quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef baNEEL het volgende:
Ik loop dik achter met deze serie, dr. Becket is dus dood?
Hoe?!
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imoquote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef MrDrako het volgende:
zo spannend einde, ben heel erg benieuwd naar de oplossing van het probleem.
wanneer begint ie officieel weer??
edit: ooo ik zie op een bepaalde site aflevering 1 en 2 al staanmoet hebbe
quote:Op zondag 16 september 2007 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Explosie waar ie vlak bij stond. Gebeurde in de aflevering Sunday![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflvering 1 is toch slaapverwekkend, maar deel 2 is erg interessant. Daarin wordt de basis gelegd voor verdere verhaallijnen in seizoen 4. Allianties zullen gevormd worden, en een oorlog ligt in het verschiet.quote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imo
quote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef angel008 het volgende:
heb 1 en 2 nu gezien ik vind het zwaar vervelend dat ze maar 1 zpm jatten en niet gewoon 3 zodat de city op full force werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat is er trouwens gebeurd met rainbow sun francs
die is niet uit het verhaal geschrevenquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die loopt toch nog ergens rond met z'n strijdersgroepje van mensen die verslaafd zijn aan het wraith-enzym.
idd....naja dan maar wachten..quote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imo
zo als hier boven al gezegd.. hij loopt inderdaad nog ergens rond.. Hoop hem toch weer te zien.quote:Op zondag 16 september 2007 15:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die is niet uit het verhaal geschreven![]()
Damn jahquote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Plotinus het volgende:
D'r staat trouwens een type fout in de TT (Chevreon, ipv Chevron), kan dat aangepast worden misschien?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Ulreazj het volgende:
We zijn er bijna. Ben benieuwd hoe het gaat met de replicators.
Ja, mislukt experiment door Ancients, blabla. Noem ze gewoon replicators.quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Asurans dan he.
Het ras dat bekend stond als Replicators is al verslagen.
quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:08 schreef DarkChylde het volgende:
wanneer hadden ze nieuwe op de planning?
ach ik heb ze toch maar gegekeken omdat ik echt zo benieuwd was en ik vond het nog wel te doen dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
En ik ga ze echt niet kijken zonder de geluidjes![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Plotinus het volgende:
Als de OP nog aangepast kan worden zou ik die Rodney King vervangen voor Samantha Carter...die Rodney gast is erg dood in de serie zeg
uhm, de derde serie... maar was ook een tvptje stiekumquote:
Okquote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
uhm, de derde serie... maar was ook een tvptje stiekum![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen downloaden??
Ik barst van de spanning zeg dat er weer een nieuw seizoen kan worden bekeken.... ik heb zo gebaald toen mijn voorraad van de eerste 3 seizoenen opraakte..
idd lijers ik dacht dat hij al uit wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef metallicattim het volgende:
pff aftellen duurt altijd zo lang...
quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Exterior het volgende:
Van de week heb ik seizoen 1 en 2 nog eens bekeken. Hoevaak het thema: te weinig stroom wel niet langskomt ... Ik bedoel, ze wonen in Atlantis, ze hebben volledige toegang tot die database. Waarom zoeken ze niet op hoe ze zo'n ZPM kunnen maken???
klinkt als sliders en spin-off nr2quote:Op maandag 24 september 2007 17:29 schreef RubenSosa het volgende:
What if you found a portal to a parallel universe? What if you could Slide into a thousand different worlds? Where it's the same year, and you're the same person, buy everything else is different. And what if you can't find your way home?
Actress Kari Wuhrer will guest star in the upcoming episode "Outcast,"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee joh, is gewoon een gastrolletje in Atlantis, meer niet.quote:Op maandag 24 september 2007 19:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klinkt als sliders en spin-off nr2
Klopt wel ja, maar ook al zouden ze het weten. Dan zouden ze net zoals de Ancients alleen kunnen schuilen in Atlantis, als de Wraith zou aanvallen.quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Exterior het volgende:
Van de week heb ik seizoen 1 en 2 nog eens bekeken. Hoevaak het thema: te weinig stroom wel niet langskomt ... Ik bedoel, ze wonen in Atlantis, ze hebben volledige toegang tot die database. Waarom zoeken ze niet op hoe ze zo'n ZPM kunnen maken???
Nee, met meerdere ZPM zouden ze de Deadalus zoveel schildkracht kunnen geven dat ze 'oneindig' lang door zouden kunnen vechten... maar ja, zoals een aantal posts hierboven al gezegd werd.. what's the fun in that?quote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar ook al zouden ze het weten. Dan zouden ze net zoals de Ancients alleen kunnen schuilen in Atlantis, als de Wraith zou aanvallen.
Hehe, inderdaad ja. Alleen is de Odyssey voorlopig nog wel even bezig met al die Ori schepen!quote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze genoeg ZPM's zouden hebben, gecombineerd met de geupgrade Odyssey, zouden ze echt gehakt maken van de Wraith. Dat schip kan met een paar schoten een Ori schip vernietigen nu.
neen tuurlijk niet. Hele probleem met de Ancient-Wraith oorlog was dat, hoewel de Ancients keer op keer wonnen met meer geavanceerde schepen, de wraith schepen maar bleven komen. Enige optie was om er uit te naaien naar het Melkweg universumquote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze genoeg ZPM's zouden hebben, gecombineerd met de geupgrade Odyssey, zouden ze echt gehakt maken van de Wraith. Dat schip kan met een paar schoten een Ori schip vernietigen nu.
.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
neen tuurlijk niet. Hele probleem met de Ancient-Wraith oorlog was dat, hoewel de Ancients keer op keer wonnen met meer geavanceerde schepen, de wraith schepen maar bleven komen. Enige optie was om er uit te naaien naar het Melkweg universum
In de finale van Season 10 ging ie toch kapot, of bleef ie nou in leven? Weet het niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
The Ancients zijn gewoon overrated pussy'squote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
neen tuurlijk niet. Hele probleem met de Ancient-Wraith oorlog was dat, hoewel de Ancients keer op keer wonnen met meer geavanceerde schepen, de wraith schepen maar bleven komen. Enige optie was om er uit te naaien naar het Melkweg universum
De ancients waren aan de verliezende hand. Atlantis is ook 1 van de weinig overgebleven steden van de ancients. De ancients (en nu dus ook de asurans) hadden genoeg ZPM's. Dus zelfs met die dingen waren de wraith nog te sterk voor ze. Laat staan de asurans.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Haijo het volgende:
[..]
.
Hadden de Wraith geen last van hongersnood en interne conflicten? Als ze sterk zijn als ze toen waren hadden ze Atlantis al schoongeveegd lijkt me...
Nee hoor, de Wraith was niet te sterk. Het was zoals iemand hierboven al zei, ze konden elke veldslag winnen tegen de Wraith. Maar ze zagen geen kans om de oorlog tegen de Wraith te winnen, en gingen dus weg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
De ancients waren aan de verliezende hand. Atlantis is ook 1 van de weinig overgebleven steden van de ancients. De ancients (en nu dus ook de asurans) hadden genoeg ZPM's. Dus zelfs met die dingen waren de wraith nog te sterk voor ze. Laat staan de asurans.
Zouden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
De Asurans zouden wel eens kans maken tegen de Wraith. Ze werken op veel grotere schaal dan de Ancients. Dat zag je aan die gigantische stad van ze, het cityship was maar een klein centrum daarvan. En bovendien hebben ze in principe oneindig de tijd, wat wel zo handig is tegen de langlevende Wraiths
Inderdaad, zelfs de Genii beginnen nu een gevaar te vormen voor de Wraith.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:46 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Zouden?
De Wraith zijn nu toch veel zwakker? Een handjevol mensen met hun primitieve schepen/wapens hebben al een aantal Hives gesloopt, laatstaan een paar van die Ancient dingen.
ah hier zit wel een heel vet idee achter. Zou de wraith misschien gaan samenwerken met de humans.. Is nog geen eens zo'n slecht scenario. Zeker nu de asurans zwaar over de zeik zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 18:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs de Genii beginnen nu een gevaar te vormen voor de Wraith.
De Asurans zijn veel sterker dan de Wraith. De Wraith zullen in hun poging om het tij te keren waarschijnlijk wanhopig hulp zoeken bij Atlantis.
Ik vraag me wel af wat daar tegenover zal staan.
Nehh, ze zijn al een keer genaaid doordat ze een bondgenootschap aangingen met The Wraith. Doen ze niet weer denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
ah hier zit wel een heel vet idee achter. Zou de wraith misschien gaan samenwerken met de humans.. Is nog geen eens zo'n slecht scenario. Zeker nu de asurans zwaar over de zeik zijn
hmm duurt idd te lang. Die download ik wel later voor de tweede keerquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef FortyOne het volgende:
Vanavond wordt het uitgezonden in de VS, denk dat het komende nacht pas beschikbaar is voor ons. Straks weer even S3E20 bekijken..
9 oktober begint Sky One met de HD uitzendingen van Atlantis, maar ik denk niet dat ik daarop kan wachten.
omdat je pm niet werkt maar ff zoquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef Mad-Matt het volgende:
heeft iemand een goede link voor me, mijn huidige torrent gaat met 3 a 10kbps
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Crazykill het volgende:
Hij was goed!
Alleen word de volgende leuker denk ik
heb hem weg gehaald. Waarom is het slecht om zoiets te laten staan? Omdat Fok dan kan worden gelinkt met het verspreiden van illegalen meuk?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:17 schreef Ulreazj het volgende:
?Ik zou de link niet te lang laten staan.