Hoe krijg je dat nou voor mekaar joh?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo ook weer thuis. Stap ik net op me fiets blijkt me achteras gebroken te zijn. Dus nu rij ik op een veel te kleine fiets
!
Klinkt als overspraak op je geluids kabelsquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand waarom computers over de stereo-output geluid maken als er IO activiteit is? Zowel mijn Media Center als server maken geluid als ik iets met de hardeschijf doe, een soort ruistoon. De toon varieert, maar is wel altijd hetzelfde bij dezelfde actie. Heel erg vreemd. Bij mijn server is het zelfs zo dat als ik de draadloze muis beweeg, dat ik dan ook een ruistoon hoor.
Ga nou maar het feest beest uithangen, als jij het woord vriendin zegt weten wij al genoegquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendinnetje toe
Ik zal de bananensmilie achterwege laten...
Slijtagequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor mekaar joh?![]()
huh vreemd...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand waarom computers over de stereo-output geluid maken als er IO activiteit is? Zowel mijn Media Center als server maken geluid als ik iets met de hardeschijf doe, een soort ruistoon. De toon varieert, maar is wel altijd hetzelfde bij dezelfde actie. Heel erg vreemd. Bij mijn server is het zelfs zo dat als ik de draadloze muis beweeg, dat ik dan ook een ruistoon hoor.
Is't weer goed gekomen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendinnetje toe
Ik zal de bananensmilie achterwege laten...
Heel vreemd. Het gekke is dus dat ik er echt iets in kan horen. Een unrar-actie klinkt als Pr-pr-pr-pr-pr (kort achter elkaar), het overkopieren over het netwerk weer met langere tonen. En als ik mijn draadloze muis beweeg is het een langdurige prrrrrrrr, zolang ik de muis beweeg zeg maar. Of word ik nu gek?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
huh vreemd...
heb er geen last van.. (komt misschien doordat ik aparte geluidskaart heb?)
Dunno, ze deed een beetje vaag een tijdje geleden, althans wat Jort had verteld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Was het niet goed dan? Toch geen ruzie?![]()
Hmm dat is nooit leukquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dunno, ze deed een beetje vaag een tijdje geleden, althans wat Jort had verteld.
Mee eens!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dat is nooit leuk. Maar goed het zijn en blijven vrouwen, die zijn gewoon raar
.
Gebruik er 1 op batterijen dat werkt toch een stuk bevredigenderquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mee eens!
Ik ga eens kijken of ik nog wat muggen kan doodmeppen. Maf ze!
Har!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik er 1 op batterijen dat werkt toch een stuk bevredigender.
hihiquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef mschol het volgende:
morghe...
vandaag maar weer naar school...
ik wil uitslapen
OMMFG!!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)muziekindustrie.html
Ik wist het
Het is natuurlijk ook dubieus; ze willen aan de ene kant p2p uitroeien (inkomstenderving), maar aan de andere kant is 't een hele goede graadmeter wat p2pgebruikers precies goed vindenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
OMMFG!!![]()
It was bound to happen
!
Ja is het ook, maar ze kunnen ook niet zeggen van "ja download het maar, het maakt ons niks uit" want dan koopt helemaal niemand het meerquote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook dubieus; ze willen aan de ene kant p2p uitroeien (inkomstenderving), maar aan de andere kant is 't een hele goede graadmeter wat p2pgebruikers precies goed vinden
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef FredvZ het volgende:
Doe hetzelven is gevaarlijk heb ik gister maar weer eens ondervonden. dacht slim te zijn door extra opbergruimte te creëren door het ophangen van een extra plankje.
Gevolg: een gatje in mn vinger van 3x3mm, een plankje dat nog steeds niet hangt en vier zinloze gaten in de muur.
Heb geen foto,was eigenlijk niet van plan te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef phluphy het volgende:
Auw!
Foto, Fred? Klinkt indrukwekkend.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
Tis geen diep gat. bovenste laag van mn huid is eraf.
Bekijk het van de andere kant, het had veel erger kunnen zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een gat van 3bij3 mm vind ik geen je achter passen.
Sorry, ben niet kleinzerig aangelegd.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Neemt niet weg dat het nog steeds pijn doet en iemand fredje nu moet verzorgen.
Ja maar, ja maar, het staat toch in de TT? Belofte maakt schuld!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef FredvZ het volgende:
Heb geen foto,was eigenlijk niet van plan te maken.
Niet mijn TT.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef phluphy het volgende:
Ja maar, ja maar, het staat toch in de TT? Belofte maakt schuld!![]()
Je valt zelf ook onder die opmerkingquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sorry, ben niet kleinzerig aangelegd.
Ow ja werkt altijd goedquote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef FredvZ het volgende:
Misschien wel een goede manier om aandacht van de vrouwtjes te krijgen...
*smst chick uit discotheek.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Niet mijn TT.
En mijn vieze plaatjes worden alleen getoond aan een select gezelschap.
Dan zou ik voorlopig maar niet solliciteren voor moderatorquote:Op woensdag 19 september 2007 09:48 schreef WyriHaximus het volgende:* WyriHaximus hoopt dat hij daar niet onder valt
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voorlopig maar niet solliciteren voor moderator
quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 18-09-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zoeken jullie nog wat danquote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voorlopig maar niet solliciteren voor moderator
Een fatsoenlijk toetsenbord? (Tenminste die kut knopjes zijn altijd te klein voor mijn handenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]Mijn telefoon is er bijna
Alleen jammer dat ik morgen niet thuis ben
Iemand nog ideeën/gadgets/musthaves voor een HTC P3600 met Windows Mobile 6?
Zie FOK!mededelingenquote:
Welke toetsen?quote:Een fatsoenlijk toetsenbord? (Tenminste die kut knopjes zijn altijd te klein voor mijn handen.)
Zal het in de gaten houden en kijken of er wat langs komt waar ik me in kan vindenquote:
Typt toch niet lekker (voor zover je moet typen dan), geef mij maar een toetsenbord voor mailtjes en smsjes enzoquote:Op woensdag 19 september 2007 10:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welke toetsen?
[afbeelding]
Touchscreen![]()
Ken het ja, 1 keer op die van me moeder gedaan. Vond het nou niet echt super werken, maar dat is persoonlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:22 schreef FredvZ het volgende:
Dr zit een stylus bij voor het typen
een moeder met een touchscreen???quote:Op woensdag 19 september 2007 10:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ken het ja, 1 keer op die van me moeder gedaan. Vond het nou niet echt super werken, maar dat is persoonlijk.
Ding is ver der werkquote:Op woensdag 19 september 2007 11:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
een moeder met een touchscreen???
Moeders zijn over het algemeen toch juist heel terughoudend wat dit soort dingen betreft?
Arme pakketbezorger. Nu moet hij naar de derde verdieping lopen om aan te bellen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik er niet ben, een mooi u-kunt-uw-pakket-bij-het-postkantoor-ophalen-briefje invullen en naar het postkantoor rijden.quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 18-09-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 19-09-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 19-09-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie
Precies. Wanneer gaan ze nou eens snappen dat mensen overdags ook werkenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:14 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Arme pakketbezorger. Nu moet hij naar de derde verdieping lopen om aan te bellen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik er niet ben, een mooi u-kunt-uw-pakket-bij-het-postkantoor-ophalen-briefje invullen en naar het postkantoor rijden.
Wanneer ziet TNT nou eens het licht en krijg je mogelijkeid om aan te geven dat je het pakket wel op het postkantoor ophaalt.
Hier kan je je lol vast wel op danquote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zag vieze plaatjes in de TT dus ik dacht ik kom maar weer is kijken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |