En wat is jouw rotonde dan wel niet?quote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Welnee, ze komen allemaal voor de vieze plaatjes van JortK. [afbeelding]
[..]
Op mijn rotonde?![]()
Mijn rotonde ja. Ik heb 'm bedwongen. Als ik een vlag bij me had gehad, had ik 'm er neergezet!quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef WyriHaximus het volgende:
En wat is jouw rotonde dan wel niet?En hoeveel heb je er? 2 grote en een setje kleinere of zit ik compleet verkeerd te denken
.
brengt weer wat verfrissing in de testquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft het gevoel dat hij wat gemist heeft
Trouwens wel leuk nieuwe gezichten!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn rotonde ja. Ik heb 'm bedwongen. Als ik een vlag bij me had gehad, had ik 'm er neergezet!![]()
Hoe bedwing je een rotonde? Door er vele rondjes omheen te rijden met zoveel mogelijk passagiers in je auto, en te trachten minimaal één passagier te laten klagen over misselijkheid.![]()
Iddquote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
brengt weer wat verfrissing in de test
--oke ik ben niet helemaal helder dus
test = tent...
De rotonde is vast nog steeds leuk.quote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef G1ml1 het volgende:
Ow die rotonde, ja die was leuk............
toen![]()
net als ikquote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
De rotonde is vast nog steeds leuk.![]()
Je link klopt niet.......ik zie jouw zonnebril nog steeds?quote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[Slowchat deel #186] Waar we het allemaal over phluphy en haar vriendjes hebben
Ben al weg.quote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[Slowchat deel #186] Waar we het allemaal over phluphy en haar vriendjes hebben
quote:Op maandag 17 september 2007 22:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben al weg.![]()
Ik ging toch wat anders doen.![]()
Trusten.![]()
Oplichters, keut veilinghouderquote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef G1ml1 het volgende:
Dikke van dale?
U hebt gezocht op opgeld:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
op·geld (het ~)
1 bedrag waarmee de koopprijs wordt verhoogd als marge voor de veilinghouder
2 de waarde van een metalen munt boven de nominale waarde
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Goedenavond samen
Het DynDNS.org raadsel is opgelost, ze blijken zelf clients te hebben: http://www.dyndns.com/support/clients/
quote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Goedenavond samen
Het DynDNS.org raadsel is opgelost, ze blijken zelf clients te hebben: http://www.dyndns.com/support/clients/
Gaat goed dusquote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
Goedenavond samen
Goedkoop prijsjequote:Op dinsdag 18 september 2007 01:33 schreef Geqxon het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Tyan-S(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Op NSstations jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Hotspot in de trein?DAt is best tof ja
.
Dacht alquote:
Dat zal best wel eens binnen een jaar kunnen komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht al. Op NS stations zijn leuk om ff snel wat op te zoeken
. * WyriHaximus zit te wachten tot dat ze in de trein komen
.
Ja las het, moet de prijzen eerst ook nog maar eens zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zal best wel eens binnen een jaar kunnen komen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja las het, moet de prijzen eerst ook nog maar eens zien.
* FredvZ heeft een nieuwe gadget waarmee hij overal kan internetten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Dacht al. Op NS stations zijn leuk om ff snel wat op te zoeken
. * WyriHaximus zit te wachten tot dat ze in de trein komen
.
Wat voor mensen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge
Hmm net een mailtje gehad dat ze mensn zoeken op me werk met een leuke bonus voor de gene die ze binnen haalt.
1e en 2e lijns klanten service (niks voor jouw gok ik zoquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1e en 2e lijns klanten service (niks voor jouw gok ik zo). Had vorige week al gezegd dat me baas nu 2 weken weg is en dat ik hem ff zou uit horen als hij weer terug was voor je
.
Salaris? Doorgroeimogelijkheden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
1e en 2e lijns klanten service (niks voor jouw gok ik zo). Had vorige week al gezegd dat me baas nu 2 weken weg is en dat ik hem ff zou uit horen als hij weer terug was voor je
.
Bijde geen idee. DIt is het mailtje wat we binnen kregen:quote:
Het is in Schalkwijk in haarlem.quote:- 1e lijns agents. De functie van een eerste lijner is primair het beantwoorden van vragen. De eerste lijners zijn het visitekaartje van Pretium, Pretium Telecom, Pretium Finance
en Pretium ADSL. (ook het komende WBA - het nieuwe ADSL dat op korte termijn gelanceerd wordt. We zoeken minimaal 5 eerste lijners op korte termijn)
- 2e lijns agents. De functie van een 2e lijner ligt in het verlengde van een eerste lijner.
We hebben vacatures op alle afdelingen:
* Schriftelijke klachten afhandeling (met spoed 2 vacatures)
* Verwerken van storingen. (Inventariseren, nabellen van klanten en het oplossen van het mankement. Ook hier hebben we 5 vacatures)
* 2e lijners algemeen. Het gaat om werknemers die telefonisch vragen beantwoorden na doorschakeling van de 1e lijn. Anders geformuleerd:
Vragen die meer tijd kosten dan gemiddeld worden opgepakt door werknemers die deze functie vervullen. Ook wederom een belangrijke spil in het service centrum.
6 uur per maand gratis, als KPN klant zijnde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja las het, moet de prijzen eerst ook nog maar eens zien.
Heh netjes. * WyriHaximus is over 2 maanden UPC klant (quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
6 uur per maand gratis, als KPN klant zijnde.
It's so funnyquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://poignantguide.net/ruby/![]()
Volgens mij heeft dat met de snelheid te maken waarmee bepaalde zaken gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand waarom computers over de stereo-output geluid maken als er IO activiteit is? Zowel mijn Media Center als server maken geluid als ik iets met de hardeschijf doe, een soort ruistoon. De toon varieert, maar is wel altijd hetzelfde bij dezelfde actie. Heel erg vreemd. Bij mijn server is het zelfs zo dat als ik de draadloze muis beweeg, dat ik dan ook een ruistoon hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |