dat was bij mij niet nodig,quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:30 schreef Faithz het volgende:
Ik heb vanmorgen iets te vaak op snooze gedrukt in slaapdronken toestand
Maar we zijn er!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:23 schreef Faithz het volgende:
Ik sta om tien voor 7 op en ik kan meestal nog naar het nieuws van 7u luisteren op de radio in de auto
Ik wel, maar ik poep nooit, want dat doen vrouwen niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:45 schreef Faithz het volgende:
Oh soms moet ik 's ochtends ook naar de wc maar meestal niet![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Waar heb je dat oog vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]Had ik gezien, maar ik denk niet dat het dan van mijn zusje is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Nu niet nee, of bedoel je nooit?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
Oktober ergens.
Ochtendseks kan ook al niet meer
Smakelijk, beetje laat, maar okee...quote:
waarom lees ik dit nu pasquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Faithz het volgende:
Nee, het is een beetje dood.
Misschien moeten we het over seks gaan hebben.
volgens mij heb jij daar morgenochtend weer alle tijd en ruimte voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
Oktober ergens.
Ochtendseks kan ook al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |