is de wens hier de moeder van de gedachte ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Uuhhh naja
Hopen was het meer denk ik![]()
![]()
niet slaan

de interesse is er wel, alleen laat mijn uitvoering daarvan nogal eens te wensen overquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:59 schreef Faithz het volgende:
Zelfde plek als jouw facinatie voor taal denk ik

Nou ja, ik houd meer van bondage en/of een druk op mijn lichaam voelen(als ie heel zwaar op me drukt)quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef Faithz het volgende:Ik kan me daar nooit zoveel bij voorstellen eigenlijk.
Heb laatst een sm filmpje gezien en zij vond het ook echt leuk..![]()
Terwijl ik toch best ruimdenkend ben.

wat gemeenquote:

Nee, slaan, je was te snel denk ik, of anders was ik niet duidelijk.quote:

met dit tempo van posten heb ik daar echt geen tijd voor, als ik tussendoor ook nog klanten moet helpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef Faithz het volgende:
Ok ik moet bekennen, ik heb gegoogled op fascinatie om zeker te zijn dat ik het wel goed schreef..
Maar die eerste hit!! http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=GGLJ,GGLJ:2006-48,GGLJ:en&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=fascinatie&spell=1

Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, slaan, je was te snel denk ik, of anders was ik niet duidelijk.

Maedel, weet je wat een odol is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen
Maedel is er niet, en toch weten jullie het hier binnen de korste keren weer over piem0ls te hebben
en nee ik heb het onderwerp echt niet voorgedragen![]()

Dat idee bevalt me ook welquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd meer van bondage en/of een druk op mijn lichaam voelen(als ie heel zwaar op me drukt)
Das natuurlijk met een vrouw niet zo gauw, die wegen over het algemeen toch iets minder!

Ik heb ook niets gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gemeen
Maedel is er niet, en toch weten jullie het hier binnen de korste keren weer over piem0ls te hebben
en nee ik heb het onderwerp echt niet voorgedragen![]()

Soms.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat idee bevalt me ook wel
Denk je vriend daar ook zo over btw of wordt ik dan te persoonlijk

Ach, laat ook maar...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:10 schreef Faithz het volgende:
Om mijn dreigement meer kracht bij te zetten

Niet zo flauw mevrouwquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar...
(=edit)

Dan moet Nirak mee om foto's te maken!quote:

Jeetje, voor ik dit las had ik niet eens verder gedacht...quote:

ik hoef die toch alleen maar te zoenen, opeten zou nog zonde zijnquote:

Wrom niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ikmheb geen zin om naar huis te gaan straks...

da's zo'n lekker menneke, die zou ik zo wel kunnen opvretenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Knappe prins opeten is juist nog meer zonde!

Ja,quote:

Vriend is chagrijnig..quote:

Zou hij dan ook naar ons terug zwaaien ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef maedel het volgende:
Zal ik maar gewoon even in mijn rol blijven dan?![]()
[..]
Ja,
Zeg, als jullie vanavond naar de optocht gaan kijken, wel even zwaaien naar Erik hč!
En ook van mij!

ken je lokale gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:36 schreef Faithz het volgende:
WELKE OPTOCHT!

Heb ik geenquote:

http://www.stichting18september.nl/act_fakkeloptocht.phpquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef Faithz het volgende:
Ja dat is me wel opgevallen trouwens.
En ik ken de geschiedenis hier wel![]()
Maar heb je geen linkje..:'(

Oohquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik geen![]()
Nou ja, niet zoveel in elk geval...En zeker niet waar ik zomaar even binnen kan vallen helaas.(mijn beste vriendin is nooit thuis...)

Thnx! Had al iets gevondenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
http://www.stichting18september.nl/act_fakkeloptocht.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |