geeft niksquote:Op maandag 17 september 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Sorry!
Ik was aan het kletsen en had helemaal niet in de gaten dat ik de laatste post had!![]()
Ik was op miijn werk aan het kletsenquote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft niks
en ik gokte erop dat jij wellicht op je werk zit, dus is het sowieso lastig om nieuw topic te maken
maar volgende keer krijg je dan wel een naam topic net als Vanitas die het ook vergeten was![]()
Nee, vertel!quote:Op maandag 17 september 2007 10:38 schreef Faithz het volgende:
Even over wandelen gesproken
Had ik trouwens al ooit verteld over de ramp van die keer dat ik met Nirak ging wandelen en we VOLGENS NIRAK daar en daar uit zouden komen?
Tussen de schapen!quote:Op maandag 17 september 2007 12:08 schreef Faithz het volgende:
Toen langs de weg terug, kom je langs die schapenwei. Of rechts het fietspad op, over de Zeggeweg, langs het boerderijtje
Bomen met strepen..... uuuhquote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Zo ben ik er per ongeluk achtergekomen dat het erg mooi fietsen was(want volgens mij hebben ze daar nu gebouwd)richting Son en Breugel.
Zo ontdek je nog eens wat.
Jouw route is ook een wandelroute trouwens, er staan van die strepen op de bomen, enig idee waar die begint en hoe die precies loopt, of moet ik dan naar de vvv ofzo?
Hmm keep me postedquote:Op maandag 17 september 2007 12:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat heb je ooit![]()
Ik ga bij de VVV wandelroutes halen, als dat niet te duur is.![]()
Nee precies! Dat moeten we niet hebben!quote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, dat oog lijkt erop dan.
Ben wel blij dat jij het niet bent, ik wil geen zusje op FOK!
Saaaaaiquote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Die van ons zijn allemaal ouder, tussen de 30 en de 40 ofzo.
ja, zie je, da's toch een minpunt van jou hoor, dat je niet weet dat 30+ ers ook heel leuk kunnen zijnquote:
en tel daar binnen de homo scene nog maar flink wat jaren vanaf, daar zijn mensen boven de 25 natuurlijk al afgeschreven, bejaard en horen niet meer op de marktquote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Een mens wordt toch niet ouder dan 30?
ja krakende en piepende wagens rijden toch lekker het langstquote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef maedel het volgende:
intussen vermaken die oudjes zich anders opperbest![]()
![]()
gad-doeme-nou!quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja krakende en piepende wagens rijden toch lekker het langst![]()
maar ondertussen ben ik wel mooi 10 keer dubbel getectyleerd, dus doorroesten van binnenuit is geen optiequote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
Maar de jonge strakke wagentjes toch het LEKKERST
Liever kort en lekker rijden in een jong en strak wagentje
yeah right, jij moet nog veel leren.quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
Maar de jonge strakke wagentjes toch het LEKKERST
Liever kort en lekker rijden in een jong en strak wagentje
trekt snel een trui en jas aanquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En, ouderdom maakt de menselijke geest naakter.
Ik hoef geen reclame te maken, mijn link staat in mijn sig (allemaal even tvp'en graag, dan lijkt het nog watquote:Op maandag 17 september 2007 10:20 schreef Faithz het volgende:
Koffie
Wij gaan verder
Ons nieuwe huis, Faithz vs. Nirak part 2
Wonderer jij mag hier ook reclame maken
en toch gaat dat liedje wat anders uit mijn sigquote:Op maandag 17 september 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Okee, nu heb ik "de pahahaden op, de lahahanen in, vooruit, met fris gemoed" in mijn hoofd
Ik houd van lesbische stemmen ben ik achter gekomen, Bonnie Tyler, Taylor Dayne, Melissa Etheridge...quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef maedel het volgende:
[..]
en toch gaat dat liedje wat anders uit mijn sig
als echte, volwassene, lesbiėnne, heb ik zojuist de nieuwe cd van Melissa Etheridge besteld.
Vrijdag is het zover![]()
*verheugt!
Role Playing Gamequote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef JamesBrownie het volgende:
RPG?
Ik weet het nog steeds niet.
Verhaaltjes verzinnen in een chatbox.quote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef JamesBrownie het volgende:
RPG?
Ik weet het nog steeds niet.
Niet over, met. Het is niet altijd (soms wel hoorquote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef JamesBrownie het volgende:
En jullie verzinnen verhaaltjes over sex?
Ik heb dat eigenlijk nooit gedaan, mijn ex wel!
Ja, ik bedoelde ook niet dat het alleen over sex zou gaan natuurlijk...quote:Op maandag 17 september 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet over, met. Het is niet altijd (soms wel hoor) de opzet.
Nee. Het is net zo lollig als zelf verhalen schrijven, hoewel anders lollig. Je boort je creativiteit aan, omdat je geen tijd hebt om na te denken. Je moet in de huid kruipen van je karakters, anders wordt het een zootje. Ik heb er een hoop aan gehad voor mijn verhalen (karaktervastheid enzo), en seks hoort gewoon bij het leven, dus zo nu en dan duiken ze met elkaar het bed in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef maedel het volgende:
ik zal wel iets missen hoor, maar wat is daar nou lollig aan? Doet je partner dan ook mee?
Eng?quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Denken dat je sjans hebt in de trein...
Nee, teleurstellend als op het perron in den Bosch zijn vriendin staat te wachten.quote:
Aww, arme jijquote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, teleurstellend als op het perron in den Bosch zijn vriendin staat te wachten.
Misschien is ie bi/nog niet uit de kastquote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch zat ie naar me te lonken. Ik weet het zeker.
Hee jijquote:
Nou, dat tweede denk ik echt niet hoorquote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is ie bi/nog niet uit de kastOf je bent gewoon zo'n mooie kerel dat zelfs hetero's je aantrekkelijk vinden
Je bent niet stiekem een kloon van Ang3l?quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat tweede denk ik echt niet hoor.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goed hoor, en met jou?
Hoezoquote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem een kloon van Ang3l?
Ik was het net aan het lezen, kei goed!quote:
quote:
Angel versiert ook hetero's. En jij bent gewoon een mooie kerel, niet zo onzekerquote:
Kijk, en daar sluit ik me in alle ernst bij aanquote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Angel versiert ook hetero's. En jij bent gewoon een mooie kerel, niet zo onzeker
Te groot, te stug en de verkeerde plekquote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
Soms. Ligt er aan hoe groot, hoe stug en op welke plek.
Haal die regel uit zijn context en het is ineens een hele vreemde opmerking....quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te groot, te stug en de verkeerde plek
Hee, dat soort opmerkingen maken is mijn werkquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haal die regel uit zijn context en het is ineens een hele vreemde opmerking....
Dan weet ik niet meer hoe ik moet wassenquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je die er niet uitknippen?
en waarom ben ik nu weer niet verbaast, dat uitgerekend jij, zo iets hier te berbe brengtquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haal die regel uit zijn context en het is ineens een hele vreemde opmerking....
Nee oorquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, sorry, ik heb een beetje een irritante bui vandaag ben ik bang... Als jullie er last van hebben moet je het gewoon zeggen oor
Ik zag het... had het inmiddels al aangepast, maar net te laat blijkbaarquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zag het... had het inmiddels al aangepast, maar net te laat blijkbaar
op 40 graden celsius gaan zitten, da's redelijk veiligquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, dat soort opmerkingen maken is mijn werk
[..]
Dan weet ik niet meer hoe ik moet wassenEn ik ben ook bang dat ik het shirt zelf openknip
Dan had je die eerder moeten maken dan ikquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, dat soort opmerkingen maken is mijn werk
[..]
volgens mij is dat juist een goed tekenquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, sorry, ik heb een beetje een irritante bui vandaag ben ik bang... Als jullie er last van hebben moet je het gewoon zeggen hoor
De instellingen hier zijn hot, warm en coldquote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 40 graden celsius gaan zitten, da's redelijk veilig
zeker als je de farhenheit schaalverdeling hanteerd hoef je geen angst voor krimp te hebben![]()
wasmachine hoort bij jullie bij de inboedel?quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
De instellingen hier zijn hot, warm en coldnieuwe wasmachine weet ik eigenlijk niet, morgen even opletten.
Beetje duf om dat over mijn eigen te doen, bij nader inzienquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan had je die eerder moeten maken dan ik
da's gemeenquote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij heb ik Erik weggejaagd...
pffffff.... je bent nog erger dan ik.... je had hem ook over de mijne kunnen maken dus...quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje duf om dat over mijn eigen te doen, bij nader inzien
*kijkt De zoektoch naar Evita*
We hebben nu niet eens een eigen wasmachine, die staat in de kelder voor iedereen. Maar inderdaad, we krijgen wasmachine, droger, vriezer, koelkast, oven/kooktoestel, gasbrander, magnetron en afwasmachine. Da's vrij normaal hier, dat je je appliances achterlaat. Verder krijgen we ook een volle olie- en gastank en bouwmaterialen om de kelder af te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wasmachine hoort bij jullie bij de inboedel?
dus als je een nieuw huis koopt dan zit daar de wasmachine bij?
die hoef je dan zelf niet te verhuizen ?
Wat voor eisen dan?quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
Dat lijkt me ontzettend handig....
Ik heb volgende week maandag 2 huizen die ik ga bezichtigen, maar ik heb nogal wat aanvullende eisen... ben benieuwd of iemand daarmee akkoord gaat...
Hm. da's wel apart, ja, sterkte daarmee.quote:Op maandag 17 september 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
De belangrijkste is wel dat ik het huis wil huren tot de scheiding definitief is over een paar maanden....
edit: onnodig te zeggen dat het om koopwoningen gaat natuurlijk
Tuurlijk, als jij ook in de mijne komt tztquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. da's wel apart, ja, sterkte daarmee.
Ga je nog in mijn klustopic posten trouwens?
dag dr34m3rquote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
en nu ga ik nog even triominossen of zo.. tot gauw
Zie sigquote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij ook in de mijne komt tzt
Heb je er al eentje dan?
Handig als een huis leegstaat iddquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
Dat lijkt me ontzettend handig....
Ik heb volgende week maandag 2 huizen die ik ga bezichtigen, maar ik heb nogal wat aanvullende eisen... ben benieuwd of iemand daarmee akkoord gaat...
Welnee, ik was slapen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij heb ik Erik weggejaagd...
flauw hoor, op dat tijdstip was ik nog het slachtoffer van de vertraging van Prorailquote:
dat was bij mij niet nodig,quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:30 schreef Faithz het volgende:
Ik heb vanmorgen iets te vaak op snooze gedrukt in slaapdronken toestand
Maar we zijn er!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:23 schreef Faithz het volgende:
Ik sta om tien voor 7 op en ik kan meestal nog naar het nieuws van 7u luisteren op de radio in de auto
Ik wel, maar ik poep nooit, want dat doen vrouwen niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Faithz het volgende:
Oh soms moet ik 's ochtends ook naar de wc maar meestal niet![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar heb je dat oog vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]Had ik gezien, maar ik denk niet dat het dan van mijn zusje is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Nu niet nee, of bedoel je nooit?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
Oktober ergens.
Ochtendseks kan ook al niet meer
Smakelijk, beetje laat, maar okee...quote:
waarom lees ik dit nu pasquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Faithz het volgende:
Nee, het is een beetje dood.
Misschien moeten we het over seks gaan hebben.
volgens mij heb jij daar morgenochtend weer alle tijd en ruimte voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
Oktober ergens.
Ochtendseks kan ook al niet meer
"jalours is"quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:26 schreef Faithz het volgende:
Oh over rustig aan doen 's ochtends, ik vind het dan weer lekker om vroeg op mijn werk te zijn en daar ff tot rust te komen met een bak koffie
en als je HET nu toch liggend prefereerd ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nu niet nee, of bedoel je nooit?
Want als dat het probleem is, kun je dat heel simpel oplossen door wat vroeger op te staan!![]()
sluit zich daar volledig bij aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Smakelijk, beetje laat, maar okee...
Het was geen ochtend meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als je HET nu toch liggend prefereerd ?![]()
![]()
Om 7:45 is het hier lekker rustig. Bedrijf opent om 8uquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"jalours is"
op mijn werk gebeurt er van alles, maar tot rust komen is daar helaas niet bij![]()
Nah, nee. Ik snooze lieverquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij daar morgenochtend weer alle tijd en ruimte voor![]()
Was weer lekker! En gezondquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Smakelijk, beetje laat, maar okee...
wij nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Was weer lekker! En gezond
Eten krijgen we van de baas![]()
zeg jonge blom, jij bent toch niet ook al over het feit dat vroegah alles beter wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, nee. Ik snooze liever
En bij Nirak hoef ik er al helemaal niet mee aan te komen
Vroegah! Nog snel voordat ik naar school moest![]()
Wij alleen brood met normaal beleg en tomaatje/komkommertje. Tapenade ook nog voor de liefhebber!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij niet
en het aanbod varieet, maar ook voor de niet vette bek is er meestal wel genoeg te kiezen
meestal wel gelegde/aangeklede broodjes zoals met zalm/waldorf/kip-kerrie saladequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij alleen brood met normaal beleg en tomaatje/komkommertje. Tapenade ook nog voor de liefhebber!
koffie/thee/water zijn gratisquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef Faithz het volgende:
Drinken krijgen we ook gewoon btw.. blikjes fris, melk, koffie en thee.. etc
wat ben jij streng vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:27 schreef Faithz het volgende:
JB, jij moet dadelijk ook 6 posts achter elkaar! EN als iemand je onderbreekt moet je wel opneiuw natuurlijk!
Nah, das beter dan vroeggahquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je salaris natuurlijk navanant stukken lager![]()
Wij lunchen met 50 man denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffie/thee/water zijn gratis
blinkjes komen uit de automaat e kosten iets van 20 cent
tijdens de lunch kan je (karne)melk kopen
Wacht maar tot ik dr tegenkom.. in het bos... bij de Dommel...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij streng vandaag![]()
@ JB
trek je maar niets van dat dreigement van Faithz aan hoor
mijn lunch is vaak kopje soep, beker karnemelk, bakje rauwkost bruin pistoletje en kaas of rosbief en daar ben ik dan ongeveer 2 euro 25 aan kwijt, dus is inderdaad kantine zonder winstoogmerk. en ja kantine is dus ook nog in eigen beheer en niet verpand aan cateraar. Kan ook heel lastig omdat bij ons in het pand dagelijks cursussen gegeven worden en we dus ook klanten ontvangen die via het inschrijfgeld van de cursus hun lunch al betaald hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij lunchen met 50 man denk ik.
Maar dat zijn best nette prijzen, die je noemt![]()
dat ging toch niet meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dr tegenkom.. in het bos... bij de Dommel...
MOEHAHAHAHAHAAHA![]()
Nu nog als ik de kans krijg, snel voor t werk...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, nee. Ik snooze liever
En bij Nirak hoef ik er al helemaal niet mee aan te komen
Vroegah! Nog snel voordat ik naar school moest![]()
Uuhhh najaquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Denk je dat ik daar bang van word?
Heeft ie geen ODOL?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog als ik de kans krijg, snel voor t werk...
Maar goed, meestal ben ik daar alleen in.
Moet niet.. maar leuk is het wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe toepasselijk
moet jij vanavond dan ook naar de opticht gaan kijken ?
Ja, wij gaan miss rijden met kindjes(en auto)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:53 schreef Faithz het volgende:
Lichtjesroute begint toch?
Waarom hopen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Uuhhh naja
Hopen was het meer denk ik![]()
![]()
niet slaan
Ja, en dan het ene kind op mijn schouders en het andere bij vriendlief!quote:
Met de motor?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet te hard trouwens, en ook niet altijd.
is de wens hier de moeder van de gedachte ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Uuhhh naja
Hopen was het meer denk ik![]()
![]()
niet slaan
de interesse is er wel, alleen laat mijn uitvoering daarvan nogal eens te wensen overquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef Faithz het volgende:
Zelfde plek als jouw facinatie voor taal denk ik
Nou ja, ik houd meer van bondage en/of een druk op mijn lichaam voelen(als ie heel zwaar op me drukt)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef Faithz het volgende:Ik kan me daar nooit zoveel bij voorstellen eigenlijk.
Heb laatst een sm filmpje gezien en zij vond het ook echt leuk..![]()
Terwijl ik toch best ruimdenkend ben.
wat gemeenquote:
Nee, slaan, je was te snel denk ik, of anders was ik niet duidelijk.quote:
met dit tempo van posten heb ik daar echt geen tijd voor, als ik tussendoor ook nog klanten moet helpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef Faithz het volgende:
Ok ik moet bekennen, ik heb gegoogled op fascinatie om zeker te zijn dat ik het wel goed schreef..
Maar die eerste hit!! http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=GGLJ,GGLJ:2006-48,GGLJ:en&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=fascinatie&spell=1
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, slaan, je was te snel denk ik, of anders was ik niet duidelijk.
Maedel, weet je wat een odol is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen
Maedel is er niet, en toch weten jullie het hier binnen de korste keren weer over piem0ls te hebben
en nee ik heb het onderwerp echt niet voorgedragen![]()
Dat idee bevalt me ook welquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd meer van bondage en/of een druk op mijn lichaam voelen(als ie heel zwaar op me drukt)
Das natuurlijk met een vrouw niet zo gauw, die wegen over het algemeen toch iets minder!
Ik heb ook niets gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen
Maedel is er niet, en toch weten jullie het hier binnen de korste keren weer over piem0ls te hebben
en nee ik heb het onderwerp echt niet voorgedragen![]()
Soms.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat idee bevalt me ook wel
Denk je vriend daar ook zo over btw of wordt ik dan te persoonlijk
Ach, laat ook maar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:10 schreef Faithz het volgende:
Om mijn dreigement meer kracht bij te zetten
Niet zo flauw mevrouwquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar...
(=edit)
Dan moet Nirak mee om foto's te maken!quote:
Jeetje, voor ik dit las had ik niet eens verder gedacht...quote:
ik hoef die toch alleen maar te zoenen, opeten zou nog zonde zijnquote:
Wrom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ikmheb geen zin om naar huis te gaan straks...
da's zo'n lekker menneke, die zou ik zo wel kunnen opvretenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Knappe prins opeten is juist nog meer zonde!
Ja,quote:
Vriend is chagrijnig..quote:
Zou hij dan ook naar ons terug zwaaien ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef maedel het volgende:
Zal ik maar gewoon even in mijn rol blijven dan?![]()
[..]
Ja,
Zeg, als jullie vanavond naar de optocht gaan kijken, wel even zwaaien naar Erik hč!
En ook van mij!
ken je lokale gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Faithz het volgende:
WELKE OPTOCHT!
Heb ik geenquote:
http://www.stichting18september.nl/act_fakkeloptocht.phpquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef Faithz het volgende:
Ja dat is me wel opgevallen trouwens.
En ik ken de geschiedenis hier wel![]()
Maar heb je geen linkje..:'(
Oohquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik geen![]()
Nou ja, niet zoveel in elk geval...En zeker niet waar ik zomaar even binnen kan vallen helaas.(mijn beste vriendin is nooit thuis...)
Thnx! Had al iets gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
http://www.stichting18september.nl/act_fakkeloptocht.php
nooit gehoord van lichtjesroute ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef Faithz het volgende:
Ja dat is me wel opgevallen trouwens.
En ik ken de geschiedenis hier wel![]()
Maar heb je geen linkje..:'(
Nee, maar ik ben zo ontzettend slecht in het houden van contact(maken= geen probleem)quote:
komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Hallo! Het wordt de wonderer meet.
Niet de ik-wil-vrienden-huillie-meet
Dat was ook eigenlijk maar een grapje Faithz!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Hallo! Het wordt de wonderer meet.
Niet de ik-wil-vrienden-huillie-meet
Dat je met lesbo's gaat stappen. Veiliger kan het niet toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk maar een grapje Faithz!![]()
En is idd gedoemd te mislukken![]()
![]()
En een wonderer-meet is beter, die gaat vast niet mislukken!
Alleen hoe verkoop ik dat thuis....(nadenk-smiley)
Woooooot!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en volgens mij is dit HET feest voor Maedel, en mevr Maedel
www.studio54.eu
Hij weet alleen niet waar ik die lesbo's dan van ken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat je met lesbo's gaat stappen. Veiliger kan het niet toch?
Erik is het toen nog gelukt met een leugentje om best wil door tegen zijn moeder te vertellen dat er een MSN feest in Effenaar was bij de eerste L topic meetquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet waar ik die lesbo's dan van ken...
Wat ben ik toch een trut.
Echt, je bent de grootste bitch die ik kenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet waar ik die lesbo's dan van ken...
Wat ben ik toch een trut.
Had je ons vanmiddag moeten zien!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
sjeeeez, wat gaat het hier snel.....
Ga je nog veel klussen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb foto's! http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Eigenlijk wel.. In een gelijkwaardige relatie hoort zoiets ook niet voor te komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
mjah, maar eigenlijk is liegen tegen je partner wel heel erg, toch?
Je houdt het niet bij zeker?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
sjeeeez, wat gaat het hier snel.....
Auw.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Alleen hoe verkoop ik dat thuis....(nadenk-smiley)
nee, begin net weer met teruglezen.....quote:
Je wordt traag, ouwequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, begin net weer met teruglezen.....
ik begrijp nu ook dat stoomapparaat..... Wat voor mensen wonen daar nu?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb foto's! http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Uiteindelijk willen we een extra badkamer, en de huidige moet geupdate worden, en wat sowieso gaat gebeuren is behang eraf en deuren verven. We willen ook laminaat in de woonkamer en nieuw vinyl in de keuken en gang, maar dat heeft geen haast.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ga je nog veel klussen?
En waar komt het zwembad?
De originele bewoners. Ze gaan rentenieren in New Mexico.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik begrijp nu ook dat stoomapparaat..... Wat voor mensen wonen daar nu?
Surequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh.. wonderer.. mooi huis met veel mogelijkheden volgens mij... Kan ik niet een stukje huren?
O help, je bent echt een broekie vergeleken met mij.... 1983.. je bent net geen kleuter meer!quote:
ik waarschuw je alvast voor het geval ik mee moet klussen.... ik heb twee linkerhanden. Wil daarom ook graag komen oefenen vast voor als ik straks zelf iets hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
De originele bewoners. Ze gaan rentenieren in New Mexico.
[..]
SureKom maar langs.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help, je bent echt een broekie vergeleken met mij.... 1983.. je bent net geen kleuter meer!
zal ik de volgende keer als ik Faithz weer zie eens voelen of ze wel droog is achter haar oren ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help, je bent echt een broekie vergeleken met mij.... 1983.. je bent net geen kleuter meer!
9!!!!!quote:
ja, jong genoeg ja. Ben bezig weer strakker te worden, maar ja, na 2 kinderen heb je toch bepaalde probleemgebieden natuurlijk...quote:
s.o.b.?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
Tijd voor S.O.B.![]()
al staat de S bij mij nu niet voor Studie zoals soms bij Vanitas het geval is![]()
De huur loopt tot 18 november en closing is 26 oktober. Reken zelf maar uitquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef Faithz het volgende:
Maar jij ook hoor
Hoe lang hebben jullie om te klussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |