Idd, verrassendquote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Populaire firewalls maken Windows instabiel
Goh, echt?
What a surprisequote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
Populaire firewalls maken Windows instabiel
Goh, echt?
* JortK heeft ook geen firewallquote:Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Geen firewall is alsnog de beste optie
Haha handigquote:Beste Lezer,
Wij versturen deze e-mail om jou twee mededelingen te doen.
Eerste de het goede bericht. Jij zit bij de eerste 20.000 bestellingen en dus krijg jij 10 gratis condooms opgestuurd.
Het tweede bericht is minder leuk. Bij onze leverancier in China is door de Tyfoon Wipha het dak ingestort en zijn onze condooms
onbruikbaar geworden. Dit heeft een vertragen tot gevolg van 4 weken. Wij kunnen daarom de verzendingen niet eind september maar
eind oktober verzenden.
Wij weten dat jij er op zitten te wachten, en wij ook! Maar hier kunnen wij en de leverancier niets aan doen.
Wij vragen hier voor jouw begrip.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust via blablameail
Met vriendelijke groeten,
Zero Condooms
Lol, nog geen smsjesquote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Heuy, mijn eerste felicitatie telefoontje gekregen.
Gratis in ruil voor 1 spam mailtjequote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
Ben je jarig dan?Sorry, dat wist ik niet!
Alsnog van harte!!![]()
[afbeelding]
Ik hou het liever voor mijzelf.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
Ben je jarig dan?Sorry, dat wist ik niet!
Alsnog van harte!!![]()
[afbeelding]
dat klinkt bekendquote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]fuck fuck fuck, te weinig tijd te veel te doen
![]()
hehe ga vriendin nu ophalen van der werkquote:
En lullo, nog geneukt?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hehe ga vriendin nu ophalen van der werk. Dus kamer moest netjes zijn (dus niet me aanrecht verstopt onder de vaat enzo) en dat moest ik ff in 15 min doen
.
mare de balle ik ben pleite
Enkel met rechts.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En lullo, nog geneukt? [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gratis in ruil voor 1 spam mailtje. Normaal haal ik ze altijd bij de drogist of bij het station
. Nu maar hopen dat ze niet voor chineese pikkies zijn gemaakt want dan heb ik een probleem
.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:19 schreef Geqxon het volgende:
O MY GOD, O MY FUCKING GOD. IK LUISTER NAAR DE BACKSTREET BOYS. O MY GOD.
[img]http://fileheaven.org/forum/images/smiles/realparty.gif[/imgquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En lullo, nog geneukt? [afbeelding]
* WyriHaximus has a white dickquote:
* WyriHaximus schiet bertje neerquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik luisterde naar een oude The Braun CD, en toen hoorde ik het opeens. Schiet me dood
* Geqxon denkt dat de tekst onder hem rood zal zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:35 schreef JortK het volgende:
Zo goedemorgen
Net lekker drie examens gehaald
quote:
* WyriHaximus zegt quote dit bericht eensquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:09 schreef Geqxon het volgende:
Niet dus. Wyri, hoe flik je me dat?
Bla bla bla sex neuk bl aat blaatrquote:dan zie je het wel
Hmmm lol niet dus. Iig zet je dit op 1 regelquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus zegt quote dit bericht eens
[..]
Bla bla bla sex neuk bl aat blaatr
1 |
quote:Nice[/quote
* Geqxon Hi! [quote]Nice
1 2 3 | /me Hi! [quote]Nice[/quote] |
Niets boringquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Geqxon het volgende:
Exact? Dat boring administratiepakket?
Klinktquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Niets boring
Check maar even E-Synergy
KLIK
erniequote:
Wij moesten het op school ook. Wat een ranzige tering software!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben lui. Exact klinkt als boekhouding.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wij moesten het op school ook. Wat een ranzige tering software!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef Geqxon het volgende:
Er zitten hier twee nieuwe stagaires. En die ene kerel zit gewoon de halve dag te gamen.
Lurk voor mij ook danquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef Geqxon het volgende:
En die ander zit weer van hem films te leechen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |