quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef baNEEL het volgende:
Ik loop dik achter met deze serie, dr. Becket is dus dood?
Hoe?!
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imoquote:Op zondag 16 september 2007 13:12 schreef MrDrako het volgende:
zo spannend einde, ben heel erg benieuwd naar de oplossing van het probleem.
wanneer begint ie officieel weer??
edit: ooo ik zie op een bepaalde site aflevering 1 en 2 al staanmoet hebbe
quote:Op zondag 16 september 2007 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Explosie waar ie vlak bij stond. Gebeurde in de aflevering Sunday![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflvering 1 is toch slaapverwekkend, maar deel 2 is erg interessant. Daarin wordt de basis gelegd voor verdere verhaallijnen in seizoen 4. Allianties zullen gevormd worden, en een oorlog ligt in het verschiet.quote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imo
quote:Op zondag 16 september 2007 13:52 schreef angel008 het volgende:
heb 1 en 2 nu gezien ik vind het zwaar vervelend dat ze maar 1 zpm jatten en niet gewoon 3 zodat de city op full force werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat is er trouwens gebeurd met rainbow sun francs
die is niet uit het verhaal geschrevenquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die loopt toch nog ergens rond met z'n strijdersgroepje van mensen die verslaafd zijn aan het wraith-enzym.
idd....naja dan maar wachten..quote:Op zondag 16 september 2007 13:20 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Is allemaal nog zonder sound-effects en muziek.. sloopt de hele sfeer imo
zo als hier boven al gezegd.. hij loopt inderdaad nog ergens rond.. Hoop hem toch weer te zien.quote:Op zondag 16 september 2007 15:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die is niet uit het verhaal geschreven![]()
Damn jahquote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Plotinus het volgende:
D'r staat trouwens een type fout in de TT (Chevreon, ipv Chevron), kan dat aangepast worden misschien?
quote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Ulreazj het volgende:
We zijn er bijna. Ben benieuwd hoe het gaat met de replicators.
Ja, mislukt experiment door Ancients, blabla. Noem ze gewoon replicators.quote:Op maandag 17 september 2007 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Asurans dan he.
Het ras dat bekend stond als Replicators is al verslagen.
quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:08 schreef DarkChylde het volgende:
wanneer hadden ze nieuwe op de planning?
ach ik heb ze toch maar gegekeken omdat ik echt zo benieuwd was en ik vond het nog wel te doen dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
En ik ga ze echt niet kijken zonder de geluidjes![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Plotinus het volgende:
Als de OP nog aangepast kan worden zou ik die Rodney King vervangen voor Samantha Carter...die Rodney gast is erg dood in de serie zeg
uhm, de derde serie... maar was ook een tvptje stiekumquote:
Okquote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
uhm, de derde serie... maar was ook een tvptje stiekum![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:29 schreef shilizous_88 het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen downloaden??
Ik barst van de spanning zeg dat er weer een nieuw seizoen kan worden bekeken.... ik heb zo gebaald toen mijn voorraad van de eerste 3 seizoenen opraakte..
idd lijers ik dacht dat hij al uit wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef metallicattim het volgende:
pff aftellen duurt altijd zo lang...
quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Exterior het volgende:
Van de week heb ik seizoen 1 en 2 nog eens bekeken. Hoevaak het thema: te weinig stroom wel niet langskomt ... Ik bedoel, ze wonen in Atlantis, ze hebben volledige toegang tot die database. Waarom zoeken ze niet op hoe ze zo'n ZPM kunnen maken???
klinkt als sliders en spin-off nr2quote:Op maandag 24 september 2007 17:29 schreef RubenSosa het volgende:
What if you found a portal to a parallel universe? What if you could Slide into a thousand different worlds? Where it's the same year, and you're the same person, buy everything else is different. And what if you can't find your way home?
Actress Kari Wuhrer will guest star in the upcoming episode "Outcast,"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()