quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Dit had de nieuwe SC moeten zijn was weer es haastig
is er een andere danquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Dit had de nieuwe SC moeten zijn was weer es haastig
Zucht...........................................Nee die ANDERE was vol en iedereen tieft op dus deed ik het maar es met desastreuse gevolgenquote:
Wat is er zo desastreus aanquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht...........................................Nee die ANDERE was vol en iedereen tieft op dus deed ik het maar es met desastreuse gevolgen![]()
Ik overdrijf graagquote:
Jammer dat het niet een stormlooptopic is, niemand houdt van jou.quote:
Nee klopt maar ik ben ook zo weg..quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat het niet een stormlooptopic is, niemand houdt van jou.![]()
Dat jij dus zo weg bent is zo fucking onbelangrijk.quote:
Jij zit je te vervelen he?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij dus zo weg bent is zo fucking onbelangrijk.
Het ging er volgens mij om of dit het eerste nieuwe SC topic was.
Er was toch geen andere ?? ... Nou ja laat maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij dus zo weg bent is zo fucking onbelangrijk.
Het ging er volgens mij om of dit het eerste nieuwe SC topic was.
Het is meer dat ik mijn leven interessant wil houden door te communiceren in deze slowchat.quote:
Link naar de verschrikkelijkste Huub-fan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan die COS niet meer lezen....wat een volk daar......
Pffffff, de hele COS zit er vol van...zum kotzen....quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Link naar de verschrikkelijkste Huub-fan?![]()
Résumeetje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pffffff, de hele COS zit er vol van...zum kotzen....
Erik is top, Huub en Erik samen zijn geweldig, fijn dat Huub wat info krijgt, Huub heeft dit zo nodig, wat heerlijk voor Huub, Erik gaat punten jatten van Brian, dat vinden ze zoooooo leuk. Natanael was niks, die gaf spelinfo, Erik geeft in één uur meer directe info dan NT in de hele avond. Maar ja, Huub verdient het echt! Gaat maar door, pagina na pagina.....wat een lutsers......quote:
Whahahahahahaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Huub en Erik samen zijn geweldig, fijn dat Huub wat info krijgt, Huub heeft dit zo nodig, wat heerlijk voor Huub, Erik gaat punten jatten van Brian, dat vinden ze zoooooo leuk. Natanael was niks, die gaf spelinfo, Erik geeft in één uur meer directe info dan NT in de hele avond. Maar ja, Huub verdient het echt! Gaat maar door, pagina na pagina.....wat een lutsers......
Goeie vraag, zo vaak kom er ook niet meer. Maar ik kan het niet laten om ook eens een ander geluid te laten horen......Ik vind dat alle andere lutsers in dat huis onevenredig veel onrecht wordt aangedaan door de Huub fans..., ook lutsers....quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:29 schreef APK het volgende:
Ach, de hele wereld zal wel weer tegen Huub en Lieke zijn en de COS zit waarschijnlijk in 112- mode.
NeemMijNietSerieus, waarom kom je uberhaaaaupt nog in de COS
Ik snap niet dat jij je daar nog ooit vertoont. Mag ik bovenstaande post even deponeren in de COS?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan die COS niet meer lezen....wat een volk daar......
Pfffff., een beetje triomfantelijkheid over het überzure gedrag van degenen die daar normaal altijd in de meederheid zijn I(en nu nog steeds trouwens), moet je daar al van overgeven?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pffffff, de hele COS zit er vol van...zum kotzen....
Wat een simpel gelul, om te KOTSENquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Erik is een loser. Met vrienden als Erik en Huub heb je geen vijanden meer nodig.
Mulisch is ook zum kotzen inderdaad. Evenals Freek de Jonge.....en veel meer mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfffff., een beetje triomfantelijkheid over het überzure gedrag van degenen die daar normaal altijd in de meederheid zijn I(en nu nog steeds trouwens), moet je daar al van overgeven?
Maar het interview met Harry Mulisch begint zo, bij Pauw en Witteman. Of is die ook zum kotzen.
Simpelheid vind ik meestal bij opmerkingen van modjes......ik pas mij gewoon een beetje aan....quote:
Wat is daar mis mee, Gertmansquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Pfffff., een beetje triomfantelijkheid over het überzure gedrag van degenen die daar normaal altijd in de meederheid zijn I(en nu nog steeds trouwens), moet je daar al van overgeven?
De meeste moderators zijn Huub fans....dat merk je daar ook......afijn, moment van opwinding is weer over....terug naar "liggen modus"quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wat s daar mis mee, Gertmans
Dat soort volk heeft er voor gezorgd datr een aantal mensen daar niet meer post of gezien wil worden.
Sterker nog, dat soort volk heeft de hele DGK om zeep geholpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wat s daar mis mee, Gertmans
Dat soort volk heeft er voor gezorgd dat een aantal mensen daar niet meer post of gezien wil worden.
Loser.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
.terug naar "liggen modus"
Daar zijn we het dan wel weer over eens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, dat soort volk heeft de hele DGK om zeep geholpen
Je kunt het ook practisch ingesteld noemen. Wat valt er te praten met mensen voorzien van oogkleppen die enkel maar één type geluid toe laten....verspilde moeite, jij gaf het ook zelf al aan "Wat doe je daar nog"quote:
Je woont veeel te ver wegquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis morgen iemand om te helpen schilderen....
Zeikwijf dat dus helemaal niks toevoegde aan het programma. :Rquote:
Iedereen lijkt wel Huub-fan! De mods voorop, én maar schuimbekken tegen iedereen die het durft om iets positiefs te zeggen over iemand anders dan Huub. Ondertussen wordt die Huub en Lieke-nazi's de hand boven het hoofd gehouden. Dit terwijl de neutrale beschouwers manmoedig kwaliteitsposts blijven alfleveren. Zó oneerlijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De meeste moderators zijn Huub fans....dat merk je daar ook......afijn, moment van opwinding is weer over....terug naar "liggen modus"
Doe een oproepje in de COS, die hebben tijd zatquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis morgen iemand om te helpen schilderen....
Je hebt het helemaal door........diepe buiging Gertquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel Huub-fan! De mods voorop, én maar schuimbekken tegen iedereen die het durft om iets positiefs te zeggen over iemand anders dan Huub. Ondertussen wordt die Huub en Lieke-nazi's de hand boven het hoofd gehouden. Dit terwijl de neutrale beschouwers manmoedig kwaliteitsposts blijven alfleveren. Zó oneerlijk!![]()
Gelukkig is er nog de SC, én Harry Mulisch, al lijkt die eerder 100 geworden dan 80, met z'n warrige gewauwel.![]()
Die staan nu allemaal te soppen van vreugde denk ik, met deze opdracht van Erikquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:45 schreef Pickles het volgende:
[..]
Doe een oproepje in de COS, die hebben tijd zat![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:45 schreef Pickles het volgende:
[..]
Doe een oproepje in de COS, die hebben tijd zat![]()
Ze was tenminste normaalquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:42 schreef APK het volgende:
Zeikwijf dat dus helemaal niks toevoegde aan het programma. :R
Ze streelde de paarden dagelijks, boeiend.![]()
Jij jaat je teveel leiden door jouw username.
Streamen natuurlijk......eerlijker kan ik niet zijn. Maar dat zijn ze dan weer niet allemaal, dat moet ik dan weer even vermelden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doen die lui eigenlijk de hele dag?
Eerlijke antwoorden welkom.![]()
Jah, das ffies lekker, vertellen dat je het goed kunt en er aan toevoegen dat ik te ver weg woonquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je woont veeel te ver weg![]()
Kan trouwens wel heel goed schilderen, heb wel 100den meters hek en stal geverfd.
Formuleerdquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal door........diepe buiging Gert![]()
Het valt mij op dat je het best wel goed formuleerd en het weet, je hebt alleen af en toe een beetje hulp nodig....een zetje in de goede richting![]()
Jij kijkt ook, wanneer mogelijk?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Streamen natuurlijk......eerlijker kan ik niet zijn. Maar dat zijn ze dan weer niet allemaal, dat moet ik dan weer even vermelden.
Goed hequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah, das ffies lekker, vertellen dat je het goed kunt en er aan toevoegen dat ik te ver weg woon
Als het bij voelen blijft dan kan zoiets lang duren inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sylvia was de hele dag bezig met "voelen". Dat is natuurlijk ook een enorme drukke bezigheid....
Hee kijk nu toch! Een moderator die moet lachen om een spelfout maar "Nazi Jaap"als tekst op een forum niet zo heel erg vindt, het ook niet verwijderd na aanduiding waar het te vinden is. Wederom een diep buiging voor de heersers van het subforum DGK.......quote:
Marokkaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wederom een diep buiging voor de heersers van het subforum DGK.......![]()
Wiequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ruudpuntenel geniet je van het stoken?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee kijk nu toch! Een moderator die moet lachen om een spelfout maar "Nazi Jaap"als tekst op een forum niet zo heel erg vindt, het ook niet verwijderd na aanduiding waar het te vinden is. Wederom een diep buiging voor de heersers van het subforum DGK.......![]()
Neemmijnietserieus geniet er weer flink van zo te zien. ah, APK. nou nou nou, gezellig boel hoor, hier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Zijn daar ook al streams van?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef Talitha het volgende:
Misschien moet ik toch maar weer de SC-streams gaan volgen.
De zweer is hier niet zo slecht hoor. Maar ik denk dat het gros van de mensen hier denkt dat ze alles persoonlijk moeten nemen. Dat loopt natuurlijk uit op rellen, terwijl het eigenlijk heel onschuldige opmerkingen zijn. Observaties.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:10 schreef tipsch het volgende:
Neemmijnietserieus geniet er weer flink van zo te zien. ah, APK. nou nou nou, gezellig boel hoor, hier.![]()
Altijd wel!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef Talitha het volgende:
Zijn er nou serieus mensen geirriteerd?![]()
Tot nu toe was het allemaal fake volgens mij, maar misschien wordt het zo langzamerhand tijd om er rekening mee te houden dat het serieus wordt opgevat. door die anti-Huub homo's.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef Talitha het volgende:
Zijn er nou serieus mensen geirriteerd?![]()
Veel plezier, Veulen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
De zweer is hier niet zo slecht hoor. Maar ik denk dat het gros van de mensen hier denkt dat ze alles persoonlijk moeten nemen. Dat loopt natuurlijk uit op rellen, terwijl het eigenlijk heel onschuldige opmerkingen zijn. Observaties.
En APK is APK wie die nou nog niet kent na al die jaren hoort hier gewoon niet thuis.
Gelukkig zijn er lutsers die wel oplettenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef demins het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen! Je hebt "verwijderd" gemist...![]()
Tussen al die groupies, nee dank je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef Prospera het volgende:
Beste SC'ers: wees vooral welkom in de COS![]()
Of verwijs lekker naar het speciaal voor fukkerts als APK en NMNS bestaande hooligan-topic.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe was het allemaal fake volgens mij, maar misschien wordt het zo langzamerhand tijd om er rekening mee te houden dat het serieus wordt opgevat. door die anti-Huub homo's.![]()
Ik geniet helemaal niet van stoken. Ik ben alleen teleurgesteld in bepaalde personen die op een goede manier een soort van tegengas hebben gegeven en nu doorslaan in een generaliserend degraderen van users die liever in de cos reageren op het gebeuren op de streams.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ach gut, prutsertje wil ook even meespelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Of verwijs lekker naar het speciaal voor fukkerts als APK en NMNS bestaande hooligan-topic.
Bestaat dat echt? Sturen ze vanaf dat subforum daar ook kaartjes en vliegtuigjes de lucht inquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of verwijs lekker naar het speciaal voor fukkerts als APK en NMNS bestaande hooligan-topic.
Vergeet ruudpuntenel niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Stop toch Ruud. De kwijl loopt uit vele monden in die COS. Nee, niet bij allemaal, maar wel bij velen. Het is werkelijk geen harden daar. Ik weet ook wel dat jij en nog een paar normaal reageren, maar de meute is niet om aan te horen, zo hypocriet als de neten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geniet helemaal niet van stoken. Ik ben alleen teleurgesteld in bepaalde personen die op een goede manier een soort van tegengas hebben gegeven en nu doorslaan in een generaliserend degraderen van users die liever in de cos reageren op het gebeuren op de streams.
Voor livebeelden van sommige SC's.... hmm ik twijfel nogquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik er zeker niet voor betalen.
Nee, Demins zuigt liever zo links en rechts een beetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar jij toch zeker niet hoop ik?![]()
![]()
![]()
Ga naar bed Gert!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe was het allemaal fake volgens mij, maar misschien wordt het zo langzamerhand tijd om er rekening mee te houden dat het serieus wordt opgevat. door die anti-Huub homo's.![]()
Jawel, luchtigheid kan geen kwaad!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry, ik ben duidelijk niet serieus genoeg voor de SC.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, luchtigheid kan geen kwaad!
"Lutsers" ???quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er lutsers die wel opletten![]()
De grootste hypocriet ben je natuurlijk zelf. Het is ook niet gemakkelijk, zo niet onmogelijk, om een duidelijk weerwoord te bieden in de COS, die ook nog eens gestoeld moet zijn op waarheden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch Ruud. De kwijl loopt uit vele monden in die COS. Nee, niet bij allemaal, maar wel bij velen. Het is werkelijk geen harden daar. Ik weet ook wel dat jij en nog een paar normaal reageren, maar de meute is niet om aan te horen, zo hypocriet als de neten.
Alleen als jij meegaat.quote:
Ook dat kan soms een hoop goedmaken...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Demins zuigt liever zo links en rechts een beetje![]()
Door het in de COS aan te halen moedig je offopic gaan aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geniet helemaal niet van stoken. Ik ben alleen teleurgesteld in bepaalde personen die op een goede manier een soort van tegengas hebben gegeven en nu doorslaan in een generaliserend degraderen van users die liever in de cos reageren op het gebeuren op de streams.
Ja, van die fake figuren...je kent ze wel....weinig op inhoud, alleen een beetje voor de vorm...quote:
Dennis bedoel je? Waaruit blijken die trekjes dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we het gezellig houden, ik wil nog ff terugkomen op die fascistische trekjes van Nix
Waar komen die vandaan?
Als er geen inhoud is, verzin je het wel, toch? Brian-stilo. Jammer man. Dat werkt niet in een COS met oplettende weldenkende en welvoelende mensen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, van die fake figuren...je kent ze wel....weinig op inhoud, alleen een beetje voor de vorm...![]()
Moet ik dit opvatten zoals ik het opvat?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Pickles het volgende:
[..]
Ook dat kan soms een hoop goedmaken...
Ligt eraan of de persoon in kwestie daarvan gediend is![]()
Het is gvd allemaal niet zo eenvoudig als het eruit ziet nmns, je hebt hier te maken met een doorsnede uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch Ruud. De kwijl loopt uit vele monden in die COS. Nee, niet bij allemaal, maar wel bij velen. Het is werkelijk geen harden daar. Ik weet ook wel dat jij en nog een paar normaal reageren, maar de meute is niet om aan te horen, zo hypocriet als de neten.
Die kom ik weleens op het werk tegen ja...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, van die fake figuren...je kent ze wel....weinig op inhoud, alleen een beetje voor de vorm...![]()
Dat heb ik helaas gemist! Heb je een linkje voor me?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Demins zuigt liever zo links en rechts een beetje![]()
Tuurlijk....quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
De grootste hypocriet ben je natuurlijk zelf. Het is ook niet gemakkelijk, zo niet onmogelijk, om een duidelijk weerwoord te bieden in de COS, die ook nog eens gestoeld moet zijn op waarheden.
Kom, kom... Niet jezelf zo de grond in boren!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik godver net thee gezetquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Door het in de COS aan te halen moedig je offopic gaan aan.
Bovendien weet je best dat NMNS best gelijk heeft. Er zit te veel 1 lijn in. Dit is een discussie forum niet een -laten-we-het-gezellig-allemaal-met-elkaar-eens-zijn-theekransje.
Ik zei het afgelopen nacht al...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is gvd allemaal niet zo eenvoudig als het eruit ziet nmns, je hebt hier te maken met een doorsnede uit
de samenleving en als daar uitspraken tussen zitten die absoluut niet stroken met datgene wat jij hebt geleerd heb er dan toch respect voor. Geef tegengas om toch te pogen om ze op het, wat jij denkt dat het goede spoor is te zetten, maar ga je niet te buiten aan veroordelingen.
Die is te simpel Demins....en je weet het. Je kunt beter dan jij-bakken verkopen....quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:35 schreef demins het volgende:
[..]
Kom, kom... Niet jezelf zo de grond in boren!![]()
Uit z'n opgefokte gedrag als ie teveel heeft gedronken, dan is het net een klein Adolfjequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis bedoel je? Waaruit blijken die trekjes dan?
Ik moet gewoon APK's advies opvolgen en er niet meer komen. Het zuigt te hard!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is gvd allemaal niet zo eenvoudig als het eruit ziet nmns, je hebt hier te maken met een doorsnede uit
de samenleving en als daar uitspraken tussen zitten die absoluut niet stroken met datgene wat jij hebt geleerd heb er dan toch respect voor. Geef tegengas om toch te pogen om ze op het, wat jij denkt dat het goede spoor is te zetten, maar ga je niet te buiten aan veroordelingen..
Dat is waar!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is te simpel Demins....en je weet het. Je kunt beter dan jij-bakken verkopen....![]()
Niks moet hier beste Demins, maar jouw opvattingen brengen soms een heldere blik op bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik dit opvatten zoals ik het opvat?![]()
Ik had GVD een geweldige link naar iets van youtube, maar ik ben het GVD vergeten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moet gewoon APK's advies opvolgen en er niet meer komen. Het zuigt te hard!
Remiquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:35 schreef Pickles het volgende:
Heb ik godver net thee gezet![]()
verder met u eens!
Post dan een link hiernaartoe als je dan zo nodig iedereens geweten moet uithangen. Dan kunnen mensen hier reageren. Daar hoort het zeker niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Veulen, stoken doen ze in DGK, ik probeer bepaalde uitspraken die mensen niet verdienen (vind ik dan) onder de aandacht te brengen en ze de kans te geven daarop te reageren. Fok is meer als cos en ik bewandel meerdere paadjes op fok.
't Geeft niet veulen, een beetje meer druke in de SC door Ruud's gedrag kan geen kwaad. Het is sloom genoeg hier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Post dan een link hiernaartoe als je dan zo nodig iedereens geweten moet uithangen. Dan kunnen mensen hier reageren. Daar hoort het zeker niet.
Iedereens geweten? Bron SC. Was dat niet duideijk dan? Ik spreek voor mezelf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Post dan een link hiernaartoe als je dan zo nodig iedereens geweten moet uithangen. Dan kunnen mensen hier reageren. Daar hoort het zeker niet.
ruudpuntenel heeft heel netjes gehandeld. in de COS lees je er al niets meer over, dus waar heb jij het over? Hoeze praten jullie hier structureel poep over COSsers? Wat is daar tof aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:46 schreef APK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Staat nu op numero 4 in Frankrijk.![]()
En als je het niet leuk vindt mag je lekker doodvallen!![]()
Ik was echt verbaasd dat SC inderdaad voor ons eigen FOK-SC stond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iedereens geweten? Bron SC. Was dat niet duideijk dan? Ik spreek voor mezelf.
Er werd net wat in de brievenbus gegooid in je avaquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een Gert-foto met handtekening.![]()
Ik ben bang dat ik de langste tijd geleefd heb...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:46 schreef APK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Staat nu op numero 4 in Frankrijk.![]()
En als je het niet leuk vindt mag je lekker doodvallen!![]()
Hè gezellig, komen ze hier lopen ruziën.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de langste tijd geleefd heb...![]()
Structureel ergens mee bezig zijn kan erg zinvol zijn.......quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
ruudpuntenel heeft heel netjes gehandeld. in de COS lees je er al niets meer over, dus waar heb jij het over? Hoeze praten jullie hier structureel poep over COSsers? Wat is daar tof aan?
Perfect toch....dan zitten wij straks weer in de COS......quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hè gezellig, komen ze hier lopen ruziën.![]()
![]()
en al dat schilderwerk dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kameraden..quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaan we hand in hand.......![]()
Ruudpuntenel had gewoon als het hem zo stoorde een verwijzing moeten doen, en niet berichten achter elkaar plakken. Gewoon een link zodat iedereen lekker hier kan reageren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
ruudpuntenel heeft heel netjes gehandeld. in de COS lees je er al niets meer over, dus waar heb jij het over? Hoeze praten jullie hier structureel poep over COSsers? Wat is daar tof aan?
Echt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah joh kom op je kan het. Schilderen is leuk en makkelijk. Gewoon muziekje d'r bij (of streams) en hop die kwast gaat haast vanzelf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf morgen thuis....en maak het niet meer af![]()
Joh....maak je niet zo dik. Ik kan mij er ook nog wel iets bij voorstellen. Iemand die hier massaal afgeeft op Cossers....dan krijg je dit! Laat waaien!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had gewoon als het hem zo stoorde een verwijzing moeten doen, en niet berichten achter elkaar plakken. Gewoon een link zodat iedereen lekker hier kan reageren.
Hoezo ga je offtopic gedrag uitlokken daar als dat niet hoeft.
Arme jij, heb ik je nou een gevoelige snaar geraakt alleen maar omdat ik ook een bakkie thee wilde?quote:
Ik had er geen behoefte aan om persoonljk mensen aan te vallen. Is toch ook niet nodig. Het was een tendens die op dat moment heerste en uitspraak na uitsprak volgde. Daar wil ik het graag bij laten. okee?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had gewoon als het hem zo stoorde een verwijzing moeten doen, en niet berichten achter elkaar plakken. Gewoon een link zodat iedereen lekker hier kan reageren.
Hoezo ga je offtopic gedrag uitlokken daar als dat niet hoeft.
En structureel poep praten? Soms word er hier wel eens wat gezegd wat mensen dwars zit. Maar dat heeft niks met structureel te maken en elke COSser kan dat hier komen terug lezen.
Hij had natuurlijk ook iedereen kunnen Pm'en. Pleeg je eens geen achterkamertjespolitiek gaan ze lopen zeiken dat je te eerlijk en te openlijk bent... Wat een figuren heb je hier ook he![]()
Oh stop. Schilderen kan leuk zijn, maar gemakkelijk is het zeker niet. Het is een mooi en moeilijk ambacht waar je veel feeling voor moet hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah joh kom op je kan het. Schilderen is leuk en makkelijk. Gewoon muziekje d'r bij (of streams) en hop die kwast gaat haast vanzelf.
Allemaal spam. Gert is een reclamecampagne gestart.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Pickles het volgende:
[..]
Er werd net wat in de brievenbus gegooid in je ava![]()
Ik maak me niet dik en niet druk (zit niet in mijn karakter). In alle rust vraag ik mij echt af waarom sommige mensen hierzo overdrijven (en ja ik doe het vast nu ook).quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Joh....maak je niet zo dik. Ik kan mij er ook nog wel iets bij voorstellen. Iemand die hier massaal afgeeft op Cossers....dan krijg je dit! Laat waaien!![]()
Ik zat hier prima.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Perfect toch....dan zitten wij straks weer in de COS......![]()
Uitspraak na uitspraak. Iemand doet een half uurtje z'n ongenoegen uiten? Wat een tendensquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik had er geen behoefte aan om persoonljk mensen aan te vallen. Is toch ook niet nodig. Het was een tendens die op dat moment heerste en uitspraak na uitsprak volgde. Daar wil ik het graag bij laten. okee?
Trek jij mijn peptalk even door de pleequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh stop. Schilderen kan leuk zijn, maar gemakkelijk is het zeker niet. Het is een mooi en moeilijk ambacht waar je veel feeling voor moet hebben.![]()
Als je behoefte voelt...moet je het zeker doenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat hier prima.Zal ik vast een SC-discussietopic openen.
![]()
Altijd de zelfde die dwarsliggen hequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
![]()
Ah! toch nog iemand die theekransjes gezellig vindtquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jij, heb ik je nou een gevoelige snaar geraakt alleen maar omdat ik ook een bakkie thee wilde?
[afbeelding]
Dan hou ik het maar op de mug, komt niet zo hard aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Uitspraak na uitspraak. Iemand doet een half uurtje z'n ongenoegen uiten? Wat een tendens![]()
Mug - olifant hoor echt.
Nee, juist niet! Het is een mooi, maar moeilik vak. Verven kan iedereen, schilderen is weer iets heel anders....Ik kan genieten van een vakman die in een paar halen een deur afwerkt waarbij er flink verf wordt opgezet en het blijft staan zonder zakkers.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Trek jij mijn peptalk even door de plee![]()
![]()
Hadden JW en ik het ook al over.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Hey Ruud, niet meer doen héquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan hou ik het maar op de mug, komt niet zo hard aan.![]()
En olifant duurt zo lang voor je die doodgeslagen hebt en geeft meer rotzooi tegen de muurquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruud, niet meer doen hé![]()
Met een koekjequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:04 schreef Pickles het volgende:
Ah! toch nog iemand die theekransjes gezellig vindt![]()
beter zonder streams dan wel![]()
Doe mij maar een paardquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij zoek jij excusesquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, juist niet! Het is een mooi, maar moeilik vak. Verven kan iedereen, schilderen is weer iets heel anders....Ik kan genieten van een vakman die in een paar halen een deur afwerkt waarbij er flink verf wordt opgezet en het blijft staan zonder zakkers.....
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh stop. Schilderen kan leuk zijn, maar gemakkelijk is het zeker niet. Het is een mooi en moeilijk ambacht waar je veel feeling voor moet hebben.![]()
Ik dacht het niet! Ben niet van plan mee te gaan in de discussiegekte hier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je behoefte voelt...moet je het zeker doen![]()
streamlocks op Fok wordt je deel
Kijk heel goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan ik ook mee overweg, en ook mee over de weg.![]()
Ja maar......ja maar iedereen zeikt! Ik wil ook zeiken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd de zelfde die dwarsliggen he![]()
Eeeh...quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik heb 13 jaar in dat vak gezeten......
wat zij zegtquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:10 schreef APK het volgende:
TANZEN!]http://nl.youtube.com/watch?v=ZCzbnrnUnLE]TANZEN!
Zoek het allemaal maar uit.![]()
Dat doe je maar op de wc of achter een boomquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
Ja maar......ja maar iedereen zeikt! Ik wil ook zeiken.![]()
Zolang het maar niet over m'n schoenen is!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...was het niet leuk of kun je ons niet langer missen.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
navond
Drink wat meer danquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe ik je denken aan een goedkope kroeg?quote:
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat doe je maar op de wc of achter een boom![]()
Nope, helaas. Niet mis.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over m'n schoenen is!![]()
Litha...bekritiseer jij nu het niveau van de sc?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?![]()
mijn schoen past niet eurhm...quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, helaas. Niet mis.![]()
Hij past niet...![]()
Ben je gekquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
Nee hoor! Tis nog steeds gezeik op hoog niveau.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Litha...bekritiseer jij nu het niveau van de sc?![]()
de slow dixie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je gekWie pist er nou op een vuilnisbelt?
Pissen op de alpen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor! Tis nog steeds gezeik op hoog niveau.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
mijn schoen past niet eurhm...![]()
na blijf echt niet knippen in die ava hequote:
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
was we leuk en leerzaam:quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...was het niet leuk of kun je ons niet langer missen.....![]()
Neuh, gewoon wat zuur zo nu en danquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij een barbeque-fanaat of heb je aandelen DL?![]()
Das ffies lekker, dan scheiden onze wegen......quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze IQ-test (wais http://www.testresearch.nl/wais/waisnrm.html ) wordt op internet afgenomen en linkt gelijk door naar de cos/sc van uw hersencapaciteit. dit gaat woensdag in!
het zal dus erg druk worden in het 'huub-cosje' en wat minder in he t'brian/ jaap en consorten-coske' omdat hullies fans natuurlijk ook niet al te slim zijn.
Wie dumpt al die rotzooi hier in de SC?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je gekWie pist er nou op een vuilnisbelt?
Weet je wel zeker dat je door je eigen iq test test heen komt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
was we leuk en leerzaam:
deze IQ-test (wais http://www.testresearch.nl/wais/waisnrm.html ) wordt op internet afgenomen en linkt gelijk door naar de cos/sc van uw hersencapaciteit. dit gaat woensdag in!
aaaaah...the good ol' zuurgraad...:Dquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Pickles het volgende:
[..]
Neuh, gewoon wat zuur zo nu en dan![]()
tuurlijk niet, 10 over rood blijft bestaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das ffies lekker, dan scheiden onze wegen......![]()
ik hoef geen test te doen, ik doe het met yvonne..quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je door je eigen iq test test heen komt?![]()
Ik niet, maar je weet hoe goed mannen zijn in huishoudelijke taken hequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Talitha het volgende:
Wie dumpt al die rotzooi hier in de SC?![]()
Precies!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaah...the good ol' zuurgraad...:D
die kleine dikke blonde laaf?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoef geen test te doen, ik doe het met yvonne..
Ik vertik het om bij de Huub Clux Clan te gaan, wil er niets mee van doen hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk niet, 10 over rood blijft bestaan![]()
frigide?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:37 schreef Pickles het volgende:
[..]
Precies!![]()
en dan wel in de frigo bewaren!
Wrom nie...?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
na blijf echt niet knippen in die ava he![]()
eq test ?quote:
geef eens een goede reden waarom ik dat zou doen? nou nou nou ?quote:
Volgende vraag: ben je een kloon?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef Pickles het volgende:
[..]
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?
Steeds bezet en geen idee wat daar allemaal gebeurt![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was we leuk en leerzaam:
had een rendez-vous op 'campingboerderij de beitel' met 'camping-yvonne' en ppi over het voortbestaan van de cos en de sc.
we zijn na rijp beraad en flink geconclaaftot de volgende concluus gekomen:
iedere subfokker-dgk MOET vanaf nu een IQ-test doen om uberhaupt binnen te komen in danwel sc of cos..
het zal dus erg druk worden in het 'huub-cosje' en wat minder in he t'brian/ jaap en consorten-coske' omdat hullies fans natuurlijk ook niet al te slim zijn.
de sc zal na deze test bestaan uit:
1. theelurkers, geile wijven en rukvolk en de lonely hearts clubbende
of
2. intellectueeltjes zonder scrupules
yvonne en ppi, ik ben trots op ons!
ps. we hopen dan ook dat het gedaan is met de vijandige sfeer onderling en er heel wat moois gaat bloeien!!!!
Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed in.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, maar je weet hoe goed mannen zijn in huishoudelijke taken he [afbeelding]
Wil je dat es laten, tis de mijne hé......quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed in.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed in.![]()
![]()
Omdat ie dan past en ik er dus niet meer over ga lopen zeiken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
geef eens een goede reden waarom ik dat zou doen? nou nou nou ?
Ik wacht?
ja zegtet maar?
no way dat ik er nu nog in ga knippen muts!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat ie dan past en ik er dus niet meer over ga lopen zeiken?![]()
Heb je het over mijn prive toiletquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef Pickles het volgende:
[..]
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?
Steeds bezet en geen idee wat daar allemaal gebeurt![]()
Sorry? Wat is de jouwe...?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je dat es laten, tis de mijne hé......![]()
stouterd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je dat es laten, tis de mijne hé......![]()
Een kloon maakt zichzelf na, ik ben met liefde tot stand gekomenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgende vraag: ben je een kloon?![]()
durf in de sc ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef Pickles het volgende:
[..]
Das een heel gedurfd onderwerp in de SC dacht ik![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
no way dat ik er nu nog in ga knippen muts!![]()
Wat heb je met je homepage als ik zo vrij mag zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef Pickles het volgende:
[..]
Das een heel gedurfd onderwerp in de SC dacht ik![]()
zeikwijfquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat dure schoenen die je aan hebt?
![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je het over mijn prive toilet![]()
[afbeelding]
Of praat ik nou poep ?
Dat is een 'ja' dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Pickles het volgende:
[..]
Een kloon maakt zichzelf na, ik ben met liefde tot stand gekomen![]()
Zeiken hoort erbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:55 schreef Pickles het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop![]()
maar Talitha wilde alleen maar even zeiken![]()
Jij hebt mijn bos bezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had mijn ava gepikt.....![]()
calimero!quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Zoek het maar uit.
over bossen gesproken...geen nieuwe char?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bos bezet.Nooit gehoord van brandgevaar?
quote:
Daar word ik gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat heb je met je homepage als ik zo vrij mag zijn![]()
Al lang! Ben inmiddels alweer 26.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
over bossen gesproken...geen nieuwe char?
Goedenacht Talithaquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Maar nu even een plaspauze...
Iedereen trusten voor later.![]()
![]()
kom maar langs als je 35 bentquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al lang! Ben inmiddels alweer 26.
![]()
![]()
hallo juffer lobasca!quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Idd, 6 streams + TVquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Hé hé, dat was me het avondje streamen wel.
hola disanaquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Hè hè, dat was me het avondje streamen wel.
ja, was wel leuk, niet alles gezien maar ff schrikken na lange tijd saaiheid aldaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
hee wjquote:
Okee, multitasken was het wel, en soms wist je bijna niet wat je moest kiezen. Maar ik heb mijn geld er een 1 avond uit. Die SMS berichten, prachtig.quote:
Je wou toch niet zeggen dat je die geile stripper gemist hebt hequote:Op zaterdag 15 september 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, was wel leuk, niet alles gezien maar ff schrikken na lange tijd saaiheid aldaar
ja, die op de streams was best lekker...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat je die geile stripper gemist hebt he![]()
Oh, dus we moeten blijven kijken. Ben er moe van, updates, caps, al die schermen...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:11 schreef willem-jozef het volgende:
brian gaat nog los straks, ik voel 't an m'n eksterogen
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die op de streams was best lekker...![]()
die op tv was een viezerdje
echwel, te veel om te volgen; tv; streams; lezen cos etc. flipperkast hier helegaar op tiltquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
WJJij moest dus ook even wennen, zoveel drukte op de streams
![]()
Daaromquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten blijven kijken. Ben er moe van, updates, caps, al die schermen...![]()
ja, jezus, heb je geen rsi oid nav dgk-cos etc.?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten blijven kijken. Ben er moe van, updates, caps, al die schermen...![]()
Ik ga straks de filmpjes kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
mannie refereerde eerder vandaag nog(nav radiobezoek heute) aan vorige keer radio waarin een bepaalde vraag/opmerking van jou centraal stond met betrekking tot sex en anal/bacterien etc.quote:
Erger nog, ik heb er daarnet weer een geopend... ik dacht, ze zitten anders toch gewoon op elkaar te wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, jezus, heb je geen rsi oid nav dgk-cos etc.?
Pffff, die radiouitzending... heb je die gemist?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga straks de filmpjes kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |