Oh. Het duurde even. Ik ben wat ongeduldig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.. Zelfs onder IE7 zie ik niets.
.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.. Zelfs onder IE7 zie ik niets.
.
Meestal sleep je gewoon de applicatie vanuit de Disk Image naar je Applications folder in Finder. Daarna kun je de disk image gewoon weggooien (eerst ejecten vanuit Finder).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:
gdday,
ik ben nu vanalles aan het downloaden op mijn maccie, maar nu staan er allemaal van die disk images op mijn bureaublad. kan ik die weggooien? of is dan meteen mijn hele programma weg? Zo ja, waar zet ik die disc images dan het beste neer, en hoe zet ik het programma in mijn dock?
Wat heb ik nou aan 8gb muziek, video's en foto's? 16gb is net genoeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We gaan massaal inzamelen voor 9 november en unlocken dat ding gewoon![]()
Ja, ik ga die hele teringzooi lezen... Pfff.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
macmiep.nl en leesse.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:23 schreef Toeps het volgende:
Maare, ligt het aan mij of is die apple muis gewoon een kudtding? Zo zwaar... En hij staat al op z'n snelst.
Yupquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Lockscreen met quicksilver?
Ik heb volgens mij elke pluginquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Plugin? Ik krijg helaas enkel Sherlock en Local Backups.
Gexqon heeft me al geholpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan design premium niet installeren.. elke keer valt hij uit bij het initialiseren..
en bij een andere download ging hij zueren over een fout in Java...
Help
Zat je toevallig in 'The Generator'? (hostel)quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, terug uit de UK. Prince is een briljant geniale muzikant. En de Applestore op Regent Street is groter dan de op Fifth Avenue.
Zou je kunnen vertellen wat de oplossing voor het probleem is? Mij lukte het ook al niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gexqon heeft me al geholpen
gewoon alles van adobe verwijderen ook in je macintosh hd/library/application support en username/library/application support... daar kan je mapjes van adobe verwijderenquote:Op woensdag 19 september 2007 07:23 schreef hoj het volgende:
[..]
Zou je kunnen vertellen wat de oplossing voor het probleem is? Mij lukte het ook al niet.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wel aangezien ik het op geen enkele mac heb geinstalleerd.
Nee, in een hotel tussen Piccadilly en Leicester Square.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:06 schreef SureZal het volgende:
[..]
Zat je toevallig in 'The Generator'? (hostel)
ff ontopic: Zodra de iPod Touch hier in de winkels ligt is de 16 GB versie van moi
Ik ben blond hoor, maar als ik dat plak in pages krijg ik alleen de tekst en niet de plaatjes. Maar ik heb een ander plan, ik maak wel een foto van het scherm.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Shift+command+3
quote:Command-Shift-3 Take a picture of the screen
Command-Shift-4 Take a picture of the selection
Command-Shift-4, then press Control while selecting Take a picture of the screen, place in Clipboard
Command-Shift-4, then Spacebar Take a picture of the selected window
Ik heb 'm tweedehands, maar er schijnt nog garantie op te zitten? Ik weet niet of ie er al zat, hij valt me nu ineens op. Het is echt een echte dode (rode) pixel, een van de drie kleurtjes is kapoet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ooh, hoe lang heb je 'm? En hij komt nu opeens opzetten? Meestal heb je ze gelijk.
Is het geen kek op je scherm?
Death or stuck..?quote:
Bronquote:Adobe heeft verklaard dat de Creative Suite 3-programmatuur nog niet volledig getest is op Apple’s nieuwe besturingssysteem Leopard, dat in oktober uit moet komen. Apple onthoudt zich voorlopig van commentaar.
Volgens Adobe kunnen er compatibiliteitsproblemen optreden wanneer Mac OS X Leopard-gebruikers programma's uit zijn CS3-pakket gaan draaien. Adobe-manager Bruce Chizen zei dat zijn bedrijf er alles aan zal doen eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Mac-gebruikers vormen een groot deel van de CS3-markt. De oorzaak van de mogelijke problemen is volgens NPD-analist Chris Swenson dat Adobe te weinig tijd heeft gekregen om CS3 onder Leopard volledig te testen. Apple was niet bereikbaar voor commentaar.
Eerder kwam Adobe al onder vuur te liggen toen Windows Vista gelanceerd werd en het bedrijf weigerde compatibiliteitsupdates te verstrekken. Kopers van een nieuw, van Vista voorzien, systeem, werden daardoor gedwongen over te stappen naar de CS3-versie van Adobes producten en de kostprijs die daarmee gepaard ging werd Adobe niet door iedereen in dank afgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |