Gelukkig zijn er lutsers die wel oplettenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef demins het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen! Je hebt "verwijderd" gemist...![]()
Tussen al die groupies, nee dank je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef Prospera het volgende:
Beste SC'ers: wees vooral welkom in de COS![]()
Of verwijs lekker naar het speciaal voor fukkerts als APK en NMNS bestaande hooligan-topic.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe was het allemaal fake volgens mij, maar misschien wordt het zo langzamerhand tijd om er rekening mee te houden dat het serieus wordt opgevat. door die anti-Huub homo's.![]()
Ik geniet helemaal niet van stoken. Ik ben alleen teleurgesteld in bepaalde personen die op een goede manier een soort van tegengas hebben gegeven en nu doorslaan in een generaliserend degraderen van users die liever in de cos reageren op het gebeuren op de streams.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
Ruudpuntenel geniet je van het stoken?![]()
Ach gut, prutsertje wil ook even meespelen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Of verwijs lekker naar het speciaal voor fukkerts als APK en NMNS bestaande hooligan-topic.
Bestaat dat echt? Sturen ze vanaf dat subforum daar ook kaartjes en vliegtuigjes de lucht inquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Of verwijs lekker naar het speciaal voor fukkerts als APK en NMNS bestaande hooligan-topic.
Vergeet ruudpuntenel niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
Stop toch Ruud. De kwijl loopt uit vele monden in die COS. Nee, niet bij allemaal, maar wel bij velen. Het is werkelijk geen harden daar. Ik weet ook wel dat jij en nog een paar normaal reageren, maar de meute is niet om aan te horen, zo hypocriet als de neten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geniet helemaal niet van stoken. Ik ben alleen teleurgesteld in bepaalde personen die op een goede manier een soort van tegengas hebben gegeven en nu doorslaan in een generaliserend degraderen van users die liever in de cos reageren op het gebeuren op de streams.
Voor livebeelden van sommige SC's.... hmm ik twijfel nogquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik er zeker niet voor betalen.
Nee, Demins zuigt liever zo links en rechts een beetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar jij toch zeker niet hoop ik?![]()
![]()
![]()
Ga naar bed Gert!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe was het allemaal fake volgens mij, maar misschien wordt het zo langzamerhand tijd om er rekening mee te houden dat het serieus wordt opgevat. door die anti-Huub homo's.![]()
Jawel, luchtigheid kan geen kwaad!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry, ik ben duidelijk niet serieus genoeg voor de SC.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, luchtigheid kan geen kwaad!
"Lutsers" ???quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er lutsers die wel opletten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |