gad-doeme-nou!quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja krakende en piepende wagens rijden toch lekker het langst![]()
maar ondertussen ben ik wel mooi 10 keer dubbel getectyleerd, dus doorroesten van binnenuit is geen optiequote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
Maar de jonge strakke wagentjes toch het LEKKERST
Liever kort en lekker rijden in een jong en strak wagentje
yeah right, jij moet nog veel leren.quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef Faithz het volgende:
Maar de jonge strakke wagentjes toch het LEKKERST
Liever kort en lekker rijden in een jong en strak wagentje
trekt snel een trui en jas aanquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En, ouderdom maakt de menselijke geest naakter.
Ik hoef geen reclame te maken, mijn link staat in mijn sig (allemaal even tvp'en graag, dan lijkt het nog watquote:Op maandag 17 september 2007 10:20 schreef Faithz het volgende:
Koffie
Wij gaan verder
Ons nieuwe huis, Faithz vs. Nirak part 2
Wonderer jij mag hier ook reclame maken
en toch gaat dat liedje wat anders uit mijn sigquote:Op maandag 17 september 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Okee, nu heb ik "de pahahaden op, de lahahanen in, vooruit, met fris gemoed" in mijn hoofd
Ik houd van lesbische stemmen ben ik achter gekomen, Bonnie Tyler, Taylor Dayne, Melissa Etheridge...quote:Op maandag 17 september 2007 17:51 schreef maedel het volgende:
[..]
en toch gaat dat liedje wat anders uit mijn sig
als echte, volwassene, lesbiënne, heb ik zojuist de nieuwe cd van Melissa Etheridge besteld.
Vrijdag is het zover![]()
*verheugt!
Role Playing Gamequote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef JamesBrownie het volgende:
RPG?
Ik weet het nog steeds niet.
Verhaaltjes verzinnen in een chatbox.quote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef JamesBrownie het volgende:
RPG?
Ik weet het nog steeds niet.
Niet over, met. Het is niet altijd (soms wel hoorquote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef JamesBrownie het volgende:
En jullie verzinnen verhaaltjes over sex?
Ik heb dat eigenlijk nooit gedaan, mijn ex wel!
Ja, ik bedoelde ook niet dat het alleen over sex zou gaan natuurlijk...quote:Op maandag 17 september 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet over, met. Het is niet altijd (soms wel hoor) de opzet.
Nee. Het is net zo lollig als zelf verhalen schrijven, hoewel anders lollig. Je boort je creativiteit aan, omdat je geen tijd hebt om na te denken. Je moet in de huid kruipen van je karakters, anders wordt het een zootje. Ik heb er een hoop aan gehad voor mijn verhalen (karaktervastheid enzo), en seks hoort gewoon bij het leven, dus zo nu en dan duiken ze met elkaar het bed in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:30 schreef maedel het volgende:
ik zal wel iets missen hoor, maar wat is daar nou lollig aan? Doet je partner dan ook mee?
Eng?quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Denken dat je sjans hebt in de trein...
Nee, teleurstellend als op het perron in den Bosch zijn vriendin staat te wachten.quote:
Aww, arme jijquote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, teleurstellend als op het perron in den Bosch zijn vriendin staat te wachten.
Misschien is ie bi/nog niet uit de kastquote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch zat ie naar me te lonken. Ik weet het zeker.
Hee jijquote:
Nou, dat tweede denk ik echt niet hoorquote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is ie bi/nog niet uit de kastOf je bent gewoon zo'n mooie kerel dat zelfs hetero's je aantrekkelijk vinden
Je bent niet stiekem een kloon van Ang3l?quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat tweede denk ik echt niet hoor.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goed hoor, en met jou?
Hoezoquote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem een kloon van Ang3l?
Ik was het net aan het lezen, kei goed!quote:
quote:
Angel versiert ook hetero's. En jij bent gewoon een mooie kerel, niet zo onzekerquote:
Kijk, en daar sluit ik me in alle ernst bij aanquote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Angel versiert ook hetero's. En jij bent gewoon een mooie kerel, niet zo onzeker
Te groot, te stug en de verkeerde plekquote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
Soms. Ligt er aan hoe groot, hoe stug en op welke plek.
Haal die regel uit zijn context en het is ineens een hele vreemde opmerking....quote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te groot, te stug en de verkeerde plek
Hee, dat soort opmerkingen maken is mijn werkquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haal die regel uit zijn context en het is ineens een hele vreemde opmerking....
Dan weet ik niet meer hoe ik moet wassenquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je die er niet uitknippen?
en waarom ben ik nu weer niet verbaast, dat uitgerekend jij, zo iets hier te berbe brengtquote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Haal die regel uit zijn context en het is ineens een hele vreemde opmerking....
Nee oorquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, sorry, ik heb een beetje een irritante bui vandaag ben ik bang... Als jullie er last van hebben moet je het gewoon zeggen oor
Ik zag het... had het inmiddels al aangepast, maar net te laat blijkbaarquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zag het... had het inmiddels al aangepast, maar net te laat blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |