Er iets niet zo lekker als de geur van een nieuw ongebruikt fietszadel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een ouwe fiets en leren
En die kan zuigen niet normaalquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in, sommige vrouwen zijn idd knap, Paris Hiltonis er een van.
Mits fatsoenlijk gewassen anders smaakt het zo naar gezeikquote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er iets niet zo lekker als de geur van een nieuw ongebruikt fietszadel.
Hebbenquote:
Nieuwe fietsen worden altijd met een plastic folie geleverd.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mits fatsoenlijk gewassen anders smaakt het zo naar gezeik.
Klopt!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Geqxon het volgende:
Golddigger
Je bent veel te oud voor me
En die oude fiets van je mag je houdenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar vooral: te oud voor een brommer!![]()
Graag, ik ben er namelijk erg aan gehecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Geqxon het volgende:
En die oude fiets van je mag je houden
Goed puntquote:Op donderdag 20 september 2007 11:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nieuwe fietsen worden altijd met een plastic folie geleverd.
Mag ik bij je achterop?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef phluphy het volgende:
[..]
Graag, ik ben er namelijk erg aan gehecht.![]()
Nee aan een ander soort rackquote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte aan het boodschappen rack?
Het is een sportfiets. Daar ben jij veuls te groot voor!quote:
Nein danke.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt geen behoefte aan het boodschappen rack?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef FredvZ het volgende:
Ik begin nou hele rare dingen te visualiseren met dingen leren op oude fietsen en dan achterop te gaan zitten.
Woooooooooooooooooooooooooooot ???????quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
O en Geqxon gaat vanavond de bananensmiley uitvoeren.
Wil ook wel achter op jouw hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is een sportfiets. Daar ben jij veuls te groot voor!![]()
* WyriHaximus als het goed is ookquote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
je bent hoop ik sarcastisch?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in, sommige vrouwen zijn idd knap, Paris Hiltonis er een van.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef Geqxon het volgende:
russian mailorder bridequote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Ja je moet wat met die briefjes van 50 die je van je familie krijgt he
Die heb je ook hard nodig zo te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Ja je moet wat met die briefjes van 50 die je van je familie krijgt he
Ben jij nou als kerel een Chris Crocker aanhanger? GAYquote:Op donderdag 20 september 2007 13:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die heb je ook hard nodig zo te zien![]()
Zandpadquote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nah, ik zat aan Utrecht te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |