nooit gehoord van lichtjesroute ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef Faithz het volgende:
Ja dat is me wel opgevallen trouwens.
En ik ken de geschiedenis hier wel![]()
Maar heb je geen linkje..:'(
Nee, maar ik ben zo ontzettend slecht in het houden van contact(maken= geen probleem)quote:
komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Hallo! Het wordt de wonderer meet.
Niet de ik-wil-vrienden-huillie-meet
Dat was ook eigenlijk maar een grapje Faithz!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:35 schreef Faithz het volgende:
Hallo! Het wordt de wonderer meet.
Niet de ik-wil-vrienden-huillie-meet
Dat je met lesbo's gaat stappen. Veiliger kan het niet toch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk maar een grapje Faithz!![]()
En is idd gedoemd te mislukken![]()
![]()
En een wonderer-meet is beter, die gaat vast niet mislukken!
Alleen hoe verkoop ik dat thuis....(nadenk-smiley)
Woooooot!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en volgens mij is dit HET feest voor Maedel, en mevr Maedel
www.studio54.eu
Hij weet alleen niet waar ik die lesbo's dan van ken...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat je met lesbo's gaat stappen. Veiliger kan het niet toch?
Erik is het toen nog gelukt met een leugentje om best wil door tegen zijn moeder te vertellen dat er een MSN feest in Effenaar was bij de eerste L topic meetquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet waar ik die lesbo's dan van ken...
Wat ben ik toch een trut.
Echt, je bent de grootste bitch die ik kenquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet waar ik die lesbo's dan van ken...
Wat ben ik toch een trut.
Had je ons vanmiddag moeten zien!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
sjeeeez, wat gaat het hier snel.....
Ga je nog veel klussen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb foto's! http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Eigenlijk wel.. In een gelijkwaardige relatie hoort zoiets ook niet voor te komen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:14 schreef maedel het volgende:
mjah, maar eigenlijk is liegen tegen je partner wel heel erg, toch?
Je houdt het niet bij zeker?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef DR34M3R het volgende:
sjeeeez, wat gaat het hier snel.....
Auw.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Alleen hoe verkoop ik dat thuis....(nadenk-smiley)
nee, begin net weer met teruglezen.....quote:
Je wordt traag, ouwequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, begin net weer met teruglezen.....
ik begrijp nu ook dat stoomapparaat..... Wat voor mensen wonen daar nu?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik heb foto's! http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Uiteindelijk willen we een extra badkamer, en de huidige moet geupdate worden, en wat sowieso gaat gebeuren is behang eraf en deuren verven. We willen ook laminaat in de woonkamer en nieuw vinyl in de keuken en gang, maar dat heeft geen haast.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ga je nog veel klussen?
En waar komt het zwembad?
De originele bewoners. Ze gaan rentenieren in New Mexico.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik begrijp nu ook dat stoomapparaat..... Wat voor mensen wonen daar nu?
Surequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh.. wonderer.. mooi huis met veel mogelijkheden volgens mij... Kan ik niet een stukje huren?
O help, je bent echt een broekie vergeleken met mij.... 1983.. je bent net geen kleuter meer!quote:
ik waarschuw je alvast voor het geval ik mee moet klussen.... ik heb twee linkerhanden. Wil daarom ook graag komen oefenen vast voor als ik straks zelf iets hebquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
De originele bewoners. Ze gaan rentenieren in New Mexico.
[..]
SureKom maar langs.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help, je bent echt een broekie vergeleken met mij.... 1983.. je bent net geen kleuter meer!
zal ik de volgende keer als ik Faithz weer zie eens voelen of ze wel droog is achter haar oren ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help, je bent echt een broekie vergeleken met mij.... 1983.. je bent net geen kleuter meer!
9!!!!!quote:
ja, jong genoeg ja. Ben bezig weer strakker te worden, maar ja, na 2 kinderen heb je toch bepaalde probleemgebieden natuurlijk...quote:
s.o.b.?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
Tijd voor S.O.B.![]()
al staat de S bij mij nu niet voor Studie zoals soms bij Vanitas het geval is![]()
De huur loopt tot 18 november en closing is 26 oktober. Reken zelf maar uitquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef Faithz het volgende:
Maar jij ook hoor
Hoe lang hebben jullie om te klussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |