Nee hoor, Windows Messenger voldoet prima.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja en trouwens op windows xp moest je verdomme ook eerst MSN downloaden voordat je kon webcammen dus houd je mond nu maar...
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Tnx nog voor t antwoord paar blz terug in t vorige topict!
Nog een vraagje (handig dit topic), als ik een dvd/cd oid in mn macbook doe dan maakt t best wel een apart geluid, als een goedkope koreaanse dvd speler ofzo
.. nouja, dvd speelde daarna gewoon goed af (:D) maar vond t geluid beetje apart.
Vraag is dus, is dit normaal?
Dat is bij mij ook en bij die van mijn neef ook. dus ja, dat is geloof ik normaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Tnx nog voor t antwoord paar blz terug in t vorige topict!
Nog een vraagje (handig dit topic), als ik een dvd/cd oid in mn macbook doe dan maakt t best wel een apart geluid, als een goedkope koreaanse dvd speler ofzo
.. nouja, dvd speelde daarna gewoon goed af (:D) maar vond t geluid beetje apart.
Vraag is dus, is dit normaal?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb me ooit laten vertellen dat als een 'winkel' al weet dat er een actie aankomt, dat ze je dat moeten vertellen. Doen ze dat niet, dan kun je later alsnog gebruik maken van de actie. Als de 'winkel' er niet van op de hoogte was, sta je minder sterk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:28 schreef 43 het volgende:
Zou het enig nut hebben om met Apple te bellen en te kijken of ik niet eventueel alsnog gebruik kan maken van de actie?
Ja je gelijk halen valt niet mee dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Ingewikkeld? Echt?
Een grote bek helpt wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef broer het volgende:
O, op die manier. Nee, dat zal niet gemakkelijk zijn, inderdaad.
congrats! mediamarkt arnhem had ze niet eens binnen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef superheist het volgende:
Vandaag m'n iPod classic 80gb gehaald bij de apple store in MaastrichtZe hadden er gewoon een paar liggen
Bevalt mij zeer goed, zweerde eerst nooit een iPod te nemen, maar deze heeft mij overtuigd!
Hadden ze de Touch ook al liggen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee,dat niet: in NL is het allemaal wat goedkoper voor mij. De nieuwe iPods zijn erg blits om te zien en I was tempted, maar ik heb me ingehouden.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we gokken hoe de volgende Ruub heet ? Ik gok iAnnie.
Tof is 'ie he? Welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef superheist het volgende:
Vandaag m'n iPod classic 80gb gehaald bij de apple store in MaastrichtZe hadden er gewoon een paar liggen
Bevalt mij zeer goed, zweerde eerst nooit een iPod te nemen, maar deze heeft mij overtuigd!
Ik heb laatst die van KPN (Digitenne) getest op een IBM laptop met XP, en dat gaat prima, al is de software niet zo heel mooi en soepel. Je zou'm dus eventueel via bootcamp wel op een Mac kunnen gebruiken denk ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Er zijn sowieso amper dvb-t oplossingen waarbij je ook een smart card kunt gebruiken, komt omdat Nederland een van de weinige landen is waarbij je moet betalen voor dvb-t. KPN verkoopt een USB kastje, maar ik heb geen idee of dat OS X support.
Klopt, het is meer handig als je ergens bent (camping, boot, huisje in Friesland) waar geen kabel voorhanden is.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Rebooten om Tv te kijken. Dan zet ik de televisie wel even aan.
Ik had vandaag ook aanspraak in de treinquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Whehehe! Zo tof!
Ik was daarna op Schiphol om iemand op te halen die terug kwam van vakantie. Zie ik ineens een man, typische Amerikaan, een foto maken van een poster van een dame in doorschijnende lingerie op een fitnis-apparaat. En ik kijk eens goed... een iPhone!![]()
Dus ik naar hem toe. En vragen of 't de iPhone is. Ja, 't was er een. Hij alle functies laten zien. Video, iPod, calender. Zo gaaf allemaalHeb hem niet zelf vast gehouden.
volgens mij was ie bang dat ik er mee aan de haal zou gaan. Maar wel ff leuk staan praten over dat ding en Apple dingen algemeen.
Apple brengt mensen bij elkaar
IEtab plugin voor firefox proberen? (weer niet of die plugin ook onder OSX werkt)quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef Aurelius het volgende:
Ik krijg sommige sites met firefox of explorer niet geopend.
Het zijn er maar twee, maar eentje is erg belangrijk (opleiding).
Iemand enig idee waar het aan kan liggen of hoe ik het kan oplossen.
helaas niet, mja sites die het in firefox en safari niet doen zijn het niet waard om bekeken te worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:27 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
IEtab plugin voor firefox proberen? (weer niet of die plugin ook onder OSX werkt)
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook aanspraak in de treinvan die gluurders naar m'n wit appletje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |