Eindelijk hoorquote:<<< nfo-u-xxx >>> <<< nfo-underground.com >>>(1/1060) "Lesbo.Schlampen.German.2007.XXX.DVDRiP.XviD-WDE.par2" yEnc (1/1)
The perfect womanquote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het niet lullig Bertje!Ik ken mijn beperkingen.
![]()
JortK, je hoeft je niet te schamen, ik ben namelijk beter dan gemiddeld met google'n.![]()
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld en veel shit screenen.![]()
Als je zo goed bent dan kan je me vast wel met een smsje of telefoontje verrassenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef phluphy het volgende:
Ik vind het niet lullig Bertje!Ik ken mijn beperkingen.
![]()
JortK, je hoeft je niet te schamen, ik ben namelijk beter dan gemiddeld met google'n.![]()
Eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld en veel shit screenen.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef phluphy het volgende:
nee, ben gewoon trots dat ik daadwerkelijk zijn hele gegevens gevonden heb!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Wyri, ik ben bang dat ik je hostingsprovider een pikant SMSje gestuurd hebt.
Hoezo, mogen we / ze niet weten dat je (technisch) zat te prutsen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:Ow en als je me SMSje nog niet gelezen hebt negeer de 2e regel dan ff
.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:23 schreef phluphy het volgende:
![]()
Mijnes klopte wel, ik heb er nl. één terug gehad!![]()
Je bent jong. Je leert het nog wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
http://www.enom.com/domains/whois.asp?DomainName=wyrihaximus.net&submit.x=0&submit.y=0
Verkeerd.
Ja wel hoor maar ben er al weer en wist niet zeker of je hem al gelezen hadquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo, mogen we / ze niet weten dat je (technisch) zat te prutsen?![]()
Rot op.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent jong. Je leert het nog wel.![]()
Dat is niet eens een mobiel nummerquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
http://www.enom.com/domains/whois.asp?DomainName=wyrihaximus.net&submit.x=0&submit.y=0
Verkeerd.
Maar deze was wel heel ergquote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je bent jong. Je leert het nog wel.![]()
Jawel heur.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja wel hoor maar ben er al weer en wist niet zeker of je hem al gelezen had.
Laat me alleenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is niet eens een mobiel nummer!
[..]
Maar deze was wel heel erg.
Op een oude fiets moet je het leren Jong geleerd oud gedaan
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel heur.![]()
Ik ga er weer vroeg in, even tv kijken en schlafen!
Trusten allen!![]()
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?quote:
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Truste, kijkse en schlafense (is dat zoiets als zwaffelen?)![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een vrijgezel iemand (denk ik tijdje niet meer gesproken en ze reageert ook niet echt meer) maar weet niet of je der aan kan. Kan je tegen grote vrouwen (1.80)?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vrouwen? Ik heb het niet op vrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |