Oh. Het duurde even. Ik ben wat ongeduldig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.. Zelfs onder IE7 zie ik niets.
.
Dat was ook mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Doet die het alleen in Safari ofzo? Zit nu even onder FF op mn pc maar ik zie alleen een zwarte pagina.. Zelfs onder IE7 zie ik niets.
.
Meestal sleep je gewoon de applicatie vanuit de Disk Image naar je Applications folder in Finder. Daarna kun je de disk image gewoon weggooien (eerst ejecten vanuit Finder).quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:
gdday,
ik ben nu vanalles aan het downloaden op mijn maccie, maar nu staan er allemaal van die disk images op mijn bureaublad. kan ik die weggooien? of is dan meteen mijn hele programma weg? Zo ja, waar zet ik die disc images dan het beste neer, en hoe zet ik het programma in mijn dock?
Wat heb ik nou aan 8gb muziek, video's en foto's? 16gb is net genoeg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We gaan massaal inzamelen voor 9 november en unlocken dat ding gewoon![]()
Ja, ik ga die hele teringzooi lezen... Pfff.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
macmiep.nl en leesse.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:23 schreef Toeps het volgende:
Maare, ligt het aan mij of is die apple muis gewoon een kudtding? Zo zwaar... En hij staat al op z'n snelst.
Yupquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Lockscreen met quicksilver?
Ik heb volgens mij elke pluginquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Plugin? Ik krijg helaas enkel Sherlock en Local Backups.
Gexqon heeft me al geholpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan design premium niet installeren.. elke keer valt hij uit bij het initialiseren..
en bij een andere download ging hij zueren over een fout in Java...
Help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |