Apart phono-voorversterkertje is ook nog een optiequote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef Maidenfan het volgende:
Vergeet dan niet te zorgen dat je een phono-in hebt of anders lukt 't misschien nog niet (helemaal niet vanzelfsprekend met de huidige hifi-ketens).
Wat zou dan een goede set zijn..? Ik heb zo'n 5.1 set van Creative: prima spul vind ik, maar ik heb dan ook 0.0 verstand van muziek, geluid en bijbehorende randapparaat om dat adequate te testenquote:Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een stereoversterker en 2 hifi speakers. Beste optie, zeker voor muziek, by far.
Voor onderweg:quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
Maakt er hier ook iemand gebruik van het bedienen van een iPod via je autoradio?
Ik wil een Pioneer autoradio kopen met Bluetooth, maar ik hoorde van een vriend van mij, dat dit niet gaat werken icm de nieuwste ipods (ben vanplan de 80gb classic te kopen voor in de auto).
Op internet kan ik niks vinden, misschien dat ik verkeerd zoek dus jullie hulp is graag welkom
Volgens mij heeft alleen de Touch Bluetooth aan boord, maar zelfs dan weet ik niet of dat gaat lukken.quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef Daklem het volgende:
Maakt er hier ook iemand gebruik van het bedienen van een iPod via je autoradio?
Ik wil een Pioneer autoradio kopen met Bluetooth, maar ik hoorde van een vriend van mij, dat dit niet gaat werken icm de nieuwste ipods (ben vanplan de 80gb classic te kopen voor in de auto).
Op internet kan ik niks vinden, misschien dat ik verkeerd zoek dus jullie hulp is graag welkom
Dat is dus iets wat ik niet wil. Daarbij moet je je ipod bedienen in de auto. Ik wil dat ding gewoon in een handschoenenkastje hebben liggen zodat ik hem via de autoradio zelf kan bedienen.quote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef JoMo0 het volgende:
In de nieuwere auto's zit een 3.5 mm aansluiting . Kwestie van een stekkertje dus.![]()
Harman Kardon Drive Playquote:Op maandag 17 september 2007 18:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik niet wil. Daarbij moet je je ipod bedienen in de auto. Ik wil dat ding gewoon in een handschoenenkastje hebben liggen zodat ik hem via de autoradio zelf kan bedienen.
congrats toepsquote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
Vandaag komt mijn allereerste Apple desktop!
En welgeteld een:
iMac G5 2.0 Ghz 20"
Processor: G5 - 2000 MHz Geheugen: 2048 MB Harddisk: 250 GB
Poorten: USB FireWire UTP VGA
Natuurlijk ben in extreem n00b, dus ik zal jullie de komende tijd wel even stalken met een hele hoop domme vragen.
Goedbezig!quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
En welgeteld een:
iMac G5 2.0 Ghz 20"
Natuurlijk ben in extreem n00b, dus ik zal jullie de komende tijd wel even stalken met een hele hoop domme vragen.
Een woord: Quicksilver. Niks meer, niks minder: Quicksilver.quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef Toeps het volgende:
En welgeteld een:
iMac G5 2.0 Ghz 20"
Wat hij zegtquote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een woord: Quicksilver. Niks meer, niks minder: Quicksilver.
Wat nou goed bezig, t is potdomme net de Berlijnse muur hier op het buro gestald..lekker gezellig hierquote:
Koop er ook 1 en ga gezellig iChatten met elkaar.quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Wat nou goed bezig, t is potdomme net de Berlijnse muur hier op het buro gestald..lekker gezellig hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |