Eindelijk hoorquote:<<< nfo-u-xxx >>> <<< nfo-underground.com >>>(1/1060) "Lesbo.Schlampen.German.2007.XXX.DVDRiP.XviD-WDE.par2" yEnc (1/1)
The perfect womanquote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het niet lullig Bertje!Ik ken mijn beperkingen.
![]()
JortK, je hoeft je niet te schamen, ik ben namelijk beter dan gemiddeld met google'n.![]()
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld en veel shit screenen.![]()
Als je zo goed bent dan kan je me vast wel met een smsje of telefoontje verrassenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het niet lullig Bertje!Ik ken mijn beperkingen.
![]()
JortK, je hoeft je niet te schamen, ik ben namelijk beter dan gemiddeld met google'n.![]()
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld en veel shit screenen.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef phluphy het volgende:
nee, ben gewoon trots dat ik daadwerkelijk zijn hele gegevens gevonden heb!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Wyri, ik ben bang dat ik je hostingsprovider een pikant SMSje gestuurd hebt.
Hoezo, mogen we / ze niet weten dat je (technisch) zat te prutsen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:Ow en als je me SMSje nog niet gelezen hebt negeer de 2e regel dan ff
.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef phluphy het volgende:
![]()
Mijnes klopte wel, ik heb er nl. één terug gehad!![]()
Je bent jong. Je leert het nog wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
http://www.enom.com/domains/whois.asp?DomainName=wyrihaximus.net&submit.x=0&submit.y=0
Verkeerd.
Ja wel hoor maar ben er al weer en wist niet zeker of je hem al gelezen hadquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo, mogen we / ze niet weten dat je (technisch) zat te prutsen?![]()
Rot op.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent jong. Je leert het nog wel.![]()
Dat is niet eens een mobiel nummerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
http://www.enom.com/domains/whois.asp?DomainName=wyrihaximus.net&submit.x=0&submit.y=0
Verkeerd.
Maar deze was wel heel ergquote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent jong. Je leert het nog wel.![]()
Jawel heur.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja wel hoor maar ben er al weer en wist niet zeker of je hem al gelezen had.
Laat me alleenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is niet eens een mobiel nummer!
[..]
Maar deze was wel heel erg.
Op een oude fiets moet je het leren Jong geleerd oud gedaan
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel heur.![]()
Ik ga er weer vroeg in, even tv kijken en schlafen!
Trusten allen!![]()
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?quote:
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Truste, kijkse en schlafense (is dat zoiets als zwaffelen?)![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..
Ik wist dat ik nog iets moest zeggen:quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lolita dan? Of mannen? Of jonge vrouwen? Of zullen we je gewoon maar ff met rust latenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..
Geeft niet, wat ik zei betekend totaal iets andersquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Schlafen is Duits voor slapen. Sorry!
![]()
Ja weet ik maar sommige mannen kunnen een grote sterke vrouw niet aanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry Sir Harry, maar dat klinkt echt maf! "Kan je er tegen"![]()
Denk hetquote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog iets moest zeggen:
Harry, leeft ze nog wel?![]()
![]()
quote:
Moet je wel zeggen hoeveel snuggere harryquote:PHP Warning: Missing argument 2 for add(), called in /home/wyrihaximus/tmp.php on line 4 and defined in /home/wyrihaximus/tmp.php on line 2
Zo zo wie is de gelukkige (volgens me toekomstige schoonvader de ongelukkigequote:Op donderdag 20 september 2007 07:55 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag tot 11.15 les en dan weekend
vrijdag nog wel eff een huwelijk maar oke..
a) je maakt je zorgen over b)quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen dames![]()
a) Waarom slaap ik zo beroerd
b) Waarom heeft ms FredvZ-in-spee nou dit weekend geen tijd voor FredvZ, terwijl FredvZ kaarten heeft geregeld voor een fout feest.
en ik had mezelf nog wel voorgenomen om me er deze keer niet zo druk om te maken. Maar goed zit nu dus stik-zenuwachtig voor me uit te starenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
a) je maakt je zorgen over b)
b) Vraag het haar
Niet al te veel zorgen over maken idd. Het is je vrouwtje nog niet en er loopt nog genoeg los zonder mannetjequote:Op donderdag 20 september 2007 09:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en ik had mezelf nog wel voorgenomen om me er deze keer niet zo druk om te maken. Maar goed zit nu dus stik-zenuwachtig voor me uit te staren![]()
Heb je helemaal gelijk in. 85% van de vrouwen die ik ken is vrijgezel, maar ze zijn niet alleaal even leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Niet al te veel zorgen over maken idd. Het is je vrouwtje nog niet en er loopt nog genoeg los zonder mannetje.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoorde dat phluphy nog een leuke man zocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |