Nee hoor, Windows Messenger voldoet prima.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja en trouwens op windows xp moest je verdomme ook eerst MSN downloaden voordat je kon webcammen dus houd je mond nu maar...
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Tnx nog voor t antwoord paar blz terug in t vorige topict!
Nog een vraagje (handig dit topic), als ik een dvd/cd oid in mn macbook doe dan maakt t best wel een apart geluid, als een goedkope koreaanse dvd speler ofzo
.. nouja, dvd speelde daarna gewoon goed af (:D) maar vond t geluid beetje apart.
Vraag is dus, is dit normaal?
Dat is bij mij ook en bij die van mijn neef ook. dus ja, dat is geloof ik normaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Tnx nog voor t antwoord paar blz terug in t vorige topict!
Nog een vraagje (handig dit topic), als ik een dvd/cd oid in mn macbook doe dan maakt t best wel een apart geluid, als een goedkope koreaanse dvd speler ofzo
.. nouja, dvd speelde daarna gewoon goed af (:D) maar vond t geluid beetje apart.
Vraag is dus, is dit normaal?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb me ooit laten vertellen dat als een 'winkel' al weet dat er een actie aankomt, dat ze je dat moeten vertellen. Doen ze dat niet, dan kun je later alsnog gebruik maken van de actie. Als de 'winkel' er niet van op de hoogte was, sta je minder sterk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:28 schreef 43 het volgende:
Zou het enig nut hebben om met Apple te bellen en te kijken of ik niet eventueel alsnog gebruik kan maken van de actie?
Ja je gelijk halen valt niet mee dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Ingewikkeld? Echt?
Een grote bek helpt wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef broer het volgende:
O, op die manier. Nee, dat zal niet gemakkelijk zijn, inderdaad.
congrats! mediamarkt arnhem had ze niet eens binnen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef superheist het volgende:
Vandaag m'n iPod classic 80gb gehaald bij de apple store in MaastrichtZe hadden er gewoon een paar liggen
Bevalt mij zeer goed, zweerde eerst nooit een iPod te nemen, maar deze heeft mij overtuigd!
Hadden ze de Touch ook al liggen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee,dat niet: in NL is het allemaal wat goedkoper voor mij. De nieuwe iPods zijn erg blits om te zien en I was tempted, maar ik heb me ingehouden.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we gokken hoe de volgende Ruub heet ? Ik gok iAnnie.
Tof is 'ie he? Welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef superheist het volgende:
Vandaag m'n iPod classic 80gb gehaald bij de apple store in MaastrichtZe hadden er gewoon een paar liggen
Bevalt mij zeer goed, zweerde eerst nooit een iPod te nemen, maar deze heeft mij overtuigd!
Ik heb laatst die van KPN (Digitenne) getest op een IBM laptop met XP, en dat gaat prima, al is de software niet zo heel mooi en soepel. Je zou'm dus eventueel via bootcamp wel op een Mac kunnen gebruiken denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Er zijn sowieso amper dvb-t oplossingen waarbij je ook een smart card kunt gebruiken, komt omdat Nederland een van de weinige landen is waarbij je moet betalen voor dvb-t. KPN verkoopt een USB kastje, maar ik heb geen idee of dat OS X support.
Klopt, het is meer handig als je ergens bent (camping, boot, huisje in Friesland) waar geen kabel voorhanden is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Rebooten om Tv te kijken. Dan zet ik de televisie wel even aan.
Ik had vandaag ook aanspraak in de treinquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Whehehe! Zo tof!
Ik was daarna op Schiphol om iemand op te halen die terug kwam van vakantie. Zie ik ineens een man, typische Amerikaan, een foto maken van een poster van een dame in doorschijnende lingerie op een fitnis-apparaat. En ik kijk eens goed... een iPhone!![]()
Dus ik naar hem toe. En vragen of 't de iPhone is. Ja, 't was er een. Hij alle functies laten zien. Video, iPod, calender. Zo gaaf allemaalHeb hem niet zelf vast gehouden.
volgens mij was ie bang dat ik er mee aan de haal zou gaan. Maar wel ff leuk staan praten over dat ding en Apple dingen algemeen.
Apple brengt mensen bij elkaar
IEtab plugin voor firefox proberen? (weer niet of die plugin ook onder OSX werkt)quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef Aurelius het volgende:
Ik krijg sommige sites met firefox of explorer niet geopend.
Het zijn er maar twee, maar eentje is erg belangrijk (opleiding).
Iemand enig idee waar het aan kan liggen of hoe ik het kan oplossen.
helaas niet, mja sites die het in firefox en safari niet doen zijn het niet waard om bekeken te worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:27 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
IEtab plugin voor firefox proberen? (weer niet of die plugin ook onder OSX werkt)
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook aanspraak in de treinvan die gluurders naar m'n wit appletje..
Agree, maar ik kan me voorstellen als je bijvoorbeeld M$ Sharepoint nodig hebt of Exchange webmail (laatste werkt enkel met basisfunctionaliteit buiten IE)quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef hoj het volgende:
[..]
helaas niet, mja sites die het in firefox en safari niet doen zijn het niet waard om bekeken te worden.![]()
Hmm, zou een nieuwe versie van de iPhone niet opnieuw gehacked moeten worden? (zal wellicht wel wat vlotter gaan...)quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Same here! Als ie volgende week in UK verkrijgbaar is, kan ik hem dan met een hack ook in NL gebruiken met mijn t-mobile abo?
Dan wordt een dagje London voor Prince nog interessanter
ik haal m nu binnen, ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
VLC misschien?
http://www.videolan.org/vlc/
Toen er famililie van mij naar Nederland kwam, en hij een iPhone uit zijn broekzak trok, kreeg ik idd ook zo'n enorm O MY GAWD gevoel. En dan heel non-chalant zo van: "Och, leuk dingetje he".quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Whehehe! Zo tof!
Ik was daarna op Schiphol om iemand op te halen die terug kwam van vakantie. Zie ik ineens een man, typische Amerikaan, een foto maken van een poster van een dame in doorschijnende lingerie op een fitnis-apparaat. En ik kijk eens goed... een iPhone!![]()
Dus ik naar hem toe. En vragen of 't de iPhone is. Ja, 't was er een. Hij alle functies laten zien. Video, iPod, calender. Zo gaaf allemaalHeb hem niet zelf vast gehouden.
volgens mij was ie bang dat ik er mee aan de haal zou gaan. Maar wel ff leuk staan praten over dat ding en Apple dingen algemeen.
Apple brengt mensen bij elkaar
VOB bestanden kun je afspelen met DVD speler mits het bestand of de bestanden in een VIDEO_TS map zit/zitten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:40 schreef Guppyfriend het volgende:
een tijdje terug heb ik gevraagd hoe je VOB files af kan spelen op de mac. iemand zei toen, gewoon DVD speler. maar dat lukt niet. is er misschien een andere mogelijkheid?
zitten ze, maar op een een of andere manier wil het toch niet. maar van VLC lukt t welquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
VOB bestanden kun je afspelen met DVD speler mits het bestand of de bestanden in een VIDEO_TS map zit/zitten.
Nu je het zegt... idd! Zelf corrupte AVI files speelt hij nog afquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een audio/video bestand gehad dat VLC niet wilde spelen.
Denk niet dat ie dezelfde dag beschikbaar is..quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Same here! Als ie volgende week in UK verkrijgbaar is, kan ik hem dan met een hack ook in NL gebruiken met mijn t-mobile abo?
Dan wordt een dagje London voor Prince nog interessanter
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dezelfde dag beschikbaar is..
Via AppleInsiderquote:Extended London Store Hours
Apple has called a press conference at its London-based flagship shop on Regent Street for next Tuesday. As a result, the store will not open to the public until 4:00 p.m. that day.
Employees of the store, however, have been asked to arrive at 2:00 p.m. on Tuesday for a 90 minute briefing. They say Apple plans to extend the store hours till 10:00 p.m. that day and that employees will be asked to remain on site until 11:00 p.m.
Additionally, Apple at around 10:00 p.m. last night is said to have begun some modifications to the store's theater area. No further details were available. It's widely expected that the Cupertino-based company will use the press conference to divulge plans for its iPhone launch in Europe.
Trouwens, voor Windows. Die progammatjes die werden genoemd zijn voor OS Xquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef ZigoSOS het volgende:
Weet iemand een handig progammetje waarmee je filmbestanden kan omzetten voor je iPod?
En dan graag eentje waar je d'r ook ondertiteling bij kan doen.
je zit hier in een apple SC... dan moet je naar een vista SC gaan...quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:47 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Trouwens, voor Windows. Die progammatjes die werden genoemd zijn voor OS X
Maar ik zoek naar een iPod converter.quote:Op zondag 16 september 2007 00:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
je zit hier in een apple SC... dan moet je naar een vista SC gaan...
Met Videora is het mogelijk video's om te zetten voor je iPod. Misschien dat Jodix Free iPod Video Converter ook een idee is. De programma's zijn allebei gratis.quote:Op zondag 16 september 2007 00:42 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Maar ik zoek naar een iPod converter.
Beter kijken http://handbrake.m0k.org/rotation.php?file=Handbrake-win-2.40.msiquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:47 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Trouwens, voor Windows. Die progammatjes die werden genoemd zijn voor OS X
Nja, normaal gesproken niet. Maar die ene site heb ik dus echt nodig ivm een opleiding.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef hoj het volgende:
helaas niet, mja sites die het in firefox en safari niet doen zijn het niet waard om bekeken te worden.![]()
Thanks!quote:Op zondag 16 september 2007 08:52 schreef Lunar het volgende:
[..]
Beter kijken http://handbrake.m0k.org/rotation.php?file=Handbrake-win-2.40.msi
Aub.
Ik heb dat ding al maanden niet meer aangeraakt. Wat een kloteding is dat zeg. Tijd om 'm eens weg te pleuren. En dan een fatsoenlijke muis kopen voor bij mijn laptop, toch maar weer gewoon Logitech.quote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Battlefan het volgende:
En het scrollballetje van m'n mighty mouse weigert weer eens![]()
mighty mousequote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Battlefan het volgende:
En het scrollballetje van m'n mighty mouse weigert weer eens![]()
Nou, mijn twee Logitechs zorgen hier anders ook regelmatig voor problemen. Elke keer als ik ze uit mijn MacBook haal, bid ik dat dat geen kernel panic veroorzaakt. De helft van de tijd heb ik geluk.quote:Op zondag 16 september 2007 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
toch maar weer gewoon Logitech.
Die mens helemaal verbaasd om naaktheid in 't openbaar te zien te krijgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Whehehe! Zo tof!
Ja klopt!quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Die mens helemaal verbaasd om naaktheid in 't openbaar te zien te krijgen![]()
wacomquote:Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Wacom Tablet is veel coolerder dan al die muizen
Die kleine goedkope zilveren van 100 euroquote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
wacom![]()
![]()
![]()
welke heb jij?
graphire4 XL hier
17 uur . Damn. Wanneer krijg je je Touch ? Je liet hem uit de US komen toch ?quote:Op zondag 16 september 2007 20:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben even een paar DVD's aan het omzetten alvast voor op mijn iPod Touch.
Voor een film van ± 2.30 uur (Pulp Fiction) geeft Handbrake nog 17 uur aan, met al 0,78% gedaan..
Schijnbaar krast hij niet zo erg. Enkel vingerafdrukken, daar zit een doekje bij.quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef super-muffin het volgende:
Wacom
Graphire4 hier.
Jammer dat er geen hoes bij de iPod Touch zit trouwens.
Als je geen mac hebt, dan moet je niet in een Mac Store gaan werkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef DamianDDDDD het volgende:
Dit schooljaar moet ik een week stage lopen. Is het een idee om bij de HTR in Utrecht stage te lopen, terwijl je geen Mac hebt? Want ik twijfel tussen een gameswinkel op de Amsterdamse Straatweg en de HTR in Utrecht.
En al heb je wel een Mac, als je een leuke stage wilt hebben kun je nog beter met een ingevette bips in de Bijlmerbajes rond gaan lopen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef DamianDDDDD het volgende:
Dit schooljaar moet ik een week stage lopen. Is het een idee om bij de HTR in Utrecht stage te lopen, terwijl je geen Mac hebt? Want ik twijfel tussen een gameswinkel op de Amsterdamse Straatweg en de HTR in Utrecht.
Inderdaad, hoe kun je anders advies geven?quote:Op zondag 16 september 2007 21:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je geen mac hebt, dan moet je niet in een Mac Store gaan werken
Het is een hele fijne computer, ik heb 'm zelf ook niet.quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kun je anders advies geven?
Het scherm niet inderdaad, maar de achterkant toch wel, lijkt me?quote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schijnbaar krast hij niet zo erg. Enkel vingerafdrukken, daar zit een doekje bij.
Ik heb laatst wel een handig hoesje voor de iPhone gezien, een rubben omtrek voor de achterkant, zodat het niet meer zo'n soap bar is. Zeg er ook orgineel uit, en het maakte de iPhone niet dikker.
De achterkant is helaas weer shiny, iets zegt mij dat dat gaat krassen. Vandaar dat ik hoop dat het hoesje dat ik hierboven beschreef ook naar de iTouch zal komen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het scherm niet inderdaad, maar de achterkant toch wel, lijkt me?
Nee.quote:Op zondag 16 september 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
als er een hoesje voor de iphone is, is hij er toch ook voor de touch....
iPhoto?quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Flipper01 het volgende:
Hoe kan ik het beste m'n foto's roteren? M'n Mac doet dit automatisch, maar als ik m'n foto's ergens wil uploaden staan ze verkeerd..
Photoshop lijkt me een beetje overdreven, ik heb het al met voorvertoning geprobeerd, maar dit werkt ook niet...
Deze heeft ze ook al automatisch geroteerd..quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Tijn het volgende:
iPhoto?
Nou ja, ik weet niet hoe jij werkt, maar ik archiveer sowieso al m'n foto's in iPhoto.quote:Op zondag 16 september 2007 23:19 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Deze heeft ze ook al automatisch geroteerd..
Ik wil het gebruiken voor een mapje met verkleinde foto's, leek me erg omslachtig om deze eerst in iPhoto te moeten importeren
Dat doe ik ook, maar als ik foto's online wil zetten verklein ik ze liever eerst tot een max grootte van 1024px zodat het uploaden geen eeuwen hoeft te duren. Maar nu zie ik na het uploaden ineens dat m'n foto's niet geroteerd zijnquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe jij werkt, maar ik archiveer sowieso al m'n foto's in iPhoto.
Openen in Preview, roteren, opslaan als?quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als ik foto's online wil zetten verklein ik ze liever eerst tot een max grootte van 1024px zodat het uploaden geen eeuwen hoeft te duren. Maar nu zie ik na het uploaden ineens dat m'n foto's niet geroteerd zijn![]()
werkt ook niet...quote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Openen in Preview, roteren, opslaan als?
Maar als je 'em vanuit iPhoto exporteert met een maximale grootte van 1024px en ze zijn in iPhoto goed gedraaid, dan is het resultaat toch ook goed gedraaid?quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als ik foto's online wil zetten verklein ik ze liever eerst tot een max grootte van 1024px zodat het uploaden geen eeuwen hoeft te duren. Maar nu zie ik na het uploaden ineens dat m'n foto's niet geroteerd zijn![]()
Als het goed is wel ja...quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als je 'em vanuit iPhoto exporteert met een maximale grootte van 1024px en ze zijn in iPhoto goed gedraaid, dan is het resultaat toch ook goed gedraaid?
Tja het is precies zoals je zegt. Bovendien zal de restwaarde van de 2,4 ook weer wat hoger liggen, als je'm op een gegeven moment doorverkoopt. Ik zou het er persoonlijk wel voor over hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 10:49 schreef Horloge het volgende:
Hi!
Ik heb besloten dat ik van PC naar Mac ga overstappen, en mijn keus is gevallen op de iMac. Maar ik zit te twijfelen tussen twee modellen: de 2 Ghz versie en de 2,4 Ghz - beide van 20". Mijn vraag is of het laatstgenoemdee model die 250 euro extra waard is (in mijn geval dan). Wat ik ermee ga doen...internetten, webdesign/scripten, muziek luisteren, Photoshoppen en af en toe een spelletje (vooral RTS en managers).
Mijn redenatie was dat het duurdere model ook wat langer zal 'meegaan', dat die niet zo snel veroudert als het goedkopere. Maar ik ben daar zelf over gaan twijfelen...
Ik denk een Apple megafoon.quote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Dinsdag een persdag van Apple in Londen. Europese iPhone?
Ditoquote:Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/t-mobile-aanbieder-iphone-nederland/
Da's mooi. Hoef ik 'm iig niet te unlocken want ik zit al bij die club..
Too much informations!quote:Op maandag 17 september 2007 11:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dito![]()
Ik hoop overigens wel dat ze die plee in die Applestore hebben schoongemaakt. Die espresso en venti cappucino van de Starbucks deden hun werk nl. prima.
Fucking homo's.quote:Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/t-mobile-aanbieder-iphone-nederland/
Da's mooi. Hoef ik 'm iig niet te unlocken want ik zit al bij die club..
Omdat Vodafone kut is... ik heb het liefst kpn majaquote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Fucking homo's.
Waarom nou weer geen Vodafone.
ga maar lekker in een gamewinkel werken want je verdient een Mac winkel niet als je geen Mac hebt..quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef DamianDDDDD het volgende:
Ik had volgens mij een keertje gelezen dat Apple dat absoluut niet wou. En dat is ook wel te begrijpen.quote:Op maandag 17 september 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:
Vodafone maakt VIEZE gebrande telefoons. Altijd lelijk op de voorkant opgeplakte logo's, bah. En verneukte menu's. Bij T-Mobile hoefde ik alleen maar een nieuw batterijklepje te bestellen en ik had een foon (N95) zonder logo's en verdere meuk.
Of mag de iPhone niet gebrand worden van Apple?
iPodRip..?quote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
Vraagje
Ipod Gesynct bij vriend(in) om foto's er op te zetten van vakantie.
Ipod mee naar huis ......... hoe krijg je de foto's er weer af.?![]()
Ik was niet bekend met de exporteren functie..quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef Tijn het volgende:
Maar als je 'em vanuit iPhoto exporteert met een maximale grootte van 1024px en ze zijn in iPhoto goed gedraaid, dan is het resultaat toch ook goed gedraaid?
Of diskgebruik aanvinken, en iPod opzoeken in Explorer (of Finderquote:Op maandag 17 september 2007 13:03 schreef Godlike02 het volgende:
Vraagje
Ipod Gesynct bij vriend(in) om foto's er op te zetten van vakantie.
Ipod mee naar huis ......... hoe krijg je de foto's er weer af.?![]()
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Of diskgebruik aanvinken, en iPod opzoeken in Explorer (of Finder)
Een stereoversterker en 2 hifi speakers. Beste optie, zeker voor muziek, by far.quote:Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zijn prima speakertjes voor aan de iMac..? Ik wil af van die 5.1 set; 6 speakers is iets teveel van het goede voor mn studeerkamer....
Apart phono-voorversterkertje is ook nog een optiequote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef Maidenfan het volgende:
Vergeet dan niet te zorgen dat je een phono-in hebt of anders lukt 't misschien nog niet (helemaal niet vanzelfsprekend met de huidige hifi-ketens).
Wat zou dan een goede set zijn..? Ik heb zo'n 5.1 set van Creative: prima spul vind ik, maar ik heb dan ook 0.0 verstand van muziek, geluid en bijbehorende randapparaat om dat adequate te testenquote:Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een stereoversterker en 2 hifi speakers. Beste optie, zeker voor muziek, by far.
Voor onderweg:quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
Maakt er hier ook iemand gebruik van het bedienen van een iPod via je autoradio?
Ik wil een Pioneer autoradio kopen met Bluetooth, maar ik hoorde van een vriend van mij, dat dit niet gaat werken icm de nieuwste ipods (ben vanplan de 80gb classic te kopen voor in de auto).
Op internet kan ik niks vinden, misschien dat ik verkeerd zoek dus jullie hulp is graag welkom
Volgens mij heeft alleen de Touch Bluetooth aan boord, maar zelfs dan weet ik niet of dat gaat lukken.quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
Maakt er hier ook iemand gebruik van het bedienen van een iPod via je autoradio?
Ik wil een Pioneer autoradio kopen met Bluetooth, maar ik hoorde van een vriend van mij, dat dit niet gaat werken icm de nieuwste ipods (ben vanplan de 80gb classic te kopen voor in de auto).
Op internet kan ik niks vinden, misschien dat ik verkeerd zoek dus jullie hulp is graag welkom
Dat is dus iets wat ik niet wil. Daarbij moet je je ipod bedienen in de auto. Ik wil dat ding gewoon in een handschoenenkastje hebben liggen zodat ik hem via de autoradio zelf kan bedienen.quote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef JoMo0 het volgende:
In de nieuwere auto's zit een 3.5 mm aansluiting . Kwestie van een stekkertje dus.![]()
Harman Kardon Drive Playquote:Op maandag 17 september 2007 18:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik niet wil. Daarbij moet je je ipod bedienen in de auto. Ik wil dat ding gewoon in een handschoenenkastje hebben liggen zodat ik hem via de autoradio zelf kan bedienen.
congrats toepsquote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
Vandaag komt mijn allereerste Apple desktop!
En welgeteld een:
iMac G5 2.0 Ghz 20"
Processor: G5 - 2000 MHz Geheugen: 2048 MB Harddisk: 250 GB
Poorten: USB FireWire UTP VGA
Natuurlijk ben in extreem n00b, dus ik zal jullie de komende tijd wel even stalken met een hele hoop domme vragen.
Goedbezig!quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
En welgeteld een:
iMac G5 2.0 Ghz 20"
Natuurlijk ben in extreem n00b, dus ik zal jullie de komende tijd wel even stalken met een hele hoop domme vragen.
Een woord: Quicksilver. Niks meer, niks minder: Quicksilver.quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
En welgeteld een:
iMac G5 2.0 Ghz 20"
Wat hij zegtquote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een woord: Quicksilver. Niks meer, niks minder: Quicksilver.
Wat nou goed bezig, t is potdomme net de Berlijnse muur hier op het buro gestald..lekker gezellig hierquote:
Koop er ook 1 en ga gezellig iChatten met elkaar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Wat nou goed bezig, t is potdomme net de Berlijnse muur hier op het buro gestald..lekker gezellig hier![]()
Jij bent Toeps toyboy?quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Wat nou goed bezig, t is potdomme net de Berlijnse muur hier op het buro gestald..lekker gezellig hier![]()
nope... hier ligt ie op de voet van de iMacquote:Op maandag 17 september 2007 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg de hik. De remote is niet meer aan de nieuwe iMac te hangen. Er zit geen magneet meer aan de iMac.
quote:Verzonden op: Sep 17, 2007
Product
IPOD CLASSIC 80G BLACK-ZDD
quote:Estimated Delivery Date 18 Sep 2007 (Subject to change)
Serieus? Zo ja, doctor in de watquote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...ook dit probleem heb ik weer zelf opgelost. Damn, ik ben mijn doctors-titel echt meer dan waard
Klinkt eerder als de ontwikkelomgeving voor X11.quote:Op maandag 17 september 2007 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb een X11SDK.pkg op de installatie DVD, is dat de X11 omgeving?
quote:Op maandag 17 september 2007 22:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de ontwikkelomgeving voor X11.
Hey, hoe doe je dat nou..? Ik merk daar wel wat magnetische werking, maar hij blijft niet hangen.quote:
Yup. Doctoraat in de Gezondheidswetenschappen.quote:Op maandag 17 september 2007 22:13 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Serieus? Zo ja, doctor in de wat?
Op een Macje:quote:Op maandag 17 september 2007 22:47 schreef Steve-O het volgende:
Hoe converteer/plaats ik het snelst video's op mijn Ipod?
Heb helaas Office nodig vanwege compatibiliteitseisenquote:Op maandag 17 september 2007 23:48 schreef broer het volgende:
iWork is je antwoord, Maidenfan.
Ik had ook nooit problemen met Office. Het is me alleen te duur. Maar als het om compatibiliteit gaat ben je snel uitgepraat, natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef Maidenfan het volgende:
maar Office en vooral Excel is in mijn ogen eigenlijk prima stuff.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:58 schreef Battlefan het volgende:
Wie weet een goede, liefst niet al te dure, externe hdd met firewire 800 (Zonder voeding, als dat kan)?
Thnx maar ik heb windowsquote:Op maandag 17 september 2007 23:03 schreef Junkie het volgende:
[..]
Op een Macje:
Geripte DVD Folder:
Handbrake
Losse Bestanden:
FFmpegX
Meestal duurt het encoden evenlang als het bestand is. Soms iets langer. (met de huidige macjes/pc's)
Kennismaking met de iPod: Video's bekijken
The Complete Guide to iPod, Apple TV and iPhone Video Formats
quote:
Selecteer je postbus en dan op [cmd]+5 drukkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 05:44 schreef Toeps het volgende:
[..]![]()
Het is idd nogal een ding, ik kan er haast niet overheen kijken.
Ben gisteren overigens een half uur bezig geweest opzoek naar de trash in mijn mailbox... Nog steeds niet gevonden trouwens, ik laat het nu maar in dezelfde map staan.Verder doet ie het vooralsnog als een zonnetje.
Ne rien. Geen mailbox geselecteerd zegt ie dan. Ik heb een POP account, en alles komt gewoon lekker in de inbox binnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 06:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Selecteer je postbus en dan op [cmd]+5 drukken
Pattex?quote:
Spotlight op trash..? Dat levert een aantal mappen, waarbij die van je pop-account ook moet zitten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ne rien. Geen mailbox geselecteerd zegt ie dan. Ik heb een POP account, en alles komt gewoon lekker in de inbox binnen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Btw: wat is nu een goede draadloze n-router? Ik ben niet echt van plan om zo'n Extreme aan te schaffen om hier twee Macs te voorzien van draadloos internet...
Linksys is wat, begreep ik van Swets?
Geripte DVD Folder:quote:
11 uurquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:44
schreef Jarno het volgende:En hoe laat begint het hype festijn vandaag?
Een 13 inch MBP bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Steve schijnt ook in Londen te zijn. Misshcien toch meer dan alleen de iPhone introductie?
awww, swets, heb je het nu nog steeds niet opgegeven met die 13,3" mbp?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
12"? kan ie beter de oude powerbook kopen![]()
En niks over andere landen dan de UKquote:http://www.engadget.com/2(...)ord-event-in-london/
10:32 - Q: What are your plans for iPhone launch in Europe, and your reaction to upsetting other carriers who feel played-off in terms of not getting this deal?
Steve: "We said we'd be in a few countries in Europe and we still plan to do that. As to the carriers, we took the approach to see who would be the best fit -- it's like going out on a few dates before getting married. So yeah, we have a few upset girlfriends out there." Laughter.
10:35 - Q: Can you be more specific about other European countries? [You know you're talking to Steve "Stonewall" Jobs, right?]
Steve: "We're here to talk about O2 UK, and that's all we're willing to talk about today."
Excuusquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik werk bij Sitecom Walter
Dat kan eventueel morgen nog, dan geeft T-Mobile een persconferentie. Erger vind ik dat er ook geen 3G op zit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef Junkie het volgende:
Het was enkel een aankondiging van de iPhone in de UK.![]()
[..]
En niks over andere landen dan de UK![]()
Welke volkomen, volslagen, totale en absolute randmongool gaat er nu INVESTEREN in een dode technologie?quote:Q: To Matthew, what do you have to do to get your network ready for the iPhone?
"We're investing in EDGE.
Nee he? Seizoen 2 was toch wel zo waardeloos, zal ik het doen?quote:Prison.Break.S03E01.HDTV.XviD-XOR
En toch he... heeft -ze een punt.quote:Apple looks out for my best interests
Posted Sep 17th 2007 7:45PM by Erica Sadun
Filed under: iPod Family, iPhone
Today, Apple released iTunes 7.4.2. Apple kindly fixed that small problem where people inadvertently installed custom ringtones on their systems. Thank you, Apple.
In related news, Apple momentarily blocked accidental Linux use. But then, as with the newt from Monty Python, Linux got better.
Apple also looks out for iPod Touch users. Its new firmware transfer scheme protects users from themselves. You won't accidentally install custom software on the iTouch or access the underlying OS, at least for some time to come. Unfortunately, Apple forgot to protect the public Media partition from read/write access so tools such as Ecamm's iPhoneDrive still work with both the iPhone and iTouch. For now.
Will the iPhone remain so dangerously open? Probably not for long. I give it until the next firmware update. I'll be delighted to be proved wrong.
So where does that leave you? Do you want to tread those dangerous waters and not be protected from yourself? Right now, the realm of social networking seems strongest: Call and write Apple and let them know what you think. Ask them for a public SDK. Ask them to open the iTouch and keep the iPhone open. Otherwise? Welcome to the padded walls and your shiny white straightjacket.
Niet als de website Flash spul heeft. Voor de rest is het net een echte browser. Sterker nog, het ís een echte browser.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:48 schreef DJ90 het volgende:
Oke, misschien een domme vraag maar kan je met de iPod touch echt iedere site bezoeken die je met je pc ook kan bezoeken?
nopequote:Op dinsdag 18 september 2007 17:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Zit er bij de iPod Classic een hoesje, zo eentje die ook bij de iPod 5G zat?
Dat klinkt goed:) *heeft iPod touch besteld*quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet als de website Flash spul heeft. Voor de rest is het net een echte browser. Sterker nog, het ís een echte browser.
I-di-oot.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef Jarno het volgende:
En dit vind ik dus echt on-be-grij-pe-lijk:
[..]
Welke volkomen, volslagen, totale en absolute randmongool gaat er nu INVESTEREN in een dode technologie?.
quote:
http://cgi.ebay.nl/Alumin(...)tem#ebayphotohostingquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
![]()
Een hardcase vind ik lelijk en te dik, een bodyshield ding (zo'n doorzichtig laagje) vind ik voor de Classic ook niet mooi op de voorkant...
Zoiets vind ik dus lelijk en ze worden er te lomp door.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Alumin(...)tem#ebayphotohosting
Smijtproof.
Anders vraag je iemand die handig is met een naaimachine om een hoesje te maken. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:39 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
![]()
Een hardcase vind ik lelijk en te dik, een bodyshield ding (zo'n doorzichtig laagje) vind ik voor de Classic ook niet mooi op de voorkant...
Ik heb hem zelf, al heb ik wel het haakje achterop eraf gehaald. Mijn iPod is daardoor nu hufterproof. Toen ik met een fietsongeluk mijn sleutelbeen scheurde speelde mijn iPod nog steeds zijn muziekjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zoiets vind ik dus lelijk en ze worden er te lomp door.
Heb ik het liefst zo'n etuitje die bij de 5G iPod enzo zaten, zodat de iPod in je broekzak niet beschadigd.
Met wat voor stof?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Anders vraag je iemand die handig is met een naaimachine om een hoesje te maken. Doe ik ook.
Of je gaat langs een naaicafé.
Ik ga er zelf 1 maken btw.Heb er ook 1 voor m'n DS.
Het soort stof maakt niet heel erg veel uit, maar de precieze stof kies ik wel uit als ik m'n iPod binnen heb.quote:
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.quote:
Oh. Het duurde even. Ik ben wat ongeduldig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.. Zelfs onder IE7 zie ik niets.
.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.. Zelfs onder IE7 zie ik niets.
.
Meestal sleep je gewoon de applicatie vanuit de Disk Image naar je Applications folder in Finder. Daarna kun je de disk image gewoon weggooien (eerst ejecten vanuit Finder).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:
gdday,
ik ben nu vanalles aan het downloaden op mijn maccie, maar nu staan er allemaal van die disk images op mijn bureaublad. kan ik die weggooien? of is dan meteen mijn hele programma weg? Zo ja, waar zet ik die disc images dan het beste neer, en hoe zet ik het programma in mijn dock?
Wat heb ik nou aan 8gb muziek, video's en foto's? 16gb is net genoeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We gaan massaal inzamelen voor 9 november en unlocken dat ding gewoon![]()
Ja, ik ga die hele teringzooi lezen... Pfff.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
macmiep.nl en leesse.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:23 schreef Toeps het volgende:
Maare, ligt het aan mij of is die apple muis gewoon een kudtding? Zo zwaar... En hij staat al op z'n snelst.
Yupquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Lockscreen met quicksilver?
Ik heb volgens mij elke pluginquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Plugin? Ik krijg helaas enkel Sherlock en Local Backups.
Gexqon heeft me al geholpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan design premium niet installeren.. elke keer valt hij uit bij het initialiseren..
en bij een andere download ging hij zueren over een fout in Java...
Help
Zat je toevallig in 'The Generator'? (hostel)quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, terug uit de UK. Prince is een briljant geniale muzikant. En de Applestore op Regent Street is groter dan de op Fifth Avenue.
Zou je kunnen vertellen wat de oplossing voor het probleem is? Mij lukte het ook al niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gexqon heeft me al geholpen
gewoon alles van adobe verwijderen ook in je macintosh hd/library/application support en username/library/application support... daar kan je mapjes van adobe verwijderenquote:Op woensdag 19 september 2007 07:23 schreef hoj het volgende:
[..]
Zou je kunnen vertellen wat de oplossing voor het probleem is? Mij lukte het ook al niet.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wel aangezien ik het op geen enkele mac heb geinstalleerd.
Nee, in een hotel tussen Piccadilly en Leicester Square.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:06 schreef SureZal het volgende:
[..]
Zat je toevallig in 'The Generator'? (hostel)
ff ontopic: Zodra de iPod Touch hier in de winkels ligt is de 16 GB versie van moi
Ik ben blond hoor, maar als ik dat plak in pages krijg ik alleen de tekst en niet de plaatjes. Maar ik heb een ander plan, ik maak wel een foto van het scherm.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Shift+command+3
quote:Command-Shift-3 Take a picture of the screen
Command-Shift-4 Take a picture of the selection
Command-Shift-4, then press Control while selecting Take a picture of the screen, place in Clipboard
Command-Shift-4, then Spacebar Take a picture of the selected window
Ik heb 'm tweedehands, maar er schijnt nog garantie op te zitten? Ik weet niet of ie er al zat, hij valt me nu ineens op. Het is echt een echte dode (rode) pixel, een van de drie kleurtjes is kapoet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ooh, hoe lang heb je 'm? En hij komt nu opeens opzetten? Meestal heb je ze gelijk.
Is het geen kek op je scherm?
Death or stuck..?quote:
Bronquote:Adobe heeft verklaard dat de Creative Suite 3-programmatuur nog niet volledig getest is op Apple’s nieuwe besturingssysteem Leopard, dat in oktober uit moet komen. Apple onthoudt zich voorlopig van commentaar.
Volgens Adobe kunnen er compatibiliteitsproblemen optreden wanneer Mac OS X Leopard-gebruikers programma's uit zijn CS3-pakket gaan draaien. Adobe-manager Bruce Chizen zei dat zijn bedrijf er alles aan zal doen eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Mac-gebruikers vormen een groot deel van de CS3-markt. De oorzaak van de mogelijke problemen is volgens NPD-analist Chris Swenson dat Adobe te weinig tijd heeft gekregen om CS3 onder Leopard volledig te testen. Apple was niet bereikbaar voor commentaar.
Eerder kwam Adobe al onder vuur te liggen toen Windows Vista gelanceerd werd en het bedrijf weigerde compatibiliteitsupdates te verstrekken. Kopers van een nieuw, van Vista voorzien, systeem, werden daardoor gedwongen over te stappen naar de CS3-versie van Adobes producten en de kostprijs die daarmee gepaard ging werd Adobe niet door iedereen in dank afgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |