 september 2007 @ 04:11 |
bier | |
YellowLedbetter | zondag 23 september 2007 @ 22:29 |
en tieten | |
mcDavid | zondag 23 september 2007 @ 22:42 |
Zeg dan gewoon "oktoberfest" ![]() | |
Mojave | zondag 23 september 2007 @ 22:49 |
quote:Jaaaaa volgende week heen! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 24 september 2007 @ 11:32 |
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_airbus.html![]() | |
The_stranger | maandag 24 september 2007 @ 12:15 |
Grrr, wat snappen die mensen van het bedrijf waar ik werk niet? Reserve/standby staan betekent dat je niet genoeg vrij gehad hebt en dat je dus niet gebeld mag worden voor een opdracht. Zeker niet als dit de eerste dag na 3 weken vakantie is... En wat doen ze? Mag ik weer op komen draven.. ![]() ![]() | |
YellowLedbetter | maandag 24 september 2007 @ 12:42 |
En vliegen is al zo ontzettend kut! | |
Koploperkopper | maandag 24 september 2007 @ 12:52 |
Misschien ben je het wel verleerd. ![]() | |
Mojave | maandag 24 september 2007 @ 13:03 |
quote:ja kloten man, ik werd vorige week opgeroepen voor een Egypte terwijl ik eigenlijk dingen had gepland! | |
Mojave | maandag 24 september 2007 @ 13:03 |
ow ja: http://www.youtube.com/watch?v=V5Km9_5VrS4 | |
Public_NME | maandag 24 september 2007 @ 14:41 |
quote:Die had ik al gepost op de vorige pagina ![]() | |
mcDavid | maandag 24 september 2007 @ 14:49 |
quote: quote: ![]() | |
Mojave | maandag 24 september 2007 @ 15:59 |
quote:Ja fuck, das nou zonde! | |
Autoreply | maandag 24 september 2007 @ 16:46 |
quote:Wat missen we, blote tietuh ![]() | |
YellowLedbetter | maandag 24 september 2007 @ 17:36 |
Een airbus die met zijn wingtip de grond probeert aan te tikken tijdens een flyby | |
Mojave | maandag 24 september 2007 @ 17:51 |
quote:Correct. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 24 september 2007 @ 20:11 |
quote: ![]() | |
Jarold | maandag 24 september 2007 @ 22:12 |
ik doe aan modelvliegen, hoor ik hier ook? | |
mcDavid | maandag 24 september 2007 @ 22:18 |
quote:Maak maar een knutseltopic ![]() | |
Jarold | maandag 24 september 2007 @ 22:29 |
quote:naja zeg ik vlieg net zo goed als jij | |
Lightning_NL | maandag 24 september 2007 @ 23:07 |
![]() | |
mcDavid | maandag 24 september 2007 @ 23:12 |
quote: ![]() | |
Autoreply | maandag 24 september 2007 @ 23:58 |
quote:Inderdaad. U vliegt net zo goed als die spotterts; niet. Veel plezier op de knutselplek ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Autoreply op 25-09-2007 00:37:26 ] | |
Lightning_NL | dinsdag 25 september 2007 @ 00:17 |
Nou nou nou, zo hard hoeft nou ook weer niet. Maarruh, Jarold, hoe kom je erbij om die vraag te stellen? ![]() | |
Autoreply | dinsdag 25 september 2007 @ 00:37 |
quote:Was je er nou nóg niet achter dat ik een klootzak was ![]() | |
GoodGawd | dinsdag 25 september 2007 @ 00:56 |
quote:Ik doe aan simulator vliegen, hoor ik hier ook? | |
SnowBite | dinsdag 25 september 2007 @ 01:46 |
quote:Als je het professioneel aanpakt wel. Dus dan moet je wel je uniform aan hebben tijdens het flightsimmen, ook moet de stofzuiger aan staan voor het geluid, en moet je moeder elk half uur op je deur kloppen met koffie. | |
Jarold | dinsdag 25 september 2007 @ 02:25 |
quote:Is dit zoals het gaat in de 'vliegers wereld' ?? Ik vlieg omdat ik een object bestuur wat ook met lift e.d. te maken heeft. Dus ik ben met dezelfde dingen bezig als mensen in een echt vliegtuig. Vandaar Jammer dat jullie je zo uniek opstellen hoor. | |
Lightning_NL | dinsdag 25 september 2007 @ 05:58 |
Ergens moet je natuurlijk een streep trekken. En een R/C vliegtuig is niet echt zelf vliegen. | |
YellowLedbetter | dinsdag 25 september 2007 @ 10:03 |
Whehe, een modelvlieger die denkt dat ie echt vliegt ![]() | |
Public_NME | dinsdag 25 september 2007 @ 10:14 |
Nou, ik vlieg ook heur! Met mijn vlieger op Scheveningen!!!! Dus ik hoor er ook bij!! ![]() ![]() | |
Autoreply | dinsdag 25 september 2007 @ 11:04 |
quote:Ja, het is net zo'n ballerig wereldje als dat van studenten. Maar IRL zijn piloten hele toffe mensen hoor[ quote:Klopt, je vliegt alleen niet zelf. Ik vlieg ook wel 's met een modelletje, maar da's imho toch veel minder leuk. Uiteraard, iedereen zijn hobby, maar dit is een vliegenierstopic, geen topic voor mensen die iets met lift doen. Als dat zo was had ik aan mijn studie (LR) genoeg om hier te posten.. quote:Neem niet alles even serieus ![]() | |
mcDavid | dinsdag 25 september 2007 @ 12:44 |
quote:Je staat op de grond, en bestuurt een stuk speelgoed. Vandaar. Komop zeg, iedere malloot met minstens 3 vingers kan bij de blokker zo'n vliegtuigje halen en er mee vliegen. ![]() | |
mcDavid | dinsdag 25 september 2007 @ 12:44 |
quote:Loop je mijn nou voor spotter uit te schelden? ![]() | |
Mojave | dinsdag 25 september 2007 @ 12:55 |
![]() | |
Mojave | dinsdag 25 september 2007 @ 12:57 |
daaaaaar istie weer ![]() http://www.youtube.com/watch?v=q6CFXv2ZxDY | |
Koploperkopper | dinsdag 25 september 2007 @ 13:35 |
Ik ben een liftmonteur, dus ik doe iets met lift, ben ik nu een vliegenier? | |
Koploperkopper | dinsdag 25 september 2007 @ 13:36 |
quote:This video has been removed by the user. Te laat. | |
mcDavid | dinsdag 25 september 2007 @ 14:48 |
quote:ik heb een face-lift gehad. ben ik nu ook vliegenier? | |
YellowLedbetter | dinsdag 25 september 2007 @ 14:54 |
te flauw | |
Fillipe | dinsdag 25 september 2007 @ 18:27 |
http://www.depers.nl/Opmerkelijk/?ID=106156&ref=rssquote:Zeg maar dag tegen je ledematen. Wat een bizar verhaal zeg. | |
Koploperkopper | woensdag 26 september 2007 @ 11:52 |
Hmm, valt me nu net pas op, waarom wordt de letter I overgeslagen bij de stoelenindeling? | |
mcDavid | woensdag 26 september 2007 @ 11:53 |
quote:Om verwarring met de letter J te voorkomen. | |
YellowLedbetter | woensdag 26 september 2007 @ 11:58 |
Nee man, I is de ongeluksletter natuurlijk!! Stel je voor, je zit op stoel I 13, dan ben je flink de lul. Weet je zker dat je die vlucht niet overleeft! | |
Koploperkopper | woensdag 26 september 2007 @ 12:01 |
![]() | |
Mojave | woensdag 26 september 2007 @ 13:05 |
quote:wanneer ga je nou? | |
Koploperkopper | woensdag 26 september 2007 @ 17:20 |
quote:Morgen. ![]() KL681 | |
Public_NME | woensdag 26 september 2007 @ 20:52 |
quote:Wel jammer dat het een MD11 is en geen 772... Hoewel een MD11 wel een koningkist is om te zien. | |
Koploperkopper | woensdag 26 september 2007 @ 21:01 |
Ja, van binnen is het een beetje rot om 10 uur lang op je gat te zitten, maar de YVR-spottert z'n dag is wel weer helemaal gemaakt. | |
cheukert | woensdag 26 september 2007 @ 21:41 |
quote:Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip tevens tvp | |
mcDavid | woensdag 26 september 2007 @ 22:43 |
quote:Als het nou nog een lekker wijf was. ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 27 september 2007 @ 09:50 |
![]() Mirror mirror on the wall... | |
Public_NME | donderdag 27 september 2007 @ 10:40 |
Mooie kist! | |
Fillipe | donderdag 27 september 2007 @ 10:43 |
quote:Die heeft echt heel hard een piemel nodig. | |
Koploperkopper | donderdag 27 september 2007 @ 11:32 |
Gegroet jonge lui, tot de 9e. ![]() | |
Public_NME | donderdag 27 september 2007 @ 11:40 |
quote:Veel plezier in YVR! | |
-marz- | donderdag 27 september 2007 @ 20:30 |
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien. Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes. | |
The_stranger | vrijdag 28 september 2007 @ 07:12 |
quote:Babyschermen? Vind ze nog groot, zeker als je ziet wat er op geprojecteerd wordt... Een boel zwart met een klein beetje info... | |
Lightning_NL | zaterdag 29 september 2007 @ 01:01 |
Vandaag zo'n luie alligator rot laten schrikken met wat rotorwash ![]() | |
Mojave | zondag 30 september 2007 @ 19:48 |
quote:En? was het eng?? | |
mcDavid | zondag 30 september 2007 @ 19:58 |
Tieten. | |
Autoreply | zondag 30 september 2007 @ 21:07 |
quote:Die dikke van gisteren zeker ![]() | |
Alternate | zondag 30 september 2007 @ 22:21 |
quote:Viel wel mee hij vloog gelukkig niet. | |
cheukert | zondag 30 september 2007 @ 22:28 |
Nog kaapbare topics gesignaleerd laatste tijd? | |
Mojave | maandag 1 oktober 2007 @ 23:14 |
bier | |
Lightning_NL | dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:51 |
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he... | |
zhe-devilll | dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:55 |
quote:Het zijn maar vliegtuigjes | |
Autoreply | dinsdag 2 oktober 2007 @ 02:45 |
quote:Jij bent ook maar een vrouw. Ga maar lekker met je make up spelen ![]() | |
Mojave | dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:33 |
quote:Ja, redelijk maar dat hoort zo. | |
mcDavid | dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:46 |
quote:Of laat ons met je tieten spelen. | |
cheukert | dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:32 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:08 |
Cheuk, wanneer kom je op de kls? het duurt | |
cheukert | dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:36 |
quote:Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen. | |
YellowLedbetter | dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:08 |
Matig, maar dat had ik al uit bepaalde bronnen vernomen. | |
cheukert | dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:27 |
woei dat gaat snel wanneer ga je richting ze joenaaitetsteeds? | |
GoodGawd | dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:31 |
quote:WTF! KLS ftw man. Alle andere FTL ... ![]() | |
YellowLedbetter | dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:10 |
quote:de 12de van de volgende maand men! | |
Mojave | dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:44 |
quote:Waar dan? | |
Public_NME | dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:02 |
quote:Al Queda Flight Academy ![]() | |
cheukert | dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:11 |
bliep [ Bericht 36% gewijzigd door cheukert op 02-10-2007 23:33:58 ] | |
Autoreply | woensdag 3 oktober 2007 @ 05:19 |
quote:Ze is fucking 40 en leidt aan constante PMS... Je zoekt je vrouwen wel uit de laatste week ![]() | |
Public_NME | vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:30 |
http://www.youtube.com/watch?v=mEN_mwn_NaM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eairliners%2Enet%2Fdiscussions%2Fgeneral%5Faviation%2Fread%2Emain%2F3640515%2F Weer eens wat anders dan Schiphol zullen we maar zeggen ![]() | |
The_stranger | vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:46 |
Net het simulator gedeelte van de LCY training achter de rug. Toch grappig dat 2,5' steiler aanvliegen best een groot verschil maakt... | |
SnowBite | vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:45 |
moet je daar een speciale rating voor hebben ofzo? | |
Autoreply | vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:42 |
http://www.youtube.com/watch?v=E7C30AyJCvY&mode=related&search= | |
sebabje | vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:51 |
Volgende week zaterdag met de CO103 naar Newark 757 ![]() ![]() | |
sebabje | vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:54 |
http://nl.youtube.com/watch?v=uE_IODW2yfI of http://nl.youtube.com/watch?v=DqaWdkdFb3Y of http://nl.youtube.com/watch?v=QEkYqL9n7vo | |
Alternate | zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:17 |
quote: Ik heb hem laatst in de sim met een F100 gedaan. Behoorlijk heftig ![]() | |
GoodGawd | zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:34 |
quote: Hey die is best goed gast ![]() ![]() ![]() | |
cheukert | zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:51 |
quote:Dan kan jij zo'n virtuele al qaeida flight academy oprichten ![]() | |
The_stranger | zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:13 |
quote:Niet echt, de JAA schrijft voor dat je voor een steep approach getrained moet worden, hoe is dan aan de luchtvaartmaatschappij en de controlerende instantie. (IVW) KLC laat je dan een simsessie doen plus 4 vluchten met instructeur, maar VLM kan het best anders ingevuld hebben, al zal het wel op hetzelfde neer komen. Er komt niets in je brevet oid. | |
starla | zondag 7 oktober 2007 @ 22:14 |
quote: Iemand? ![]() | |
nsfw | zondag 7 oktober 2007 @ 22:30 |
Ik dacht.. ik laat me ook maar weer eens zien! TVP dus! | |
cheukert | zondag 7 oktober 2007 @ 22:54 |
rip voor de nabestaanden | |
Alternate | maandag 8 oktober 2007 @ 01:10 |
quote:1 | |
cheukert | maandag 8 oktober 2007 @ 01:42 |
quote:Einz!!!!!1!!1!!11!1 | |
The_stranger | maandag 8 oktober 2007 @ 08:17 |
quote:Liftcoefficient is een dimensieloos getal wat gerelateerd is aan de lift, dynamische druk (luchtdichtheid en snelheid) en oppervlak van het vleugeloppervlak. De maximum liftcoefficient is het punt waar deze niet meer toeneemt bij toenamen van deze factoren. ![]() Cl is de liftcoefficient De liftcoefficient wordt meestal bepaald door simpelweg testen en meten... Bij gelijkblijvend vleugeloppervlak en luchtdichtheid maar afnemende snelheid, zal de liftcoefficient moeten toenemen om de lift gelijk te houden. Dit kun je doen door de invalshoek te vergroten, maar ook door flass te geven (wat zowel een invalshoekvergroting geeft als een oppervlakvergroting) Dat kan tot een bepaald punt waar je de maximale liftcoefficient hebt, daarna volgt een stall... ![]() [ Bericht 22% gewijzigd door The_stranger op 08-10-2007 08:58:54 ] | |
starla | maandag 8 oktober 2007 @ 20:47 |
quote:Maar wat is die maximale liftcoefficient dan? In ieder geval niet 1 wat hiervoor beweerd werd. ![]() Als je die met de volgende getallen invult: L=615N (vliegtuigje van 62.76kg) p= 1.23 (zeeniveau) v= 10m/s A=10m2 Krijg je: Cl = 1 Maar als je nu met dezelfde parameters een 6150N groot vliegtuig de lucht in krijgt, dan is je Cl opeens 10. Maar dan is mijn vraag eigenlijk: in hoeverre is dit fysisch mogelijk? [ Bericht 15% gewijzigd door starla op 08-10-2007 21:01:29 ] | |
Public_NME | maandag 8 oktober 2007 @ 22:25 |
http://www.youtube.com/watch?v=8XbINavHtiA&eurl= Altijd leuk om met de Chinees te vliegen ![]() Aardige flap config ook hehe. | |
Autoreply | maandag 8 oktober 2007 @ 22:42 |
quote:Spit de wiki over flaps ff door. 3 is in de praktijk wel de max ![]() | |
The_stranger | dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:04 |
quote:Volgens mij kun je er geen maximum getal aan hangen, dat hangt helemaal af van het gebruikte vleugelprofiel, de atmosferische omstandigheden en snelheid... Hier kun je een beetje spelen met die parameters en kijken wat je Cl doet.... | |
Autoreply | dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:09 |
Bij een normaal profiel zo 1.5 tot 1.9. Bij driedubbele fowlerflaps en slats 3.3 grofweg. Link Ga je echt extreem (geblazen driedubbele fowlerflaps en slats met een afgezogen grenslaag dan is de theoretische grens richting de 8 á 10... | |
Koploperkopper | dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:59 |
Jeuminee, 10 uur achterin zitten op een zitvlak van 2 bij 2 millimeter is toch heul andere koek. | |
starla | dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:47 |
quote:Dank voor het handige programmaatje, maar ik vrees dat ik er nu helemaal niets meer van snap; In het programmaatje is de Cl alleen afhankelijk van de vorm en hoek. Snelheid, oppervlakte, hoogte en dergelijke veranderen niets aan de Cl, terwijl dat juist dé parameters zijn om de Cl in de volgende formule te berekenen: ![]() ![]() | |
SnowBite | dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:04 |
Dan heb je het denk ik over de formule van Lift. Daar komen snelheid etc. weer in voor. | |
Autoreply | woensdag 10 oktober 2007 @ 02:04 |
quote:De Cl is ook onafhankelijk van hoogte, snelheid enz. Ieder profiel heeft bij een bepaald Reynoldsgetal een maximale liftcoefficient. Lift is een gevolg van je liftcoefficient; niet andersom... Voor meer info; gewoon de wiki oid 's doorlezen ![]() | |
mcDavid | woensdag 10 oktober 2007 @ 16:53 |
Goed nieuws: http://binnenland.nieuws.(...)_airport_in_Lelystad Daar hebben we dus voorlopig nog geen last van! ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 10 oktober 2007 @ 18:24 |
Jetlag ![]() Lekker 15 uur geslapen. ![]() Wel pijn in m'n rug van m'n kleine persoonlijke ruimte gister 10 uur lang. ![]() | |
Public_NME | woensdag 10 oktober 2007 @ 19:14 |
quote:MD11 toch? Hoe was het in CA? | |
Koploperkopper | woensdag 10 oktober 2007 @ 19:26 |
quote:Jup, PH-KCK op de heenweg, PH-KCI op de terugweg allebei een volle bak. ![]() .ca was geweldig. ![]() ![]() En ook nog naar de Boeing-fabriek, na eerst 2.5 uur bij de grensovergang hebben moeten staan wachten en dan vertellen ze je doodleuk dat je ook nog naar binnen moet voor een visum a nog een uur. Nee, geen goed idee om het thanksgiving-weekend naar Amerika te willen met de auto. ![]() ![]() | |
Lightning_NL | woensdag 10 oktober 2007 @ 20:49 |
Thanksgiving duurt dacht ik nog wel effe. | |
mcDavid | woensdag 10 oktober 2007 @ 20:53 |
Da's dan ook de reden dat er in amerika nog wel eens vliegtuigen naar beneden komen omdat de hoofdbouten eruit gerammeld zijn. Sja want die fokkerspeld zit zo onhandig daar. | |
Koploperkopper | woensdag 10 oktober 2007 @ 21:04 |
quote:De zon draait niet om de US heen hoor, de Canadezen hebben Thanksgiving op de 8e gehad. ![]() | |
Lightning_NL | woensdag 10 oktober 2007 @ 22:12 |
Apart dat de Canadezen 't zo'n anderhalve maand eerder vieren. Heheh, ik dacht dat je in de USA zat omdat iemand vroeg hoe het was in CA (California), snapte alleen dat stukje van auto en grensovergang niet helemaal ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 11 oktober 2007 @ 02:23 |
Oh ja, zo zat jetlag ook in elkaar, ben nu klaar wakker en heb net een uur geprobeerd om in slaap te komen. | |
SteveBallmer | donderdag 11 oktober 2007 @ 02:36 |
quote: | |
Alternate | donderdag 11 oktober 2007 @ 11:18 |
quote:Gewoon een nachtje doorhalen, 's avonds rond een uur of 6 gaan slapen en je wekker op 0800 zetten. Jetlag klaar. | |
cheukert | donderdag 11 oktober 2007 @ 16:07 |
quote:Maandag op dinsdag via Parijs naar Hong Kong gegaan., uurtje of 3 geslapen in t vliegtuig. Dinsdagavond normaal kunnen slapen in Hong Kong. Gisternacht echter sliep ik om 1 uur en werd om 4 uur 's nachts weer wakker ![]() ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 11 oktober 2007 @ 18:02 |
quote:Fantastisch he ![]() | |
Alternate | donderdag 11 oktober 2007 @ 20:22 |
Het is maar net hoe je je zelf laat vernachellen door die jetlag. Als je aankomt na je reis moet je gewoon niet naar bed gaan, maar proberen wakker te blijven tot het iig donker is. Vervolgens kijken hoe laat het ongeveer licht wordt en dan je wekker rond die tijd zetten. Vervolgens ook niet je bed uitgaan voordat je wekker gaat. | |
Public_NME | donderdag 11 oktober 2007 @ 22:17 |
quote:Het ligt er echt aan hoeveel tijdszones je doorgaat, mijn ervaring is dat het met 6 tijdszones nog wel te doen is. Meer dan dat is het echt moeilijk... Wat dat betreft is het wel lekker dat bijvoorbeeld Zuid Afrika in bijna dezelfde tijdszone ligt, ook al is het 12u vliegen! | |
Alternate | vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:30 |
Ik heb een tijdje zeer intensief tijdzones gehop (elke week een paar dagen op een ander continent) en ik kan vertellen dat het best te doen is. Hoewel je wel langzaamaan steeds vermoeider raakt. Maarja wat wil je, je blijft steeds een paar dagen in het buitenland, begint net gewend te raken aan de tijd daar en dan zit je weer een paar dagen in NL. Tegen de tijd dat je NL weer gewend bent ga je weer weg enz enz. | |
Mojave | vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:36 |
4x om 0400 lokaal melden, daar word je pas gaar van. | |
cheukert | vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:40 |
Het opmerkelijke is trouwens bij mij dat ik de eerste nacht, gewoon slaap. De 2e slaap ik ook normaal voor een uurtje of 3 en dan blijf ik wakker ![]() | |
mcDavid | vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:47 |
Gewoon niet de tijdzone uit vliegen! ![]() | |
cheukert | vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:22 |
de verschrikkelijke!!!!!11!!1 tieters | |
Koploperkopper | vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:55 |
Hmpf, die reisagenten zijn vast allemaal omgekocht, Schiphol is niet eens Europe's Leading Airport.![]() http://www.worldtravelawards.com/winners2007-8 Hoax! | |
Public_NME | vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:03 |
quote: Dan heb je last van een bedlag... ![]() | |
SuperRembo | vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:00 |
![]() Een tijdje terug hing deze in Rotterdam. Wat is (was) 't eigenlijk voor ding? | |
Alternate | vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:13 |
quote:Dat heb ik komende week weer ![]() Gelukkig wel 3 dagen weekend daarna. | |
Koploperkopper | zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:54 |
http://www.airliners.net/(...)n/read.main/3651518/quote: ![]() | |
SnowBite | zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:37 |
deze nerd heeft van de week z'n ME/IR gehaald. over 2 weekjes naar de A310 sim ![]() | |
DJBlackbird | zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:32 |
goh hebben ze nu nog steeds die gare sim daarzo? dat ding is vaker u/s dan werkbaar toch? In ieder geval van harte met je me/ir. wie had je als examinator? | |
Koploperkopper | zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:33 |
Gefeli met je ME/IR, maar ga je voor Biman Bangladesh vliegen ofzo? ![]() | |
Thetallguy | zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:35 |
TAP | |
DJBlackbird | zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:51 |
en dan nog even iets lager gaan met je wingtip he! | |
nsfw | zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:13 |
quote:Gefeliciteerd! Dan hebben die X-twinnetjes toch geholpen ![]() | |
SnowBite | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:49 |
quote:Ik had de CFI van school als examinator. De sim doet het trouwens wonderwel goed ![]() Al een jaar vrijwel probleemloos. Wel was er 2 weken geleden een monitor kapot, en toen had ik de pech dat ik naar Parijs moest met de Baron om het vervangende onderdeel op te halen ![]() @ koploperkopper Wij simmen op de A310 omdat het een ex-klm sim is, en hij perfect is om je te trainen voor een jet. Als je deze kan vliegen, schijnen de andere jets redelijk makkelijk te leren te zijn. En dit deel van de training is het M(ulti)C(rew)C(oncept) gedeelte, dat dus voornamelijk om het samenwerken in een passagiersvliegtuig als captain en copiloot gaat. | |
SnowBite | zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:51 |
quote:tnx, maar je hebt me nog steeds geen instructie gegeven he, laat staan samen gevlogen... ![]() ik heb nu trouwens zo'n ding van de toys-r-us, kostte 25 euro [ Bericht 4% gewijzigd door SnowBite op 13-10-2007 17:56:28 ] | |
nsfw | zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:35 |
Welke heb je dan? | |
Public_NME | zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:07 |
quote:Gaat ze binnenkort uitfaseren.. LH heeft nog wel A300's. | |
Koploperkopper | zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:12 |
quote:Ah, waar ga je uiteindelijk je typerating op halen weet/denk je? ![]() Verder: quote:http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=1&id=102338 ![]() | |
Public_NME | zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:58 |
quote:Ze zullen allebei wel op A010 gezeten hebben.... ![]() | |
SnowBite | zondag 14 oktober 2007 @ 04:23 |
quote:Ligt eraan. Na m'n opleiding ga ik bij KLM solliciteren, en als ze mensen nodig hebben en ik kom door de selectie heen dan kan het van de F50 t/m de 747 zijn... Ik ben blij met elk vliegtuig ![]() | |
Lightning_NL | zondag 14 oktober 2007 @ 05:41 |
Ik heb gehoord dat de selectie bij de NLS een lachtertje is, en dat 2/3e erdoorheen komt... Kan iemand dat bevestigen/er wat meer over vertellen? | |
Alternate | zondag 14 oktober 2007 @ 11:29 |
Je ziet heel veel dat mensen eerst afgewezen worden bij de KLS en daarna bij de NLS alsnog aangenomen worden. Je zou dus kunnen stellen dat de NLS selectie minder streng is dan die van de KLS. Maar of het echt een lachertje is weet ik niet. | |
nsfw | zondag 14 oktober 2007 @ 11:57 |
Daar komt bij dat er ontzettend veel mensen zijn die denken: "Piloot worden lijkt me wel leuk". Dan denken ze vanzelf "KLM" en daarna "KLS" en proberen ze het op de KLS. Vervolgens vallen ze af en proberen ze het nergens nog een keer. Veel mensen die dan alsnog bij de NLS selectie gaan doen zijn vaak ook wat gemotiveerder en vastbeslotener en hebben vaak ook geleerd van hun fouten tijdens de KLS selectie wat voor de nieuwe selectie natuurlijk behoorlijk wat uitmaakt. | |
Koploperkopper | maandag 15 oktober 2007 @ 22:05 |
quote:Die ook al? | |
mcDavid | maandag 15 oktober 2007 @ 22:12 |
quote:Joah en als je mensen met redelijk aanleg aanneemt, maar ze vervolgens niets bijleert, lever je nog steeds geen kwaliteit heh ![]() | |
Public_NME | maandag 15 oktober 2007 @ 22:15 |
quote:Lekker gaar ![]() | |
mcDavid | maandag 15 oktober 2007 @ 23:45 |
Airbus levert eerste 'superjumbo' af![]() | |
Koploperkopper | maandag 15 oktober 2007 @ 23:47 |
quote:Nu is het wachten op de eerste crash. | |
mcDavid | maandag 15 oktober 2007 @ 23:53 |
Ik hoop serieus dat de 380 een succes was. Al was het alleen maar om Bush te sarren ![]() | |
Koploperkopper | maandag 15 oktober 2007 @ 23:55 |
Ach, met 190 vliegtuigen tegenover 700 bestelde 787's wordt het in het begin in iedergeval geen hit. | |
Autoreply | dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:00 |
quote:Dat ding is simpelweg te groot voor de meeste routes, de meeste mensen willen toch point to point vliegen en dan is 300 man zát. Maargoed, aan de andere kant is het wel een uiterst moderne kist met de komende 30 jaar ruimte zat voor ontwikkeling en er is geen enkele concurrent die binnen 10 jaar met iets tussen de Dreamliner en de A380 komt dus ze hebben wel een monopoly... | |
Koploperkopper | dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:05 |
Op AMS trouwens, heb je voor alle vluchten pas controle bij de gate, of is dat alleen voor international? | |
mcDavid | dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:22 |
Maar aan de andere kant is de 74 ook een laaiend succes geworden, terwijl de sceptici daar ook al van zeiden dat'ie te groot was. Volgens mij is het met de 380 hetzelfde. Eerst even de kat uit de boom kijken maar daarna is het gewoon extra capiciteit. 2 vluchten in plaats van 3. | |
SnowBite | dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:49 |
quote:De meeste vluchten zijn internationaal op Schiphol... | |
Koploperkopper | dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:52 |
quote:Intercontinentaal dan. | |
Lucifer_Doosje | dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:39 |
quote:Volgens mij wel. Als je naar dat Schengen deel wilt krijg je controle na de douane. Bij de niet Schengen vluchten is de controle aan de gate. Voor de H-pier is er een controle voordat je die pier inloop. | |
Mojave | dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:06 |
juist | |
nsfw | dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:40 |
quote:De Airbus A330 werkt volledig met Bluetooth en WLAN verbindingen. Daarom mag je je laptop niet aanzetten! Snap je? | |
sonnie | dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:48 |
Ik heb zelf bij de NLS selectie gedaan. Eerst heb je een gesprek met 2 personen en daarna de Nass test die rond de 4 uur duurt. Het gesprek is een stevig en direct sollicitatiegesprek waarin je gewoon vragen krijgt in de trend van: Wat is je werkervaring, studie, school, leven, hobbies. Nog wat specifieks over teamwork en leidinggeven op het einde. Daarna ga je de sauna annex Nass in en mag je 5 testen doen. Die Nass test gebruiken ze al sinds 1990 en die heeft zich wel bewezen dus een lachertje zal het niet zijn. Ik vond het echter niet bijzonder lastig of moeilijk maar dat zal vast komen omdat ik veel op de playstation zit. De Nass is echt een groot computerspel namelijk. Ik denk dat er meer mensen door de selectie kunnen komen omdat in tegenstelling tot de kls de NLS geen po2 heeft met een groepsopdracht. Ze beoordelen je teamwork en leidinggevende capiciteit dus niet in real-time waardoor misschien de twijfelachtige van de kls de Nls wel halen. Volgens de NLS haalt iets van 35% de selectie. Ik moet er wel bijzeggen dat bij de NLS de selectiedrempel hoger ligt dan bij de KLS omdat het 350 euro kost en geen 150. Mensen die dus denken: "ooh piloot wat leuk" zullen er wat van schrikken waardoor je zoals Nsfw al zei een soort pre-selectie hebt qua motivatie. | |
GoodGawd | woensdag 17 oktober 2007 @ 02:23 |
Ok, weet iemand toevallig hoe dat is bij Stella Flight Acadamy de selectie? Volgend kan ik daar mijn test doen als ik in één jaar mijn propedeuse heb gehaald(ga ik van uit!) word namelijk geregeld via mijn studie.(Aviation Studies @ HVA) 35% voor NLS is best veel moet ik zeggen ![]() | |
Mojave | woensdag 17 oktober 2007 @ 10:44 |
stella ook zoiets | |
Public_NME | woensdag 17 oktober 2007 @ 10:53 |
quote:Lekker bier heur! ![]() | |
Mojave | woensdag 17 oktober 2007 @ 12:02 |
ja, maar hoorde dat je er agressief van zou worden??! | |
Koploperkopper | woensdag 17 oktober 2007 @ 12:57 |
Tett'n. | |
mcDavid | woensdag 17 oktober 2007 @ 14:28 |
quote:Dan compenseer je met een joint. | |
Autoreply | woensdag 17 oktober 2007 @ 20:04 |
Die foto is echt ultiem: http://www.meteo-ploeger.de/flyandglide/fg0704_24-25_meteo.pdf Dát maakt zweefvliegen nou zo gaaf ![]() | |
Koploperkopper | woensdag 17 oktober 2007 @ 20:14 |
Waarom kan het niet met een ander toestel dan?![]() | |
Public_NME | woensdag 17 oktober 2007 @ 20:21 |
quote:Klopt, staat in Engeland te boek als 'wifebeater'... ![]() | |
mcDavid | woensdag 17 oktober 2007 @ 21:08 |
quote:lawaai, bijvoorbeeld. | |
Koploperkopper | woensdag 17 oktober 2007 @ 21:44 |
quote:Noise canceling headsets. | |
GoodGawd | donderdag 18 oktober 2007 @ 01:14 |
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is ![]() | |
Autoreply | donderdag 18 oktober 2007 @ 10:07 |
quote:Gewoon je neus naar beneden. Voor zo'n wolk als hier klim je harder als een Lancair Columbia 400 hoor ![]() | |
Alternate | donderdag 18 oktober 2007 @ 10:35 |
En als je nou op 30ft er achter komt dat die koe die braaf stond toe te kijken toch je landigsveldje op rent? | |
mcDavid | donderdag 18 oktober 2007 @ 12:33 |
quote:Je land gewoon niet in een weiland waar koeien staan ![]() En op 10 meter hoogte gooi je dan gewoon je kleppen dicht, dan land je 400 meter verderop. | |
mcDavid | donderdag 18 oktober 2007 @ 12:34 |
quote:Ik vind het juist wel prettig, dat je nooit de angst hebt dat je motor ineens uitvalt ![]() | |
Alternate | donderdag 18 oktober 2007 @ 14:34 |
Waarom zou je angst hebben dat je motor uitvalt? Op het moment dat ie uitvalt heb je een zweefvliegtuig, lijkt me niet iets om bang voor te zijn ![]() | |
mcDavid | donderdag 18 oktober 2007 @ 15:16 |
Toch is het vaak het begin van een crash, bij motorvliegers. | |
cheukert | donderdag 18 oktober 2007 @ 16:57 |
quote:is weer iets anders dan fs ja | |
Autoreply | donderdag 18 oktober 2007 @ 19:42 |
quote:Maak daar maar meer dan een kilometer van... | |
Koploperkopper | donderdag 18 oktober 2007 @ 19:42 |
quote:Tuig. ![]() | |
mcDavid | vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:02 |
quote:Ohja halve spanwijdte grondeffect heh. Maar met 400 meter ben je die koe ruim voorbij en kun je ook nog een streepje kleppen trekken voor het afvangen ![]() quote:ja zweefvliegers vangen over het algemeen af! ![]() | |
mcDavid | vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:05 |
quote:Dûh, anders hebben ze er nog niets aan! ![]() | |
Alternate | vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:45 |
Dus als ik het goed begrijp heb je als zweefvlieger altijd een luchtrem nodig om te kunnen landen waar je wilt? Kun je dat niet gewoon een beetje uitmikken? | |
cheukert | vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:58 |
quote:Dat heb jij niet goed begrepen. ![]() | |
mcDavid | vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:02 |
quote:Je kunt ook een slip inzetten ![]() Mikken is een beetje lastig als je een glijhoek van 1:40 of hoger hebt. Zeker met het grondeffect aangezien je glijhoek dan richting de 1:100 gaat. | |
Koploperkopper | vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:27 |
http://www.nu.nl/news/128(...)egveld_Lelystad.htmlquote: | |
Koploperkopper | vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:34 |
quote:Oh oh......................... Ik vrees dat het de PH-BVE is, volgens het schema van de site zat die ergens rond 14.15 in de lucht. | |
The_stranger | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:24 |
Niet best... | |
Alternate | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:39 |
Ja minder. Dat punt Sierra is ook levensgevaarlijk, al die zondagsvliegers die op dezefde hoogte recht over dat punt willen. | |
Koploperkopper | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:40 |
quote:Beide van de Cessna. quote: ![]() Kutzooi. ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:18 |
quote: quote:http://www.omroepflevolan(...)c2-e8d696492156.aspx | |
Koploperkopper | vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:20 |
En van onze site:quote: | |
The_stranger | vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:50 |
Vloog vanochtend nog over EHLE en merkte nog op tegen de co dat het best een gevaarlijk vliegveld kan zijn, zeker op mooie zomerse weekenden. Helaas meteen "gelijk"... | |
The_stranger | vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:55 |
even een wat vrolijkere noot: http://video.google.nl/videoplay?docid=5044961859605642981&hl=nl | |
The_stranger | vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:06 |
http://archief.omroepflev(...)0455504_WFiles_2.wmv (even opslaan als...) Reportage van omroep flevoland... | |
Mojave | vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:55 |
idd link daar, iedereen komt van alle kanten bij Sierra. Ook het circuit wordt op verschillende manieren gevlogen. | |
-marz- | vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:59 |
Het is daar, zeker in het weekend, ook eigenlijk te druk om een ongecontroleerd veld te zijn. Misschien toch maar verkeersleiding er neerzetten, is ook leuk als opleidingsveld voor LVNL. | |
Lightning_NL | vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:22 |
Hoezo vrees je dat het de PH-BVE is/was dan? Ken je 'm? | |
Koploperkopper | vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:50 |
quote:Derhalve. Punt. | |
nsfw | zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:11 |
Wat een ellende! De PH-BVE heb ik ook nog aardig wat op gevlogen! Toch vreemd gevoel! | |
Koploperkopper | zondag 21 oktober 2007 @ 22:46 |
Zeg, waar is die simmert, begin me toch af te vragen hoe hij een opleiding van 3-4 jaar heeft gedaan op 17-jarige leeftijd. | |
Autoreply | maandag 22 oktober 2007 @ 12:06 |
quote:Goed, dat was mijn begeleider hier op de TU dus, lekker begin van je week ![]() | |
Public_NME | maandag 22 oktober 2007 @ 18:07 |
quote:Jezus, wat kut zeg! ![]() | |
cheukert | maandag 22 oktober 2007 @ 18:41 |
quote:Die zocht toch een Flightbag op klaagbaak ![]() | |
nsfw | maandag 22 oktober 2007 @ 23:18 |
quote:link? | |
GoodGawd | dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:52 |
quote:Mmm...wat ik ben een simmert ![]() ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 23 oktober 2007 @ 01:51 |
quote:Neen, was alweer een paar delen geleden. | |
cheukert | dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:58 |
quote:jij wilt wel heeel graag heh ![]() | |
cheukert | dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:03 |
quote:Bedoelde klk deze Flight Bag + Sunglasses ? | |
mcDavid | dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:59 |
Sow bumpy weather vandaag! ![]() | |
Koploperkopper | dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:02 |
quote: ![]() Moest je voor een luchtverkeersleideropleiding niet minimaal 19 zijn trouwens? ![]() ![]() | |
sebabje | dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:32 |
![]() | |
cheukert | woensdag 24 oktober 2007 @ 11:04 |
kebabje is dus simmert en spottert ![]() | |
Autoreply | woensdag 24 oktober 2007 @ 17:55 |
http://nl.youtube.com/watch?v=IbPwFO-1Zig![]() | |
Koploperkopper | woensdag 24 oktober 2007 @ 18:03 |
quote:Duitsers met teveel fantasie en een zweefvliegtuig. ![]() | |
nsfw | woensdag 24 oktober 2007 @ 18:25 |
Duitsers zijn tof! | |
cheukert | woensdag 24 oktober 2007 @ 18:47 |
Wat een helden die Duitsers met teveel fantasie en een zweefvliegtuig ![]() | |
mcDavid | woensdag 24 oktober 2007 @ 22:55 |
Wheheh, geile vliegtuigen en fout duits gebrabbel. Net porno! ![]() | |
mcDavid | woensdag 24 oktober 2007 @ 22:56 |
Ohja nog 2 starts en dan heb ik er 500 ![]() [ Bericht 66% gewijzigd door mcDavid op 24-10-2007 22:57:02 (Tering. Editten zonder FQR is pittig!) ] | |
nsfw | woensdag 24 oktober 2007 @ 23:15 |
quote:Ik zag net nog een leuk "pornofilmpje" over 2 vrouwen en een beker! Smerig porno is niet vies! | |
Autoreply | woensdag 24 oktober 2007 @ 23:22 |
quote: | |
mcDavid | donderdag 25 oktober 2007 @ 00:13 |
Duitsers zijn gewoon tof. Zolang ze in hun eigen land blijven dan... | |
Mojave | donderdag 25 oktober 2007 @ 08:58 |
hoi | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 14:53 |
Hoi, Is er iemand die ik wat serieuze vragen kan stellen via iets van MSN oid over selecties bij vliegscholen e.d.? Die Mojave heb ik in geen tijden al meer gesproken, die's veuls te druk aan het werk, de arme jongen. ![]() | |
Autoreply | donderdag 25 oktober 2007 @ 15:04 |
quote:Probeer Cheuk 's ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06 |
Oh cheuk, where arst thou? | |
The_stranger | donderdag 25 oktober 2007 @ 16:17 |
quote:Oh Cheuk, Cheuk! wherefore art thou Cheuk? Net iets beter ![]() | |
mcDavid | donderdag 25 oktober 2007 @ 16:20 |
Waarschijnlijk achter de choke. ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 16:38 |
quote:De Shakespeare in mij heeft gefaald. ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Koploperkopper op 25-10-2007 17:10:07 ] | |
The_stranger | donderdag 25 oktober 2007 @ 17:02 |
quote:Zolang je het niet van een balkon roept, komt het wel goed ![]() | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 17:10 |
Maak ik ook nog een grote typfout.![]() | |
cheukert | donderdag 25 oktober 2007 @ 19:07 |
ik ben hier! pm oder so | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 19:26 |
Gedoan oder so. | |
cheukert | donderdag 25 oktober 2007 @ 19:43 |
beantwortet und so, also ich wird jetzt slapie slapie machen loaters | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 19:53 |
Troestie. | |
Koploperkopper | donderdag 25 oktober 2007 @ 20:15 |
http://youtube.com/watch?v=XpDdX7Ps41U http://youtube.com/watch?v=dGl0LNohfb4 ![]() | |
nsfw | donderdag 25 oktober 2007 @ 22:52 |
quote:Mojave doet andere dingen dan werken ![]() | |
mcDavid | donderdag 25 oktober 2007 @ 23:26 |
http://nl.youtube.com/watch?v=XVkn708vB90 Deze is leuk ![]() | |
SnowBite | vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:00 |
quote:contact me maar | |
Koploperkopper | vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39 |
quote:Done, bedankt. ![]() | |
Koploperkopper | vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:39 |
quote:Wil ik het weten? ![]() | |
Tecnix | vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:54 |
quote: ![]() |