wtf een heel jaar stil liggenquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ivm writers strike pas in de zomer dacht ik.
Ik vond de laatste paar eps echt geweldig. De cliffhanger van S3quote:Op zondag 11 november 2007 16:11 schreef Super7fighter het volgende:
Officieel zou BSG over 13 dagen uitgezonden. Maar het kan zijn dat de datum flink verschoven gaat worden.
Mij kan het verder niet zo meer boeien. BSG overduidelijk over zijn hoogtepunt heen.
dit is stargate atlantis topicquote:Op zondag 11 november 2007 18:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik vond de laatste paar eps echt geweldig. De cliffhanger van S3
Nou was dat maar wél zo ! Stargate Atlantis last van de staking en Heroes niet, maar nee, het is andersomquote:Op zondag 11 november 2007 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Atlantis heeft gelukkig geen last van die staking.
Juist, en wat meer over die klootzakken van een Ancients zou ook leuk zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef JK het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer afleveringen komen over Atlantis, battle ships, nieuwe technologieen die verborgen zitten in Atlantis etc. etc. geen ouwe meuk wat al 10x is geweest in een soort van gelijke vorm in SG-1....
Nee joh, naar een plant zoeken omdat je anders je geheugen verliest en doodgaat is leukerquote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef TechXP het volgende:
Weet je wat ik mis? Ik mis juist de speurtocht naar het verleden over atlantis. Het is allemaal erg naar voren gericht. Ik wil juist zoiets als de eerste afleveringen, dat ze op atlantis komen.. dat gevoel moet terug.
Dat ze weer echt moeten zoeken naar iets interessants en niet steeds naar zpm's e.d. Dat is een beetje slecht.
En nieuwe speurtochten naar vreemde planeten met aparte inwoners/natuurverschijnselen. Dat maakte de "fillers" (zo kan je ze bijna niet noemen) van SG-1 zo goed. Vaak zelfs beter dan het main verhaal.quote:Op maandag 12 november 2007 23:22 schreef TechXP het volgende:
Weet je wat ik mis? Ik mis juist de speurtocht naar het verleden over atlantis. Het is allemaal erg naar voren gericht. Ik wil juist zoiets als de eerste afleveringen, dat ze op atlantis komen.. dat gevoel moet terug.
Dat ze weer echt moeten zoeken naar iets interessants en niet steeds naar zpm's e.d. Dat is een beetje slecht.
Helemaal mee eens, kan niet geloven dat ze complete stad al hebben verkent. Afleveringen nu lijken erg op wat ze deden met SG1-fillers.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef JK het volgende:
[..]
Er moeten gewoon meer afleveringen komen over Atlantis, battle ships, nieuwe technologieen die verborgen zitten in Atlantis etc. etc. geen ouwe meuk wat al 10x is geweest in een soort van gelijke vorm in SG-1....
idd het soort wat in sg1 van seizoen 1 t/m 3 zatquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Thy... het volgende:
[..]
En nieuwe speurtochten naar vreemde planeten met aparte inwoners/natuurverschijnselen. Dat maakte de "fillers" (zo kan je ze bijna niet noemen) van SG-1 zo goed. Vaak zelfs beter dan het main verhaal.
Ik ben nu SG-1 weer vanaf het begin aan het kijken. Er zitten inderdaad heel mooie afleveringen tussen met die verschillende volkeren. Bijv. de eerste kennismakingen met de Nox en Tollan. Maar ook het experimenteren met verschillende aardse culturen was leuk toen. Bijvoorbeeld die afleveringen over een Mongools en een grieks volk. Erg mooi gedaan allemaal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Thy... het volgende:
[..]
En nieuwe speurtochten naar vreemde planeten met aparte inwoners/natuurverschijnselen. Dat maakte de "fillers" (zo kan je ze bijna niet noemen) van SG-1 zo goed. Vaak zelfs beter dan het main verhaal.
Bovendien is het ontmoeten van een totaal ander ras ook altijd een garantie voor een super aflevering. De Tolan, Nox, Asgard, Replicators (beide keren) en de wraith waren allemaal super vet! Maar nu ze die nieuwe lui zijn tegen gekomen die eruit zien als normale aarde-mensen voel je die spanning een stuk minder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ben nu SG-1 weer vanaf het begin aan het kijken. Er zitten inderdaad heel mooie afleveringen tussen met die verschillende volkeren. Bijv. de eerste kennismakingen met de Nox en Tollan. Maar ook het experimenteren met verschillende aardse culturen was leuk toen. Bijvoorbeeld die afleveringen over een Mongools en een grieks volk. Erg mooi gedaan allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |