op 40 graden celsius gaan zitten, da's redelijk veiligquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, dat soort opmerkingen maken is mijn werk
[..]
Dan weet ik niet meer hoe ik moet wassenEn ik ben ook bang dat ik het shirt zelf openknip
Dan had je die eerder moeten maken dan ikquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, dat soort opmerkingen maken is mijn werk
[..]
volgens mij is dat juist een goed tekenquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, sorry, ik heb een beetje een irritante bui vandaag ben ik bang... Als jullie er last van hebben moet je het gewoon zeggen hoor
De instellingen hier zijn hot, warm en coldquote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 40 graden celsius gaan zitten, da's redelijk veilig
zeker als je de farhenheit schaalverdeling hanteerd hoef je geen angst voor krimp te hebben![]()
wasmachine hoort bij jullie bij de inboedel?quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
De instellingen hier zijn hot, warm en coldnieuwe wasmachine weet ik eigenlijk niet, morgen even opletten.
Beetje duf om dat over mijn eigen te doen, bij nader inzienquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan had je die eerder moeten maken dan ik
da's gemeenquote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij heb ik Erik weggejaagd...
pffffff.... je bent nog erger dan ik.... je had hem ook over de mijne kunnen maken dus...quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje duf om dat over mijn eigen te doen, bij nader inzien
*kijkt De zoektoch naar Evita*
We hebben nu niet eens een eigen wasmachine, die staat in de kelder voor iedereen. Maar inderdaad, we krijgen wasmachine, droger, vriezer, koelkast, oven/kooktoestel, gasbrander, magnetron en afwasmachine. Da's vrij normaal hier, dat je je appliances achterlaat. Verder krijgen we ook een volle olie- en gastank en bouwmaterialen om de kelder af te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wasmachine hoort bij jullie bij de inboedel?
dus als je een nieuw huis koopt dan zit daar de wasmachine bij?
die hoef je dan zelf niet te verhuizen ?
Wat voor eisen dan?quote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
Dat lijkt me ontzettend handig....
Ik heb volgende week maandag 2 huizen die ik ga bezichtigen, maar ik heb nogal wat aanvullende eisen... ben benieuwd of iemand daarmee akkoord gaat...
Hm. da's wel apart, ja, sterkte daarmee.quote:Op maandag 17 september 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
De belangrijkste is wel dat ik het huis wil huren tot de scheiding definitief is over een paar maanden....
edit: onnodig te zeggen dat het om koopwoningen gaat natuurlijk
Tuurlijk, als jij ook in de mijne komt tztquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. da's wel apart, ja, sterkte daarmee.
Ga je nog in mijn klustopic posten trouwens?
dag dr34m3rquote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
en nu ga ik nog even triominossen of zo.. tot gauw
Zie sigquote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij ook in de mijne komt tzt
Heb je er al eentje dan?
Handig als een huis leegstaat iddquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
Dat lijkt me ontzettend handig....
Ik heb volgende week maandag 2 huizen die ik ga bezichtigen, maar ik heb nogal wat aanvullende eisen... ben benieuwd of iemand daarmee akkoord gaat...
Welnee, ik was slapen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij heb ik Erik weggejaagd...
flauw hoor, op dat tijdstip was ik nog het slachtoffer van de vertraging van Prorailquote:
dat was bij mij niet nodig,quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:30 schreef Faithz het volgende:
Ik heb vanmorgen iets te vaak op snooze gedrukt in slaapdronken toestand
Maar we zijn er!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:23 schreef Faithz het volgende:
Ik sta om tien voor 7 op en ik kan meestal nog naar het nieuws van 7u luisteren op de radio in de auto
Ik wel, maar ik poep nooit, want dat doen vrouwen niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Faithz het volgende:
Oh soms moet ik 's ochtends ook naar de wc maar meestal niet![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar heb je dat oog vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]Had ik gezien, maar ik denk niet dat het dan van mijn zusje is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Nu niet nee, of bedoel je nooit?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
Oktober ergens.
Ochtendseks kan ook al niet meer
Smakelijk, beetje laat, maar okee...quote:
waarom lees ik dit nu pasquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Faithz het volgende:
Nee, het is een beetje dood.
Misschien moeten we het over seks gaan hebben.
volgens mij heb jij daar morgenochtend weer alle tijd en ruimte voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
Oktober ergens.
Ochtendseks kan ook al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |