de slow dixie!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je gekWie pist er nou op een vuilnisbelt?
Pissen op de alpen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor! Tis nog steeds gezeik op hoog niveau.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
mijn schoen past niet eurhm...![]()
na blijf echt niet knippen in die ava hequote:
Die ene dixie met dat hartje bedoel je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier inmiddels een openbaar toilet was geworden?![]()
was we leuk en leerzaam:quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...was het niet leuk of kun je ons niet langer missen.....![]()
Neuh, gewoon wat zuur zo nu en danquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben jij een barbeque-fanaat of heb je aandelen DL?![]()
Das ffies lekker, dan scheiden onze wegen......quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze IQ-test (wais http://www.testresearch.nl/wais/waisnrm.html ) wordt op internet afgenomen en linkt gelijk door naar de cos/sc van uw hersencapaciteit. dit gaat woensdag in!
het zal dus erg druk worden in het 'huub-cosje' en wat minder in he t'brian/ jaap en consorten-coske' omdat hullies fans natuurlijk ook niet al te slim zijn.
Wie dumpt al die rotzooi hier in de SC?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je gekWie pist er nou op een vuilnisbelt?
Weet je wel zeker dat je door je eigen iq test test heen komt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:30 schreef willem-jozef het volgende:
was we leuk en leerzaam:
deze IQ-test (wais http://www.testresearch.nl/wais/waisnrm.html ) wordt op internet afgenomen en linkt gelijk door naar de cos/sc van uw hersencapaciteit. dit gaat woensdag in!
aaaaah...the good ol' zuurgraad...:Dquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Pickles het volgende:
[..]
Neuh, gewoon wat zuur zo nu en dan![]()
tuurlijk niet, 10 over rood blijft bestaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das ffies lekker, dan scheiden onze wegen......![]()
ik hoef geen test te doen, ik doe het met yvonne..quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je door je eigen iq test test heen komt?![]()
Ik niet, maar je weet hoe goed mannen zijn in huishoudelijke taken hequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Talitha het volgende:
Wie dumpt al die rotzooi hier in de SC?![]()
Precies!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaah...the good ol' zuurgraad...:D
die kleine dikke blonde laaf?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoef geen test te doen, ik doe het met yvonne..
Ik vertik het om bij de Huub Clux Clan te gaan, wil er niets mee van doen hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tuurlijk niet, 10 over rood blijft bestaan![]()
frigide?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:37 schreef Pickles het volgende:
[..]
Precies!![]()
en dan wel in de frigo bewaren!
Wrom nie...?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
na blijf echt niet knippen in die ava he![]()
eq test ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |