En wat is jouw rotonde dan wel niet?quote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Welnee, ze komen allemaal voor de vieze plaatjes van JortK. [afbeelding]
[..]
Op mijn rotonde?![]()
Mijn rotonde ja. Ik heb 'm bedwongen. Als ik een vlag bij me had gehad, had ik 'm er neergezet!quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef WyriHaximus het volgende:
En wat is jouw rotonde dan wel niet?En hoeveel heb je er? 2 grote en een setje kleinere of zit ik compleet verkeerd te denken
.
brengt weer wat verfrissing in de testquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft het gevoel dat hij wat gemist heeft
Trouwens wel leuk nieuwe gezichten!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn rotonde ja. Ik heb 'm bedwongen. Als ik een vlag bij me had gehad, had ik 'm er neergezet!![]()
Hoe bedwing je een rotonde? Door er vele rondjes omheen te rijden met zoveel mogelijk passagiers in je auto, en te trachten minimaal één passagier te laten klagen over misselijkheid.![]()
Iddquote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
brengt weer wat verfrissing in de test
--oke ik ben niet helemaal helder dus
test = tent...
De rotonde is vast nog steeds leuk.quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef G1ml1 het volgende:
Ow die rotonde, ja die was leuk............
toen![]()
net als ikquote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
De rotonde is vast nog steeds leuk.![]()
Je link klopt niet.......ik zie jouw zonnebril nog steeds?quote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[Slowchat deel #186] Waar we het allemaal over phluphy en haar vriendjes hebben
Ben al weg.quote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[Slowchat deel #186] Waar we het allemaal over phluphy en haar vriendjes hebben
quote:Op maandag 17 september 2007 22:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben al weg.![]()
Ik ging toch wat anders doen.![]()
Trusten.![]()
Oplichters, keut veilinghouderquote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef G1ml1 het volgende:
Dikke van dale?
U hebt gezocht op opgeld:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
op·geld (het ~)
1 bedrag waarmee de koopprijs wordt verhoogd als marge voor de veilinghouder
2 de waarde van een metalen munt boven de nominale waarde
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Goedenavond samen
Het DynDNS.org raadsel is opgelost, ze blijken zelf clients te hebben: http://www.dyndns.com/support/clients/
quote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Goedenavond samen
Het DynDNS.org raadsel is opgelost, ze blijken zelf clients te hebben: http://www.dyndns.com/support/clients/
Gaat goed dusquote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Goedenavond samen
Goedkoop prijsjequote:Op dinsdag 18 september 2007 01:33 schreef Geqxon het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Tyan-S(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Op NSstations jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Hotspot in de trein?DAt is best tof ja
.
Dacht alquote:
Dat zal best wel eens binnen een jaar kunnen komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht al. Op NS stations zijn leuk om ff snel wat op te zoeken
. * WyriHaximus zit te wachten tot dat ze in de trein komen
.
Ja las het, moet de prijzen eerst ook nog maar eens zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal best wel eens binnen een jaar kunnen komen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja las het, moet de prijzen eerst ook nog maar eens zien.
* FredvZ heeft een nieuwe gadget waarmee hij overal kan internetten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Dacht al. Op NS stations zijn leuk om ff snel wat op te zoeken
. * WyriHaximus zit te wachten tot dat ze in de trein komen
.
Wat voor mensen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge
Hmm net een mailtje gehad dat ze mensn zoeken op me werk met een leuke bonus voor de gene die ze binnen haalt.
1e en 2e lijns klanten service (niks voor jouw gok ik zoquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1e en 2e lijns klanten service (niks voor jouw gok ik zo). Had vorige week al gezegd dat me baas nu 2 weken weg is en dat ik hem ff zou uit horen als hij weer terug was voor je
.
Salaris? Doorgroeimogelijkheden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
1e en 2e lijns klanten service (niks voor jouw gok ik zo). Had vorige week al gezegd dat me baas nu 2 weken weg is en dat ik hem ff zou uit horen als hij weer terug was voor je
.
Bijde geen idee. DIt is het mailtje wat we binnen kregen:quote:
Het is in Schalkwijk in haarlem.quote:- 1e lijns agents. De functie van een eerste lijner is primair het beantwoorden van vragen. De eerste lijners zijn het visitekaartje van Pretium, Pretium Telecom, Pretium Finance
en Pretium ADSL. (ook het komende WBA - het nieuwe ADSL dat op korte termijn gelanceerd wordt. We zoeken minimaal 5 eerste lijners op korte termijn)
- 2e lijns agents. De functie van een 2e lijner ligt in het verlengde van een eerste lijner.
We hebben vacatures op alle afdelingen:
* Schriftelijke klachten afhandeling (met spoed 2 vacatures)
* Verwerken van storingen. (Inventariseren, nabellen van klanten en het oplossen van het mankement. Ook hier hebben we 5 vacatures)
* 2e lijners algemeen. Het gaat om werknemers die telefonisch vragen beantwoorden na doorschakeling van de 1e lijn. Anders geformuleerd:
Vragen die meer tijd kosten dan gemiddeld worden opgepakt door werknemers die deze functie vervullen. Ook wederom een belangrijke spil in het service centrum.
6 uur per maand gratis, als KPN klant zijnde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja las het, moet de prijzen eerst ook nog maar eens zien.
Heh netjes. * WyriHaximus is over 2 maanden UPC klant (quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
6 uur per maand gratis, als KPN klant zijnde.
It's so funnyquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://poignantguide.net/ruby/![]()
Volgens mij heeft dat met de snelheid te maken waarmee bepaalde zaken gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand waarom computers over de stereo-output geluid maken als er IO activiteit is? Zowel mijn Media Center als server maken geluid als ik iets met de hardeschijf doe, een soort ruistoon. De toon varieert, maar is wel altijd hetzelfde bij dezelfde actie. Heel erg vreemd. Bij mijn server is het zelfs zo dat als ik de draadloze muis beweeg, dat ik dan ook een ruistoon hoor.
Hoe krijg je dat nou voor mekaar joh?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo ook weer thuis. Stap ik net op me fiets blijkt me achteras gebroken te zijn. Dus nu rij ik op een veel te kleine fiets
!
Klinkt als overspraak op je geluids kabelsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand waarom computers over de stereo-output geluid maken als er IO activiteit is? Zowel mijn Media Center als server maken geluid als ik iets met de hardeschijf doe, een soort ruistoon. De toon varieert, maar is wel altijd hetzelfde bij dezelfde actie. Heel erg vreemd. Bij mijn server is het zelfs zo dat als ik de draadloze muis beweeg, dat ik dan ook een ruistoon hoor.
Ga nou maar het feest beest uithangen, als jij het woord vriendin zegt weten wij al genoegquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendinnetje toe
Ik zal de bananensmilie achterwege laten...
Slijtagequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor mekaar joh?![]()
huh vreemd...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Is't weer goed gekomen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendinnetje toe
Ik zal de bananensmilie achterwege laten...
Heel vreemd. Het gekke is dus dat ik er echt iets in kan horen. Een unrar-actie klinkt als Pr-pr-pr-pr-pr (kort achter elkaar), het overkopieren over het netwerk weer met langere tonen. En als ik mijn draadloze muis beweeg is het een langdurige prrrrrrrr, zolang ik de muis beweeg zeg maar. Of word ik nu gek?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
huh vreemd...
heb er geen last van.. (komt misschien doordat ik aparte geluidskaart heb?)
Dunno, ze deed een beetje vaag een tijdje geleden, althans wat Jort had verteld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Was het niet goed dan? Toch geen ruzie?![]()
Hmm dat is nooit leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno, ze deed een beetje vaag een tijdje geleden, althans wat Jort had verteld.
Mee eens!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat is nooit leuk. Maar goed het zijn en blijven vrouwen, die zijn gewoon raar
.
Gebruik er 1 op batterijen dat werkt toch een stuk bevredigenderquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mee eens!
Ik ga eens kijken of ik nog wat muggen kan doodmeppen. Maf ze!
Har!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik er 1 op batterijen dat werkt toch een stuk bevredigender.
hihiquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef mschol het volgende:
morghe...
vandaag maar weer naar school...
ik wil uitslapen
OMMFG!!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)muziekindustrie.html
Ik wist het
Het is natuurlijk ook dubieus; ze willen aan de ene kant p2p uitroeien (inkomstenderving), maar aan de andere kant is 't een hele goede graadmeter wat p2pgebruikers precies goed vindenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
OMMFG!!![]()
It was bound to happen
!
Ja is het ook, maar ze kunnen ook niet zeggen van "ja download het maar, het maakt ons niks uit" want dan koopt helemaal niemand het meerquote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook dubieus; ze willen aan de ene kant p2p uitroeien (inkomstenderving), maar aan de andere kant is 't een hele goede graadmeter wat p2pgebruikers precies goed vinden
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef FredvZ het volgende:
Doe hetzelven is gevaarlijk heb ik gister maar weer eens ondervonden. dacht slim te zijn door extra opbergruimte te creëren door het ophangen van een extra plankje.
Gevolg: een gatje in mn vinger van 3x3mm, een plankje dat nog steeds niet hangt en vier zinloze gaten in de muur.
Heb geen foto,was eigenlijk niet van plan te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef phluphy het volgende:
Auw!
Foto, Fred? Klinkt indrukwekkend.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
Tis geen diep gat. bovenste laag van mn huid is eraf.
Bekijk het van de andere kant, het had veel erger kunnen zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een gat van 3bij3 mm vind ik geen je achter passen.
Sorry, ben niet kleinzerig aangelegd.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Neemt niet weg dat het nog steeds pijn doet en iemand fredje nu moet verzorgen.
Ja maar, ja maar, het staat toch in de TT? Belofte maakt schuld!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef FredvZ het volgende:
Heb geen foto,was eigenlijk niet van plan te maken.
Niet mijn TT.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef phluphy het volgende:
Ja maar, ja maar, het staat toch in de TT? Belofte maakt schuld!![]()
Je valt zelf ook onder die opmerkingquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sorry, ben niet kleinzerig aangelegd.
Ow ja werkt altijd goedquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef FredvZ het volgende:
Misschien wel een goede manier om aandacht van de vrouwtjes te krijgen...
*smst chick uit discotheek.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Niet mijn TT.
En mijn vieze plaatjes worden alleen getoond aan een select gezelschap.
Dan zou ik voorlopig maar niet solliciteren voor moderatorquote:Op woensdag 19 september 2007 09:48 schreef WyriHaximus het volgende:* WyriHaximus hoopt dat hij daar niet onder valt
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voorlopig maar niet solliciteren voor moderator
quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 18-09-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zoeken jullie nog wat danquote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voorlopig maar niet solliciteren voor moderator
Een fatsoenlijk toetsenbord? (Tenminste die kut knopjes zijn altijd te klein voor mijn handenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]Mijn telefoon is er bijna
Alleen jammer dat ik morgen niet thuis ben
Iemand nog ideeën/gadgets/musthaves voor een HTC P3600 met Windows Mobile 6?
Zie FOK!mededelingenquote:
Welke toetsen?quote:Een fatsoenlijk toetsenbord? (Tenminste die kut knopjes zijn altijd te klein voor mijn handen.)
Zal het in de gaten houden en kijken of er wat langs komt waar ik me in kan vindenquote:
Typt toch niet lekker (voor zover je moet typen dan), geef mij maar een toetsenbord voor mailtjes en smsjes enzoquote:Op woensdag 19 september 2007 10:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welke toetsen?
[afbeelding]
Touchscreen![]()
Ken het ja, 1 keer op die van me moeder gedaan. Vond het nou niet echt super werken, maar dat is persoonlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:22 schreef FredvZ het volgende:
Dr zit een stylus bij voor het typen
een moeder met een touchscreen???quote:Op woensdag 19 september 2007 10:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ken het ja, 1 keer op die van me moeder gedaan. Vond het nou niet echt super werken, maar dat is persoonlijk.
Ding is ver der werkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
een moeder met een touchscreen???
Moeders zijn over het algemeen toch juist heel terughoudend wat dit soort dingen betreft?
Arme pakketbezorger. Nu moet hij naar de derde verdieping lopen om aan te bellen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik er niet ben, een mooi u-kunt-uw-pakket-bij-het-postkantoor-ophalen-briefje invullen en naar het postkantoor rijden.quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 18-09-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 19-09-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 19-09-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie
Precies. Wanneer gaan ze nou eens snappen dat mensen overdags ook werkenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Arme pakketbezorger. Nu moet hij naar de derde verdieping lopen om aan te bellen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik er niet ben, een mooi u-kunt-uw-pakket-bij-het-postkantoor-ophalen-briefje invullen en naar het postkantoor rijden.
Wanneer ziet TNT nou eens het licht en krijg je mogelijkeid om aan te geven dat je het pakket wel op het postkantoor ophaalt.
Hier kan je je lol vast wel op danquote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zag vieze plaatjes in de TT dus ik dacht ik kom maar weer is kijken..![]()
Was niet echt slim schatquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef phluphy het volgende:
Ik zat verdorie net te eten...
Stom om te klikken, ik weet het!![]()
Je wilde toch vieze plaatjes?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef phluphy het volgende:
Ik zat verdorie net te eten...
Stom om te klikken, ik weet het!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zag vieze plaatjes in de TT dus ik dacht ik kom maar weer is kijken..![]()
Ik zei toch al dat het stom was!quote:
Zo zie je maar weer, zoiets wordt prompt afgestraft.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:44 schreef FredvZ het volgende:
Je wilde toch vieze plaatjes?
Overal en nergens?quote:
U roept, wij draaien.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:57 schreef phluphy het volgende:
Zo zie je maar weer, zoiets wordt prompt afgestraft.
Hai.quote:
Hou ons niet langer in spanning! *rent ADHDerig rond*quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef SHERMAN het volgende:
Dan heb ik nog wel een verzoekje...
Hé, een stuiterharry!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning! *rent ADHDerig rond*
Noem maar is een leuke tip over het verhaal wat ik net richting GodLike postte.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning! *rent ADHDerig rond*
Nooit weg geweest hoor..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens onder de levenden man!
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hé, een stuiterharry! [afbeelding]
Je bent er met een moker over heen geweest?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Noem maar is een leuke tip over het verhaal wat ik net richting GodLike postte.
HDD vervangen omdat de oude verrot was?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef SHERMAN het volgende:
Nja, hij hangt zonder beschadigingen in het rack.. dus nee, dat is het niet.
Gereboot omdat de swap helemaal door draaide?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef SHERMAN het volgende:
Nope, hardware is in nieuw staat.
Weird iigquote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef SHERMAN het volgende:
Nope, hardware is in nieuw staat.
Geen poortmapping verkeerd/bandwith usage ingesteld (dus xxMbit/Kbit etc)?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef SHERMAN het volgende:
Wel een keer gereboot ja, om te kijken of dat het probleem zou verhelpen, server blijft echter traag.
Het stomem is dat zodra je wat lokaal op de server doet (een toepassing starten ofzo) dan is lekker snel.
Tering heeft dat omploegen van je vriendin's groentetuin zo lang gekostquote:
NIC naar de klote?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef SHERMAN het volgende:
Wel een keer gereboot ja, om te kijken of dat het probleem zou verhelpen, server blijft echter traag.
Het stomem is dat zodra je wat lokaal op de server doet (een toepassing starten ofzo) dan is lekker snel.
Heb je packet loss als je gaat pingen? (ping -f host werkt goed, scheelt je een hoop tijd en maakt misschien een paar mensen boosquote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
@ Sjowhan - Poortmapping doen we hier niet aan, bandwith ook niet.
@ - WyruHaximus - Het zijn twee NIC's in teaming. Geen foutmeldingen..
Waarom niet een framework als Smartyquote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo het is zo goed als tijd om naar huis te gaan, heb me vandag prima vermaakt met http://manual.cakephp.org/appendix/blog_tutorial en de rest van de manuel. Zeer tof spul
!
Omdat Smarty een template engine is (zie: http://smarty.php.net/ ) en CakePHP een framework isquote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom niet een framework als Smarty
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat Smarty een template engine is (zie: http://smarty.php.net/ ) en CakePHP een framework is.
Toch dan wel vreemd dat 't niet lukt, of iig niet lokaalquote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
Staat helaas ook niks in..quote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch dan wel vreemd dat 't niet lukt, of iig niet lokaal.
Eventviewer etc al bekeken denk ik?
staat je avatar op diezelfde webserver ??quote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef SHERMAN het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
staat je avatar op diezelfde webserver ??![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:43 schreef phluphy het volgende:
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=70&t=560705
Niet lullig richting jou bedoelt, maar het is prachtig dat jij een technische vraag van JortK beantwoord.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:46 schreef phluphy het volgende:
Is het iets?Ik heb geen idee hoor, maar ik vind google'n zo leuk.
![]()
Eindelijk hoorquote:<<< nfo-u-xxx >>> <<< nfo-underground.com >>>(1/1060) "Lesbo.Schlampen.German.2007.XXX.DVDRiP.XviD-WDE.par2" yEnc (1/1)
The perfect womanquote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het niet lullig Bertje!Ik ken mijn beperkingen.
![]()
JortK, je hoeft je niet te schamen, ik ben namelijk beter dan gemiddeld met google'n.![]()
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld en veel shit screenen.![]()
Als je zo goed bent dan kan je me vast wel met een smsje of telefoontje verrassenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het niet lullig Bertje!Ik ken mijn beperkingen.
![]()
JortK, je hoeft je niet te schamen, ik ben namelijk beter dan gemiddeld met google'n.![]()
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld en veel shit screenen.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef phluphy het volgende:
nee, ben gewoon trots dat ik daadwerkelijk zijn hele gegevens gevonden heb!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Wyri, ik ben bang dat ik je hostingsprovider een pikant SMSje gestuurd hebt.
Hoezo, mogen we / ze niet weten dat je (technisch) zat te prutsen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:Ow en als je me SMSje nog niet gelezen hebt negeer de 2e regel dan ff
.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef phluphy het volgende:
![]()
Mijnes klopte wel, ik heb er nl. één terug gehad!![]()
Je bent jong. Je leert het nog wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
http://www.enom.com/domains/whois.asp?DomainName=wyrihaximus.net&submit.x=0&submit.y=0
Verkeerd.
Ja wel hoor maar ben er al weer en wist niet zeker of je hem al gelezen hadquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo, mogen we / ze niet weten dat je (technisch) zat te prutsen?![]()
Rot op.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent jong. Je leert het nog wel.![]()
Dat is niet eens een mobiel nummerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
http://www.enom.com/domains/whois.asp?DomainName=wyrihaximus.net&submit.x=0&submit.y=0
Verkeerd.
Maar deze was wel heel ergquote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent jong. Je leert het nog wel.![]()
Jawel heur.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja wel hoor maar ben er al weer en wist niet zeker of je hem al gelezen had.
Laat me alleenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is niet eens een mobiel nummer!
[..]
Maar deze was wel heel erg.
Op een oude fiets moet je het leren Jong geleerd oud gedaan
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel heur.![]()
Ik ga er weer vroeg in, even tv kijken en schlafen!
Trusten allen!![]()
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?quote:
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Truste, kijkse en schlafense (is dat zoiets als zwaffelen?)![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..
Ik wist dat ik nog iets moest zeggen:quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lolita dan? Of mannen? Of jonge vrouwen? Of zullen we je gewoon maar ff met rust latenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..
Geeft niet, wat ik zei betekend totaal iets andersquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Schlafen is Duits voor slapen. Sorry!
![]()
Ja weet ik maar sommige mannen kunnen een grote sterke vrouw niet aanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry Sir Harry, maar dat klinkt echt maf! "Kan je er tegen"![]()
Denk hetquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog iets moest zeggen:
Harry, leeft ze nog wel?![]()
![]()
quote:
Moet je wel zeggen hoeveel snuggere harryquote:PHP Warning: Missing argument 2 for add(), called in /home/wyrihaximus/tmp.php on line 4 and defined in /home/wyrihaximus/tmp.php on line 2
Zo zo wie is de gelukkige (volgens me toekomstige schoonvader de ongelukkigequote:Op donderdag 20 september 2007 07:55 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag tot 11.15 les en dan weekend
vrijdag nog wel eff een huwelijk maar oke..
a) je maakt je zorgen over b)quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen dames![]()
a) Waarom slaap ik zo beroerd
b) Waarom heeft ms FredvZ-in-spee nou dit weekend geen tijd voor FredvZ, terwijl FredvZ kaarten heeft geregeld voor een fout feest.
en ik had mezelf nog wel voorgenomen om me er deze keer niet zo druk om te maken. Maar goed zit nu dus stik-zenuwachtig voor me uit te starenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
a) je maakt je zorgen over b)
b) Vraag het haar
Niet al te veel zorgen over maken idd. Het is je vrouwtje nog niet en er loopt nog genoeg los zonder mannetjequote:Op donderdag 20 september 2007 09:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en ik had mezelf nog wel voorgenomen om me er deze keer niet zo druk om te maken. Maar goed zit nu dus stik-zenuwachtig voor me uit te staren![]()
Heb je helemaal gelijk in. 85% van de vrouwen die ik ken is vrijgezel, maar ze zijn niet alleaal even leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Niet al te veel zorgen over maken idd. Het is je vrouwtje nog niet en er loopt nog genoeg los zonder mannetje.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde dat phluphy nog een leuke man zocht?
Oh?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Toekomstige schoonvaderquote:Op donderdag 20 september 2007 08:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo zo wie is de gelukkige (volgens me toekomstige schoonvader de ongelukkige)?
Zo zo, en waar heb jij die "wijsheid" dan gehoord?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Niet allemaal, maar ze zijn over het algemeen beter te pruimen dan schoonmoedersquote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Schoonvaders zijn fun!
Dus elke keer als je mij probeerde te versieren, deed je dat gewoon voor de lol?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zo zo, en waar heb jij die "wijsheid" dan gehoord?
Je bent in elk geval fout geïnformeerd, ik ben![]()
voorzien
![]()
![]()
Nou breng der een serenade voor der huisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis met hemquote:
quote:Ja via de SCSI kaart loopt het netwerk verkeer
Uiteraard moet het wel wat zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. 85% van de vrouwen die ik ken is vrijgezel, maar ze zijn niet alleaal even leuk natuurlijk.
Viel je voor der danquote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus elke keer als je mij probeerde te versieren, deed je dat gewoon voor de lol?
Zou het niet wetenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef JortK het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat de meneer die ik net sprak niet weet waar die het over heeft:
[..]
Nou, eerlijk gezegd hoopte ik, door flink met je aan te pappen en te slijmen, dat ik je je brommer kon aftroggelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
Dus elke keer als je mij probeerde te versieren, deed je dat gewoon voor de lol?
Zegt nog niks. Vind een brunette er behoorlijk geil uit zien maar heb toch echt een (donker)blonde vriendinquote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje zit te kutten. Hij valt helemaal niet voor vrouwen, remember?![]()
Uiterlijk is ook niet alles... Heb al vaak genoeg meegemaakt dat de "geilheid" niet verder komt dan het uiterlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Zegt nog niks. Vind een brunette er behoorlijk geil uit zien maar heb toch echt een (donker)blonde vriendin.
Je vergelijk kleur haar met iemands geaardheid weirdquote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zegt nog niks. Vind een brunette er behoorlijk geil uit zien maar heb toch echt een (donker)blonde vriendin.
Bedoelde deze keer eingelijk dat het er beter uit ziet dan blond. Maar ja toen ik nog in dordrecht in een instelling woonde daar hebben we een ontzettend lekker wijf rond lopen. Maar een ontzettende bitch dat het wasquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook niet alles... Heb al vaak genoeg meegemaakt dat de "geilheid" niet verder komt dan het uiterlijk...
Zie post hier bovenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je vergelijk kleur haar met iemands geaardheid weird![]()
heaumeauquote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje zit te kutten. Hij valt helemaal niet voor vrouwen, remember?![]()
Daar zit ook wat in, sommige vrouwen zijn idd knap, Paris Hiltonquote:Op donderdag 20 september 2007 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zie post hier boven. (Daarnaast snap ik niet hoe jij er bij komt dat als iemand er geil uit ziet het iets over de geaardheid zegt
.)
Zullen we het er op houden dat smaken verschillenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in, sommige vrouwen zijn idd knap, Paris Hiltonis er een van.
Golddiggerquote:Op donderdag 20 september 2007 11:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd hoopte ik, door flink met je aan te pappen en te slijmen, dat ik je je brommer kon aftroggelen.
Nou goed?
![]()
Op een oude fiets moet jet het leren, schijnt.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Golddigger
Je bent veel te oud voor me
* WyriHaximus mompelt iets over een ouwe fiets en lerenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Golddigger
Er iets niet zo lekker als de geur van een nieuw ongebruikt fietszadel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een ouwe fiets en leren
En die kan zuigen niet normaalquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mits fatsoenlijk gewassen anders smaakt het zo naar gezeikquote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er iets niet zo lekker als de geur van een nieuw ongebruikt fietszadel.
Hebbenquote:
Nieuwe fietsen worden altijd met een plastic folie geleverd.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mits fatsoenlijk gewassen anders smaakt het zo naar gezeik.
Klopt!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
Golddigger
En die oude fiets van je mag je houdenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar vooral: te oud voor een brommer!![]()
Graag, ik ben er namelijk erg aan gehecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Geqxon het volgende:
En die oude fiets van je mag je houden
Goed puntquote:Op donderdag 20 september 2007 11:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nieuwe fietsen worden altijd met een plastic folie geleverd.
Mag ik bij je achterop?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Graag, ik ben er namelijk erg aan gehecht.![]()
Nee aan een ander soort rackquote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte aan het boodschappen rack?
Het is een sportfiets. Daar ben jij veuls te groot voor!quote:
Nein danke.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt geen behoefte aan het boodschappen rack?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef FredvZ het volgende:
Ik begin nou hele rare dingen te visualiseren met dingen leren op oude fietsen en dan achterop te gaan zitten.
Woooooooooooooooooooooooooooot ???????quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
O en Geqxon gaat vanavond de bananensmiley uitvoeren.
Wil ook wel achter op jouw hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is een sportfiets. Daar ben jij veuls te groot voor!![]()
* WyriHaximus als het goed is ookquote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
je bent hoop ik sarcastisch?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
russian mailorder bridequote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Ja je moet wat met die briefjes van 50 die je van je familie krijgt he
Die heb je ook hard nodig zo te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Ja je moet wat met die briefjes van 50 die je van je familie krijgt he
Ben jij nou als kerel een Chris Crocker aanhanger? GAYquote:Op donderdag 20 september 2007 13:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die heb je ook hard nodig zo te zien![]()
Zandpadquote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nah, ik zat aan Utrecht te denken.
Idd, verrassendquote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Populaire firewalls maken Windows instabiel
Goh, echt?
What a surprisequote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Populaire firewalls maken Windows instabiel
Goh, echt?
* JortK heeft ook geen firewallquote:Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Geen firewall is alsnog de beste optie
Haha handigquote:Beste Lezer,
Wij versturen deze e-mail om jou twee mededelingen te doen.
Eerste de het goede bericht. Jij zit bij de eerste 20.000 bestellingen en dus krijg jij 10 gratis condooms opgestuurd.
Het tweede bericht is minder leuk. Bij onze leverancier in China is door de Tyfoon Wipha het dak ingestort en zijn onze condooms
onbruikbaar geworden. Dit heeft een vertragen tot gevolg van 4 weken. Wij kunnen daarom de verzendingen niet eind september maar
eind oktober verzenden.
Wij weten dat jij er op zitten te wachten, en wij ook! Maar hier kunnen wij en de leverancier niets aan doen.
Wij vragen hier voor jouw begrip.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust via blablameail
Met vriendelijke groeten,
Zero Condooms
Lol, nog geen smsjesquote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Heuy, mijn eerste felicitatie telefoontje gekregen.
Gratis in ruil voor 1 spam mailtjequote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
Ben je jarig dan?Sorry, dat wist ik niet!
Alsnog van harte!!![]()
[afbeelding]
Ik hou het liever voor mijzelf.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
Ben je jarig dan?Sorry, dat wist ik niet!
Alsnog van harte!!![]()
[afbeelding]
dat klinkt bekendquote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]fuck fuck fuck, te weinig tijd te veel te doen
![]()
hehe ga vriendin nu ophalen van der werkquote:
En lullo, nog geneukt?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hehe ga vriendin nu ophalen van der werk. Dus kamer moest netjes zijn (dus niet me aanrecht verstopt onder de vaat enzo) en dat moest ik ff in 15 min doen
.
mare de balle ik ben pleite
Enkel met rechts.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En lullo, nog geneukt? [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gratis in ruil voor 1 spam mailtje. Normaal haal ik ze altijd bij de drogist of bij het station
. Nu maar hopen dat ze niet voor chineese pikkies zijn gemaakt want dan heb ik een probleem
.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:19 schreef Geqxon het volgende:
O MY GOD, O MY FUCKING GOD. IK LUISTER NAAR DE BACKSTREET BOYS. O MY GOD.
[img]http://fileheaven.org/forum/images/smiles/realparty.gif[/imgquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En lullo, nog geneukt? [afbeelding]
* WyriHaximus has a white dickquote:
* WyriHaximus schiet bertje neerquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik luisterde naar een oude The Braun CD, en toen hoorde ik het opeens. Schiet me dood
* Geqxon denkt dat de tekst onder hem rood zal zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:35 schreef JortK het volgende:
Zo goedemorgen
Net lekker drie examens gehaald
quote:
* WyriHaximus zegt quote dit bericht eensquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:09 schreef Geqxon het volgende:
Niet dus. Wyri, hoe flik je me dat?
Bla bla bla sex neuk bl aat blaatrquote:dan zie je het wel
Hmmm lol niet dus. Iig zet je dit op 1 regelquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus zegt quote dit bericht eens
[..]
Bla bla bla sex neuk bl aat blaatr
1 |
quote:Nice[/quote
* Geqxon Hi! [quote]Nice
1 2 3 | /me Hi! [quote]Nice[/quote] |
Niets boringquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Geqxon het volgende:
Exact? Dat boring administratiepakket?
Klinktquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Niets boring
Check maar even E-Synergy
KLIK
erniequote:
Wij moesten het op school ook. Wat een ranzige tering software!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben lui. Exact klinkt als boekhouding.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wij moesten het op school ook. Wat een ranzige tering software!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef Geqxon het volgende:
Er zitten hier twee nieuwe stagaires. En die ene kerel zit gewoon de halve dag te gamen.
Lurk voor mij ook danquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef Geqxon het volgende:
En die ander zit weer van hem films te leechen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |