Nja, normaal gesproken niet. Maar die ene site heb ik dus echt nodig ivm een opleiding.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef hoj het volgende:
helaas niet, mja sites die het in firefox en safari niet doen zijn het niet waard om bekeken te worden.![]()
Thanks!quote:Op zondag 16 september 2007 08:52 schreef Lunar het volgende:
[..]
Beter kijken http://handbrake.m0k.org/rotation.php?file=Handbrake-win-2.40.msi
Aub.
Ik heb dat ding al maanden niet meer aangeraakt. Wat een kloteding is dat zeg. Tijd om 'm eens weg te pleuren. En dan een fatsoenlijke muis kopen voor bij mijn laptop, toch maar weer gewoon Logitech.quote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Battlefan het volgende:
En het scrollballetje van m'n mighty mouse weigert weer eens![]()
mighty mousequote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Battlefan het volgende:
En het scrollballetje van m'n mighty mouse weigert weer eens![]()
Nou, mijn twee Logitechs zorgen hier anders ook regelmatig voor problemen. Elke keer als ik ze uit mijn MacBook haal, bid ik dat dat geen kernel panic veroorzaakt. De helft van de tijd heb ik geluk.quote:Op zondag 16 september 2007 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
toch maar weer gewoon Logitech.
Die mens helemaal verbaasd om naaktheid in 't openbaar te zien te krijgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Whehehe! Zo tof!
Ik was daarna op Schiphol om iemand op te halen die terug kwam van vakantie. Zie ik ineens een man, typische Amerikaan, een foto maken van een poster van een dame in doorschijnende lingerie op een fitnis-apparaat. En ik kijk eens goed... een iPhone!![]()
Ja klopt!quote:Op zondag 16 september 2007 18:04 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Die mens helemaal verbaasd om naaktheid in 't openbaar te zien te krijgen![]()
wacomquote:Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Wacom Tablet is veel coolerder dan al die muizen
Die kleine goedkope zilveren van 100 euroquote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
wacom![]()
![]()
![]()
welke heb jij?
graphire4 XL hier
17 uur . Damn. Wanneer krijg je je Touch ? Je liet hem uit de US komen toch ?quote:Op zondag 16 september 2007 20:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben even een paar DVD's aan het omzetten alvast voor op mijn iPod Touch.
Voor een film van ± 2.30 uur (Pulp Fiction) geeft Handbrake nog 17 uur aan, met al 0,78% gedaan..
Schijnbaar krast hij niet zo erg. Enkel vingerafdrukken, daar zit een doekje bij.quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef super-muffin het volgende:
Wacom
Graphire4 hier.
Jammer dat er geen hoes bij de iPod Touch zit trouwens.
Als je geen mac hebt, dan moet je niet in een Mac Store gaan werkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef DamianDDDDD het volgende:
Dit schooljaar moet ik een week stage lopen. Is het een idee om bij de HTR in Utrecht stage te lopen, terwijl je geen Mac hebt? Want ik twijfel tussen een gameswinkel op de Amsterdamse Straatweg en de HTR in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |