"jalours is"quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:26 schreef Faithz het volgende:
Oh over rustig aan doen 's ochtends, ik vind het dan weer lekker om vroeg op mijn werk te zijn en daar ff tot rust te komen met een bak koffie
en als je HET nu toch liggend prefereerd ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nu niet nee, of bedoel je nooit?
Want als dat het probleem is, kun je dat heel simpel oplossen door wat vroeger op te staan!![]()
sluit zich daar volledig bij aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Smakelijk, beetje laat, maar okee...
Het was geen ochtend meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als je HET nu toch liggend prefereerd ?![]()
![]()
Om 7:45 is het hier lekker rustig. Bedrijf opent om 8uquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"jalours is"
op mijn werk gebeurt er van alles, maar tot rust komen is daar helaas niet bij![]()
Nah, nee. Ik snooze lieverquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij daar morgenochtend weer alle tijd en ruimte voor![]()
Was weer lekker! En gezondquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Smakelijk, beetje laat, maar okee...
wij nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Was weer lekker! En gezond
Eten krijgen we van de baas![]()
zeg jonge blom, jij bent toch niet ook al over het feit dat vroegah alles beter wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, nee. Ik snooze liever
En bij Nirak hoef ik er al helemaal niet mee aan te komen
Vroegah! Nog snel voordat ik naar school moest![]()
Wij alleen brood met normaal beleg en tomaatje/komkommertje. Tapenade ook nog voor de liefhebber!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij niet
en het aanbod varieet, maar ook voor de niet vette bek is er meestal wel genoeg te kiezen
meestal wel gelegde/aangeklede broodjes zoals met zalm/waldorf/kip-kerrie saladequote:Op dinsdag 18 september 2007 13:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij alleen brood met normaal beleg en tomaatje/komkommertje. Tapenade ook nog voor de liefhebber!
koffie/thee/water zijn gratisquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef Faithz het volgende:
Drinken krijgen we ook gewoon btw.. blikjes fris, melk, koffie en thee.. etc
wat ben jij streng vandaagquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:27 schreef Faithz het volgende:
JB, jij moet dadelijk ook 6 posts achter elkaar! EN als iemand je onderbreekt moet je wel opneiuw natuurlijk!
Nah, das beter dan vroeggahquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je salaris natuurlijk navanant stukken lager![]()
Wij lunchen met 50 man denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffie/thee/water zijn gratis
blinkjes komen uit de automaat e kosten iets van 20 cent
tijdens de lunch kan je (karne)melk kopen
Wacht maar tot ik dr tegenkom.. in het bos... bij de Dommel...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij streng vandaag![]()
@ JB
trek je maar niets van dat dreigement van Faithz aan hoor
mijn lunch is vaak kopje soep, beker karnemelk, bakje rauwkost bruin pistoletje en kaas of rosbief en daar ben ik dan ongeveer 2 euro 25 aan kwijt, dus is inderdaad kantine zonder winstoogmerk. en ja kantine is dus ook nog in eigen beheer en niet verpand aan cateraar. Kan ook heel lastig omdat bij ons in het pand dagelijks cursussen gegeven worden en we dus ook klanten ontvangen die via het inschrijfgeld van de cursus hun lunch al betaald hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij lunchen met 50 man denk ik.
Maar dat zijn best nette prijzen, die je noemt![]()
dat ging toch niet meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dr tegenkom.. in het bos... bij de Dommel...
MOEHAHAHAHAHAAHA![]()
Nu nog als ik de kans krijg, snel voor t werk...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, nee. Ik snooze liever
En bij Nirak hoef ik er al helemaal niet mee aan te komen
Vroegah! Nog snel voordat ik naar school moest![]()
Uuhhh najaquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Denk je dat ik daar bang van word?
Heeft ie geen ODOL?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog als ik de kans krijg, snel voor t werk...
Maar goed, meestal ben ik daar alleen in.
Moet niet.. maar leuk is het wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe toepasselijk
moet jij vanavond dan ook naar de opticht gaan kijken ?
Ja, wij gaan miss rijden met kindjes(en auto)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:53 schreef Faithz het volgende:
Lichtjesroute begint toch?
Waarom hopen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Uuhhh naja
Hopen was het meer denk ik![]()
![]()
niet slaan
Ja, en dan het ene kind op mijn schouders en het andere bij vriendlief!quote:
Met de motor?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet te hard trouwens, en ook niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |