En al heb je wel een Mac, als je een leuke stage wilt hebben kun je nog beter met een ingevette bips in de Bijlmerbajes rond gaan lopen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef DamianDDDDD het volgende:
Dit schooljaar moet ik een week stage lopen. Is het een idee om bij de HTR in Utrecht stage te lopen, terwijl je geen Mac hebt? Want ik twijfel tussen een gameswinkel op de Amsterdamse Straatweg en de HTR in Utrecht.
Inderdaad, hoe kun je anders advies geven?quote:Op zondag 16 september 2007 21:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je geen mac hebt, dan moet je niet in een Mac Store gaan werken
Het is een hele fijne computer, ik heb 'm zelf ook niet.quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kun je anders advies geven?
Het scherm niet inderdaad, maar de achterkant toch wel, lijkt me?quote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schijnbaar krast hij niet zo erg. Enkel vingerafdrukken, daar zit een doekje bij.
Ik heb laatst wel een handig hoesje voor de iPhone gezien, een rubben omtrek voor de achterkant, zodat het niet meer zo'n soap bar is. Zeg er ook orgineel uit, en het maakte de iPhone niet dikker.
De achterkant is helaas weer shiny, iets zegt mij dat dat gaat krassen. Vandaar dat ik hoop dat het hoesje dat ik hierboven beschreef ook naar de iTouch zal komen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:25 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het scherm niet inderdaad, maar de achterkant toch wel, lijkt me?
Nee.quote:Op zondag 16 september 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
als er een hoesje voor de iphone is, is hij er toch ook voor de touch....
iPhoto?quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Flipper01 het volgende:
Hoe kan ik het beste m'n foto's roteren? M'n Mac doet dit automatisch, maar als ik m'n foto's ergens wil uploaden staan ze verkeerd..
Photoshop lijkt me een beetje overdreven, ik heb het al met voorvertoning geprobeerd, maar dit werkt ook niet...
Deze heeft ze ook al automatisch geroteerd..quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Tijn het volgende:
iPhoto?
Nou ja, ik weet niet hoe jij werkt, maar ik archiveer sowieso al m'n foto's in iPhoto.quote:Op zondag 16 september 2007 23:19 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Deze heeft ze ook al automatisch geroteerd..
Ik wil het gebruiken voor een mapje met verkleinde foto's, leek me erg omslachtig om deze eerst in iPhoto te moeten importeren
Dat doe ik ook, maar als ik foto's online wil zetten verklein ik ze liever eerst tot een max grootte van 1024px zodat het uploaden geen eeuwen hoeft te duren. Maar nu zie ik na het uploaden ineens dat m'n foto's niet geroteerd zijnquote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe jij werkt, maar ik archiveer sowieso al m'n foto's in iPhoto.
Openen in Preview, roteren, opslaan als?quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als ik foto's online wil zetten verklein ik ze liever eerst tot een max grootte van 1024px zodat het uploaden geen eeuwen hoeft te duren. Maar nu zie ik na het uploaden ineens dat m'n foto's niet geroteerd zijn![]()
werkt ook niet...quote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Openen in Preview, roteren, opslaan als?
Maar als je 'em vanuit iPhoto exporteert met een maximale grootte van 1024px en ze zijn in iPhoto goed gedraaid, dan is het resultaat toch ook goed gedraaid?quote:Op zondag 16 september 2007 23:26 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als ik foto's online wil zetten verklein ik ze liever eerst tot een max grootte van 1024px zodat het uploaden geen eeuwen hoeft te duren. Maar nu zie ik na het uploaden ineens dat m'n foto's niet geroteerd zijn![]()
Als het goed is wel ja...quote:Op maandag 17 september 2007 00:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar als je 'em vanuit iPhoto exporteert met een maximale grootte van 1024px en ze zijn in iPhoto goed gedraaid, dan is het resultaat toch ook goed gedraaid?
Tja het is precies zoals je zegt. Bovendien zal de restwaarde van de 2,4 ook weer wat hoger liggen, als je'm op een gegeven moment doorverkoopt. Ik zou het er persoonlijk wel voor over hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 10:49 schreef Horloge het volgende:
Hi!
Ik heb besloten dat ik van PC naar Mac ga overstappen, en mijn keus is gevallen op de iMac. Maar ik zit te twijfelen tussen twee modellen: de 2 Ghz versie en de 2,4 Ghz - beide van 20". Mijn vraag is of het laatstgenoemdee model die 250 euro extra waard is (in mijn geval dan). Wat ik ermee ga doen...internetten, webdesign/scripten, muziek luisteren, Photoshoppen en af en toe een spelletje (vooral RTS en managers).
Mijn redenatie was dat het duurdere model ook wat langer zal 'meegaan', dat die niet zo snel veroudert als het goedkopere. Maar ik ben daar zelf over gaan twijfelen...
Ik denk een Apple megafoon.quote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Dinsdag een persdag van Apple in Londen. Europese iPhone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |