quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef baNEEL het volgende:
Ik loop dik achter met deze serie, dr. Becket is dus dood?
Hoe?!
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imoquote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef MrDrako het volgende:
zo spannend einde, ben heel erg benieuwd naar de oplossing van het probleem.
wanneer begint ie officieel weer??
edit: ooo ik zie op een bepaalde site aflevering 1 en 2 al staanmoet hebbe
quote:Op zondag 16 september 2007 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Explosie waar ie vlak bij stond. Gebeurde in de aflevering Sunday![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflvering 1 is toch slaapverwekkend, maar deel 2 is erg interessant. Daarin wordt de basis gelegd voor verdere verhaallijnen in seizoen 4. Allianties zullen gevormd worden, en een oorlog ligt in het verschiet.quote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imo
quote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef angel008 het volgende:
heb 1 en 2 nu gezien ik vind het zwaar vervelend dat ze maar 1 zpm jatten en niet gewoon 3 zodat de city op full force werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat is er trouwens gebeurd met rainbow sun francs
die is niet uit het verhaal geschrevenquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die loopt toch nog ergens rond met z'n strijdersgroepje van mensen die verslaafd zijn aan het wraith-enzym.
idd....naja dan maar wachten..quote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imo
zo als hier boven al gezegd.. hij loopt inderdaad nog ergens rond.. Hoop hem toch weer te zien.quote:Op zondag 16 september 2007 15:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die is niet uit het verhaal geschreven![]()
Damn jahquote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Plotinus het volgende:
D'r staat trouwens een type fout in de TT (Chevreon, ipv Chevron), kan dat aangepast worden misschien?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Ulreazj het volgende:
We zijn er bijna. Ben benieuwd hoe het gaat met de replicators.
Ja, mislukt experiment door Ancients, blabla. Noem ze gewoon replicators.quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Asurans dan he.
Het ras dat bekend stond als Replicators is al verslagen.
quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:08 schreef DarkChylde het volgende:
wanneer hadden ze nieuwe op de planning?
ach ik heb ze toch maar gegekeken omdat ik echt zo benieuwd was en ik vond het nog wel te doen dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
En ik ga ze echt niet kijken zonder de geluidjes![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Plotinus het volgende:
Als de OP nog aangepast kan worden zou ik die Rodney King vervangen voor Samantha Carter...die Rodney gast is erg dood in de serie zeg
uhm, de derde serie... maar was ook een tvptje stiekumquote:
Okquote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
uhm, de derde serie... maar was ook een tvptje stiekum![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen downloaden??
Ik barst van de spanning zeg dat er weer een nieuw seizoen kan worden bekeken.... ik heb zo gebaald toen mijn voorraad van de eerste 3 seizoenen opraakte..
idd lijers ik dacht dat hij al uit wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef metallicattim het volgende:
pff aftellen duurt altijd zo lang...
quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Exterior het volgende:
Van de week heb ik seizoen 1 en 2 nog eens bekeken. Hoevaak het thema: te weinig stroom wel niet langskomt ... Ik bedoel, ze wonen in Atlantis, ze hebben volledige toegang tot die database. Waarom zoeken ze niet op hoe ze zo'n ZPM kunnen maken???
klinkt als sliders en spin-off nr2quote:Op maandag 24 september 2007 17:29 schreef RubenSosa het volgende:
What if you found a portal to a parallel universe? What if you could Slide into a thousand different worlds? Where it's the same year, and you're the same person, buy everything else is different. And what if you can't find your way home?
Actress Kari Wuhrer will guest star in the upcoming episode "Outcast,"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh, is gewoon een gastrolletje in Atlantis, meer niet.quote:Op maandag 24 september 2007 19:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klinkt als sliders en spin-off nr2
Klopt wel ja, maar ook al zouden ze het weten. Dan zouden ze net zoals de Ancients alleen kunnen schuilen in Atlantis, als de Wraith zou aanvallen.quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Exterior het volgende:
Van de week heb ik seizoen 1 en 2 nog eens bekeken. Hoevaak het thema: te weinig stroom wel niet langskomt ... Ik bedoel, ze wonen in Atlantis, ze hebben volledige toegang tot die database. Waarom zoeken ze niet op hoe ze zo'n ZPM kunnen maken???
Nee, met meerdere ZPM zouden ze de Deadalus zoveel schildkracht kunnen geven dat ze 'oneindig' lang door zouden kunnen vechten... maar ja, zoals een aantal posts hierboven al gezegd werd.. what's the fun in that?quote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar ook al zouden ze het weten. Dan zouden ze net zoals de Ancients alleen kunnen schuilen in Atlantis, als de Wraith zou aanvallen.
Hehe, inderdaad ja. Alleen is de Odyssey voorlopig nog wel even bezig met al die Ori schepen!quote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze genoeg ZPM's zouden hebben, gecombineerd met de geupgrade Odyssey, zouden ze echt gehakt maken van de Wraith. Dat schip kan met een paar schoten een Ori schip vernietigen nu.
neen tuurlijk niet. Hele probleem met de Ancient-Wraith oorlog was dat, hoewel de Ancients keer op keer wonnen met meer geavanceerde schepen, de wraith schepen maar bleven komen. Enige optie was om er uit te naaien naar het Melkweg universumquote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze genoeg ZPM's zouden hebben, gecombineerd met de geupgrade Odyssey, zouden ze echt gehakt maken van de Wraith. Dat schip kan met een paar schoten een Ori schip vernietigen nu.
.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
neen tuurlijk niet. Hele probleem met de Ancient-Wraith oorlog was dat, hoewel de Ancients keer op keer wonnen met meer geavanceerde schepen, de wraith schepen maar bleven komen. Enige optie was om er uit te naaien naar het Melkweg universum
In de finale van Season 10 ging ie toch kapot, of bleef ie nou in leven? Weet het niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
The Ancients zijn gewoon overrated pussy'squote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
neen tuurlijk niet. Hele probleem met de Ancient-Wraith oorlog was dat, hoewel de Ancients keer op keer wonnen met meer geavanceerde schepen, de wraith schepen maar bleven komen. Enige optie was om er uit te naaien naar het Melkweg universum
De ancients waren aan de verliezende hand. Atlantis is ook 1 van de weinig overgebleven steden van de ancients. De ancients (en nu dus ook de asurans) hadden genoeg ZPM's. Dus zelfs met die dingen waren de wraith nog te sterk voor ze. Laat staan de asurans.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
.
Hadden de Wraith geen last van hongersnood en interne conflicten? Als ze sterk zijn als ze toen waren hadden ze Atlantis al schoongeveegd lijkt me...
Nee hoor, de Wraith was niet te sterk. Het was zoals iemand hierboven al zei, ze konden elke veldslag winnen tegen de Wraith. Maar ze zagen geen kans om de oorlog tegen de Wraith te winnen, en gingen dus weg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
De ancients waren aan de verliezende hand. Atlantis is ook 1 van de weinig overgebleven steden van de ancients. De ancients (en nu dus ook de asurans) hadden genoeg ZPM's. Dus zelfs met die dingen waren de wraith nog te sterk voor ze. Laat staan de asurans.
Zouden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
De Asurans zouden wel eens kans maken tegen de Wraith. Ze werken op veel grotere schaal dan de Ancients. Dat zag je aan die gigantische stad van ze, het cityship was maar een klein centrum daarvan. En bovendien hebben ze in principe oneindig de tijd, wat wel zo handig is tegen de langlevende Wraiths
Inderdaad, zelfs de Genii beginnen nu een gevaar te vormen voor de Wraith.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:46 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Zouden?
De Wraith zijn nu toch veel zwakker? Een handjevol mensen met hun primitieve schepen/wapens hebben al een aantal Hives gesloopt, laatstaan een paar van die Ancient dingen.
ah hier zit wel een heel vet idee achter. Zou de wraith misschien gaan samenwerken met de humans.. Is nog geen eens zo'n slecht scenario. Zeker nu de asurans zwaar over de zeik zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 18:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs de Genii beginnen nu een gevaar te vormen voor de Wraith.
De Asurans zijn veel sterker dan de Wraith. De Wraith zullen in hun poging om het tij te keren waarschijnlijk wanhopig hulp zoeken bij Atlantis.
Ik vraag me wel af wat daar tegenover zal staan.
Nehh, ze zijn al een keer genaaid doordat ze een bondgenootschap aangingen met The Wraith. Doen ze niet weer denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
ah hier zit wel een heel vet idee achter. Zou de wraith misschien gaan samenwerken met de humans.. Is nog geen eens zo'n slecht scenario. Zeker nu de asurans zwaar over de zeik zijn
hmm duurt idd te lang. Die download ik wel later voor de tweede keerquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef FortyOne het volgende:
Vanavond wordt het uitgezonden in de VS, denk dat het komende nacht pas beschikbaar is voor ons. Straks weer even S3E20 bekijken..
9 oktober begint Sky One met de HD uitzendingen van Atlantis, maar ik denk niet dat ik daarop kan wachten.
omdat je pm niet werkt maar ff zoquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef Mad-Matt het volgende:
heeft iemand een goede link voor me, mijn huidige torrent gaat met 3 a 10kbps
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Crazykill het volgende:
Hij was goed!
Alleen word de volgende leuker denk ik
heb hem weg gehaald. Waarom is het slecht om zoiets te laten staan? Omdat Fok dan kan worden gelinkt met het verspreiden van illegalen meuk?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:17 schreef Ulreazj het volgende:
?Ik zou de link niet te lang laten staan.
Je mag geen illegale content aanbieden, mag niet FOK! policy.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
heb hem weg gehaald. Waarom is het slecht om zoiets te laten staan? Omdat Fok dan kan worden gelinkt met het verspreiden van illegalen meuk?
hubba hubbaquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Leuke aflevering, maar moet idd weer een beetje de atlantis-feeling krijgen na zo'n lange tijd.
Ik moet toegeven dat ik de nieuwe doc toch wel een heeeeel stuk leuker vind dan beckett
kan er mee doorquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:22 schreef angel008 het volgende:
[..]
hubba hubba
zij is echtlief/jong gezicht
![]()
![]()
Dat was inderdaad een vreemd gezicht.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
Die nieuwe doctor is Kaylee van Firefly!!
Ik zag Daniel Jackson trouwens in de laatste aflevering van Eureka, echt weird als een 'character' overstapt naar een andere serie.!
jep daarvan is onze kaylee mooie meid en een jong gezicht daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
Ik zag Daniel Jackson trouwens in de laatste aflevering van Eureka, echt weird als een 'character' overstapt naar een andere serie.!
Goed plan... tenzij die ZPM's opgebouwd zijn uit replicator blocksquote:Op zondag 30 september 2007 12:07 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik heb echt zin in de volgende episode, ZPM's raiden van replicators.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet, nu kunnen ze er tenminste een goed verhaal van maken! Wel jammer van het wachten, dat wel!quote:Op zondag 30 september 2007 15:02 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
wat ik wel weer heel gay vind is dat we nu moeten wachten tot volgende week. Wacht al maanden. Als je het seizoen eindigt met een cliffhanger, maak het af in de 1e episode van het nieuwe seizoen, laat me niet nog een week wachten. Godver
Waarschijnlijk is dat de al enige weken geleden gelekte productieversie, zonder geluidseffecten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef TechXP het volgende:
Ik zie s4.02 op internet staan. Is deel 2 van seizoen 4 ook al uitgezonden?
waar gaat dat trouwens over?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
Eureka takes place in a secret town of the same name inhabited entirely by the best minds in the United States. After World War II ended, Albert Einstein realized that the future belonged to science.quote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar gaat dat trouwens over?
verhaallijn technisch
Ik vind het een erg leuke serie. Hoewel de verhaalopbouw een beetje a als Smallville is, vind ik de humor wel vergelijkbaar met Stargate. De hoofdpersoon, sheriff Carter, is wel een beetje een soort Sheppard.quote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar gaat dat trouwens over?
verhaallijn technisch
Als je de layout bedoelt? Die is veranderd. Je kunt teruggaan naar FOK! silver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb de pilot gedownload
Overigens wat is er met het forum aan de hand
Aflevering 4 "Doppelganger" is ook al beschikbaar.quote:Op zondag 30 september 2007 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de al enige weken geleden gelekte productieversie, zonder geluidseffecten.
Ja, zo'n productversie ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Aflevering 4 "Doppelganger" is ook al beschikbaar.. Maar ik wacht wel tot ze allemaal in HD-beschikbaar zijn.
HDTV![]()
![]()
Was downloadbaar vanaf ITunesquote:
Jawel. Heb eens zo'n productversie gezien van het laatste seizoen waar RDA in zat. Was echt vreselijk!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
Wat is dat toch ineens met die productversies? Met de andere seizoenen hebben we deze fratsen helemaal niet gehad
Dat vind ik persoonlijk wel heel erg meevallen. Alleen deze episode wel. Hij is gewond, en lijkt telkens of er iets belangrijks bij hem moet gebeuren. Maar dan switcht het verhaal weer naar Atlantis zelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef FortyOne het volgende:
Trouwens, ergeren jullie je ook zo aan die Ronon? Wtf doet hij in de serie? Als hij nou in enkele afleveringen voorbij kwam waar hij echt wat zinnigs had bij te dragen. Maar nee hij wordt vaak op een heel neppe manier in de aflevering geschreven.. laatste ep. ook weer. Haast pijnlijk om naar te kijken..
bijna 2quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip. helemaal vergeten weer te gaan volgen. ff inhalen.
zijn er nu al 1 of 2 afleveringen geweest?
NOEEEESSSSSSSSSSSS Carson!!!quote:Op zondag 16 september 2007 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Explosie waar ie vlak bij stond. Gebeurde in de aflevering Sunday![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Probablyquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef Ulreazj het volgende:
We zullen vast Weir wel keer terugzien als geprogrammeerde replicatorbabe, en dan ze zich voordoen alsof ze ontsnapt is.
Volgens Gateworld komt ze in totaal in 4 eps dit seizoen en daar hebben we er al 2 van gehadquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef Teije het volgende:
[..]
ProbablySpijtig dat ze niet gewoon dood is gegaan, begint nogal een irritant personage te worden al zeg ik het zelf.
denk dat de Asurans wel de capaciteit hebben om snel schepen te bouwen en daarnaast zullen ze wel wat dingen nog hebben rond vliegen. Maar zoals hier boven als wordt gezegd, je weet niet wat voor schepen het zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:38 schreef Draakje1980 het volgende:
Snap alleen niet waar de Asurans ineens als die schepen vandaan halen om the Wraith aan te vallen terwijl de Apollo deze net gebombardeerd had.
letterlijk zegt ze "Technically four, but it kind of stretches it. Really two, but technically four." Dat betekent 4 episodes, 2 verhalen, dus 2 dubbele episodes. De eerste was die aan het begin van het seizoen, de volgende dubbele aflevering komt gewoonlijk net voor en net na de winterstop. We weten dus al wanneer we ze terug kunnen verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:35 schreef Pek het volgende:
Volgens Gateworld komt ze in totaal in 4 eps dit seizoen en daar hebben we er al 2 van gehadDaarna is het einde oefening voor Weir.
Volgens mij wou dat niet ofzo. Of ze hadden te weinig drones. Ik weet het niet meer. Moet je maar even weer de aflevering kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef FortyOne het volgende:
Trouwens, drones kunnen toch door shields heen? Hadden ze dan niet met een paar drones dat satelliet ding van de Asurans kunnen vernietigen?
Drones hadden ze genoeg, dat zei Sheppard nog in de season premiere toen ze zich door die Asteroid gordel heen moesten schieten, mét drones.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Volgens mij wou dat niet ofzo. Of ze hadden te weinig drones. Ik weet het niet meer. Moet je maar even weer de aflevering kijken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
haha zet het beeld is stil bij Ep3 bij 11:33 en kijk is wat er in die blauwe bak ligt![]()
Hahaha, het is dat je ons er op weesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
haha zet het beeld is stil bij Ep3 bij 11:33 en kijk is wat er in die blauwe bak ligt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, het is dat je ons er op weesHij is nog niet vergeten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
wel 4quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:22 schreef Roellio het volgende:
Geen ep deze week?
klopt maar wel de verkeerde je hebt nu ook degene met special affectsquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:15 schreef Roellio het volgende:
Ik bedoelde dus: "Er is afgelopen weekend geen ep. gereleased?"
S04E04 was er al.
Je bent in de war met ep 1 en 2. Ep 4 had gewoon de special effects. Ik heb hem twee weken geleden bekeken en hij was gewoon verzorgd met alle toeters en bellen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt maar wel de verkeerde je hebt nu ook degene met special affects
spoilersquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je bent in de war met ep 1 en 2. Ep 4 had gewoon de special effects. Ik heb hem twee weken geleden bekeken en hij was gewoon verzorgd met alle toeters en bellen.
Inhoudelijk stelde het geen zak voor, gewoon een uitgemolken verhaal, dat je al bij SG-1 zag.
Reunion was wel een toffe ep, en gelukkig lijkt de komende aflevering ep 5 veelbelovend met de introductie van een nieuwe geavanceerde ras.
Geen bron. Ik zeg toch ook 'als'. Met andere woorden, het zou mij niet uitmaken als ze er mee stoppen. Het Stargate concept is nu uitgemolken... snel met die 2 films komen en dan ben ik er klaar meequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb nergens gehoord dat dit het laatste seizoen is. Bron ?
Furlings?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Super7fighter het volgende:
Reunion was wel een toffe ep, en gelukkig lijkt de komende aflevering ep 5 veelbelovend met de introductie van een nieuwe geavanceerde ras.
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Seizoen 5 komt er beslist aan. Vandaag de bevestiging:
RENEWED! Stargate Atlantis gets fifth season
Wednesday - October 24, 2007 | by Darren Sumner
Stargate Atlantis will continue to a fifth season on SCI FI Channel, the network announced today.
SCI FI ordered 20 episodes for Season Five of the series, which despite lower "Live" ratings this year has maintained its status as one of the cable channel's most-watched original dramas.
"'Atlantis' truly came out from under the shadow of its sister series this year and proved that it's a hit in its own right," said Mark Stern, Executive Vice President of original programming for SCI FI Channel.
"All of us at MGM are pleased to be extending the Stargate legacy with 20 new original episodes of Stargate Atlantis for our friends at SCI FI," MGM's Charles E. Cohen, Senior Executive Vice President Finance and Corporate Development, said. "Viewers the world over clamor for exciting new stories of space exploration, distant civilizations and the marvels of technology, all of which continue to be delivered by Stargate Atlantis."
The show will celebrate its 100th episode as the fifth season finale.
http://www.gateworld.net/(...)atlantisi_gets.shtml
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
dat kan er maar 1 zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:08 schreef Super7fighter het volgende:
Er zijn wel aanwijzingen voor een volgend seizoen. Een bekende van Atlantis zal terugkomen - naar eigen zeggen- in seizoen 5. Maar misschien zullen de kijkcijfers van dit seizoen zwaar blijven tegenvallen en zullen de ideeen op de plank blijven liggen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nope.5de seizoen alweer, op de helft van sg1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Seizoen 5 komt er beslist aan. Vandaag de bevestiging:
RENEWED! Stargate Atlantis gets fifth season
Wednesday - October 24, 2007 | by Darren Sumner
Stargate Atlantis will continue to a fifth season on SCI FI Channel, the network announced today.
SCI FI ordered 20 episodes for Season Five of the series, which despite lower "Live" ratings this year has maintained its status as one of the cable channel's most-watched original dramas.
"'Atlantis' truly came out from under the shadow of its sister series this year and proved that it's a hit in its own right," said Mark Stern, Executive Vice President of original programming for SCI FI Channel.
"All of us at MGM are pleased to be extending the Stargate legacy with 20 new original episodes of Stargate Atlantis for our friends at SCI FI," MGM's Charles E. Cohen, Senior Executive Vice President Finance and Corporate Development, said. "Viewers the world over clamor for exciting new stories of space exploration, distant civilizations and the marvels of technology, all of which continue to be delivered by Stargate Atlantis."
The show will celebrate its 100th episode as the fifth season finale.
http://www.gateworld.net/(...)atlantisi_gets.shtml
![]()
overigen waren van sg1 de seizoenen 4 t/m 7 de leukste1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Die gingen alleen maar boom omdat ze over ze aan het brainstormen waren. In het echt in de serie zijn ze afaik nog niet doodquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Die hebben we al gezien he
[ afbeelding ]
en die gingen boem!
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat kan er maar 1 zijn
of rainbow sun francs
of de wrait![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist 1 t/m 4 de beste seizoenen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
5de seizoen alweer, op de helft van sg1.
overigen waren van sg1 de seizoenen 4 t/m 7 de leukste
Seizoen 1 was een knaller, heb hem van de week nog bij Sky gezien. De aflevering met de Nox was tof, de introductie met de Tollans en hun arrogante leider was briljant. De alternate reality waar Daniel in belandt en getuige is van de destructie van Aarde, waarna in eerste instantie niemand hem gelooft en een zekere senator de geldkraan dichtdraait en het Stargate-programma annuleert. Kort daarna verschijnen twee aanvalschepen van de Goa'uld uit het niets om de Aarde te vernietigen. De dreiging was alom aanwezig en die hele reeks vond ik geniaal.
Maar mijn meest favoriete is toch wel the Otherside uit seizoen 4.
[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 25-10-2007 19:16:41 ]We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nope.
Wil je het weten? ->waar gaat die ook wel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist 1 t/m 4 de beste seizoenen.
Seizoen 1 was een knaller, heb hem van de week nog bij Sky gezien. De aflevering met de Nox was tof, de introductie met de Tollans en hun arrogante leider was briljant. De alternate reality waar Daniel in belandt en getuige is van de destructie van Aarde, waarna in eerste instantie niemand hem gelooft en een zekere senator de geldkraan dichtdraait en het Stargate-programma annuleert. Kort daarna verschijnen twee aanvalschepen van de Goa'uld uit het niets om de Aarde te vernietigen. De dreiging was alom aanwezig en die hele reeks vond ik geniaal.
Maar mijn meest favoriete is toch wel the Otherside uit seizoen 4.
en mental note plaatst dat hij seizoen 1 t/m 3 + 11 nog moet kopen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Aflevering waarin een volk hulp zoekt bij SGC omdat ze bijna overrompeld worden door hun vijand. In ruil voor deuterium om het tij in hun oorlog te keren wil deze beschaving al hun technologie en kennis (kernfusie en schildtechnologie, onbemande vliegtuigen die neuraal vanaf de grond bestuurd kunnen worden, stasis, medicijnen) aan Aarde geven. Ze liggen namelijk minstens 100 jaar voor en zijn radeloos.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar gaat die ook wel over.
en mental note plaatst dat hij seizoen 1 t/m 3 + 11 nog moet kopen![]()
beetje rond zoeken in torrents? Van die streaming sites zijn er wel een paar van maar hebben niet altijd sg, laat staan alle afleveringenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:39 schreef StateOfMind het volgende:
Waar kan ik alle afleveringen (van zowel SG1 als Atlantis) online bekijken?
Ik vind die drones echt supergave wapens. In een andere aflevering zit daar ook een heel mooi shot van. Dan hebben ze zo'n Auroraschip (van die lavaplaneet) en vallen er een Wraithschip mee aan. Echt mooi hoe drones het vijandelijk vuur ontwijken en zich in dat schip boren met z'n mooie gloedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:49 schreef Ogala het volgende:
Vet man een atlantian battleship met drones, hebbuh!! (vast zo'n power crystal aan boord)
ik heb het niet eerder gezien dan bij stargate, dus bij mij is het wel orgineelquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
Het is niet helemaal origineel. In Andromeda werkten ze er ook mee. Maar..het is wel cool..
het zijn feitelijk geavanceerde rakettenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
Het is niet helemaal origineel. In Andromeda werkten ze er ook mee. Maar..het is wel cool..
dit zijn gewoon smart 'smart'' bombsquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het zijn feitelijk geavanceerde raketten
Kun je die laatste zin beter niet spoileren?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef Super7fighter het volgende:
Niet goed, maar ook niet puur evil. Grijs gebied, aldus de creative director. Ze gaan over lijken om zichzelf te behouden. Het gevangen nemen en de behandeling van Sheppard voldeed nou niet bepaald aan de bepalingen van de Geneefse Conventie.
Ik vond de aflevering wel een beetje tegenvallen, en als ik de lijst met afleveringen doorneem, zie je ze waarschijnlijk niet terug in seizoen 4, maar misschien wel in een van de laatste afleveringen.
De episode voldeed niet aan de hoge verwachtingen die de makers hadden verspreid. Ik had meer verdieping verwacht, meer van de cultuur en historie van de Travelers. Wel is de aflevering een goede opzet om verder verhaallijnen uit te werken met dit ras. Ze hebben immers een Atlantian warship, plus schepen van zichzelf uitgerust met geavanceerde EMP-wapens en hypedrive. En een eventuele bondgenootschap met allerlei goede en nare kanten is ook goede stof om meer eps te creeren.
Overigens krijgt Atlantis aan het eind van seizoen 4 een nieuwe battlecruiser, genaamd de Phoenix.![]()
atlantian of door mensen gemaakt ? in iedergevalvind ik dat alweer een stuk beter ook weer een beetje andere manier van reizen inplaats van met de gatequote:Op zondag 28 oktober 2007 21:35 schreef Super7fighter het volgende:
Niet goed, maar ook niet puur evil. Grijs gebied, aldus de creative director. Ze gaan over lijken om zichzelf te behouden. Het gevangen nemen en de behandeling van Sheppard voldeed nou niet bepaald aan de bepalingen van de Geneefse Conventie.
Ik vond de aflevering wel een beetje tegenvallen, en als ik de lijst met afleveringen doorneem, zie je ze waarschijnlijk niet terug in seizoen 4, maar misschien wel in een van de laatste afleveringen.
De episode voldeed niet aan de hoge verwachtingen die de makers hadden verspreid. Ik had meer verdieping verwacht, meer van de cultuur en historie van de Travelers. Wel is de aflevering een goede opzet om verder verhaallijnen uit te werken met dit ras. Ze hebben immers een Atlantian warship, plus schepen van zichzelf uitgerust met geavanceerde EMP-wapens en hypedrive. En een eventuele bondgenootschap met allerlei goede en nare kanten is ook goede stof om meer eps te creeren.
Overigens krijgt Atlantis aan het eind van seizoen 4 een nieuwe battlecruiser, genaamd de Phoenix.![]()
Ik vind het juist een beetje afgezaagd worden. Het gaat al 3 seizoenen zo, en dan tel ik alleen nog maar SGA en geen SG-1. Eerst dat gezeik met die ZPM's die ze niet vast konden houden (en dus Atlantis niet ten volste konden/kunnen benutten), en nu die Atlantean battleships. Ik denk dat het juist spannender wordt als ze er juist wel een definitief of op z'n minst langer dan 1 of 2 episodes weten te bemachtigen. Bijvoorbeeld zodat ze de technologie kunnen 'back engineeren'.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Yep! Ik vind het tijd worden dat de SGC zo'n schip bekomt, verdorie. Maar zo houden ze het spannend natuurlijk..
Dat zou het te makkelijk maken, zo'n auroraship. Maar de eigen Deadalus-klasse schepen zijn ook zeker niet verkeerd. Dat is al een extreme verbetering tov het begin van SG-1, toen ze het moesten doen met gekaapte alkeshen enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:39 schreef Plotinus het volgende:
Ik vind het juist een beetje afgezaagd worden. Het gaat al 3 seizoenen zo, en dan tel ik alleen nog maar SGA en geen SG-1. Eerst dat gezeik met die ZPM's die ze niet vast konden houden (en dus Atlantis niet ten volste konden/kunnen benutten), en nu die Atlantean battleships. Ik denk dat het juist spannender wordt als ze er juist wel een definitief of op z'n minst langer dan 1 of 2 episodes weten te bemachtigen. Bijvoorbeeld zodat ze de technologie kunnen 'back engineeren'.
Weet je dat zeker? The oorspronkelijke Atlanteans hadden een hele vloot met zulke schepen, en toch hebben ze verloren van de Wraith. Dat kwam deels door hun arrogantie, maar toch...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zou het te makkelijk maken, zo'n auroraship. Maar de eigen Deadalus-klasse schepen zijn ook zeker niet verkeerd. Dat is al een extreme verbetering tov het begin van SG-1, toen ze het moesten doen met gekaapte alkeshen enzo.
Ja, en dan proberen zelf te maken, kunnen ze een planeet gebruiken voor een fabriek enzo, gelijk een hele verhaallijn erbij etc.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:39 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Ik vind het juist een beetje afgezaagd worden. Het gaat al 3 seizoenen zo, en dan tel ik alleen nog maar SGA en geen SG-1. Eerst dat gezeik met die ZPM's die ze niet vast konden houden (en dus Atlantis niet ten volste konden/kunnen benutten), en nu die Atlantean battleships. Ik denk dat het juist spannender wordt als ze er juist wel een definitief of op z'n minst langer dan 1 of 2 episodes weten te bemachtigen. Bijvoorbeeld zodat ze de technologie kunnen 'back engineeren'.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:11 schreef angel008 het volgende:
[..]
wat hij zegt bijna niet de moeite waard om te kijken zelfs...
Ep6?quote:
idd ze is geen leiderquote:Op zondag 4 november 2007 11:45 schreef JK het volgende:
Grappig, ik vond s4e06 juist weer een leuke aflevering, ik vond Atlantis echt matig worden. Juist deze aflevering vond ik weer een leuke aflevering om te volgen, met een beetje Memento-achtige verhaallijn erin. Met alles op schrijven enz. je weet niet wat er gaande is enz.... al was s4e05 ook nog wel aardig hoor. Maar ik vind bijv. Samantha Carter totaal ongeschikt als leider van Atlantis.
Voor de zekerheid maar in spoiler tags, al is de aflevering uitgezonden:quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
rare clifhanger op het einde opzich wel leuke doch voorspelbare aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar in spoiler tags, al is de aflevering uitgezonden:eens zal me niets verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook vind ik dat shepperd nu een meer leidinggevende rol had op atlantis zelf en dan vervolgens ook off gate action doet.. beetje zoals ze sg-1 deden...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar in spoiler tags, al is de aflevering uitgezonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik Ronan steeds leuker worden. Hij lijkt erg op Tyr Anasazi uit Andromeda, maar nog steeds te plat als karakter. Hopelijk wordt het nog wat.
Naja nu wordt ik weer nieuwsgierig, wraith waren altijd wel cool en slechter dan dit kan haast niet toch...quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef Super7fighter het volgende:
.... Dus ik geef de hoop nog niet op, zeker niet nu er een drieluik over de Wraith in het verschiet ligt de komende weken. En alle goede, andere series op de schop gaan, terwijl Atlantis onaangetast blijft.![]()
Teaser voor de volgende aflevering : http://www.dailymotion.co(...)8-the-seer-prom_newsquote:Op zondag 11 november 2007 01:08 schreef Ogala het volgende:
[..]
Naja nu wordt ik weer nieuwsgierig, wraith waren altijd wel cool en slechter dan dit kan haast niet toch...
Ziet er wel beter uit dan die van gister, maargoed teasers zeggen ook niks.quote:Op zondag 11 november 2007 01:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Teaser voor de volgende aflevering : http://www.dailymotion.co(...)8-the-seer-prom_news
Januari dacht ik?quote:Op zondag 11 november 2007 14:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
overigens weet 1 van jullie wanneer battlestar galactica weer begint
wtf een heel jaar stil liggenquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ivm writers strike pas in de zomer dacht ik.
Ik vond de laatste paar eps echt geweldig. De cliffhanger van S3quote:Op zondag 11 november 2007 16:11 schreef Super7fighter het volgende:
Officieel zou BSG over 13 dagen uitgezonden. Maar het kan zijn dat de datum flink verschoven gaat worden.
Mij kan het verder niet zo meer boeien. BSG overduidelijk over zijn hoogtepunt heen.
dit is stargate atlantis topicquote:Op zondag 11 november 2007 18:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vond de laatste paar eps echt geweldig. De cliffhanger van S3
Nou was dat maar wél zo ! Stargate Atlantis last van de staking en Heroes niet, maar nee, het is andersomquote:Op zondag 11 november 2007 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Atlantis heeft gelukkig geen last van die staking.
Juist, en wat meer over die klootzakken van een Ancients zou ook leuk zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef JK het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer afleveringen komen over Atlantis, battle ships, nieuwe technologieen die verborgen zitten in Atlantis etc. etc. geen ouwe meuk wat al 10x is geweest in een soort van gelijke vorm in SG-1....
Nee joh, naar een plant zoeken omdat je anders je geheugen verliest en doodgaat is leukerquote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef TechXP het volgende:
Weet je wat ik mis? Ik mis juist de speurtocht naar het verleden over atlantis. Het is allemaal erg naar voren gericht. Ik wil juist zoiets als de eerste afleveringen, dat ze op atlantis komen.. dat gevoel moet terug.
Dat ze weer echt moeten zoeken naar iets interessants en niet steeds naar zpm's e.d. Dat is een beetje slecht.
En nieuwe speurtochten naar vreemde planeten met aparte inwoners/natuurverschijnselen. Dat maakte de "fillers" (zo kan je ze bijna niet noemen) van SG-1 zo goed. Vaak zelfs beter dan het main verhaal.quote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef TechXP het volgende:
Weet je wat ik mis? Ik mis juist de speurtocht naar het verleden over atlantis. Het is allemaal erg naar voren gericht. Ik wil juist zoiets als de eerste afleveringen, dat ze op atlantis komen.. dat gevoel moet terug.
Dat ze weer echt moeten zoeken naar iets interessants en niet steeds naar zpm's e.d. Dat is een beetje slecht.
Helemaal mee eens, kan niet geloven dat ze complete stad al hebben verkent. Afleveringen nu lijken erg op wat ze deden met SG1-fillers.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef JK het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer afleveringen komen over Atlantis, battle ships, nieuwe technologieen die verborgen zitten in Atlantis etc. etc. geen ouwe meuk wat al 10x is geweest in een soort van gelijke vorm in SG-1....
idd het soort wat in sg1 van seizoen 1 t/m 3 zatquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Thy... het volgende:
[..]
En nieuwe speurtochten naar vreemde planeten met aparte inwoners/natuurverschijnselen. Dat maakte de "fillers" (zo kan je ze bijna niet noemen) van SG-1 zo goed. Vaak zelfs beter dan het main verhaal.
Ik ben nu SG-1 weer vanaf het begin aan het kijken. Er zitten inderdaad heel mooie afleveringen tussen met die verschillende volkeren. Bijv. de eerste kennismakingen met de Nox en Tollan. Maar ook het experimenteren met verschillende aardse culturen was leuk toen. Bijvoorbeeld die afleveringen over een Mongools en een grieks volk. Erg mooi gedaan allemaal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Thy... het volgende:
[..]
En nieuwe speurtochten naar vreemde planeten met aparte inwoners/natuurverschijnselen. Dat maakte de "fillers" (zo kan je ze bijna niet noemen) van SG-1 zo goed. Vaak zelfs beter dan het main verhaal.
Bovendien is het ontmoeten van een totaal ander ras ook altijd een garantie voor een super aflevering. De Tolan, Nox, Asgard, Replicators (beide keren) en de wraith waren allemaal super vet! Maar nu ze die nieuwe lui zijn tegen gekomen die eruit zien als normale aarde-mensen voel je die spanning een stuk minder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ben nu SG-1 weer vanaf het begin aan het kijken. Er zitten inderdaad heel mooie afleveringen tussen met die verschillende volkeren. Bijv. de eerste kennismakingen met de Nox en Tollan. Maar ook het experimenteren met verschillende aardse culturen was leuk toen. Bijvoorbeeld die afleveringen over een Mongools en een grieks volk. Erg mooi gedaan allemaal.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef Crazykill het volgende:
Leuke epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
quote:Op zondag 18 november 2007 02:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:15 schreef Pulsy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:52 schreef Crazykill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo zie je maar dat veel mensen de serie toch nog wel goed vinden ookal zijn er wat zeer slechte fillers.quote:Op maandag 19 november 2007 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
Wel verhip. Zeer plausibele theoriën! Ben benieuwd..
quote:Op maandag 19 november 2007 09:15 schreef angel008 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op maandag 19 november 2007 14:58 schreef FortyOne het volgende:
Waarom die spoiler tags, het zijn alleen maar speculaties.. geen spoiler tags nodig vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee maar geen idee sommige mensen wachten meestal tot dinsdag tot de HD versie uit is dus.. vandaar
Moeten ze maar niet in het topic komen tot dan.quote:Op maandag 19 november 2007 15:28 schreef angel008 het volgende:
nee maar geen idee sommige mensen wachten meestal tot dinsdag tot de HD versie uit is dus.. vandaar
Vond juist die wraith humor wel vetquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:04 schreef Thy... het volgende:
Ik had liever Michael de (half) Wraith teruggezien, maar deze was ook niet verkeerd. Best een goede episode.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Teyla dood ging in plaats van zwanger was, maar misschien is ze zwanger van een Wraith en wordt die a la Alien geboren![]()
Alleen die 'Wraith humor'![]()
Een alliantie met je voedsel sluiten is tot daar aan toe, maar een grapje tegen ze maken![]()
Zijn dat niet soort maskers/helmen? Tenminste dat dacht ik altijdquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe het bijvoorbeeld zit met die gare stomgezicht Wraiths
Ja fokkin irritant. En bij de film I Am Legend ook al. 4versies, allemaal kutrommel.quote:Op maandag 26 november 2007 16:41 schreef Gamer_V het volgende:
Komt aanstaande vrijdag pas. Zal wel te maken hebben met thanksgiving. De torrent die er op lijkt laat je spyware downloaden.
clothes can make a manquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:07 schreef diertjuh het volgende:
Ronon zag er trouwens beter uit met die kleren.
Er werd iig wel erg laconiek over gedaan inderdaad. Toch is de wraith nog steeds wel erg vetquote:Op maandag 3 december 2007 14:43 schreef Ulreazj het volgende:
Het was een leuke aflevering. Maar wat Sheppard heeft gedaan was wel ongewoon hard in deze serie.
ik had ook zoiets van HUH??? past niet echt bij hemquote:Op maandag 3 december 2007 14:43 schreef Ulreazj het volgende:
Het was een leuke aflevering. Maar wat Sheppard heeft gedaan was wel ongewoon hard in deze serie.
Ja, hij moet zichzelf iets aanpraten om zijn geweten te sussen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Sheppard heeft alleen de mogelijkheid voorgesteld. Maar die man koos er zelf voor
Die aflevering met in in S3 was geweldig, dat ze samen iets uit gingen vogelen en dat Carter ze zo leuk vond samenquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
en ook geinig, maar dat weten jullie waarschijnlijk al: Kate en Rodney zijn in het echt ook broer en zus
Nee dat wist ik nog niet lachen.quote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Toffe aflevering was dat. McKay is echt gaaf, briljant karakter gewoon.
En het is leuk om eens een aflevering te zien die echt compleet buiten Atlantis staat, met inderdaad SG-1 achtige trekjes.
en ook geinig, maar dat weten jullie waarschijnlijk al: Kate en Rodney zijn in het echt ook broer en zus
Ik denk omdat Sam het veel te druk heeft met het runnen van een of ander drijvend dorpje genaamd Atlantis ;-)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nog niet lachen.
Maar trouwens, als Mckay met die nano spul vast zit. Waarom vraagt hij Sam Carter, die is net zo slim ?
Ja dat is wel zo. Maar had gekund. MAar ja,anders geen konden ze geen episode maken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik denk omdat Sam het veel te druk heeft met het runnen van een of ander drijvend dorpje genaamd Atlantis ;-)
nieuwe ep?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:35 schreef Crazykill het volgende:
Zozo die Replicators zijn bezig geweest met scheepjes bouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |