de slow dixie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je gekWie pist er nou op een vuilnisbelt?
Pissen op de alpen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor! Tis nog steeds gezeik op hoog niveau.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
mijn schoen past niet eurhm...![]()
na blijf echt niet knippen in die ava hequote:
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?![]()
was we leuk en leerzaam:quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...was het niet leuk of kun je ons niet langer missen.....![]()
Neuh, gewoon wat zuur zo nu en danquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij een barbeque-fanaat of heb je aandelen DL?![]()
Das ffies lekker, dan scheiden onze wegen......quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze IQ-test (wais http://www.testresearch.nl/wais/waisnrm.html ) wordt op internet afgenomen en linkt gelijk door naar de cos/sc van uw hersencapaciteit. dit gaat woensdag in!
het zal dus erg druk worden in het 'huub-cosje' en wat minder in he t'brian/ jaap en consorten-coske' omdat hullies fans natuurlijk ook niet al te slim zijn.
Wie dumpt al die rotzooi hier in de SC?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je gekWie pist er nou op een vuilnisbelt?
Weet je wel zeker dat je door je eigen iq test test heen komt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
was we leuk en leerzaam:
deze IQ-test (wais http://www.testresearch.nl/wais/waisnrm.html ) wordt op internet afgenomen en linkt gelijk door naar de cos/sc van uw hersencapaciteit. dit gaat woensdag in!
aaaaah...the good ol' zuurgraad...:Dquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Pickles het volgende:
[..]
Neuh, gewoon wat zuur zo nu en dan![]()
tuurlijk niet, 10 over rood blijft bestaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das ffies lekker, dan scheiden onze wegen......![]()
ik hoef geen test te doen, ik doe het met yvonne..quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je door je eigen iq test test heen komt?![]()
Ik niet, maar je weet hoe goed mannen zijn in huishoudelijke taken hequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Talitha het volgende:
Wie dumpt al die rotzooi hier in de SC?![]()
Precies!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaah...the good ol' zuurgraad...:D
die kleine dikke blonde laaf?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoef geen test te doen, ik doe het met yvonne..
Ik vertik het om bij de Huub Clux Clan te gaan, wil er niets mee van doen hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk niet, 10 over rood blijft bestaan![]()
frigide?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:37 schreef Pickles het volgende:
[..]
Precies!![]()
en dan wel in de frigo bewaren!
Wrom nie...?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
na blijf echt niet knippen in die ava he![]()
eq test ?quote:
geef eens een goede reden waarom ik dat zou doen? nou nou nou ?quote:
Volgende vraag: ben je een kloon?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef Pickles het volgende:
[..]
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?
Steeds bezet en geen idee wat daar allemaal gebeurt![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was we leuk en leerzaam:
had een rendez-vous op 'campingboerderij de beitel' met 'camping-yvonne' en ppi over het voortbestaan van de cos en de sc.
we zijn na rijp beraad en flink geconclaaftot de volgende concluus gekomen:
iedere subfokker-dgk MOET vanaf nu een IQ-test doen om uberhaupt binnen te komen in danwel sc of cos..
het zal dus erg druk worden in het 'huub-cosje' en wat minder in he t'brian/ jaap en consorten-coske' omdat hullies fans natuurlijk ook niet al te slim zijn.
de sc zal na deze test bestaan uit:
1. theelurkers, geile wijven en rukvolk en de lonely hearts clubbende
of
2. intellectueeltjes zonder scrupules
yvonne en ppi, ik ben trots op ons!
ps. we hopen dan ook dat het gedaan is met de vijandige sfeer onderling en er heel wat moois gaat bloeien!!!!
Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed in.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, maar je weet hoe goed mannen zijn in huishoudelijke taken he [afbeelding]
Wil je dat es laten, tis de mijne hé......quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed in.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
Daar ben ik zelf eerlijk gezegd ook niet zo goed in.![]()
![]()
Omdat ie dan past en ik er dus niet meer over ga lopen zeiken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
geef eens een goede reden waarom ik dat zou doen? nou nou nou ?
Ik wacht?
ja zegtet maar?
no way dat ik er nu nog in ga knippen muts!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat ie dan past en ik er dus niet meer over ga lopen zeiken?![]()
Heb je het over mijn prive toiletquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef Pickles het volgende:
[..]
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?
Steeds bezet en geen idee wat daar allemaal gebeurt![]()
Sorry? Wat is de jouwe...?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je dat es laten, tis de mijne hé......![]()
stouterd!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je dat es laten, tis de mijne hé......![]()
Een kloon maakt zichzelf na, ik ben met liefde tot stand gekomenquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgende vraag: ben je een kloon?![]()
durf in de sc ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef Pickles het volgende:
[..]
Das een heel gedurfd onderwerp in de SC dacht ik![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
no way dat ik er nu nog in ga knippen muts!![]()
Wat heb je met je homepage als ik zo vrij mag zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef Pickles het volgende:
[..]
Das een heel gedurfd onderwerp in de SC dacht ik![]()
zeikwijfquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat dure schoenen die je aan hebt?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |