quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh stop. Schilderen kan leuk zijn, maar gemakkelijk is het zeker niet. Het is een mooi en moeilijk ambacht waar je veel feeling voor moet hebben.![]()
Ik dacht het niet! Ben niet van plan mee te gaan in de discussiegekte hier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je behoefte voelt...moet je het zeker doen![]()
streamlocks op Fok wordt je deel
Kijk heel goedquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan ik ook mee overweg, en ook mee over de weg.![]()
Ja maar......ja maar iedereen zeikt! Ik wil ook zeiken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd de zelfde die dwarsliggen he![]()
Eeeh...quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik heb 13 jaar in dat vak gezeten......
wat zij zegtquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:10 schreef APK het volgende:
TANZEN!]http://nl.youtube.com/watch?v=ZCzbnrnUnLE]TANZEN!
Zoek het allemaal maar uit.![]()
Dat doe je maar op de wc of achter een boomquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
Ja maar......ja maar iedereen zeikt! Ik wil ook zeiken.![]()
Zolang het maar niet over m'n schoenen is!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...was het niet leuk of kun je ons niet langer missen.....quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
navond
Drink wat meer danquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe ik je denken aan een goedkope kroeg?quote:
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat doe je maar op de wc of achter een boom![]()
Nope, helaas. Niet mis.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over m'n schoenen is!![]()
Litha...bekritiseer jij nu het niveau van de sc?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?![]()
mijn schoen past niet eurhm...quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, helaas. Niet mis.![]()
Hij past niet...![]()
Ben je gekquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?![]()
Nee hoor! Tis nog steeds gezeik op hoog niveau.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Litha...bekritiseer jij nu het niveau van de sc?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |